dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- …
- 350
- chevron_right
ja dzinējs labs, tad nē.
Nu nezin, es viņu nenosauktu par eļļas atdalītāju, jo eļļa tur uzkrājas nu burtiuski 'pāris piles. Viņā notek kondensāts, kas uzkrājās zem vārsta vāka. Ik pa laikam atskrtūvē tam bačokam apakšā korķi, lai iztek ārā viss kas tur sakrājies.
Archizlv rakstīja:Nu nezin, es viņu nenosauktu par eļļas atdalītāju, jo eļļa tur uzkrājas nu burtiuski 'pāris piles. Viņā notek kondensāts, kas uzkrājās zem vārsta vāka. Ik pa laikam atskrtūvē tam bačokam apakšā korķi, lai iztek ārā viss kas tur sakrājies.
tev jau nu vajadzēja zināt angļu mēli. kā tad to pareizi iztulkot ?
p.s. ielas auto, tā ir pilnīgi nevajadzīga lieta. viņu var nolikt blakus fuel saver magnētiem utt.
Tad jèga ir likt to?
yanks rakstīja:nu tam
Pričom te tulkot? Es viņu reāli izmantoju un zinu, kas viņā uzkrājas. Ūdens/kondensāts ar nelielām eļļas pilēm ko ik pa laikam izleju. Vismaz zinu ka visa šī šļura netiek mesta atpakaļ dzinējā un dedzināta nost.Rons rakstīja:Archizlv rakstīja:Nu nezin, es viņu nenosauktu par eļļas atdalītāju, jo eļļa tur uzkrājas nu burtiuski 'pāris piles. Viņā notek kondensāts, kas uzkrājās zem vārsta vāka. Ik pa laikam atskrtūvē tam bačokam apakšā korķi, lai iztek ārā viss kas tur sakrājies.
tev jau nu vajadzēja zināt angļu mēli. kā tad to pareizi iztulkot ?
p.s. ielas auto, tā ir pilnīgi nevajadzīga lieta. viņu var nolikt blakus fuel saver magnētiem utt.
man ar tāds ir, un ? ja tādu vajadzētu, tad to uzstādītu auto ražotājs.
p.s. tā ir ūdens/tvaiku/degvielas/eļļas emulsija (cik procentuāli no katras frakcijas hvz)
p.s. tā ir ūdens/tvaiku/degvielas/eļļas emulsija (cik procentuāli no katras frakcijas hvz)
ir jeega. labak lai ta bruunaa susla krajas tur traukaa nekaa pa taisno dzinejaaRENIO rakstīja:Tad jèga ir likt to?
...
PALDIES!!!
Tad būs jāņem un jāliek tāds
Tad būs jāņem un jāliek tāds
Auto ražotājs ir uztaisījis to sistēmu, tā lai visa tā draza sadektu dzinējā, tā teikt: ''slinkais variants'' , es labāk vienreiz mēnesi atskrūvēju to korķi tam bačokam un iztecinu to draņķi zemē.Rons rakstīja:man ar tāds ir, un ? ja tādu vajadzētu, tad to uzstādītu auto ražotājs.
vēl papildus jautājums: labāk jau ņemt to verķi ar ventilācijas filtru?
Archizlv rakstīja:Auto ražotājs ir uztaisījis to sistēmu, tā lai visa tā draza sadektu dzinējā, tā teikt: ''slinkais variants'' , es labāk vienreiz mēnesi atskrūvēju to korķi tam bačokam un iztecinu to draņķi zemē.Rons rakstīja:man ar tāds ir, un ? ja tādu vajadzētu, tad to uzstādītu auto ražotājs.
grūti saprast, ko tu mēģini sludināt, bet man ir auto , kuram nekas nekur nekrājas. braucu ~60km uz darbu .
būs aitas: būs cirpēji
cita lieta, ja ar aukstu auto katru dienu aizbrauc pēc saldējuma uz tuvāko pārdotuvi...
RENIO rakstīja:vēl papildus jautājums: labāk jau ņemt to verķi ar ventilācijas filtru?
Īsti nezinu kam tas filtrs, varbūt to kāds cits var apskaidrot, bet nu man ir bez ta filtra.
nu nez. atkaribaa kur to to novieto. man nau tas ventilacijas filtrs un es nemaz negribeeju. kaukaa liekas ka vins varetu taadus eljainus tvaikus laist araa, kas nosedisies uz logu un visapkart motortelpaa un vienk visadi suudi vairak lips klatRENIO rakstīja:vēl papildus jautājums: labāk jau ņemt to verķi ar ventilācijas filtru?
...
To ko es domāju par tiem oil catch, es pateicu. Nezinu vai ir jēga tagad taisīt kaut kādu mega diskusiju par šo lietu, es viņiem redzu jēgu, tu nē, end of story.Rons rakstīja:Archizlv rakstīja:Auto ražotājs ir uztaisījis to sistēmu, tā lai visa tā draza sadektu dzinējā, tā teikt: ''slinkais variants'' , es labāk vienreiz mēnesi atskrūvēju to korķi tam bačokam un iztecinu to draņķi zemē.Rons rakstīja:man ar tāds ir, un ? ja tādu vajadzētu, tad to uzstādītu auto ražotājs.
grūti saprast, ko tu mēģini sludināt, bet man ir auto , kuram nekas nekur nekrājas. braucu ~60km uz darbu .
būs aitas: būs cirpēji
cita lieta, ja ar aukstu auto katru dienu aizbrauc pēc saldējuma uz tuvāko pārdotuvi...
Man krosa aparāts ir sabūvēts ar kompresijas pakāpi 12.8:1 un ar 98E viss čotka. Tur 13.0 ir robeža, kad jau varētu būt par daudz.BMW-Valcha rakstīja:šodien vismaz no kāda cilvēka dzirdu kaut ko gudru
pie izplūdes bija vismazākā sprauga 2mm, bet pie ieplūdes 3,5mm
pēc pēdējiem aprēķiniem kompredijad pakāpe būs 12,5:1
tas nabags man nedetonēs ar e98?
Archizlv rakstīja:Nu nezin, es viņu nenosauktu par eļļas atdalītāju, jo eļļa tur uzkrājas nu burtiuski 'pāris piles. Viņā notek kondensāts, kas uzkrājās zem vārsta vāka. Ik pa laikam atskrtūvē tam bačokam apakšā korķi, lai iztek ārā viss kas tur sakrājies.
nu tad kāda jēga apstrīdēt manu tulkojumu ?
Atrādi to aparātu!CivikS rakstīja:Man krosa aparāts ir sabūvēts ar kompresijas pakāpi 12.8:1 un ar 98E viss čotka. Tur 13.0 ir robeža, kad jau varētu būt par daudz.BMW-Valcha rakstīja:šodien vismaz no kāda cilvēka dzirdu kaut ko gudru
pie izplūdes bija vismazākā sprauga 2mm, bet pie ieplūdes 3,5mm
pēc pēdējiem aprēķiniem kompredijad pakāpe būs 12,5:1
tas nabags man nedetonēs ar e98?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- …
- 350
- chevron_right