dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
ja dzinējs labs, tad nē.
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 
Nu nezin, es viņu nenosauktu par eļļas atdalītāju, jo eļļa tur uzkrājas nu burtiuski 'pāris piles. Viņā notek kondensāts, kas uzkrājās zem vārsta vāka. Ik pa laikam atskrtūvē tam bačokam apakšā korķi, lai iztek ārā viss kas tur sakrājies. :yes:
Attēls
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Archizlv rakstīja:Nu nezin, es viņu nenosauktu par eļļas atdalītāju, jo eļļa tur uzkrājas nu burtiuski 'pāris piles. Viņā notek kondensāts, kas uzkrājās zem vārsta vāka. Ik pa laikam atskrtūvē tam bačokam apakšā korķi, lai iztek ārā viss kas tur sakrājies. :yes:

tev jau nu vajadzēja zināt angļu mēli. kā tad to pareizi iztulkot ?

p.s. ielas auto, tā ir pilnīgi nevajadzīga lieta. viņu var nolikt blakus fuel saver magnētiem utt.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
Tad jèga ir likt to?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
kam ?
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 
nu tam :giggle:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
yanks rakstīja:nu tam :giggle:
:super:
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 
Rons rakstīja:
Archizlv rakstīja:Nu nezin, es viņu nenosauktu par eļļas atdalītāju, jo eļļa tur uzkrājas nu burtiuski 'pāris piles. Viņā notek kondensāts, kas uzkrājās zem vārsta vāka. Ik pa laikam atskrtūvē tam bačokam apakšā korķi, lai iztek ārā viss kas tur sakrājies. :yes:

tev jau nu vajadzēja zināt angļu mēli. kā tad to pareizi iztulkot ?

p.s. ielas auto, tā ir pilnīgi nevajadzīga lieta. viņu var nolikt blakus fuel saver magnētiem utt.
Pričom te tulkot? Es viņu reāli izmantoju un zinu, kas viņā uzkrājas. Ūdens/kondensāts ar nelielām eļļas pilēm ko ik pa laikam izleju. Vismaz zinu ka visa šī šļura netiek mesta atpakaļ dzinējā un dedzināta nost. :rolleyes:
Attēls
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
man ar tāds ir, un ? ja tādu vajadzētu, tad to uzstādītu auto ražotājs. :yes:

p.s. tā ir ūdens/tvaiku/degvielas/eļļas emulsija ;) (cik procentuāli no katras frakcijas hvz)
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
RENIO rakstīja:Tad jèga ir likt to?
ir jeega. labak lai ta bruunaa susla krajas tur traukaa nekaa pa taisno dzinejaa
...
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
PALDIES!!!
Tad būs jāņem un jāliek tāds
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 
Rons rakstīja:man ar tāds ir, un ? ja tādu vajadzētu, tad to uzstādītu auto ražotājs. :yes:
Auto ražotājs ir uztaisījis to sistēmu, tā lai visa tā draza sadektu dzinējā, tā teikt: ''slinkais variants'' , es labāk vienreiz mēnesi atskrūvēju to korķi tam bačokam un iztecinu to draņķi zemē. ;)
Attēls
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 
vēl papildus jautājums: labāk jau ņemt to verķi ar ventilācijas filtru?
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Archizlv rakstīja:
Rons rakstīja:man ar tāds ir, un ? ja tādu vajadzētu, tad to uzstādītu auto ražotājs. :yes:
Auto ražotājs ir uztaisījis to sistēmu, tā lai visa tā draza sadektu dzinējā, tā teikt: ''slinkais variants'' , es labāk vienreiz mēnesi atskrūvēju to korķi tam bačokam un iztecinu to draņķi zemē. ;)

grūti saprast, ko tu mēģini sludināt, bet man ir auto , kuram nekas nekur nekrājas. braucu ~60km uz darbu . ;)


būs aitas: būs cirpēji :yes:


cita lieta, ja ar aukstu auto katru dienu aizbrauc pēc saldējuma uz tuvāko pārdotuvi...
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 
RENIO rakstīja:vēl papildus jautājums: labāk jau ņemt to verķi ar ventilācijas filtru?


Īsti nezinu kam tas filtrs, varbūt to kāds cits var apskaidrot, bet nu man ir bez ta filtra. ;)
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 
RENIO rakstīja:vēl papildus jautājums: labāk jau ņemt to verķi ar ventilācijas filtru?
nu nez. atkaribaa kur to to novieto. man nau tas ventilacijas filtrs un es nemaz negribeeju. kaukaa liekas ka vins varetu taadus eljainus tvaikus laist araa, kas nosedisies uz logu un visapkart motortelpaa un vienk visadi suudi vairak lips klat
...
Profila bilde
Archizlv
Ziņojumi: 2022
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:43
Braucu ar: e46 320Ci
Atrašanās vieta: Island of Ireland
Reputācija: 3
 
Rons rakstīja:
Archizlv rakstīja:
Rons rakstīja:man ar tāds ir, un ? ja tādu vajadzētu, tad to uzstādītu auto ražotājs. :yes:
Auto ražotājs ir uztaisījis to sistēmu, tā lai visa tā draza sadektu dzinējā, tā teikt: ''slinkais variants'' , es labāk vienreiz mēnesi atskrūvēju to korķi tam bačokam un iztecinu to draņķi zemē. ;)

grūti saprast, ko tu mēģini sludināt, bet man ir auto , kuram nekas nekur nekrājas. braucu ~60km uz darbu . ;)


būs aitas: būs cirpēji :yes:


cita lieta, ja ar aukstu auto katru dienu aizbrauc pēc saldējuma uz tuvāko pārdotuvi...
To ko es domāju par tiem oil catch, es pateicu. Nezinu vai ir jēga tagad taisīt kaut kādu mega diskusiju par šo lietu, es viņiem redzu jēgu, tu nē, end of story. :drink:
Attēls
Profila bilde
CivikS
Ziņojumi: 50
Pievienojies: 01 Dec 2013, 14:15
BMW-Valcha rakstīja:šodien vismaz no kāda cilvēka dzirdu kaut ko gudru :super:
pie izplūdes bija vismazākā sprauga 2mm, bet pie ieplūdes 3,5mm
pēc pēdējiem aprēķiniem kompredijad pakāpe būs 12,5:1
tas nabags man nedetonēs ar e98?
Man krosa aparāts ir sabūvēts ar kompresijas pakāpi 12.8:1 un ar 98E viss čotka. Tur 13.0 ir robeža, kad jau varētu būt par daudz.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
Archizlv rakstīja:Nu nezin, es viņu nenosauktu par eļļas atdalītāju, jo eļļa tur uzkrājas nu burtiuski 'pāris piles. Viņā notek kondensāts, kas uzkrājās zem vārsta vāka. Ik pa laikam atskrtūvē tam bačokam apakšā korķi, lai iztek ārā viss kas tur sakrājies. :yes:

nu tad kāda jēga apstrīdēt manu tulkojumu ? ;)
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 
CivikS rakstīja:
BMW-Valcha rakstīja:šodien vismaz no kāda cilvēka dzirdu kaut ko gudru :super:
pie izplūdes bija vismazākā sprauga 2mm, bet pie ieplūdes 3,5mm
pēc pēdējiem aprēķiniem kompredijad pakāpe būs 12,5:1
tas nabags man nedetonēs ar e98?
Man krosa aparāts ir sabūvēts ar kompresijas pakāpi 12.8:1 un ar 98E viss čotka. Tur 13.0 ir robeža, kad jau varētu būt par daudz.
Atrādi to aparātu! ;)
Attēls