Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1534
- 1535
- 1536
- 1537
- 1538
- …
- 2228
- chevron_right

Opim laukos, braucot ar opel corsa/astra f, TA maksā nepilnus 50e tāpat.Linda rakstīja:Klasisks gadījums - vecs cilvēks dzīvo laukos, auto viņš nevar atļauties pat tehnisko apskati, kas vidēji sanāk ap 100 eur gadā, ja nav kruts auto. Tuvākais veikals 6 km, auto veikala nav, autobuss nekursē gar viņa māju, kapi arī jāapkopj... Šajā gadījumā auto nav ekstra, tā ir pamatvajadzība. Ja nodoklis tiek pielikts degvielai, tik cik cilvēks nobraukā, nu teiksim 15 eur mēnesī, viņš pat varētu sagrabināt tos 30 eur par apskati. Ja par to nodokli, ko maksāju tiktu sakārtots sabiedriskais transports, ceļi utt., nekādu problēmu kaut vai x2 samaksāt.Kikaps rakstīja:Bet nevienam nav noslēpums, ka, ja nevar atļauties auto, tad nav jāpērk auto! UK/DE studenti ar 2.8 nebrauc

Pilsētā, zaudētāji būsim visi mēs. Padomā, teiksim MB sprinteris (tas kurš lien B kat) pret 540 e39. Sprinteris patērēs mazāk par e39, bet sprinteris klasiski tiek pārkramēts un (jau atkal) ceļus bojā daudz vairāk!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=220248553&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&features=ELECTRIC_EXTERIOR_MIRRORS&features=ELECTRIC_WINDOWS&scopeId=C&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=14&pageNumber=1&action=topInCategory
vācu kosmonauts
vācu kosmonauts


Ja mēs maksātu vairāk tad csdd būtu vairāk ko notērēt un ne jau ceļiemKikaps rakstīja:Nē! Bet par brīvu pasaulē nenotiek nekas :) Ja mēs maksātu 150e mēnesī par auto, tad arī ceļi mums noteikti būtuJānisK-[JK] rakstīja:Protams, par to nav runas!Kikaps rakstīja:Bet nevienam nav noslēpums, ka, ja nevar atļauties auto, tad nav jāpērk auto! UK/DE studenti ar 2.8 nebrauc
Ir cilvēki, kam dzīvē labi neiet, varbūt galva labi nestrādā vai kāds sačakarējis un auto ir kā darba instruments, maksājot vairāk nodokļos mazāk paliek auto uzturēšanai.........
Starp citu, paskaties kādi noteikumi auto pārbūvēs ir Austrālijā, ja nemaldos Malaizijā vispār drakoniskiTu droši gribētu arī tos ne?
UN! Drakoniski pārbūves noteikumi, protams, mums nepatiktu, taču, paskaties no otras puses - tur noteikti mazāk gaterizētu auto arī ir :)
Paši taču regulāri smejamies, ka lietuvas TA, teiksim, nav rādītājs auto stāvoklim. Viņiem (edit: Austrāļiem) mūsu TA arī noteikti nestāv līdzī.


Lietuvā TA ir reizi divos gados un nav tur tā, ka vieni šroti uz ielām, ok mums vēl padomju sindroms, ka lāpa tik cik iespējams un galīgi bez TA iztikt vēl nevar, bet kretinē šī nodokļu politika!
Pēdējo pusgadu cīnos ar pašvaldību, iekasē nekustamā īpašuma nodokli par domājamo daļu, kura man nepieder, visi rausta plecus, neviens neko nezi, nav neviena kompetencē, bet iekasēt gan ir kompetencē


Atkarīgs par ko Tu maksāJa mēs maksātu vairāk tad csdd būtu vairāk ko notērēt un ne jau ceļiemir sanācis strādāt vairākās valsts iestādēs un redzēt kā tiek tērēts iestādes budžets, tur nevienam neinteresē, lai tev būtu labi ceļi, lai tev būtu labi, tur interesē, lai no tevis var vairāk iekasēt, lai iestādei lielāks budžets un vairāk ko tērēt
![]()

- TA = CSDD budžets = darbiniekiem lielākas algas = kvalificētāki darbinieki (ļoti notrulinot sistēmu, protams).
- Ceļa nodoklis = labāki ceļi = mazāk nojāti auto. Tas piemers par tiem 120e/mēnesī bija domāts ceļa nodoklī šoreiz.
Ar "viss p**da, viss p**da" attieksmi arī viss BŪS (Tev šķitīs) ... tā kā rakstīts pāris vārdus atpakaļ. Es, savukārt, esmu ļoti daudz valstiskas un nevalstiskas instances piedzīvojis, kur cilvēki strādā ar entuziasmu (jo nevar normāli samaksāt, jo praktiskais latvietis vislaik meģina 'šeptēt' pa savam, jo nodokļi ir priekš mīkstajiem).
Atceries, ka atsevišķas pašvaldības nekā nedrīkst pielīdzināt valstij. Bet interesants gadījums, yes.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Ceļi mums remontējas pateicoties pārsvarā Eiropas fondiem, kvalitāte pats redzi kādaKikaps rakstīja:Atkarīgs par ko Tu maksāJa mēs maksātu vairāk tad csdd būtu vairāk ko notērēt un ne jau ceļiemir sanācis strādāt vairākās valsts iestādēs un redzēt kā tiek tērēts iestādes budžets, tur nevienam neinteresē, lai tev būtu labi ceļi, lai tev būtu labi, tur interesē, lai no tevis var vairāk iekasēt, lai iestādei lielāks budžets un vairāk ko tērēt
![]()
- TA = CSDD budžets = darbiniekiem lielākas algas = kvalificētāki darbinieki (ļoti notrulinot sistēmu, protams).
- Ceļa nodoklis = labāki ceļi = mazāk nojāti auto. Tas piemers par tiem 120e/mēnesī bija domāts ceļa nodoklī šoreiz.
Ar "viss p**da, viss p**da" attieksmi arī viss BŪS (Tev šķitīs) ... tā kā rakstīts pāris vārdus atpakaļ. Es, savukārt, esmu ļoti daudz valstiskas un nevalstiskas instances piedzīvojis, kur cilvēki strādā ar entuziasmu (jo nevar normāli samaksāt, jo praktiskais latvietis vislaik meģina 'šeptēt' pa savam, jo nodokļi ir priekš mīkstajiem).
Atceries, ka atsevišķas pašvaldības nekā nedrīkst pielīdzināt valstij. Bet interesants gadījums, yes.

Entuziasti ir, bet ātri entuziasms noplok redzot sistēmu kopumā vai tiek noplacināts piespiedu kārtā. Nodokļiem jābūt samērīgiem.
Tiek gatavoti dokumenti tiesai, citi varianti izskatās, ka nebūs.

Bet tā ir visur. (par to, kā sistēma grauj entuziasmu. 90% gadījumu entuziasms izsīkst, pārējie 10% kļūst par pārtikušiem cilvēkiem
(atcerēsimies, ka ne visi spēj kaislīgi aizrauties ar lietām)).
Nu pagaidi, Via Baltica ne vainas segumam nav! Rīgas apvadceļam (salaspils-babīte) arī jau ir x gadi, vēl normāli turās!

Nu pagaidi, Via Baltica ne vainas segumam nav! Rīgas apvadceļam (salaspils-babīte) arī jau ir x gadi, vēl normāli turās!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Toties tas pārkrautais sprinteris dienā mēdz nobraukt vairāk degvielas nekā tas 540i mēnesīKikaps rakstīja:Pilsētā, zaudētāji būsim visi mēs. Padomā, teiksim MB sprinteris (tas kurš lien B kat) pret 540 e39. Sprinteris patērēs mazāk par e39, bet sprinteris klasiski tiek pārkramēts un (jau atkal) ceļus bojā daudz vairāk!

Tā varētu darīt ja viss iekasētais nodoklis tiešām tiktu izmantots ceļu uzturēšanai...

Pašsaprotamikasp1js rakstīja:Tā varētu darīt ja viss iekasētais nodoklis tiešām tiktu izmantots ceļu uzturēšanai...


Mīļais labais Kalvīša kungs un Šķēles kungs un Repšes kungs vienbalsīgi nobalsoja likvidēt Autoceļa fondu un visu nodokļu naudu laist kopējā katlā no kura dala visiem. Arī sev algām.
Jaucu E46 automobiļus detaļās !

Tu runā tā, itkā viņiem no tā baigā starpība būtu bijusi!ValtersZ rakstīja:Mīļais labais Kalvīša kungs un Šķēles kungs un Repšes kungs vienbalsīgi nobalsoja likvidēt Autoceļa fondu un visu nodokļu naudu laist kopējā katlā no kura dala visiem. Arī sev algām.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Neuztraucieties, šogad ceļu uzturēšanai atvēlētos līdzekļus samazināja vēl par 4,5 milj.
Staprictu par jauna auto reģistrāciju LV pirmajos divos gados nodokļos aiziet apmēram - 700 eur
EST - 300 eur
LT - 100 eur.
EST - 300 eur
LT - 100 eur.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


LT Tiešām tik liels BĀZES finansējums, ņemot vērā, ka viņiem ceļu remontus sponsorē arī no radariem?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

LV reģistracīja vienkārši kosmoss. Tieši tas ir iemesls, kāpēc atturos kaut ko vēl dzīt, jo mašinam reģostrācīja no 500-1500€. Atkarīgs no gada un motora. Šajā gadijumā viss zem 1998. 


LT it visā ir advancētāki. Pie viņiem neviens neraud par to, ka viņi nomaksā ceļu nodokli arī tad, ja ielej kanniņā 5l benzīna priekš zālespļāvēja. Za to LV gadījumā tas bija bez maz vai pirmais pretarguments, ka pievienot nodokli degvielai ir slikta ideja. Pie mums galvenais ir nesamaksāt kaut ko un iepist kapeiku. Un kamēr tā būs - tikmēr nekas nemainīsies.Kikaps rakstīja:LT Tiešām tik liels BĀZES finansējums, ņemot vērā, ka viņiem ceļu remontus sponsorē arī no radariem?

Kāds vrb var pateikt arī KĀPĒC ir šāda situācija?! KĀPĒC starp trim mazām kaimiņvalstīm (kas atrodas praktiski identiskos geogrāfiskos, politiskos un kādos tur vēl apstākļos) letiņi tā izceļās?!
d[-_-]b

Par LV ekonomiku, politiku un valsti kā tādu vispār varētu teikt - lohiem lohu problēmas. Kapeikpisēju un muļķu tauta ievēl tādus pašus stulbeņus un zagļus, un galu galā mēs esam tur, kur mēs esam.Dj Plosky rakstīja:Kāds vrb var pateikt arī KĀPĒC ir šāda situācija?! KĀPĒC starp trim mazām kaimiņvalstīm (kas atrodas praktiski identiskos geogrāfiskos, politiskos un kādos tur vēl apstākļos) letiņi tā izceļās?!
No offence, tiešām, bet mēs paši pie tā visa esam vainīgi.
Lielāks slāvu īpatsvars, alkoholisms būtu mans minējums, protams interneta labākajās tradīcijās bez jebkādiem izskaidrojumiem vai pamatojuma. 


Ja Latvijā par zagsanu cirstu nost rokas tad saeima balsosanas pogu vieta butu pedāļiDj Plosky rakstīja:Kāds vrb var pateikt arī KĀPĒC ir šāda situācija?! KĀPĒC starp trim mazām kaimiņvalstīm (kas atrodas praktiski identiskos geogrāfiskos, politiskos un kādos tur vēl apstākļos) letiņi tā izceļās?!


-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1534
- 1535
- 1536
- 1537
- 1538
- …
- 2228
- chevron_right