dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- …
- 350
- chevron_right
Artis92 rakstīja:1.6 man ir m40 un IS ko ielika man ir m42, tam tak nav tas EWS???
M42 nav , bet tev vins nav nācis motors no automāta ?
Es domāju kā nē, bet kas būtu ja būtu nācis no automāta?
Viss ar motoru ir tā kā viņš bija vecajā mašīnā iekšā
Sveiki! Pavisam nesen iegādājos savu pirmo bmw 325 kupeju 92 gada. Viss jau bija baigi forši kamēr sāka zust tosols vai antifrīzs apēram 1l uz 100km tad nu devos uz servisu jo pašam tajās štellēs ir diezgan tumša bilde atstāju savu auto servī lai džeki paskatās kas par vainu. Pēc pāris stundām zvans no servisa šie saka ka vaina daļēji ir skaidra...spiežot garām galvas blīvei bet lai parliecinātos vai nav plaisu galvā esot jāslīpē...ok lai iet slīpejam. bij arī citi defektiņi kas itkā esot jau novērsti. Jau pagajusi nedēļa zvanu uz servisu lai uzzinātu kas notiek ar bembīti bet neviens neceļ tel... izdomāju ka jaaizlaiž paskatīties ka čaļiem veicas un tad izrādās ka ir noluzis sadalenes gabals apmēram 10cm garš protams ka prasu kā tā un džeki albild ka velkot viņu klāt vienkārši esot nolūzusi vēl piebilda ka pirmo reizi kautkas tāds notiekot... Būtu ļoti interesanti palasīt zinošaku cilvēku viedokļus varbūt ieteikumus. Paldies par sapranti!
Pa nepareizām pozīcijām velkot klāt sadaleni, viņas lūzt..! Servisa džeki paši vainīgi..!
Sveiki, kāds var pateikt kas pa vainu? "'Error Code 212 Vanos"
Auto data raksta ka 212 ir sadalenes devējs....(autop data bieži kļūdās)
Kādas sūdzības ? Vanoss grab/negrab.....
Kādas sūdzības ? Vanoss grab/negrab.....
Viņš rāda vanosa 212 mehāniskais defekts, sadalenes devejs tikko jaunsuzlikts.
kurš softs tev to rāda? mazliet neticu visam citam kas nav DIS
tak apskaties kas pa vadibu motoram, tad var meklet kludu...
Sveiki. skatos netā jaunu galvas blīvi m50b25 nv. vecai blīvei ūdens caurumi tikpat lieli kā caurumi blokā, bet cik skatos jaunas netā, tad tām tur tikai mazi apaļi caurumiņi. Kas šeit nav tā, vai arī tā jābūt ?
papētiju to 212 kļudu...vanos mehānisma errors, pirmais kas nāk prāta, paskaties kas ar vanosa soleonīdu, hvz, ja negrab, tur nav kam saplīst.
No otras puses, sadalenes devējs regulē aizdedzi, nepareize aizdedze = vanos nepareizi strādā = kļuda par vanosu.
No otras puses, sadalenes devējs regulē aizdedzi, nepareize aizdedze = vanos nepareizi strādā = kļuda par vanosu.
jāmaina vāŗstu vāka blīvi. iesakiet kādas firmas un kur pirkt. negribu nopirkt tādu, ka atkal pec 100km sulo
+komplektā ar 15 jaunām gumijas šaibām, kas iet zem vārsta vāka skrūvēm, citādāk bezjēdzīgi mainīt, nebūs ilgstošs efekts.
jaa. nepareizi skruves vilktas klaat. ir javelk pa biskim nevis un jaiet paari vairakas reizes taam skruuvem kamer pieskruuvee.rudenko rakstīja:Sveiki! Pavisam nesen iegādājos savu pirmo bmw 325 kupeju 92 gada. Viss jau bija baigi forši kamēr sāka zust tosols vai antifrīzs apēram 1l uz 100km tad nu devos uz servisu jo pašam tajās štellēs ir diezgan tumša bilde atstāju savu auto servī lai džeki paskatās kas par vainu. Pēc pāris stundām zvans no servisa šie saka ka vaina daļēji ir skaidra...spiežot garām galvas blīvei bet lai parliecinātos vai nav plaisu galvā esot jāslīpē...ok lai iet slīpejam. bij arī citi defektiņi kas itkā esot jau novērsti. Jau pagajusi nedēļa zvanu uz servisu lai uzzinātu kas notiek ar bembīti bet neviens neceļ tel... izdomāju ka jaaizlaiž paskatīties ka čaļiem veicas un tad izrādās ka ir noluzis sadalenes gabals apmēram 10cm garš protams ka prasu kā tā un džeki albild ka velkot viņu klāt vienkārši esot nolūzusi vēl piebilda ka pirmo reizi kautkas tāds notiekot... Būtu ļoti interesanti palasīt zinošaku cilvēku viedokļus varbūt ieteikumus. Paldies par sapranti!
sadalene nebus darga, bet taa ir servisnieku vaina ka taa notika
...
un papildinot ieprieksejas atbildes, elring ari ir ok un skaties lai ari svechu shahtam blive naak lidz, jo citam firmam nenaakEJANSONS rakstīja:jāmaina vāŗstu vāka blīvi. iesakiet kādas firmas un kur pirkt. negribu nopirkt tādu, ka atkal pec 100km sulo
...
"notika pirmo reizi" kā tad , powerā arī bija šitāds gadījums kur rukabļidi sadaleni salauza un kāra bumbas klientam, jo ķipa salūdza tādēļ, ka vārsti nebija pieslīpētiArmando rakstīja:jaa. nepareizi skruves vilktas klaat. ir javelk pa biskim nevis un jaiet paari vairakas reizes taam skruuvem kamer pieskruuvee.rudenko rakstīja:Sveiki! Pavisam nesen iegādājos savu pirmo bmw 325 kupeju 92 gada. Viss jau bija baigi forši kamēr sāka zust tosols vai antifrīzs apēram 1l uz 100km tad nu devos uz servisu jo pašam tajās štellēs ir diezgan tumša bilde atstāju savu auto servī lai džeki paskatās kas par vainu. Pēc pāris stundām zvans no servisa šie saka ka vaina daļēji ir skaidra...spiežot garām galvas blīvei bet lai parliecinātos vai nav plaisu galvā esot jāslīpē...ok lai iet slīpejam. bij arī citi defektiņi kas itkā esot jau novērsti. Jau pagajusi nedēļa zvanu uz servisu lai uzzinātu kas notiek ar bembīti bet neviens neceļ tel... izdomāju ka jaaizlaiž paskatīties ka čaļiem veicas un tad izrādās ka ir noluzis sadalenes gabals apmēram 10cm garš protams ka prasu kā tā un džeki albild ka velkot viņu klāt vienkārši esot nolūzusi vēl piebilda ka pirmo reizi kautkas tāds notiekot... Būtu ļoti interesanti palasīt zinošaku cilvēku viedokļus varbūt ieteikumus. Paldies par sapranti!
sadalene nebus darga, bet taa ir servisnieku vaina ka taa notika
tak tiem melnajiem viss ir pohuj, noteikti ar gaisa pistoli pa vienai skrūvei sita klāt pēc kārtas.
Un vispār beigās izrādīsies, ka antifrīzs nezuda galvas dēļ.
un es vispār nesaprotu, kā ellē var novērst plaisu galvā, to noslīpējot
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- …
- 350
- chevron_right