dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- …
- 350
- chevron_right
jaucam ārā, ņemam nost, pūšam iekšā rievotajā pusē, ir jāpūšas cauri, plazā šodien varu izstāstīt sīkāk
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Skaidrs! Ir kaut kada veida ka var parbaudit vai tas varsts ir Ok ?
Ir ta ka iznemu ta truba no vartu un tad dzinejs raustas, uzliku pirktu vai roku uz varstu (tur kur truba savienojus) un tad dzinejs normalizejas.
Ir ta ka iznemu ta truba no vartu un tad dzinejs raustas, uzliku pirktu vai roku uz varstu (tur kur truba savienojus) un tad dzinejs normalizejas.
Azbests rakstīja:sanāk pa trubu nāk gaiss no vāka un det 1. ir vienvirziena pretvārsts, ja neiet cauri, tad maini nost
Cikos busi Plazaa ? Atbrauksu az zils sedan :)
Azbests rakstīja:jaucam ārā, ņemam nost, pūšam iekšā rievotajā pusē, ir jāpūšas cauri, plazā šodien varu izstāstīt sīkāk
tad viss tam vārstam ir kārtībā, ja tā nebūtu, tad gan būtu citādākivoka1981 rakstīja:Skaidrs! Ir kaut kada veida ka var parbaudit vai tas varsts ir Ok ?
Ir ta ka iznemu ta truba no vartu un tad dzinejs raustas, uzliku pirktu vai roku uz varstu (tur kur truba savienojus) un tad dzinejs normalizejas.
Azbests rakstīja:sanāk pa trubu nāk gaiss no vāka un det 1. ir vienvirziena pretvārsts, ja neiet cauri, tad maini nost
es kā parasti būšu uz 20iem, sarkanā jakā ar zaļu kepku un varbūt kameru uz pleca
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Hi, lieta sekojoša motors m40 1.8 , apgriezieni raustās , ta ka neiet cilindri, visas vakum trubas pargaju pārskatiju, cik zināms un no foruma salasiits , jaskatas vai nu masas meritajs vai zonde visticamaak, atradau zondi no 2.5 mb50b25 4 vadi , vajadzeetu dereeT? ja kadam nav gruuti varbut var kko ieteikt , doma saakt tieis vai nu ar zindi vai meritaju ..
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=25132
Man kau ko lidzigs tam calim no powera , bet vel nesmu nomainijs tas tur varst, jo gribas parlicinat ka tiesa tas ir jamanit.
DIagnostika vaina neradi , bet tiko un ta es pat nomainiju zonde un tas nepalidzeji.
Tavam dzinejam laim nav tad varst, bet skalties kko lidzigi . Esi notirijs tuksgaitas regulatoru ?
Man kau ko lidzigs tam calim no powera , bet vel nesmu nomainijs tas tur varst, jo gribas parlicinat ka tiesa tas ir jamanit.
DIagnostika vaina neradi , bet tiko un ta es pat nomainiju zonde un tas nepalidzeji.
Tavam dzinejam laim nav tad varst, bet skalties kko lidzigi . Esi notirijs tuksgaitas regulatoru ?
STEIDZAMi!
Vajag atslēgu vai varētu atskrūvēt sūknim plundžeri. Atslēga trijstūrformā! 25 vai 26. laikam. 1.8tds.
Vajag atslēgu vai varētu atskrūvēt sūknim plundžeri. Atslēga trijstūrformā! 25 vai 26. laikam. 1.8tds.
m52b20 cik virzulis var līst ārā no bloka, lai nebūtu bīstami, ka var satikties ar vārstu?
Cik ļoti galva noslīpēta?
galva izskatās, ka ne reizi nebija slīpēta. es viņu vedīši tikai, lai nolīdzina. man tas virzulis izlien 1mm ārā no bloka.
pēc galvas nolīpēšanas (ja tiešām ne reizi vēl nav slīpēta, tad kā jau bmw būs skaisti līka un jāņem nost desmitdaļas, ne simtdaļas) izmēri degkameras tilpumu un sarēķini kompresijas pakāpi, man kaut kā izklausas ka ja ne vārsti atdursies, tad vismaz kompresijas pakāpe noteikti būs pasakaina.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
parasti standarts lietotai galvai ir 0.1mm
labi lietotām bmw galvām ir sanācis slīpēt -0.7mm
kā izmērīt vai nesitīsies pret vārstiem?
vienkārši, ieliec galvā vārstus un sadalenes, vari likt tikai 2 vārstus (IN & EX) pēdējā cilindrā.
tad sadalenes uzliec pa metkām, pēdējā cilindrā sadaleņu stāvoklis būs "caurvējš", kad gan in gan ex vārsts ir nedaudz piespiestsun tad paņem izmēri cik vārstiem maliņas torčī no plaknes, pierēķini vēl galvas blīvi un skaties rezultātu.
0.5mm starp virzuli un vārstu jau ir bīstama sprauga
labi lietotām bmw galvām ir sanācis slīpēt -0.7mm
kā izmērīt vai nesitīsies pret vārstiem?
vienkārši, ieliec galvā vārstus un sadalenes, vari likt tikai 2 vārstus (IN & EX) pēdējā cilindrā.
tad sadalenes uzliec pa metkām, pēdējā cilindrā sadaleņu stāvoklis būs "caurvējš", kad gan in gan ex vārsts ir nedaudz piespiestsun tad paņem izmēri cik vārstiem maliņas torčī no plaknes, pierēķini vēl galvas blīvi un skaties rezultātu.
0.5mm starp virzuli un vārstu jau ir bīstama sprauga
Man ir jautājums, vai ir vajadzīgs mainīt kompi ja es manu 1.8 uz 1.8is ?
Jā, ir jāmaina.
nu tā, esmu klāt ar mērījumiem. bildēs visu var saprast. par kvalitāti nesmieties visi mērījumi bez nekādām blīvēm.
un uzliku sadalenes pēc metkām, man sanāca, ka nevienu vārstu nenospiež, bet jau taisās spiest.
un uzliku sadalenes pēc metkām, man sanāca, ka nevienu vārstu nenospiež, bet jau taisās spiest.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
pag, tad tā arī nesapratu, vārsti bij pilnīgi ciet vai abi minimāli pavērti?
uzliec uz virzuļa plānu plastalīna kārtu un uz ātro uz vecās blīves uzmet galvu (kaut vai uz 2 skrūvēm pieķer), saliec ķēdi un pārgriez, tad jau pēc nospieduma varēsi izsecināt vai vispār jēga iespringt tālāk ar mērījumiem, aprēķiniem.
uzliec uz virzuļa plānu plastalīna kārtu un uz ātro uz vecās blīves uzmet galvu (kaut vai uz 2 skrūvēm pieķer), saliec ķēdi un pārgriez, tad jau pēc nospieduma varēsi izsecināt vai vispār jēga iespringt tālāk ar mērījumiem, aprēķiniem.
Pēdējais labojis he9600 - 29 Dec 2013, 20:17, kopā labots 1 reizi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ieliku kompensātorus, pieskrūvēju, apgriezu galvu otrādi a tur aabi vārsti pavērti, lai gan kulaciņi bija tajā brīdī uz augšū. bet tad izspiedu nedaudz eļļu no kompensātora un beigās bija tā, ka abi ir ciet pēc metkām OK, ja na garaž
šodien vismaz no kāda cilvēka dzirdu kaut ko gudru
pie izplūdes bija vismazākā sprauga 2mm, bet pie ieplūdes 3,5mm
pēc pēdējiem aprēķiniem kompredijad pakāpe būs 12,5:1
tas nabags man nedetonēs ar e98?
pie izplūdes bija vismazākā sprauga 2mm, bet pie ieplūdes 3,5mm
pēc pēdējiem aprēķiniem kompredijad pakāpe būs 12,5:1
tas nabags man nedetonēs ar e98?
priekš tam ir knock sensori
12.5 ir gan padaudz bet nav nekas briesmīgs, ir viens race engine ar 12.4 viss normāli
tavi zīmējumi gan ir dirsā.
un kompensatori, loģiski ka ir jāizspaida līdz viņus var ar pirkstiem izspiest mīksti līdz galam.
un kad motors ir metkās, tad 6 cilindrā gan in gan ex vārsti būs nedaudz pavērti, kas tev arī bija jāmēra, tikai vēl paliek tas, ka kompensators sapildīsies ar eļļu, karoči jāizmēra no sadalenes puses cik piespiež vārstu un jāmerā projektijā otrā pusē, domāju ka tev nebūs pa spēkam
lašara vasarā
p.s. un parasti jau mazākā sprauga ir pie ieplūdes
p.s.s. interesanti gan būtu uzzināt kā tu mēri kompresijas pakāpi
12.5 ir gan padaudz bet nav nekas briesmīgs, ir viens race engine ar 12.4 viss normāli
tavi zīmējumi gan ir dirsā.
un kompensatori, loģiski ka ir jāizspaida līdz viņus var ar pirkstiem izspiest mīksti līdz galam.
un kad motors ir metkās, tad 6 cilindrā gan in gan ex vārsti būs nedaudz pavērti, kas tev arī bija jāmēra, tikai vēl paliek tas, ka kompensators sapildīsies ar eļļu, karoči jāizmēra no sadalenes puses cik piespiež vārstu un jāmerā projektijā otrā pusē, domāju ka tev nebūs pa spēkam
lašara vasarā
p.s. un parasti jau mazākā sprauga ir pie ieplūdes
p.s.s. interesanti gan būtu uzzināt kā tu mēri kompresijas pakāpi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- …
- 350
- chevron_right