dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- …
- 350
- chevron_right
marcis2712 rakstīja:Sveiki gribēju pa jautāt nomainīju bmw dzinēju no 1.8is uz 2.5l un ka pielaiž mašīnu un kad iedot grīdā nau acitiens ka pa varstiem sistu ierobežojums un ko man vaidzētu darīt man lai dabūtu atpakaļ moš kāds var palidzēt
cik izlobiju no teksta - čalim neieslēdzas ierobežotājs...
bet nopietni, kas varētu būt pa vainu.
joprojām aktuāli.Tomelis rakstīja:Sveiki. skatos netā jaunu galvas blīvi m50b25 nv. vecai blīvei ūdens caurumi tikpat lieli kā caurumi blokā, bet cik skatos jaunas netā, tad tām tur tikai mazi apaļi caurumiņi. Kas šeit nav tā, vai arī tā jābūt ??
piedod veci, bet nav ne mazākās nojausmas... ja pa mazu - izsit lielākus-pareiza izmēra ar caurumotāju...
Vīri, kādiem e36 degvielas filtri gāja tā kā zem vadītāja benķa un kādiem gandrīz motortelpā? Šobrīd touringam ir pie grīdas, zem vadītāja, bet pavasarī gribu pārnest uz drošāku vietu.
Esmu redzējis, ka dažiem e36 tas filtrs atrodas tā kā pie ugunssienas, tas arī ir tas, ko vēlos panākt, tāpēc, gribu noskaidrot, kādas detaļas ir nepieciešamas, lai to izdarītu un visu sataisītu tā, kā jābūt oem Varbūt kaut kādi specifiski kronšteini vai vēl kaut kas, kā manam auto nav
Esmu redzējis, ka dažiem e36 tas filtrs atrodas tā kā pie ugunssienas, tas arī ir tas, ko vēlos panākt, tāpēc, gribu noskaidrot, kādas detaļas ir nepieciešamas, lai to izdarītu un visu sataisītu tā, kā jābūt oem Varbūt kaut kādi specifiski kronšteini vai vēl kaut kas, kā manam auto nav
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Jap, ir speciāls kronšteins, bet bildi tagad nevaru iedot.
Sveiki tatad problema sekojoš 2.3 motoraa nebija kompresija 6. Cilindra nu noņemu galvu un jaa iepludes varsti liiki bet probleema tada ka nevaru atrast taadus varstus no ape motors piedavaajas ar varsta katu 6mm un cepuri 30mm vieniigais ko atradu ar tadiem izmeriem kaa vajag tie bija 2.5 bezvanos izpludes varsti
Kads varbuut zin kur mekleet stoka garums 106mm cepures diametr 30 mm stoka diametrs 7 mm
Kads varbuut zin kur mekleet stoka garums 106mm cepures diametr 30 mm stoka diametrs 7 mm
bezvanosam vai tad nebija resnāks vārsta kāts nekā m52?
vai arī tev nav m52b25 huj viņ zin kas ir domāts ar "2,3"
m52b25 vārstiem vajadzētu derēt arī no m50tub25, m52b28
vai arī tev nav m52b25 huj viņ zin kas ir domāts ar "2,3"
m52b25 vārstiem vajadzētu derēt arī no m50tub25, m52b28
bezvanosam ir 7mm vārsta kāts, vanosiem visiem 6mm.
2,0 motoriem vārstu cepures mazāku diametru.
priekš 2,5 7mm vārstiem, der vārsti no M42 6mm no M44 vajadzētu derēt uz m52 galvas.
2,0 motoriem vārstu cepures mazāku diametru.
priekš 2,5 7mm vārstiem, der vārsti no M42 6mm no M44 vajadzētu derēt uz m52 galvas.
gribēju pajautāt kas warētu būt par wainu manam e36 318is, motora tempretūra ceļas augšā, siltā gaisa arii nav un kad temperatūra krietni pāri pusei sagāzējot nokrītās līdz normālai, arii kad iesēdz pechku līdz galam, temperatūra krītās...? <termostatu nomainīju>
Izklausās pēc ūdens sūkņa.
M52 motoriem varsti der arii no 1.8 bet probleema ir taada ka neder no m52 galvas jo tur ir varsta kats 6mm un cepures diametrs 30mm bet no m50 ir 7mm bet tiem varstiem cepures ir 33mm bet vajag tadus varstus ar kata diametru 7mm un cepures diametrs 30mm izmekleeju visu ape motors katalogu un neko neatradu
kaut ko tu te ar tiem diametriem esi saputrojies.
vārsta "cepures" diam gan m50 nv, gan m52 ir vienāds, atšķirība tikai kāta diam.
vai nu katalogs greizs, vai tu tur iepl vārstu mēģini izplūdē iestutēt.
iepl - 33mm
izpl 30.5mm
apskaties uz galvas aizm. daļas ražošanas gadu/mēnesi un pēc tiem arī meklē daļas.
vārsta "cepures" diam gan m50 nv, gan m52 ir vienāds, atšķirība tikai kāta diam.
vai nu katalogs greizs, vai tu tur iepl vārstu mēģini izplūdē iestutēt.
iepl - 33mm
izpl 30.5mm
apskaties uz galvas aizm. daļas ražošanas gadu/mēnesi un pēc tiem arī meklē daļas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
tur kaut kas vispār neskaidrs, kas par motoru un kādus vārstus meklē
Jautājums - M50B25 jokaini uzvedas apgriezieni pie paša gala (ap 6k) - ja velk līdz atdurei, pēctam metot nākamajā robā auto uz pussekundi tā kā "aizrijas" vai bezmaz noslāpst un tikai tad iet atkal, kā rezultātā ir lieli bliezieni pa visu spēka pārvades sistēmu (mufta, kardāns, reduktors, kārba utt.)
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa
Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks?
Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa
Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks?
Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu
Neskaties tās bildes netā. Tur bieži vien ir tikai kautkas līdzīgs uzzīmēts. Vajag braukt uz veikalu un redzēt dzīvajā.Tomelis rakstīja:joprojām aktuāli.Tomelis rakstīja:Sveiki. skatos netā jaunu galvas blīvi m50b25 nv. vecai blīvei ūdens caurumi tikpat lieli kā caurumi blokā, bet cik skatos jaunas netā, tad tām tur tikai mazi apaļi caurumiņi. Kas šeit nav tā, vai arī tā jābūt ??
kāda otrā elpa, lielais cēliens, es atjaunoju vanosu, pa jaunu sadalenes pa metkām noliku un tagad nejūtu nekādu mēmo lieco cēlienu pēc tiem 3,5k, iet samēra vienmērīgi jau no 1k līdz limiteram un iet labi. kad motoru mainīji paskatījies ka šitam 2.5 ar vanosiņu darās?Kon4a rakstīja:Jautājums - M50B25 jokaini uzvedas apgriezieni pie paša gala (ap 6k) - ja velk līdz atdurei, pēctam metot nākamajā robā auto uz pussekundi tā kā "aizrijas" vai bezmaz noslāpst un tikai tad iet atkal, kā rezultātā ir lieli bliezieni pa visu spēka pārvades sistēmu (mufta, kardāns, reduktors, kārba utt.)
Jocīgi ir tas, ka tā ir tikai liekot no pirmā otrajā un retos gadījumos liekot trešajā, to reali piefiksēju tikai Vācijā uz bāņa
Tur varētu būt vaina tikai kautkādā vakuma zudumā, degvielas padevē, vai jāmeklē kas nopietnāks?
Un tā reāli, pie cik apgriezieniem M50B25 Vanos vajadzētu būt otrajai elpai, t.i. lielajam cēlienam? Man viņš sākas tikai pēc 3,5k, šķiet, ka kautkā par vēlu
BMW-Big Money Waste
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- …
- 350
- chevron_right