Jāņa 323t (M50TU2B23 turbo, MS43)
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- chevron_right
Ja streetā arī bez gliemeža bija rezultāti, tad domājams, ka tagad tur tev ies vēl labāk, veiksmi posmos!
Jauda tiks mērīta? Interesē rezultāts šim kombo
Jauda tiks mērīta? Interesē rezultāts šim kombo
Paldies.
Tiks mērīta, bet vel jāsakārto līdz galam degvielas sistēma un jāsaregulē cik var uz ielas.
Tiks mērīta, bet vel jāsakārto līdz galam degvielas sistēma un jāsaregulē cik var uz ielas.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kapēc m50 minēts ? Ne jau m52tu dzinējs ar bosch vadību ?
Nebūs.
Tāpēc ka tas ir m50 motors. Vanos no M52tu, vadība MS43.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Viss skaidrs. Jo ms43 regulācijas ir neiedomājami plašas.
Tā lielos vilcienos ko es te esmu sadarījis.
Izdarītas lietas:
Uzlikti 2cm flanči aizmugurē, špiļkas,
lielas pusasis, liels reduktors,
jauni spārni priekšā (jau salocīti abi ),
Vienmasas spararats 240mm, keramika, sachs performance kurvis.
Motors:
M50TUB20 bloks (o-ringots), virzuļi
M50B20nv galva
135mm klaņi,
M50B25 kloķene,
Vanos no M52tu/m54,
240 sadalenes, uz ieplūdes funkcionējošs vanos,
M50B20 ieplūdes kolektors ar pārejas flanci priekš M54 droseles,
T70 turbīna, 1 - 1.3bar
RS4 maf, MS43.
440cc sprauslas,
044 ķīnas degvielas sūknis,
cr 8.5
M54 termostata korpus kurā iekšā ir 75c termostats,
M52 eļļas sūknis, modificēts, skatīties attēlos zemāk.
Ar motoru īsumā ir tā, ka priekš drifta, turbīna ir par lielu, vai tilpums motoram ir par mazu, attiecīgi uz nākošo sezonu kkas mainīsies, neskaitot to, ir vel vairākas lietas kuras vēlos mainīt. Šī kombo versija uz stendu netiks, bet nākošo apsolos aizbraukt.
Pielikumā dažas bildes ar un bez aprakstiem no sezonas, motora u.c.
Izdarītas lietas:
Uzlikti 2cm flanči aizmugurē, špiļkas,
lielas pusasis, liels reduktors,
jauni spārni priekšā (jau salocīti abi ),
Vienmasas spararats 240mm, keramika, sachs performance kurvis.
Motors:
M50TUB20 bloks (o-ringots), virzuļi
M50B20nv galva
135mm klaņi,
M50B25 kloķene,
Vanos no M52tu/m54,
240 sadalenes, uz ieplūdes funkcionējošs vanos,
M50B20 ieplūdes kolektors ar pārejas flanci priekš M54 droseles,
T70 turbīna, 1 - 1.3bar
RS4 maf, MS43.
440cc sprauslas,
044 ķīnas degvielas sūknis,
cr 8.5
M54 termostata korpus kurā iekšā ir 75c termostats,
M52 eļļas sūknis, modificēts, skatīties attēlos zemāk.
Ar motoru īsumā ir tā, ka priekš drifta, turbīna ir par lielu, vai tilpums motoram ir par mazu, attiecīgi uz nākošo sezonu kkas mainīsies, neskaitot to, ir vel vairākas lietas kuras vēlos mainīt. Šī kombo versija uz stendu netiks, bet nākošo apsolos aizbraukt.
Pielikumā dažas bildes ar un bez aprakstiem no sezonas, motora u.c.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
kas tas par o-ringiem ? un kapec vanoss no m52tu/m54. kapec ne singl vanoss ? tapec ka ms43 vadiiba?
Uzliku Blovu ar recirkulāciju, no boosta neizkrīt tik viegli spēlējoties ar gāzi, "braucamāka" mašīna palika.
Salauzu pusasi, samainīju, pēc tam salauzu reduktoru un pusasi.
Un tiku pie jaunas mantiņas, Turbosmart e-Boost 2 ar 3 portu solenoīdu.
Salauzu pusasi, samainīju, pēc tam salauzu reduktoru un pusasi.
Un tiku pie jaunas mantiņas, Turbosmart e-Boost 2 ar 3 portu solenoīdu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Uzliku eboostu, Pagaidām 1.1bar gp un tad nolaižam uz 1 bar.
Uzliku arī IAT devēju no audi.
Šo to pārregulēju, bijām uz Rullīti patestēt, nu jau var pabraukt, tikai pēc ziemas nekas baigi labs nesanāk.
Uuuuun atkal pusasi norāva.
Daži salikti kopā telefona klipiņi no Rullīša.
Uzliku arī IAT devēju no audi.
Šo to pārregulēju, bijām uz Rullīti patestēt, nu jau var pabraukt, tikai pēc ziemas nekas baigi labs nesanāk.
Uuuuun atkal pusasi norāva.
Daži salikti kopā telefona klipiņi no Rullīša.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Sezona iet uz priekšu, mašīna sasista, salauzta.
Pāris bildes no 333. Pasākums beidzās ar to ka atkal reduktoram auss nolūza, šoreiz arī pusass un pusrāmis neizturēja.
Sagatavots jaunais pusrāmis.
Reduktoram arī ielikšu poli bukses. Un tad jau skatāmies cik ātri salūzīs nākamreiz.
Pāris bildes no 333. Pasākums beidzās ar to ka atkal reduktoram auss nolūza, šoreiz arī pusass un pusrāmis neizturēja.
Sagatavots jaunais pusrāmis.
Reduktoram arī ielikšu poli bukses. Un tad jau skatāmies cik ātri salūzīs nākamreiz.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Jānis.P - 13 Jūn 2019, 11:42, kopā labots 3 reizes.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
šitādas bildes labāk forumā nepublicē, te visādi pipari TA stučī, lai pēcāk nav pārsteigumu ejot skati
Šī virsbūve skati jau man liekas ka vairs neizies, bet ar skatu uz nākotni, lai nav problēmas, izlaboju postu.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
jup nostāsti dzirdēti, ka TA saka: "es jau esmu redzējis ka ikdienā uz šitā hidra un svarka" un 10x cītīgāk meklē...
Ņemot vērā Latvian drift uzlīmes, par to lietu esamību nav šaubu, galvenais melnā lapa un sezonai pietiks
neliec enģeļus
true man vietejais csdd inspektors vienreiz labi njema prieksa jo bija redzeji manis slipejot pa ielam
Šeit pat forumā ir vismaz viens pipars, daļai pat pazistams, kursh pats tag strada Antenas iela csdd, un krata ikdiena visus auto...
tavu quote arī redzēs, ja viņš izdzēsīs postu.
bet taisnība jau ir. gāzt stulbi.
Sāks csdd drāzt visus tad atkal būs raudāšana ka ar vecā tēva passata ziemenēm nevarēja iziet tehacu
Being second is being the first of the losers. /Senna/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- chevron_right