dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- …
- 350
- chevron_right
Tāks problēma motoram kopš tās reizes kad gandrīz uzvāriju motoru. Īsumā, nobraucu 10km un sākas šāda problēma-
uz zemiem apgriezieniem motors vnk purpina sajūtā tā kā trūktu degviela (0-3k), bet tālāk aiziet normāli un problēma nav pastāvīga, parādās, pazūd. brauciena laikā tas notiek pie jebkura ātruma, jebkurā robā, bet notiek tikai tad kad motors jau kārtīgi uzsilsis
zonde atvienota jau sen, un mašīna gāja ka vajag. viss sākas kā uzvariju motoru, kas varēja nosprāgt? pats motors labs, eļļu nerij, tosols tīrs, sveces izņēmu pārbaudīju tās OK, uzdegumu kas liecinātu ka kaut kas ne tā arī nav, pīpītes, spoles ok
kāds temp dačīks kas dzinēja ieskrūvējas atdevis galus no pārkaršanas?
uz zemiem apgriezieniem motors vnk purpina sajūtā tā kā trūktu degviela (0-3k), bet tālāk aiziet normāli un problēma nav pastāvīga, parādās, pazūd. brauciena laikā tas notiek pie jebkura ātruma, jebkurā robā, bet notiek tikai tad kad motors jau kārtīgi uzsilsis
zonde atvienota jau sen, un mašīna gāja ka vajag. viss sākas kā uzvariju motoru, kas varēja nosprāgt? pats motors labs, eļļu nerij, tosols tīrs, sveces izņēmu pārbaudīju tās OK, uzdegumu kas liecinātu ka kaut kas ne tā arī nav, pīpītes, spoles ok
kāds temp dačīks kas dzinēja ieskrūvējas atdevis galus no pārkaršanas?
BMW-Big Money Waste
sūknim spiedienu un ražigumu vajag samērīt imho
sūknis jāā varētu būt.... rīt ielikšu no ejošas mašīnas.
bet nesaprotu kāpēc šitā neiešana parādījās uzreiz kā dzinējs tika uzkarsēts (radiators aizsala izrādās), tipa atdzisa, ielēju jaunu antifrīzu atgaisoju, un kā pirmoreizi šķīlu viss neiet kā vajaga. vēl bija doma kad vecais šķidrums gāja pa gaisu un nolaistīja visu motoru ka kaut kur īsais vai kas, bet tgd viss saus iztīrīts un tā pat neiet
rīt siltā garāžā jāmēģina viss iespējamais pačekot un samērīt
bet nesaprotu kāpēc šitā neiešana parādījās uzreiz kā dzinējs tika uzkarsēts (radiators aizsala izrādās), tipa atdzisa, ielēju jaunu antifrīzu atgaisoju, un kā pirmoreizi šķīlu viss neiet kā vajaga. vēl bija doma kad vecais šķidrums gāja pa gaisu un nolaistīja visu motoru ka kaut kur īsais vai kas, bet tgd viss saus iztīrīts un tā pat neiet
rīt siltā garāžā jāmēģina viss iespējamais pačekot un samērīt
BMW-Big Money Waste
Varbut kads var pateikt ka var no automata pravodkas izvilkt vadus atpakalgaitas uguniem?
Gribēju apjautāties kas varētu būt pa problēmu bmw iet itkā ok bet citreiz kad riktīgi uzberu man baigi smird nu domāju pa izputēju baiga smaka taka degvielu pārlej un citreiz uzsākot viņš noraustas taka aizrijas :)
Es domāju ka jāsāk droši vien ar svecēm :)
Vai ari jāskatās zonde man ir e36 m52b20 motors 96 gada varbūt kāds var ieteikt kādas būtu labāk ??
Un zondes laikam man nāk divas :)
Es domāju ka jāsāk droši vien ar svecēm :)
Vai ari jāskatās zonde man ir e36 m52b20 motors 96 gada varbūt kāds var ieteikt kādas būtu labāk ??
Un zondes laikam man nāk divas :)
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
jau teicu - 2 zondes. ja smird pārlejas.. man tagad ar atvienotu CPS taapat jaadod virsuu... bet ar kļūdu lasīšanu cauri netiksi - vajag real time data... bet zindes likās ka nestrādā kā vajag, bet vajag ar multimetru pamērīt...
Cēsis jau laikam to nevar izdarīt ??
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
Ar multimetru vari parbaudīt tikkai vai sildītājs strādā vai nē, lai zondi parbaudītu vajag osciloskopu vai labu kompi.ROYALTY rakstīja:jau teicu - 2 zondes. ja smird pārlejas.. man tagad ar atvienotu CPS taapat jaadod virsuu... bet ar kļūdu lasīšanu cauri netiksi - vajag real time data... bet zindes likās ka nestrādā kā vajag, bet vajag ar multimetru pamērīt...
Smird pēc degvielas tapēc, ka tgt auksts ārā un rodas kondensāts, tas smird (normāla parādība), nevar tā būt ka vislaik iet un dažreiz tikkai noraustās, ja būtu kāda problēma tas notiktu patstāvīgi, aukstam, siltam vai silstos, nevis biežāk nē, nekā jā
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
Nu jāskatās man jau brīžiem liekas ka pārlejas vnk pēc smakas liekas :)ar4ibalc rakstīja:Ar multimetru vari parbaudīt tikkai vai sildītājs strādā vai nē, lai zondi parbaudītu vajag osciloskopu vai labu kompi.ROYALTY rakstīja:jau teicu - 2 zondes. ja smird pārlejas.. man tagad ar atvienotu CPS taapat jaadod virsuu... bet ar kļūdu lasīšanu cauri netiksi - vajag real time data... bet zindes likās ka nestrādā kā vajag, bet vajag ar multimetru pamērīt...
Smird pēc degvielas tapēc, ka tgt auksts ārā un rodas kondensāts, tas smird (normāla parādība), nevar tā būt ka vislaik iet un dažreiz tikkai noraustās, ja būtu kāda problēma tas notiktu patstāvīgi, aukstam, siltam vai silstos, nevis biežāk nē, nekā jā
Nju noraustas liekas citreiz tāpēc ka kaut ka viņam prasās gāzīti uzdot kaut ka tā
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
nu ja labāk Valmiera neka uz Rīgu dzīties :)ROYALTY rakstīja:cēsīs nezinu nevienu, valmierā vēl kāds varēs līdzēt...
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
Ozys 90 rakstīja:Nu jāskatās man jau brīžiem liekas ka pārlejas vnk pēc smakas liekas :)ar4ibalc rakstīja:Ar multimetru vari parbaudīt tikkai vai sildītājs strādā vai nē, lai zondi parbaudītu vajag osciloskopu vai labu kompi.ROYALTY rakstīja:jau teicu - 2 zondes. ja smird pārlejas.. man tagad ar atvienotu CPS taapat jaadod virsuu... bet ar kļūdu lasīšanu cauri netiksi - vajag real time data... bet zindes likās ka nestrādā kā vajag, bet vajag ar multimetru pamērīt...
Smird pēc degvielas tapēc, ka tgt auksts ārā un rodas kondensāts, tas smird (normāla parādība), nevar tā būt ka vislaik iet un dažreiz tikkai noraustās, ja būtu kāda problēma tas notiktu patstāvīgi, aukstam, siltam vai silstos, nevis biežāk nē, nekā jā
Nju noraustas liekas citreiz tāpēc ka kaut ka viņam prasās gāzīti uzdot kaut ka tā
ja pārlietos tad autiņš raustītos tukšgaitā un uzgāzējot visticamāk noslāptu, aizsistu sveces ciet un viss.
P.S Valmierā deizvai kāds kko rubīs, darītāji jau ir visur, bet tādi kas patiešām kko izpratīs un mācēs to salabot ir daži un viņi visticamā jāmeklē Rīgā.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
bet viņam vienmēr tā - nedodot gāzi pavairāk uzsākt nevar - ģorgājas.... saprotu - vienmasas spararats, bet nejau tik traki...
Bet ari kā kuru reizi reti bet šad tad ir tā
Mosc vnk ar bmw nemāku braukt
Mosc vnk ar bmw nemāku braukt
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
Zondes darbību inpā var ļoti jauki redzēt :)ROYALTY rakstīja:jau teicu - 2 zondes. ja smird pārlejas.. man tagad ar atvienotu CPS taapat jaadod virsuu... bet ar kļūdu lasīšanu cauri netiksi - vajag real time data... bet zindes likās ka nestrādā kā vajag, bet vajag ar multimetru pamērīt...
Tāpat arī ja gaisu piesūc utml.
Un vajadzētu būt divmasas spararatam :)ROYALTY rakstīja:bet viņam vienmēr tā - nedodot gāzi pavairāk uzsākt nevar - ģorgājas.... saprotu - vienmasas spararats, bet nejau tik traki...
Nu sitam beham ir vienmasnieks uzinstalets
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW!
nu man ar m52b28 un 8kg m20 spararatu arī bija jādod gāze :)
Man ir m52b20 un laikam 6,5kg vai 6 kg
Bet ir tā ka prasās viņam gāzīti virsu it īpaši uzsākot :)
Bet pa rāvienu es nesūdzos prekš 2.0 iet labi
Bet ir tā ka prasās viņam gāzīti virsu it īpaši uzsākot :)
Bet pa rāvienu es nesūdzos prekš 2.0 iet labi
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
Tad jau laikam nav ko kašķī meklēt un ir tikai jābrauc :)
ES kad viņu pirku saimnieks iepriekšējais jau teica ka biki lai gāzi vairāk dodu virsu :)
jo ka pirmo reizi iekāpu vispār pagrūti bija pabraukt bet čalis teica ka piešausies un bus ok
ES kad viņu pirku saimnieks iepriekšējais jau teica ka biki lai gāzi vairāk dodu virsu :)
jo ka pirmo reizi iekāpu vispār pagrūti bija pabraukt bet čalis teica ka piešausies un bus ok
Nebrēc kā Aita, ja esi Lauvu barā...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- …
- 350
- chevron_right