Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1444
- 1445
- 1446
- 1447
- 1448
- …
- 2228
- chevron_right

Emteks rakstīja:Vakar nonesu kaķi.sabremzējos līdz 60 un vēl tad tas kroplis pamanījās izdomāt skriet atpakaļ no kurienes jau skrēja.

Baigā lieta. Ir kāds kas var piedāvāt e36 miglu rāmīšus vien ? Čomam viens daunis salauza ņemot miglu ārā.



Mļin, tad jau mans auto tos 100 000 km pārvietojās pret fizikas likumiem... Visām 4 bija žvīgu-žvāgu uztaisītsmaartyd rakstīja:Aizmugurējās nedrīkst fleksēt,jo aizmugurē no abām pusēm viņas ir uz konusa un izmuks ārā. Var priekšā,jo tur ir +- taisnas.


Nav reāli pakaļējās, ja nu vienīgi minimāli, bet tad kāda jēga pisties, lai cm nozāģētumarux rakstīja:Mļin, tad jau mans auto tos 100 000 km pārvietojās pret fizikas likumiem... Visām 4 bija žvīgu-žvāgu uztaisītsmaartyd rakstīja:Aizmugurējās nedrīkst fleksēt,jo aizmugurē no abām pusēm viņas ir uz konusa un izmuks ārā. Var priekšā,jo tur ir +- taisnas.


Muļķības. Izmukt var tikai tad, ja ir puse no atsperes un kaut kur izlec kad atslogojas atspere.Pjērs rakstīja:Nav reāli pakaļējās, ja nu vienīgi minimāli, bet tad kāda jēga pisties, lai cm nozāģētumarux rakstīja:Mļin, tad jau mans auto tos 100 000 km pārvietojās pret fizikas likumiem... Visām 4 bija žvīgu-žvāgu uztaisītsmaartyd rakstīja:Aizmugurējās nedrīkst fleksēt,jo aizmugurē no abām pusēm viņas ir uz konusa un izmuks ārā. Var priekšā,jo tur ir +- taisnas.
I to nevar izskrist tik šķībi sagriezties.


Kadu laiku atpakaļ jau skatijos tik citu video par 5 taktu dzinēju.
It kā domu sapratu, bet liekas jocīgi.
It kā domu sapratu, bet liekas jocīgi.

Man pašlaik pālis stipri traucē to izdarīt pašām tāpēc lūdzu palīdziet saprast domu. Pēc būtības tas ir pats 4 taktu dzinējs, tikai pēc darba gājiena, pirms tas viss nonāk izplūdē, atsevišķā cilindrā notiek vēl viens darba gājiens?māriņš rakstīja:Kadu laiku atpakaļ jau skatijos tik citu video par 5 taktu dzinēju.
It kā domu sapratu, bet liekas jocīgi.

Jā.Inferno rakstīja:Man pašlaik pālis stipri traucē to izdarīt pašām tāpēc lūdzu palīdziet saprast domu. Pēc būtības tas ir pats 4 taktu dzinējs, tikai pēc darba gājiena, pirms tas viss nonāk izplūdē, atsevišķā cilindrā notiek vēl viens darba gājiens?māriņš rakstīja:Kadu laiku atpakaļ jau skatijos tik citu video par 5 taktu dzinēju.
It kā domu sapratu, bet liekas jocīgi.

A kāds ir prikols no 5 taktīm? 4 taktu motors kā tāds jau it kā ir hujņa, jo ja skatamies uz motora indikatordiagrammu, tad viss tas apakšējais loks ir bezjēdzīga enerģijas tērēšana. Reālais motors ir 2 taktis, ja neskaita to, ka ekoloģija ir šausmīga, jaudas līkne ir strauji augšā un strauji lejā, kā arī, ja neskaita to, ka viņš ir neekonomisks. 
Varētu attīstīt rotormotoru, jo tur ir zināma perspektīva, bet šaubos vai tas notiks. Tāpat kā varētu attīstīt opozītmotoru, kur degkamera ir virzuļos, kur tie spiež viens pret otru, bet šaubso vai kāds no tiem motoriem redzēs dienas gaismu. Drīzāk tas būs elektromotors vai mums visiem zināmais benzīns ar vairākiem turbo, kas ir reāla nākotne.

Varētu attīstīt rotormotoru, jo tur ir zināma perspektīva, bet šaubos vai tas notiks. Tāpat kā varētu attīstīt opozītmotoru, kur degkamera ir virzuļos, kur tie spiež viens pret otru, bet šaubso vai kāds no tiem motoriem redzēs dienas gaismu. Drīzāk tas būs elektromotors vai mums visiem zināmais benzīns ar vairākiem turbo, kas ir reāla nākotne.

Rotordzinējs nav ekoloģisks. Tāpēc Mazda pārtrauca tos ražot 90 gados, bet tagad esot uzkonstruēts jauna veida rotordzinējs. Tam būs gan kvēlsveces gan aizdedzes sveces - Kamēr dzinējs nav uzsilis degmaisijumu aizdedzinās ar dzirksteli un kad ir darba temperatūra, tad ar spiedienu, kā dīzelim. Es tā īsti neizpratu.funkyasshit rakstīja:A kāds ir prikols no 5 taktīm? 4 taktu motors kā tāds jau it kā ir hujņa, jo ja skatamies uz motora indikatordiagrammu, tad viss tas apakšējais loks ir bezjēdzīga enerģijas tērēšana. Reālais motors ir 2 taktis, ja neskaita to, ka ekoloģija ir šausmīga, jaudas līkne ir strauji augšā un strauji lejā, kā arī, ja neskaita to, ka viņš ir neekonomisks.
Varētu attīstīt rotormotoru, jo tur ir zināma perspektīva, bet šaubos vai tas notiks. Tāpat kā varētu attīstīt opozītmotoru, kur degkamera ir virzuļos, kur tie spiež viens pret otru, bet šaubso vai kāds no tiem motoriem redzēs dienas gaismu. Drīzāk tas būs elektromotors vai mums visiem zināmais benzīns ar vairākiem turbo, kas ir reāla nākotne.
Es domāju, ka nākotne būtu darbināt uz ūdeņradi.

Rotormotora lielākā problēma ir kompresija. Paskaties sludinājumus Mazdām. Pie visu sludinājumiem - kompresija ir, lec labi. Varu iedot izrakstu par kompresiju no dīlera. 
Tur ap 200k tam motoram jau kapi ir.

Tur ap 200k tam motoram jau kapi ir.

Nu jā bet viņam brīvgaitas apgriezieni bija 2k apgr/min ja nemaldos.funkyasshit rakstīja:Rotormotora lielākā problēma ir kompresija. Paskaties sludinājumus Mazdām. Pie visu sludinājumiem - kompresija ir, lec labi. Varu iedot izrakstu par kompresiju no dīlera.
Tur ap 200k tam motoram jau kapi ir.
un no 1.3L motorīša nāk 240hp
Vispār interesants dzinējs, tik ja man tāds būtu jalabo tad gan būtu jautri


Izmēri tam motoram ir komiski. Iet jau nejēgā viņš. Vienreiz viena pabrauca man garām. Griezās labi, bet skan kā rolleris.māriņš rakstīja:Nu jā bet viņam brīvgaitas apgriezieni bija 2k apgr/min ja nemaldos.funkyasshit rakstīja:Rotormotora lielākā problēma ir kompresija. Paskaties sludinājumus Mazdām. Pie visu sludinājumiem - kompresija ir, lec labi. Varu iedot izrakstu par kompresiju no dīlera.
Tur ap 200k tam motoram jau kapi ir.
un no 1.3L motorīša nāk 240hp
Vispār interesants dzinējs, tik ja man tāds būtu jalabo tad gan būtu jautri



Apmērām, jā. 


Visiem jau uz viņu siekala tek.
Viens rx-8 pārdevējs man teica, ka tā esot norma pēc 100k km, uz lietuvu pēc dzinēja braukt.

Diegabiksis


-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1444
- 1445
- 1446
- 1447
- 1448
- …
- 2228
- chevron_right