dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- …
- 350
- chevron_right
ahaKon4a rakstīja:Tas metāla gredzens ir tip tas, kas nopērkams ar nosaukumu "Vanos rattle repair ring" vai k.kā tā?
spectūļi ir viens, bet roku tā pat jāpiešauj, īpašī ja motors ar vanosu.Wilsons86 rakstīja:r kād DIY par tām sadalenēm? Vai to labāk paš
BMW-Big Money Waste
Jap, pastāv iespēja nokļūdīties arī ar Vanosu.
nu lūk, tātad pirmajā reizē jāstāv un jāskatās nevis sāsafiš kaut kas pašam
Slim Tu ar tādiem niekiem nodarbojies?
Slim Tu ar tādiem niekiem nodarbojies?
Ta man liekas ari ir jabut.zexo rakstīja:Neliela bet nepatiikama probleema ar siltumu. Digitalaa klima, visas funkcijas stradaa perfekti iznjemot silto gaisu kas naak no panelja priekshejiem ventiem kuri puush uz sejas. Logus silda, kaajas un dupsi arii silda bet auksts gaiss naak caur priekshejiem.
Kur vareetu buut probleema? Kaads gaisa vaarsts iestreedzis varbuut?
Kupejai un sedanam ar manualo klimu puuta karsto kad uzreguleja karstu un kad aukstu, tad aukstu. Zinu ka ir kkadas tripper mashiniites piemeram kaa Wolksvagen T4 businjsh kuram puush tikai auksto bet nu nedomaju ka e36 taa ir jabuut.
Powered by Minhauzens!
pie videjas lukas ir rimbulis ar sarkanu un zilu apakšā, uzgriez uz sarkanu un jāpūš siltu, ja tāda nav, tad ir diy černis tev tur
Nu ar parasto pečku arī e36 tā ir :(zexo rakstīja:Kupejai un sedanam ar manualo klimu puuta karsto kad uzreguleja karstu un kad aukstu, tad aukstu. Zinu ka ir kkadas tripper mashiniites piemeram kaa Wolksvagen T4 businjsh kuram puush tikai auksto bet nu nedomaju ka e36 taa ir jabuut.
Pavisam parastai pečkai tas ir by default, tur neko nevar mainīt, bet dalītajai un digitālajai klimai gan var regulēt, vismaz jāvar, silto/auksto.
Man arī ir tā, ka kājas un logu svilina ar karstu gaisu, bet pa centrālajiem ventiem (Rimbulis uz sarkano pagriezts) pūš remdenu /vēsu. Saspaidu tā ka pūš tikai uz sejas, bet tāpat neko vairāk par nedaudz siltu nevaru dabūt.
Dzinēja m42b18, siltam motoram apgriezieni itkā nepeld, bet paretam mēdz turēties ap 1k vai garmu virs, ja tā notiek, tad uzgāzēju līdz 1,5k -2k, apgriezieni nokrītās līdz vajadzīgajiem 850-900, bet iepauzējot pie 1k. Nezinu vai tam tā jābūt?
Vēl ir jautrība, kas sākās ar auksto laiku, šad tad iegriežot motoru apmēram līdz 4k apgriezieni tā arī paliek, atkal sagāzējot tie negribīgi krītas. Uz ko vajadzētu skatīties, gofru, zondi, gaisamasas mērītāju vai trosīti?
Vēl ir jautrība, kas sākās ar auksto laiku, šad tad iegriežot motoru apmēram līdz 4k apgriezieni tā arī paliek, atkal sagāzējot tie negribīgi krītas. Uz ko vajadzētu skatīties, gofru, zondi, gaisamasas mērītāju vai trosīti?
Manuprāt pie lieliem mīnusiem tā ir jābūt, atceros ka honda bija, tad arī tas pats bija
Cabooom
Varbūt vēl kādam ir tāda problēma,
m50 aukstu iedarbinot, piemēram, no rīta, dzinējam ir augsti apgriezieni,
1,5 - 2tūkst. Kad uzsilst pazūd, konstatēju, ka brīvgaitas regulators sasalst,
jo veidojas kondensāts viņā
kad nebija tik lieli mīnusi ārā, nebija problēmu
jāpārvieto varbūt viņu uz citu vietu...
m50 aukstu iedarbinot, piemēram, no rīta, dzinējam ir augsti apgriezieni,
1,5 - 2tūkst. Kad uzsilst pazūd, konstatēju, ka brīvgaitas regulators sasalst,
jo veidojas kondensāts viņā
kad nebija tik lieli mīnusi ārā, nebija problēmu
jāpārvieto varbūt viņu uz citu vietu...
Man te radās tāds kutelīgs jautājums visiem motoru builderiem. jūs interesējaties kādā stāvoklī ir turētas sadalenes un kloķenes un paši kādās turat. iemetatat kaut kur pagultē vai nostipriniet vertikāli?
Tieši tas pats..Mojo rakstīja:Man arī ir tā, ka kājas un logu svilina ar karstu gaisu, bet pa centrālajiem ventiem (Rimbulis uz sarkano pagriezts) pūš remdenu /vēsu. Saspaidu tā ka pūš tikai uz sejas, bet tāpat neko vairāk par nedaudz siltu nevaru dabūt.
Man pat ar manuaalo sedanaa puuta karstu, kupejaa ar daliito karstu bet universalii aukstu. Japaskataas kas ar to rimbuli.
Powered by Minhauzens!
Gekons rakstīja:Tieši tas pats..Mojo rakstīja:Man arī ir tā, ka kājas un logu svilina ar karstu gaisu, bet pa centrālajiem ventiem (Rimbulis uz sarkano pagriezts) pūš remdenu /vēsu. Saspaidu tā ka pūš tikai uz sejas, bet tāpat neko vairāk par nedaudz siltu nevaru dabūt.
Man pat ar manuaalo sedanaa puuta karstu, kupejaa ar daliito karstu bet universalii aukstu. Japaskataas kas ar to rimbuli.
Powered by Minhauzens!
Siltā laikā viņš savāc tvaikus no bākas kas rodas benzīnam izgarojot un iepūš kolektorādogMa rakstīja:Tas, ja nemaldos, skaitās benzīna gāzu "savācējs", kas savāc tvaiku no sistēmas un ielaiž ieplūdes kolektorā.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
jūs kāds manuāli esat šķirstījis? manuprāt tur ir rakstīts, ka pa vidējiem kanāliem visu laiku pūš aukstu - svaigu gaisu!? slinkums tagad iet uz auto meklēt. kad man bija parastā pečka, tad arī pa vidu visu laiku pūta aukstu.zexo rakstīja:Gekons rakstīja:Tieši tas pats..Mojo rakstīja:Man arī ir tā, ka kājas un logu svilina ar karstu gaisu, bet pa centrālajiem ventiem (Rimbulis uz sarkano pagriezts) pūš remdenu /vēsu. Saspaidu tā ka pūš tikai uz sejas, bet tāpat neko vairāk par nedaudz siltu nevaru dabūt.
Man pat ar manuaalo sedanaa puuta karstu, kupejaa ar daliito karstu bet universalii aukstu. Japaskataas kas ar to rimbuli.
sadalenes un kloķenes tak nav no koka, kas mitruma līmeņiem staigājot ieņems pamatnes formu galvenais ir tikai lai neaprūsē un kāds lohs neuzmet ko virsūBMW-Valcha rakstīja:Man te radās tāds kutelīgs jautājums visiem motoru builderiem. jūs interesējaties kādā stāvoklī ir turētas sadalenes un kloķenes un paši kādās turat. iemetatat kaut kur pagultē vai nostipriniet vertikāli?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- …
- 350
- chevron_right