Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

17 Jan 2016, 21:17

Īsāk sakot, secinājums tāds - ja gribi FL nāsis, tad uzliec FL brilli :gigigi:
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

17 Jan 2016, 21:24

Facelift ir škībs, parastais ir taisns.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Jan 2016, 21:38

Fashion rakstīja:kas man jāredz šajā bildē? :gigigi:
aiz restēm paslēpies nēģeris
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

17 Jan 2016, 21:41

JānisK-[JK] rakstīja:Turpinot tēmu par reduktoriem, no abām pusēm un pilnīgi pietiek :super: nekāda fanātisma ar metāllūžņu iemetināšanu :giggle:
Attēls
Es arī šitā metinu parasti,ir dzirdēdi stāsti,ka vajagot visu tur aizliet,iemetināt skrūves,armatūras,plāksnes ko nu kurais stāsta,hvz,šitā sametinu un tur normāli
Razbainieks
Ziņojumi: 222
Pievienojies: 05 Jūn 2011, 12:25
Braucu ar: cbr600rr
Reputācija: 1
 

17 Jan 2016, 21:51

http://youtu.be/VT5v6CrGStg

Ķip s50. Klons

Kāds kaut ko tadu ir meģinājis?
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

17 Jan 2016, 22:16

Tas taču ir standarta 3.0 strokeris :hahaha: Kāds tam visam sakars ar S50?
Profila bilde
540i
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 1812
Pievienojies: 11 Mai 2011, 06:17
Braucu ar: 320d,335d
Reputācija: 1
 

17 Jan 2016, 22:18

Gandriz USA versijas S5x sanāk
e36
Profila bilde
edzis
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2172
Pievienojies: 12 Apr 2014, 10:25
Reputācija: 3
 

17 Jan 2016, 22:36

Razbainieks rakstīja:http://youtu.be/VT5v6CrGStg

Ķip s50. Klons

Kāds kaut ko tadu ir meģinājis?
Prtoams, ka ir mēģinājis, šājā video viņam ir M54B30 klons. Teorētiski jau var uztaisīt arī s50b30 klonu, bet tad arī ir vajadzīgas tādas lietas, kā s50 sadalenes s50 ieplūde un s50 izplūde, cidādi nekādīgi nav iespējams dabūt tos 280hp
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

17 Jan 2016, 23:06

Kolektori ~ 250-300eu
Droseles + gaisa kaste + MAFS (jo lielāks izmērs) 300-500eu
Sadalenes hvz .....
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

17 Jan 2016, 23:12

Tur pa to naudu, kuru jāiztērē lai uzbūvētu S50 padjobku, var laikam divus īstus nopirkt.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Jan 2016, 23:13

vispār euro s50, nu vismaz s50b32 motoram bloka augstums ir lielāks, tb labāka rod/stroke attiecība
par amerikosu dzelžiem nazinu, nav nācies tādu skrūvēt

ps inferno: nopērc divus īstus un abi nopisti :hahaha:
šodien atkal atjaucu vaļā vienu apakšu 206s1, nezinātājiem 2.0nv, blokam tikai 0.025mm dilums 6. stobrā, pārējos 0.01 -0.015 (derēs manam pagaidu fēnmotoram), a šālēm, kā jau standartā, rižiks spīd :hahaha:
Pēdējais labojis Liss - 17 Jan 2016, 23:16, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

17 Jan 2016, 23:14

Leišu metinātās sadalenes, V8 Mafs, isiņa kolektors, droseles nebūs. :lol:
Budžeta variants.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

17 Jan 2016, 23:17

seeingman rakstīja:vispār euro s50, nu vismaz s50b32 motoram bloka augstums ir lielāks, tb labāka rod/stroke attiecība
par amerikosu dzelžiem nazinu, nav nācies tādu skrūvēt

ps inferno: nopērc divus īstus un abi nopisti :hahaha:
Kāda škirba? Iemest random virzuļus, kloķeni un sadalenes arī nav nekāds top zustand variants. Ja grib clean - tad ir viss jāborē, jāvirpo, jāliek jauns'n'shit, ko izdarīs tikai retais pedants ar milzīgu bling bling kabatā. Varbūt tikai 1 no 1000 strokeriem būs tik pedantiski salikts.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Jan 2016, 23:19

kas tas ir leišu metinātās sadalenes? kulaciņiem uzmetina ar tigu un cieto piedevu materiālu un tad ar fleksī ieliktu dimanta ripu apslīpē? :lol:
p.s. nopietni, man tā ir nācies darīt smagā sadalenei ar sadilušu 1 kulaku, ilgi strīdējos pretī, tjipa varbūt labāk nevajag :emo:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

17 Jan 2016, 23:20

Dbilas laikam viņiem tas kantoris saucās.

http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... _2970.html
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Jan 2016, 23:22

Inferno rakstīja:
seeingman rakstīja:vispār euro s50, nu vismaz s50b32 motoram bloka augstums ir lielāks, tb labāka rod/stroke attiecība
par amerikosu dzelžiem nazinu, nav nācies tādu skrūvēt

ps inferno: nopērc divus īstus un abi nopisti :hahaha:
Kāda škirba? Iemest random virzuļus, kloķeni un sadalenes arī nav nekāds top zustand variants. Ja grib clean - tad ir viss jāborē, jāvirpo, jāliek jauns'n'shit, ko izdarīs tikai retais pedants ar milzīgu bling bling kabatā. Varbūt tikai 1 no 1000 strokeriem būs tik pedantiski salikts.
pff, vajag tikai rakt, starp tiem visiem lūžņiem var atrast arī detaļas labā stāvoklī un salasīt strokeri normālā zustandā, piemēram, mans 2.5 stroekris, blokam dilums minimāls, gredzeni būs jauni, šāles top zustandā ir. virzuļiem arī sanāk 0.06 zazors pret cilindru, ko vēl?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Jan 2016, 23:24

Jānis.P rakstīja:Dbilas laikam viņiem tas kantoris saucās.

http://www.dbilas-shop.com/Products/Per ... _2970.html
:doh: tas jau nav metinātās tas ir regrinds, kulaciņa daļu, kur nav pacēlums noslīpē mazāku, iegūst savādāku profilu, ilgāku durationu, bet tur arī ir robeža, bet nu pēc tam hidrauliskos kompensatorus var dupsītī iebāzt, jāliek mehānika.
Attēls
noslīpē līdz sarkanajai līnijai
Pēdējais labojis Liss - 17 Jan 2016, 23:29, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

17 Jan 2016, 23:28

seeingman rakstīja:
Inferno rakstīja:
seeingman rakstīja:vispār euro s50, nu vismaz s50b32 motoram bloka augstums ir lielāks, tb labāka rod/stroke attiecība
par amerikosu dzelžiem nazinu, nav nācies tādu skrūvēt

ps inferno: nopērc divus īstus un abi nopisti :hahaha:
Kāda škirba? Iemest random virzuļus, kloķeni un sadalenes arī nav nekāds top zustand variants. Ja grib clean - tad ir viss jāborē, jāvirpo, jāliek jauns'n'shit, ko izdarīs tikai retais pedants ar milzīgu bling bling kabatā. Varbūt tikai 1 no 1000 strokeriem būs tik pedantiski salikts.
pff, vajag tikai rakt, starp tiem visiem lūžņiem var atrast arī detaļas labā stāvoklī un salasīt strokeri normālā zustandā, piemēram, mans 2.5 stroekris, blokam dilums minimāls, gredzeni būs jauni, šāles top zustandā ir. virzuļiem arī sanāk 0.06 zazors pret cilindru, ko vēl?
Kā ko vēl? Tu vismaz atver vaļā, visu izmēri un nopēti, izsecini, kas ir pizda, kas nav pizda. Lielākā daļa neskatoties vienkārši nopērk tās sadalenes, virzuļgrupu, saliek visu kopā un gāž.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

17 Jan 2016, 23:30

wat? Un kā tad tur rodas lielāks lifts? Aprakstā: No other modifications are necessery.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

17 Jan 2016, 23:30

inferno:
par to jau bazars sen bija, kad tepat forumā viens man mēģināja ieskaidrot, ka tā ir ok darīt, jo ja jau motors pirms tam gāja tad viss būs labi :hahaha: tas 2.5 bloks, kas tagad ir izborēts man uz 86 arī gāja un viņam bija gandriz pusmilimetra dilums, motorbūvē tāds dilums ir tāds, kā celtniecībā piemēram sienu par metru netur uzceltu :hahaha:

janis.p tajai dbilas sadalenei tur tas lifts ir tikai par kapeiku lielāks, bet tāpat nav labi, ka attālums no vārsta kāta gala līdz kulakam ir lielāks, nekā standartā paredzēts, var sēžas frēzējot vārstus pasēdināt dziļāk...
un nafig ierēkt par kkādiem leišiem, ja tu pats nesaproti, kā tas strādā? :rolleyes:
Attēls