Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 27
- chevron_right
žēl, ka tik maza konkurence.
Jā, ir ļoti švaki ar konkurentiem.
Uz nākošo gadu itkā solās vairāki būt OPEN klasē.
Uz nākošo gadu itkā solās vairāki būt OPEN klasē.
Nu tad jābūvē man krosam augšā savējais Nu labi joks, bet kas lai to zin.
No onboard video rodas iespaids, ka reduktors par garu, it kā otrais un trešais robs būtu par tālu.
Bet principā prieks skatīties
Bet principā prieks skatīties
Būtu tikai prieks redzēt vēl kādu šejienieti blakus uz starta līnijas.Alutinsh rakstīja:Nu tad jābūvē man krosam augšā savējais Nu labi joks, bet kas lai to zin.
Tā jau mazā OPEN klasīte.ikey07 rakstīja:Man viena melna OPEN klase stāv pagalmā
Jā, reduktors varbūt ir par garu (3.45), bet visa problēma drīzāk ir tajā, ka BMW kārbām trešais robs uzreiz sanāk baigi garais atšķirībā no otrā. Vai arī jauda par maz.chappy rakstīja:No onboard video rodas iespaids, ka reduktors par garu, it kā otrais un trešais robs būtu par tālu.
Bet principā prieks skatīties
Tapēc neredzu jēgu likt kautkādu 4.44 reduktoru... Drīzāk varētu nedaudz garāku uzlikt, lai sanāk braukt tikai ar pirmo un otro robu.
Sākšu ar to, ka jāpasaka LIELAIS PALDIES lietotājam janeks par pusasīm un reduktoru!
Vajadzēja itkā tikai vienu mazo pusasi, bet tiku pie divām mazajām un divām lielajām + lielo 3.15 reduktoru. Gandrīz par brīvu. Ak, jā - no viena paziņas arī for free dabūts kondiškas ventilators. Bija doma jau uz šito gonku uzlikt to reduktoru ar lielajām pusasīm, bet izrādās, lai uzliktu lielo reduktoru mazā vietā, jāmaina kardāna aizmugurējā daļa. Kā arī, konkrētajam reduktoram trūkst viens pusass flancis. Tā nu izlēmu uz šito gonku vien nomainīt tikai beigto pusasi.
Jēzus, kā nočakarējos, lai izdabūtu pusass galu no nūtīm ārā. Bija riktīgi ''iekodies''. Pus dienu reāli nočakarējos, bet beigās uztaisīju kārtīgu ''meiseli'' un ar LIELO kuvaldu tomēr pusass padevās. Dažbrīd tiešām likās, ka nesanāks viņu nekā dabūt ārā un, ka gonka būs jāizlaiž, jo kā vienmēr, viss notiek pēdējā dienā. Bet pusass samainīta un pat nesanāca laika nomazgāt auto, kā arī, citus sīkumus savest kārtībā.
Ierodoties trasē, konstatēts, ka labās puses ārējais šarnīrs reāli velk pēdējos metrus - brīvkustība bija baisa. Sazvanīju čomu, lai atved plauktu no garāžas, ja nu kas. Kvalifikācijas brauciens itkā labi, bet tāpat nebija uz visiem 100%, bet sagāja. Pirmais priekšbrauciens
Finišēju pirmais, protams, pēdējā apļa, pēdējā līkumā pakutinot nervus gan sev, gan līdzjutējiem. (redzēsiet video)
Otrais priekšbrauciens
Atkal pirmais, bet tomēr ar vienu kļūdu.
Vienā no pirmajiem diviem braucieniem, pamanīju, ka finišā iebraucot uzkāpa temperatūra - izrādās, ka ventilatoram masa bija nokritusi. Sākumā domāju, ka slēdzis izdedzis vai ventilators nosvilis, bet labi, ka tā.
Trešajā priekšbraucienā jau pirmajā aplī, dēļ nepareizas trajektorijas izbraucu ārpus trases un pazaudēju savu pirmo pozīciju. Tad nu mēģināju iet uz pilnu banku, cenšoties saķert... Dusmīgs biju pamatīgi uz sevi. Protams, ka tik neapdomīgi braucot parādās kļūdas... Gandrīz sagriezos. #VajagLeņķi Un tad jau atpaliku vēl vairāk un pavisam aizkrita ciet... Bet ātrums bija labs. Pirmo trīs braucienu video:
Fināls Šoreiz iztiku bez rupjām kļūdām
Fināls no mana skatpunka:
Pēc gonkas bija daudzi gribētāji, lai izvizinu - tad nu arī trešajā tūrē jeb sestajā aplī, paliku trases malā ar aizdomīgām skaņām no kardāna un ātrumkloķis arī pēkšņi pavirzijās kautkur uz leju. Motors tagad sēž uz X-Brace
Sezona noslēgta un kopvērtējumā esmu ierindojies otrajā vietā...
VĒLREIZ SAKU LIELU PALDIES VISIEM, ATBALSTĪTĀJIEM! BEZ JUMS TAS VISS BŪTU UZ PUSI GRŪTĀK!
Tagad vajadzētu uzlikt jaunus motora un kārbas spilvenus, kā arī, gribas uzlikt to 3.15 reduktoru. Ja kādam ir lieka 325/328 kārdāna aizmugurējā daļa un viens reduktora pusass flancis, piedāvājiet!
Un tad gribētos notestēt, kā ir ar to reduktoru kādā trasē. Ja laikapstākļi ļaus, tad būšot vēl viena ''for fun'' gonka.
Jau galvā ir plāni, ko sadarīt pa ziemu un to plānu ir daudz, bet par to citreiz.
Vajadzēja itkā tikai vienu mazo pusasi, bet tiku pie divām mazajām un divām lielajām + lielo 3.15 reduktoru. Gandrīz par brīvu. Ak, jā - no viena paziņas arī for free dabūts kondiškas ventilators. Bija doma jau uz šito gonku uzlikt to reduktoru ar lielajām pusasīm, bet izrādās, lai uzliktu lielo reduktoru mazā vietā, jāmaina kardāna aizmugurējā daļa. Kā arī, konkrētajam reduktoram trūkst viens pusass flancis. Tā nu izlēmu uz šito gonku vien nomainīt tikai beigto pusasi.
Jēzus, kā nočakarējos, lai izdabūtu pusass galu no nūtīm ārā. Bija riktīgi ''iekodies''. Pus dienu reāli nočakarējos, bet beigās uztaisīju kārtīgu ''meiseli'' un ar LIELO kuvaldu tomēr pusass padevās. Dažbrīd tiešām likās, ka nesanāks viņu nekā dabūt ārā un, ka gonka būs jāizlaiž, jo kā vienmēr, viss notiek pēdējā dienā. Bet pusass samainīta un pat nesanāca laika nomazgāt auto, kā arī, citus sīkumus savest kārtībā.
Ierodoties trasē, konstatēts, ka labās puses ārējais šarnīrs reāli velk pēdējos metrus - brīvkustība bija baisa. Sazvanīju čomu, lai atved plauktu no garāžas, ja nu kas. Kvalifikācijas brauciens itkā labi, bet tāpat nebija uz visiem 100%, bet sagāja. Pirmais priekšbrauciens
Slēpts saturs: Parādīt
Otrais priekšbrauciens
Slēpts saturs: Parādīt
Vienā no pirmajiem diviem braucieniem, pamanīju, ka finišā iebraucot uzkāpa temperatūra - izrādās, ka ventilatoram masa bija nokritusi. Sākumā domāju, ka slēdzis izdedzis vai ventilators nosvilis, bet labi, ka tā.
Trešajā priekšbraucienā jau pirmajā aplī, dēļ nepareizas trajektorijas izbraucu ārpus trases un pazaudēju savu pirmo pozīciju. Tad nu mēģināju iet uz pilnu banku, cenšoties saķert... Dusmīgs biju pamatīgi uz sevi. Protams, ka tik neapdomīgi braucot parādās kļūdas... Gandrīz sagriezos. #VajagLeņķi Un tad jau atpaliku vēl vairāk un pavisam aizkrita ciet... Bet ātrums bija labs. Pirmo trīs braucienu video:
Fināls Šoreiz iztiku bez rupjām kļūdām
Fināls no mana skatpunka:
Pēc gonkas bija daudzi gribētāji, lai izvizinu - tad nu arī trešajā tūrē jeb sestajā aplī, paliku trases malā ar aizdomīgām skaņām no kardāna un ātrumkloķis arī pēkšņi pavirzijās kautkur uz leju. Motors tagad sēž uz X-Brace
Sezona noslēgta un kopvērtējumā esmu ierindojies otrajā vietā...
VĒLREIZ SAKU LIELU PALDIES VISIEM, ATBALSTĪTĀJIEM! BEZ JUMS TAS VISS BŪTU UZ PUSI GRŪTĀK!
Tagad vajadzētu uzlikt jaunus motora un kārbas spilvenus, kā arī, gribas uzlikt to 3.15 reduktoru. Ja kādam ir lieka 325/328 kārdāna aizmugurējā daļa un viens reduktora pusass flancis, piedāvājiet!
Un tad gribētos notestēt, kā ir ar to reduktoru kādā trasē. Ja laikapstākļi ļaus, tad būšot vēl viena ''for fun'' gonka.
Jau galvā ir plāni, ko sadarīt pa ziemu un to plānu ir daudz, bet par to citreiz.
Apsveicu ar rezultātu. Man tev ir ieteikums, ko nākotnē iesaku iemācīties - pareizi stūrēt, brīžiem izskatās kad apmaldies kur tev tā stūre ir sagriezta. Pašam bija tā, kad piedomāju pie stūrēšana un vairs nebija salons pilns ar rokām, tad arī viegli saglabāt mieru trasē Vislabāk ir kad krieso roku praktiski vispār neatlaiž no no kreisā spieķa, visu laiku tikai labo pārliek pāri, kad vajag.
Stāstu no pieredzes, kad galīgi apjuku un uzmetu vāku vecpils krosa trasē
Stāstu no pieredzes, kad galīgi apjuku un uzmetu vāku vecpils krosa trasē
Apsveicu Lai veicas arī turpmākajos darbos un gonkās.
Instagram-> https://www.instagram.com/rrrichus/
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Facebook-> https://www.facebook.com/rihards.jostsons
Jā, es atzīstu to, ka ''nemāku stūri'' vairs kautkā, tāpēc arī rodas tās stulbās kļūdas. Agrāk tādas problēmas nebija, nu vismaz, kad ar sarkano braucu. Pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā, ka sēdeklis baigi pa zemu. Neesmu pieradis tik dziļi sēdēt. Vienkārši šim beņķim netaisos tās sliedes baigi pārtaisīt, lai būtu augstāk, jo ne benķis, ne sliedes manas. Bet ieteikumu ņemšu vērā.Edvards77 rakstīja:Apsveicu ar rezultātu. Man tev ir ieteikums, ko nākotnē iesaku iemācīties - pareizi stūrēt, brīžiem izskatās kad apmaldies kur tev tā stūre ir sagriezta. Pašam bija tā, kad piedomāju pie stūrēšana un vairs nebija salons pilns ar rokām, tad arī viegli saglabāt mieru trasē Vislabāk ir kad krieso roku praktiski vispār neatlaiž no no kreisā spieķa, visu laiku tikai labo pārliek pāri, kad vajag.
Stāstu no pieredzes, kad galīgi apjuku un uzmetu vāku vecpils krosa trasē
Paldies!Richus rakstīja: Apsveicu Lai veicas arī turpmākajos darbos un gonkās.
Apsveicu ar panākumiem! Bet nu mašīna izskatās ļoti izvarota pēc šīs sezonas.
Paldies!
Itkā jau nav tik traki, tik tas igauniskais sāns un priekšējais stikls. Pa ziemas brīvajiem vakariem mēģināšu to labot.
Itkā jau nav tik traki, tik tas igauniskais sāns un priekšējais stikls. Pa ziemas brīvajiem vakariem mēģināšu to labot.
Prieks, kur Tu rodies!!
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
kartejo reizi prieks pasekot lidz!
intresants topiks
par to kardanu, ja tev prieksaa nau trumulis tad salikt varesi, par pusass flanci, varu tev vinju aizsutit, ja garazaa varesu arast
intresants topiks
par to kardanu, ja tev prieksaa nau trumulis tad salikt varesi, par pusass flanci, varu tev vinju aizsutit, ja garazaa varesu arast
...
Kāds trumulis?
Pacenties pameklēt to flanci, būtu super!
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Pacenties pameklēt to flanci, būtu super!
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Kā vienmēr viss super.
Malcis Nixon.
Ceru,ka būs ziemas gonkas!
Tad obligāti aizbraukšu.
Malcis Nixon.
Ceru,ka būs ziemas gonkas!
Tad obligāti aizbraukšu.
Malacis.
Ja būs ziema, tad būs. Ja nebūs tieši kross, tad uz Smilteni jāaizbrauc kāds sprints uzbraukt.Fujaks. rakstīja:Kā vienmēr viss super.
Malcis Nixon.
Ceru,ka būs ziemas gonkas!
Tad obligāti aizbraukšu.
būs jāiet skatīties.
malacis!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- …
- 27
- chevron_right