PRIKOLI
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- …
- 185
- chevron_right
e34 523i stroker triple / compound turbo
M50B20 block
M50B20 ported vanos head
M50B25 crank
M51D25 modded pistons and rods
ARP head studs
Stock head gasket + gasket cement
TD0411g turbos x2
Holset HX55 from scania
Intercooler from scania
630cc injectors that i have to change for bigger ones (near 95%DC at 30psi)
1x Bosch 044 and second one coming
Sachs race engineering clutch
And so on..
Slēpts saturs: Parādīt
M50B20 ported vanos head
M50B25 crank
M51D25 modded pistons and rods
ARP head studs
Stock head gasket + gasket cement
TD0411g turbos x2
Holset HX55 from scania
Intercooler from scania
630cc injectors that i have to change for bigger ones (near 95%DC at 30psi)
1x Bosch 044 and second one coming
Sachs race engineering clutch
And so on..
obanā
Šoreiz gan atļaušos nočiept no powera linku, jo... lai gan nav labi smieties par citu feiliem, bet šis uzlaboja vakaru
Un pēc tam sekos jautājums - kāpēc auto nebrauc uz priekšu?
Kāds šejienietis?
https://www.youtube.com/watch?v=0Qncs7E ... pp=desktop
Un pēc tam sekos jautājums - kāpēc auto nebrauc uz priekšu?
Kāds šejienietis?
https://www.youtube.com/watch?v=0Qncs7E ... pp=desktop
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
motora swap padomi.
M20B25;B20;B23;B27
M50B25 vecākais un manāmi stulbākais brālis. Šobrīd tas varētu tikt uzskatīts par hipsteru motoru, cilvēkiem kuri ir izauguši no aplīmēto spārnu un karbona ātrumpārslēgu fāzes, bet joprojām jūtas kā vidusskolnieki.
Izvēloties M20 motoru (izņemot motronic apveltītos), varēsi arī apmierināt savu gumijas trubu fetišu, jo pateicoties revolucionārajai I-Jetronics aizdedzes sistēmai, tavs motors būs 93 procenti trubas. Papildu gumijas trubu Praidam, kurš norisināsies zem tava kapota, tev nāksies regulāri uztraukties par to, lai tā sistēma nenobrūk. Lielākais iemesls tam ir vakuums. Šī aizdedzes sistēma ir vienā kategorija ar automātiskajām ātrumkārbām un sievietēm. Izņemot nemirstīgus kosmosa burvjus un Dieva brālēnu Romu, neviens nezina, kā tie mēsli strādā.
Protams nevar apgalvot, ka šim motoram nav pilnīgi nekādas priekšrocības. Ja tu esi noraizējies par savas nevainības zaudēšanu, tad stūķē tik šo zvēru iekšā mašīnā un izbaudi netraucētus vientulības mirkļus, cik uziet.
M42B18 (isiņš)
“Jaudīgs un ekonomisks” ir tikai daļa melu, kurus dzirdēsi šo motoru īpašniekus sakām. Viss, kas tev jāzina, ir tas, ka šim motoram ir četri cilindri. Es varētu beigt runāt par šo motoru tepat, bet es to nedarīšu.
Viens no lielākajiem argumentiem par labu šim dzinējam ir jauda. Tas esot diezgan jaudīgs tik mazam motoram. Tas ir aptuveni tas pats kā teikt, ka es esmu diezgan garš priekš īsa cilvēka. Ko tas vispār nozīmē? Tas motors ir tikpat dzīvelīgs, cik Tu sestdienas rītā, bet neviens to, acīmredzot, nespēj saprast.
Otra lieta ir degvielas patēriņš. Ok, jā. Tas varbūt neēd tik daudz, cik avio laineris, bet tas nenozīmē, ka tu vari beigt trenēt rokas. Degvielas uzpildes pistoli tu turēsi plaukstā biežāk nekā savu telefonu, ar kuru taisi nepārtrauktus motora selfijus.
M57TUD30
Šis motors ir domāts tiem, kuri jūtas kā džentelmeņi sirdī, bet izskatās kā bezpajumtnieki. Cilvēkiem, kuri dodas uz sērāko Ķengaraga bāru, lai izbaudītu gardu glāzi “Hennessy”.
Vienīgais veids, kā iedabūt šo motoru mašīnā, ir cerēt, ka planētas ir nostājušā perfektā pusaplī, un trešajā saulgriežu dienā ziedot aitu Luciferam, lai viņš pareizi saliek motora pravodku. Pat tad nav garantijas, ka viss strādās.
Kā lielu argumentu par labu šim motoram izmanto griezes spēku. Teikšu atklāti, man nav ne jausmas, kas tas ir un kā tas strādā, bet acīmredzot Ņūtons ir iesaistīts vienā vai citā veidā. Man arī līdz galam tas neinteresē. Galvenais ir tas, ka cilvēk izjūti bailes un emocionālas sāpes, kamēr tu braukā pa ielām. Un tieši tāpēc es tev aplaudēju, tu, sasodīti skaistais izdzimteni.
M60B40
Radies pohaina pārpratuma pēc, šis ir motoru pasaules Teodors Rūzvelts. Ierodoties darbā pēc trim, pilnīgā pālī pavadītām nedēļām, kāds BMW darbinieks izteica ideju par divu M42 motoru apvienošanu vienā skaistā murgā. Neviens nebija spējīgs paredzēt, ka kāds to tiešām arī izdarīs.
Šis 4 litru V8 atraitņu radītājs ir paredzēts vienam nolūkam – likt nožēlot katru tavas eksistences sekundi! Teorētiski ar šo motoru nav iespējams iziet tehnisko apskati... īstenībā arī praktiski to nevar izdarīt.
Iedabūt šo motoru mašīnā ir tikpat viegli, cik iebāzt atomzemūdeni tramvaja vadītājam nāsī. Tāds pats sarežģītības līmenis attiecas uz izplūdes sistēmas izveidi. Taču gandarījums, kuru izjutīsi, kad būsi to izdarīji, būs neizmērojams. Aptuveni astoņi metriskie kilo-orgasmi.
Papildus gandarījumam tu arī izjutīsi sāpes sev ausīs. Daudz sāpes... sev ausīs. Izplūdes sistēma, labākajā gadījumā, būs tikai ar dažiem caurumiem, bet ar to būs gana, lai radītu neatgriezeniskus dzirdes traucējumus. Protams, tu visiem centīsies ieskaidrot, ka tu izbaudi to skaņu, bet mēs redzam tavās acīs izmisumu un sāpes, kuras tu jūti, un zinām, ka tu melo. Apsveicu ar ierašanos Kurluma galvaspilsētā, populācija – tu.
Gāzes pedāli un stūri tu vari droši mest miskastē, jo motoram ir pašam savas ambīcijas un mērķi, un tu neesi daļa no tiem. Tu vari censties stūrēt, ja ļoti gribi, bet jēga no tā būs tikpat liela, kā censties savaldīt aizdegušos strausu.
Nobeigumā
Par M motoriem es nemaz nesākšu runāt, jo nedz es pats dzīvē to brīnumu esmu redzējis, nedz tu viņu vari atļauties.
Tiekamies nākamnedēļ, kad es tev iemācīšu, kā izmantot rokas bremzi, lai izārstētu sifilisu.
M20B25;B20;B23;B27
M50B25 vecākais un manāmi stulbākais brālis. Šobrīd tas varētu tikt uzskatīts par hipsteru motoru, cilvēkiem kuri ir izauguši no aplīmēto spārnu un karbona ātrumpārslēgu fāzes, bet joprojām jūtas kā vidusskolnieki.
Izvēloties M20 motoru (izņemot motronic apveltītos), varēsi arī apmierināt savu gumijas trubu fetišu, jo pateicoties revolucionārajai I-Jetronics aizdedzes sistēmai, tavs motors būs 93 procenti trubas. Papildu gumijas trubu Praidam, kurš norisināsies zem tava kapota, tev nāksies regulāri uztraukties par to, lai tā sistēma nenobrūk. Lielākais iemesls tam ir vakuums. Šī aizdedzes sistēma ir vienā kategorija ar automātiskajām ātrumkārbām un sievietēm. Izņemot nemirstīgus kosmosa burvjus un Dieva brālēnu Romu, neviens nezina, kā tie mēsli strādā.
Protams nevar apgalvot, ka šim motoram nav pilnīgi nekādas priekšrocības. Ja tu esi noraizējies par savas nevainības zaudēšanu, tad stūķē tik šo zvēru iekšā mašīnā un izbaudi netraucētus vientulības mirkļus, cik uziet.
M42B18 (isiņš)
“Jaudīgs un ekonomisks” ir tikai daļa melu, kurus dzirdēsi šo motoru īpašniekus sakām. Viss, kas tev jāzina, ir tas, ka šim motoram ir četri cilindri. Es varētu beigt runāt par šo motoru tepat, bet es to nedarīšu.
Viens no lielākajiem argumentiem par labu šim dzinējam ir jauda. Tas esot diezgan jaudīgs tik mazam motoram. Tas ir aptuveni tas pats kā teikt, ka es esmu diezgan garš priekš īsa cilvēka. Ko tas vispār nozīmē? Tas motors ir tikpat dzīvelīgs, cik Tu sestdienas rītā, bet neviens to, acīmredzot, nespēj saprast.
Otra lieta ir degvielas patēriņš. Ok, jā. Tas varbūt neēd tik daudz, cik avio laineris, bet tas nenozīmē, ka tu vari beigt trenēt rokas. Degvielas uzpildes pistoli tu turēsi plaukstā biežāk nekā savu telefonu, ar kuru taisi nepārtrauktus motora selfijus.
M57TUD30
Šis motors ir domāts tiem, kuri jūtas kā džentelmeņi sirdī, bet izskatās kā bezpajumtnieki. Cilvēkiem, kuri dodas uz sērāko Ķengaraga bāru, lai izbaudītu gardu glāzi “Hennessy”.
Vienīgais veids, kā iedabūt šo motoru mašīnā, ir cerēt, ka planētas ir nostājušā perfektā pusaplī, un trešajā saulgriežu dienā ziedot aitu Luciferam, lai viņš pareizi saliek motora pravodku. Pat tad nav garantijas, ka viss strādās.
Kā lielu argumentu par labu šim motoram izmanto griezes spēku. Teikšu atklāti, man nav ne jausmas, kas tas ir un kā tas strādā, bet acīmredzot Ņūtons ir iesaistīts vienā vai citā veidā. Man arī līdz galam tas neinteresē. Galvenais ir tas, ka cilvēk izjūti bailes un emocionālas sāpes, kamēr tu braukā pa ielām. Un tieši tāpēc es tev aplaudēju, tu, sasodīti skaistais izdzimteni.
M60B40
Radies pohaina pārpratuma pēc, šis ir motoru pasaules Teodors Rūzvelts. Ierodoties darbā pēc trim, pilnīgā pālī pavadītām nedēļām, kāds BMW darbinieks izteica ideju par divu M42 motoru apvienošanu vienā skaistā murgā. Neviens nebija spējīgs paredzēt, ka kāds to tiešām arī izdarīs.
Šis 4 litru V8 atraitņu radītājs ir paredzēts vienam nolūkam – likt nožēlot katru tavas eksistences sekundi! Teorētiski ar šo motoru nav iespējams iziet tehnisko apskati... īstenībā arī praktiski to nevar izdarīt.
Iedabūt šo motoru mašīnā ir tikpat viegli, cik iebāzt atomzemūdeni tramvaja vadītājam nāsī. Tāds pats sarežģītības līmenis attiecas uz izplūdes sistēmas izveidi. Taču gandarījums, kuru izjutīsi, kad būsi to izdarīji, būs neizmērojams. Aptuveni astoņi metriskie kilo-orgasmi.
Papildus gandarījumam tu arī izjutīsi sāpes sev ausīs. Daudz sāpes... sev ausīs. Izplūdes sistēma, labākajā gadījumā, būs tikai ar dažiem caurumiem, bet ar to būs gana, lai radītu neatgriezeniskus dzirdes traucējumus. Protams, tu visiem centīsies ieskaidrot, ka tu izbaudi to skaņu, bet mēs redzam tavās acīs izmisumu un sāpes, kuras tu jūti, un zinām, ka tu melo. Apsveicu ar ierašanos Kurluma galvaspilsētā, populācija – tu.
Gāzes pedāli un stūri tu vari droši mest miskastē, jo motoram ir pašam savas ambīcijas un mērķi, un tu neesi daļa no tiem. Tu vari censties stūrēt, ja ļoti gribi, bet jēga no tā būs tikpat liela, kā censties savaldīt aizdegušos strausu.
Nobeigumā
Par M motoriem es nemaz nesākšu runāt, jo nedz es pats dzīvē to brīnumu esmu redzējis, nedz tu viņu vari atļauties.
Tiekamies nākamnedēļ, kad es tev iemācīšu, kā izmantot rokas bremzi, lai izārstētu sifilisu.
- Par 500 Euro varu ielikt pareizticīgās sveces, nomainīt svēto garu filtrā un izdzīt dēmonu no karburatora
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
Urbja likums - lai tiktu uz priekšu, jāgrozās!
varēji jau pierakstīt, ka tas ir randombroguy..
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Automāts nokāvās?Linda rakstīja:Šoreiz gan atļaušos nočiept no powera linku, jo... lai gan nav labi smieties par citu feiliem, bet šis uzlaboja vakaru
Un pēc tam sekos jautājums - kāpēc auto nebrauc uz priekšu?
Kāds šejienietis?
https://www.youtube.com/watch?v=0Qncs7E ... pp=desktop
Es gan vienmēr esmu pastāvējusi, ka sievietes auto ziņā nav stulbākas par vīriešem...Bet
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Linda rakstīja:Šoreiz gan atļaušos nočiept no powera linku, jo... lai gan nav labi smieties par citu feiliem, bet šis uzlaboja vakaru
Un pēc tam sekos jautājums - kāpēc auto nebrauc uz priekšu?
Kāds šejienietis?
https://www.youtube.com/watch?v=0Qncs7E ... pp=desktop
Zināms kekss, zināms auto - šeit redzamas sekas - plus tas auto aizdegās - paveicas ka arsenizatori nodzesa..
AizputeAndzha rakstīja:https://www.youtube.com/watch?v=poRnKBvoiqA
Dzīvoja reiz dvīņi - Džons un Džeks. Džonam nomira sieva, Džekam tajā pašā dienā nogrima laiva. Līdzjūtīgā kaimiņiene satika Džeku un, noturējusi viņu par Džonu, izteica līdzjūtību sakarā ar lielo zaudējumu. Džeks teica - Ak, nav jau tik traki, es pat priecājos, ka tiku no tā grausta vaļā.Viņa bija galīgi izrūsējusi, dibens sačokurojusies un smirdēja pēc beigtām zivīm. Visu laiku tecēja un čīkstēja, bija grūti viņu noturēt taisni, un tas caurums priekšā kļuva lielāks ar katru reizi, kad viņu lietoju. Bet tad tie četri puiši viņu no manis aizņēmās uz nedēļas nogali, un tas veco kraķi piebeidza. Es brīdināju, ka liela prieka no viņas nebūs, bet šie nelikās mierā. Puiši mēģināja tikt viņāiekšā visi reizē - un kamēr izmēģinājās visādos stāvokļos, mana večiņa pārlūza vidū pušu ... Kaimiņiene noģība..
Man likas smieklīgi
h2o rakstīja:Pāris sīkumi tirgošanā:
3.91 metinātais reduktors ar poliuretāna buksi un jaunu gultni iekšā (stāvēja uz e36 compact): 150 EUR
Degvielas sūknis no m52b25 (pats uzliku jaunu, bet tomēr vaina bija citur): 75 EUR
Pērkot visu kopā 200 EUR
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- …
- 185
- chevron_right