dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- …
- 350
- chevron_right
tava attieksme. Bračkam garažā mētājas 4gab sadalenes, kuras turot horizontāli ir palikušas līkas - tātad metamas par kloķenēm tas pats! Skatoties ārzemju video vai bildes nav ienācis jautājums kapēc viņi visu tura vertikāli?
neesmu redzējis nevienu sadaleni/kloķeni, kas horizontālas tuŗēšanas dēļ, ja pa virsu nav bijis nekas sakrauts ir palikusi lika.
bļeģ tas nav virpas izdales materiāla stienis, cik tur bija cietība sadalenēm kādi 60 shA laikam bija
un vsipār kloķene tad arī deformēseies - paliks garāka nederēs pamatniekos, savas uzbūves kā atsperei dēļ
negribi vēl no ražotāja sadalenes arī pasūtīt ar speciālo kurjerpastu, kas sadalenes kasti vertikāli turēs visas piegādes laikā
nevis detaļa palikusi līka, bet izņemta nenomērīta nomesta nospārdīta un tad pirms likšanas iekšā izmērtīta un konstatēts ka ir pisec
bļeģ tas nav virpas izdales materiāla stienis, cik tur bija cietība sadalenēm kādi 60 shA laikam bija
un vsipār kloķene tad arī deformēseies - paliks garāka nederēs pamatniekos, savas uzbūves kā atsperei dēļ
negribi vēl no ražotāja sadalenes arī pasūtīt ar speciālo kurjerpastu, kas sadalenes kasti vertikāli turēs visas piegādes laikā
nevis detaļa palikusi līka, bet izņemta nenomērīta nomesta nospārdīta un tad pirms likšanas iekšā izmērtīta un konstatēts ka ir pisec
Vai kāds varētu, lūdzu, apgaismot m40b18 dzinējam ir paredzēta zonde? Izpētīts, bet zondes nav, izpūtējs ir mainīts, zondes spraudni nevar atrast. Tā vispār var būt, ka nav zondes un nemaz nav paredzēta? P.S. Motors dīvaini uzvedās, kad auksts.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
BMW Motorsport International
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
\sitie joki bie\zi sak paradities bet zondei ir jabutFORWOX rakstīja:Vai kāds varētu, lūdzu, apgaismot m40b18 dzinējam ir paredzēta zonde? Izpētīts, bet zondes nav, izpūtējs ir mainīts, zondes spraudni nevar atrast. Tā vispār var būt, ka nav zondes un nemaz nav paredzēta? P.S. Motors dīvaini uzvedās, kad auksts.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
atkal cepums tev \cuguns neliecas ta pat vien jabut loti kaitigai videi lai kaut kas tads notiktuseeingman rakstīja:neesmu redzējis nevienu sadaleni/kloķeni, kas horizontālas tuŗēšanas dēļ, ja pa virsu nav bijis nekas sakrauts ir palikusi lika.
bļeģ tas nav virpas izdales materiāla stienis, cik tur bija cietība sadalenēm kādi 60 shA laikam bija
un vsipār kloķene tad arī deformēseies - paliks garāka nederēs pamatniekos, savas uzbūves kā atsperei dēļ
negribi vēl no ražotāja sadalenes arī pasūtīt ar speciālo kurjerpastu, kas sadalenes kasti vertikāli turēs visas piegādes laikā
nevis detaļa palikusi līka, bet izņemta nenomērīta nomesta nospārdīta un tad pirms likšanas iekšā izmērtīta un konstatēts ka ir pisec
mums piemeram nesen bija bonus ,pirmo reizi muza liekot motoru kopa parluza sadalene ,bet tas notika tikai tapec ka vina jau deformejas iek\s motora jo tiesi taja vieta bija ari varstu sazas izjatas taka reku tev jau daleja atbilde uz tavu jautajumu ka paliek likas sadalenes par glabasanu ir dzirdets daudz visadu mitu bet dzive nav vel bijis saskarsmes ar to ka noliekot normalu ,paliek lika galvanais ir sasmeret vinu lai neruse un nemetat apkart vai kaut ko virsu nemest jo cuguns medz ieplaisat un tad voldemar buss sudi
Chau visiem, problema sekojosha...motors m44b19 no ritiem kad auksts lec kaa dizelis, knapi pielec un darbojas uz 3podiem , pec apmeram 20sek purpinashanas viss aiziet un darbojas bez problemaam, kaa nekas nebuutu bijis tracina jau katru vakaru raut ara akji lai nakamaja diena liktu ieksha un vispaar pielaistu...katru riitu atsalushas rokas
Auto kamēr auksts neuzsilst mazliet virs zilās iedaļas neiet un raustās, kāda varētu būt problēma, uz servisu nesanāk aizskriet, tapēc varbūt kāds var minēt kādu variantu
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
No minētajiem variantiem Tev jēgas nebūs. Brauc vien uz servis, slēdzies pie kompja, tad varēs runāt.
d[-_-]b
Braucot motors neuzsilst līdz darba temp. Nobraucu diezgan palielu gabalu, bet bulta turas starp vidējo un iepriekšējo iedaļu (ik pa brīžam nokrītas un atkal uzkāpj). Intresē, no kuras atzīmes atveras lielais loks? Jo pagaidām lieku vainu uz termostatu.
vecit nemekle problemas kur vinu nav samaini termostatu un brauc silta auto325 BMW rakstīja:No minētajiem variantiem Tev jēgas nebūs. Brauc vien uz servis, slēdzies pie kompja, tad varēs runāt.
e36 vai e46 ???Agrais rakstīja:Chau visiem, problema sekojosha...motors m44b19 no ritiem kad auksts lec kaa dizelis, knapi pielec un darbojas uz 3podiem , pec apmeram 20sek purpinashanas viss aiziet un darbojas bez problemaam, kaa nekas nebuutu bijis tracina jau katru vakaru raut ara akji lai nakamaja diena liktu ieksha un vispaar pielaistu...katru riitu atsalushas rokas
Eu vajaga padomu pims kaut ko jaucu
Karoč šonakt sanāca mašīnu turēt ārā, no rīta pielaižu pasildu un laižu dzīvē, pēc nobrauktiem pāris km dzinējs sāk konkrēti karst, noslāpēju, lai padziest, kad temp normāla laižu tālāk atkal temp kāpj, trubas cietas kā akmens, noskrūveju korķi tosols pa gaisu atstāju uz kādām 20min lai pastāv, pielēju jaunu devu tosola, braucu viss kārtībā. Kad garažā turēju viss ok, a nakts ārā un šitādi joki.
mož kādam kāda ideja kas pa nah......a to slinkums jaukties meklēt vainu tgd un laika ar īsti nav
aaa dzinējs vecais labais m50
Karoč šonakt sanāca mašīnu turēt ārā, no rīta pielaižu pasildu un laižu dzīvē, pēc nobrauktiem pāris km dzinējs sāk konkrēti karst, noslāpēju, lai padziest, kad temp normāla laižu tālāk atkal temp kāpj, trubas cietas kā akmens, noskrūveju korķi tosols pa gaisu atstāju uz kādām 20min lai pastāv, pielēju jaunu devu tosola, braucu viss kārtībā. Kad garažā turēju viss ok, a nakts ārā un šitādi joki.
mož kādam kāda ideja kas pa nah......a to slinkums jaukties meklēt vainu tgd un laika ar īsti nav
aaa dzinējs vecais labais m50
BMW-Big Money Waste
vecit nem tik lej visu skidrumu nost ari no dzineja bloka un lej iekša svaigu un labu tosolu vai antifrizuSlim rakstīja:Eu vajaga padomu pims kaut ko jaucu
Karoč šonakt sanāca mašīnu turēt ārā, no rīta pielaižu pasildu un laižu dzīvē, pēc nobrauktiem pāris km dzinējs sāk konkrēti karst, noslāpēju, lai padziest, kad temp normāla laižu tālāk atkal temp kāpj, trubas cietas kā akmens, noskrūveju korķi tosols pa gaisu atstāju uz kādām 20min lai pastāv, pielēju jaunu devu tosola, braucu viss kārtībā. Kad garažā turēju viss ok, a nakts ārā un šitādi joki.
mož kādam kāda ideja kas pa nah......a to slinkums jaukties meklēt vainu tgd un laika ar īsti nav
aaa dzinējs vecais labais m50
vai ari vari izliet radiatora sastavu un ieliet koncentratu ieksa tad ,,teoretiski,, vajadzetu ari but ok
Izdzēsiet lūdzu.
e36Dj_Zii rakstīja:e36 vai e46 ???Agrais rakstīja:Chau visiem, problema sekojosha...motors m44b19 no ritiem kad auksts lec kaa dizelis, knapi pielec un darbojas uz 3podiem , pec apmeram 20sek purpinashanas viss aiziet un darbojas bez problemaam, kaa nekas nebuutu bijis tracina jau katru vakaru raut ara akji lai nakamaja diena liktu ieksha un vispaar pielaistu...katru riitu atsalushas rokas
Sveces, bākas sūknis. Noteikti vēl kādu problēmu var atrast.
sveces jaunas jau ieskruveeju...Sveces, bākas sūknis. Noteikti vēl kādu problēmu var atrast.
suuknim bija vasaraa problema ar sietinju, ka netureejas virsu, mosh nokritis, bet nedomaju ka tas vareetu buut pie vainas
kautgan... ja nokritis...saraavis kakas no baakas...pieslaanijis ar kakaam benziina filtru un rezultaats varetu buut shads
vakaraa apskatishos sukni un nomainishu filtru, pa skaadi jau nenaaks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- …
- 350
- chevron_right