Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1583
- 1584
- 1585
- 1586
- 1587
- …
- 2228
- chevron_right

E36 arī ir tādi eksemplāri tādās cenās. Iet runa, ka nav tādu, kas ir tādā vidējā stāvoklī.Kristaps85 rakstīja:Nav rip, ir viņi pietiekami, bet tu jau nēsi maksātājs(tm)TomSkarsts rakstīja:A man e21 patīk, vot tur ir RIP
Lūdzu, viens no lētākjiem 323Slēpts saturs: Parādīt
Nezinu cik ļoti būtu jāsasit galva, lai es 10k+ noliktu par vācu mašīnu nevis japāņu(šajā cenā sanāk aparāti gan ar RB25DET/26DETT gan SR20DET, gan 2jz, gan 13b), no offense. Ar vecumu varbūt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Es te tā aizdomājosTomSkarsts rakstīja: E36 arī ir tādi eksemplāri tādās cenās. Iet runa, ka nav tādu, kas ir tādā vidējā stāvoklī.
Nezinu cik ļoti būtu jāsasit galva, lai es 10k+ noliktu par vācu mašīnu nevis japāņu(šajā cenā sanāk aparāti gan ar RB25DET/26DETT gan SR20DET, gan 2jz, gan 13b), no offense. Ar vecumu varbūt.

e36m3
z3 coupe m52/m54
mb w201 Cosworth
Honda s2k
Nissan s14
Nissan 350z
Mazda mx-5
Porsche 924/944/968
Porsche 911 996

Vēl varianti?
Pēdējais labojis kars - 05 Mar 2016, 22:13, kopā labots 2 reizes.

Kāda vaina Vācijas autoindustrijai, ka tik zemu nolaid salīdzinot ar Japānu? Veltot laiku nelielai interneta auto pārdošanas mājas lapu izpētei saistībā ar japāņu automašīnu tirdzniecību, ātri vien sapratīsi, ka Latvija ir patiesa oligarhu zeme. Mums cenas skrūvē par nomocītiem japāņu spaiņiem/ drotiem tā ka pat rūdītam sportistam var iestāties sirds aritmija, ieraugot kādu naudas lādi prasa kaut vai par despotijas piedzīvojušo 180sx ar CA18DET. Tajā pašā Krievijā par pucētiem japāņiem ar tevis nosauktiem dzinējiem var iegādāties par 1/3 iepriekš nosauktās summas. Kāpēc? N-tās reizes lielāks tirgus, rezerves detaļu klāsts, daudz lielāks auto "abarots".TomSkarsts rakstīja:E36 arī ir tādi eksemplāri tādās cenās. Iet runa, ka nav tādu, kas ir tādā vidējā stāvoklī.Kristaps85 rakstīja:Nav rip, ir viņi pietiekami, bet tu jau nēsi maksātājs(tm)TomSkarsts rakstīja:A man e21 patīk, vot tur ir RIP
Lūdzu, viens no lētākjiem 323Slēpts saturs: Parādīt
Nezinu cik ļoti būtu jāsasit galva, lai es 10k+ noliktu par vācu mašīnu nevis japāņu(šajā cenā sanāk aparāti gan ar RB25DET/26DETT gan SR20DET, gan 2jz, gan 13b), no offense. Ar vecumu varbūt.
Pēdējais labojis Forwox - 05 Mar 2016, 21:19, kopā labots 1 reizi.
BMW Motorsport International
Ne visiem garšo rīsi.TomSkarsts rakstīja: E36 arī ir tādi eksemplāri tādās cenās. Iet runa, ka nav tādu, kas ir tādā vidējā stāvoklī.
Nezinu cik ļoti būtu jāsasit galva, lai es 10k+ noliktu par vācu mašīnu nevis japāņu(šajā cenā sanāk aparāti gan ar RB25DET/26DETT gan SR20DET, gan 2jz, gan 13b), no offense. Ar vecumu varbūt.

Katram savs. Es nekad nevarētu nolocīt 10k+ par kaut kādu japāņu autiņu, par e24, e31 vai kādu citu Vācu klasiku bez problēmām. Dodiet tik naudu 

It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Tieši manas domas! Japāņu mašinas asociējas ar mīkstiem, nekvalitatīviem rīsu spaiņiemLinda rakstīja:Katram savs. Es nekad nevarētu nolocīt 10k+ par kaut kādu japāņu autiņu, par e24, e31 vai kādu citu Vācu klasiku bez problēmām. Dodiet tik naudu


Bez S14 ir arī S13/S15(nesen S12 tirgoja pat)kars rakstīja:Vēl varianti?
350z ja nemaldos nav viegls un sver vismaz 1,5t.
Ir taču vēl Skyline(jā, zinu, nevar reģistrēt, jo RHD only tāpat kā S15), Supra, RX7, MX5, S2000
Viens no iemesliem, kāpēc nepatīk vācu auto - daļa no to īpašniekiem. Starp japāņiem ir sāncensība, bet nekad neieraudzīsi Nissan vs. Subaru, ka uzvedās tik tīņu vecumam atbilstoši kā krānu staipīšana starp BMW vs. Audi utml. Bērnudārzs.kasp1js rakstīja:Ne visiem garšo rīsi.
Starpcitu rīsos 70g/100g OH. Veselīgi. :) Kartupeļos 20g tikai.
Nolaižu tikai sportisku auto mērogā. Tirgus ziņā, protams, mums ir diezgan traki un rūsas apstākļi un ekstras - jā...Forwox rakstīja:Kāda vaina Vācijas autoindustrijai, ka tik zemu nolaid salīdzinot ar Japānu? Veltot laiku nelielai interneta auto pārdošanas mājas lapu izpētei saistībā ar japāņu automašīnu tirdzniecību, ātri vien sapratīsi, ka Latvija ir patiesa oligarhu zeme. Mums cenas skrūvē par nomocītiem japāņu spaiņiem/ drotiem tā ka pat rūdītam sportistam var iestāties sirds aritmija, ieraugot kādu naudas lādi prasa kaut vai par despotijas piedzīvojušo 180sx ar CA18DET. Tajā pašā Krievijā par pucētiem japāņiem ar tevis nosauktiem dzinējiem var iegādāties par 1/3 iepriekš nosauktās summas. Kāpēc? N-tās reizes lielāks tirgus, rezerves detaļu klāsts, daudz lielāks auto "abarots".
Par CA18DET skumji, jo nu nav tas labākais un izturīgākais galīgi.. Mašīna vērtīga tikai ar SR20DET reāli.
Ļoti interesants materiāls, ko paskatīt. Cik ļoti Type R atšķiras no oriģinālās versijas. Reāli viss ir race spec - plānāki logi pat. Vienīgais kas nav 'race spec' ir tas, ka joprojām iekšā ir aizmugurējie sēdeļi, abšivkas... 320/M3 tādu atšķirību ievērot būtu mega, bet nu te arī atšķiras gaume, jo M3 faniem patīk arī ekstras, JDM faniem 90% šķiet, ka tas ir po. Tāpēc arī pa savai gaumei slavēju un attiecīgi vāciešus nolaižu. Galu galā pavērojot tirdzniecības tendenci ne velti kā students esmu nonācis pie E36 ne kāda cita jdm rwd..
EDIT: Par klasiku runājot Hakosuka un Datsuni liekas mega. Protams, tur jāpiekrīt, ka tika špikots gan no Eiropas, gan Amerikas pamatīgi. Personīgi japāņus atbalstu tikai dēļ racecars. Ekstras/ērtības labāk būs tomēr citiem ganjau.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Bērnudārzs starp BMW un AUDI-tiešām objektīvs arguments..

nezinu,nav pretenziju pret audi,kaut arī esmu bmw fans,moš tāpēc,ka dziļi sirdī esmu Mercedes Benz fans(vienkārši tas ko gribu no MB man nav pa kabatai tagad un no e30 šķirties negribu
)
Šodien skrūvēju burbuli čomam,nu ,salīdzinot ar bmw tur salona dizains ir gājis stipri uz priekšu priekš 1989. gada,BET tas debīlais jetroniks...tā debīlā šprice...nu i naher
bet visādi citādi,dodiet tik c3 avantu kvatriku,audi neizvēlos tikai dēļ jetronikiem(a jaunāki man nepatīk) un FWD,a kvatrikam ja noraujot priekšas pusasis,(jo gribu rwd) tad aizmugurējās neturot,un reduktori neturot ,plus vēl simts iemesli kāpēc nepāriet uz citu marku un pavisam citādāku auto.Bet visādi citādi es to kasīšanos starp audi un bmw nesaprotu...tak tāpat bmw ir labāks par tiem fwd spaiņiem un quattro nakļenēm...
audi beidzās ar b2 90to,c3 sotku,un nu moš burbuli...bet still,jetroniks..nu i naher...tāpēc bembis! 

Šodien skrūvēju burbuli čomam,nu ,salīdzinot ar bmw tur salona dizains ir gājis stipri uz priekšu priekš 1989. gada,BET tas debīlais jetroniks...tā debīlā šprice...nu i naher




Es nebūt nēsmu bmw vai edm fans, bet kā redzi, budžetā līdz 5k nekā izņemot e30/e36 nav austrumeiropāTomSkarsts rakstīja: Galu galā pavērojot tirdzniecības tendenci ne velti kā students esmu nonācis pie E36 ne kāda cita jdm rwd..

Par ekstām arī piekrītu, jo mazāk jo labāk, un jā e36 vājā vieta ir svars, bet tas ir labojams, ar benķu nomaiņu vien


labojama ir dzīvesvietakars rakstīja:Es nebūt nēsmu bmw vai edm fans, bet kā redzi, budžetā līdz 5k nekā izņemot e30/e36 nav austrumeiropāTomSkarsts rakstīja: Galu galā pavērojot tirdzniecības tendenci ne velti kā students esmu nonācis pie E36 ne kāda cita jdm rwd..![]()
Par ekstām arī piekrītu, jo mazāk jo labāk, un jā e36 vājā vieta ir svars, bet tas ir labojams.



Viens jau arī tas, ka tai bundžai dzelzis biezāks nekā lielai daļai japāņu. Tai pašai minētajai TypeR visi logi, durvis utt ir tik plāni, ka mūsu ziema pusē būtu un durvju vairs nav

Being second is being the first of the losers. /Senna/

tipa no ādas uz parastajiem jeb uz sporta?(jo kaut kā neliekas,ka ādinieki vaigi smagāki ir)

2x sportzices = 60kg + 1 kauss + stiprinājumi ~8kg = 52kg nostĢirts rakstīja:tipa no ādas uz parastajiem jeb uz sporta?(jo kaut kā neliekas,ka ādinieki vaigi smagāki ir)
Aizm. dīvānu nēsmu svēris, bet nedomāju ka viņš ir smags, atzveltnes gribās atstāt, dēl skaņas izolācijas



s13/s14 stockā nav nekas īpašs, ja salīdzina ar e36m3, s15 rhd only, par s12 neņemos spriest, pārākā eksotika priekš austrumeiropas.TomSkarsts rakstīja:Bez S14 ir arī S13/S15(nesen S12 tirgoja pat)kars rakstīja:Vēl varianti?
350z ja nemaldos nav viegls un sver vismaz 1,5t.
Ir taču vēl Skyline(jā, zinu, nevar reģistrēt, jo RHD only tāpat kā S15), Supra, RX7, MX5, S2000
.
jā 350z smags un man nepatīks viņš tīri vizuāli

Skyline rhd, supra mk3, hvz štiet tāds GT auto, RX7 ļoti kruts, bet tas vienreizējais motors... + totālākā eksotika mūsu pusē, paliek MX5 un s2000

Jādomā ir arī reāli, kur mēs dzīvojam, rezerves daļu pieejamība, utml.

Audi heits ir pilnīgi pašsaprotams. Lauķu auto. Dizainiski neglīts, kā arī tehniskie risinājumi ir debīli. Stūres atsaucība anāla, motors pārkarināts priekšējai asij pāri vienkārši kosmosā, jobana piedziņa. Paneļi viņiem visiem ir anāli. B5 kaut cik mūsdienīgs ir palicis. Motoru vispār kā tādu nav. Pirmais normālais motors, kas parādījās ir 2.7 biturbo, iekš S4/C5. Pārējie visi ir metami tolmetā. Ā, nu jā. Vēl jau ir visu favorīts 1.9tdi. Brīnums, ka tas nav ielikts iekš A8. Vēl jau ir tās lampas - štekeris un vadi pa taisno līdz lampām. Strāvas zudumi jobanij rod, kā rezultātā iegūstam lampas kā mopēdam Rīga. Pat B5 vēl relejs nenāk lampām. Paši 4 riņķi kā tādi ir atbaidoši pēc skata. Bojā visu izskatu uz jau normāla paskata riņķveidīgajiem. Un kāda starpība, ka viņi sagrib paskrieties pie krusta? Tāpat 99% pienes ūdeni.
Pašam patīk BMW, pašsaprotami, bet neesmu kā vidējais rawdists, kas ar putām uz lūpām liela to mēslu kaudzi. Es vispār nevinam neiesaku pirkt BMW, ne pazīstamajiem, ne nepazīstamam. Ja tu pats līdz tam neesi nonācis, ka tavā īpašumā ir BMW, tad visticamāk arī tev viņu nevajag.
Pašam patīk BMW, pašsaprotami, bet neesmu kā vidējais rawdists, kas ar putām uz lūpām liela to mēslu kaudzi. Es vispār nevinam neiesaku pirkt BMW, ne pazīstamajiem, ne nepazīstamam. Ja tu pats līdz tam neesi nonācis, ka tavā īpašumā ir BMW, tad visticamāk arī tev viņu nevajag.



Aj, nu beidz, Ģirt. Ja tu gribi braukt ar pilnpiedziņu, tad jābrauc ir ar Evo vai bubāru. Visi brauc ar Audi pilnpiedziņām, jo Audi ar AWD ir 2-5x lētāks kā Evo/bubārs.
B2 dizainiski ir tīri okay, bet nu panelis ir šausmīgs, kā jau arī iepriekš teicu - motoru viņam nav. Var jau mīzt karstu uz tiem 2.1 turbo vai 2.2kv, bet man tas ir nesaprotami. Tāpat kā visi VAZ mīļi. To spēj "novērtēt" tikai cilvēki, kas ir dzīvojuši PSRS laikā, kad vienkārši nekā cita nebija. Tajā mašīnā nav vispār nevienas lietas, kas ir laba.
B2 dizainiski ir tīri okay, bet nu panelis ir šausmīgs, kā jau arī iepriekš teicu - motoru viņam nav. Var jau mīzt karstu uz tiem 2.1 turbo vai 2.2kv, bet man tas ir nesaprotami. Tāpat kā visi VAZ mīļi. To spēj "novērtēt" tikai cilvēki, kas ir dzīvojuši PSRS laikā, kad vienkārši nekā cita nebija. Tajā mašīnā nav vispār nevienas lietas, kas ir laba.


Mega ērtiĢirts rakstīja: ...a par kausiem runājot,kā ir šamos sēdēt?

Mīnusi - grūtāk iekāpt/izkāpt, dēļ augstajām malām. ērti būs tikai tev ja kausu būsi pieskrūvejis pa cieto


wordfunkyasshit rakstīja:Aj, nu beidz, Ģirt. Ja tu gribi braukt ar pilnpiedziņu, tad jābrauc ir ar Evo vai bubāru. Visi brauc ar Audi pilnpiedziņām, jo Audi ar AWD ir 2-5x lētāks kā Evo/bubārs.
B2 dizainiski ir tīri okay, bet nu panelis ir šausmīgs, kā jau arī iepriekš teicu - motoru viņam nav. Var jau mīzt karstu uz tiem 2.1 turbo vai 2.2kv, bet man tas ir nesaprotami. Tāpat kā visi VAZ mīļi. To spēj "novērtēt" tikai cilvēki, kas ir dzīvojuši PSRS laikā, kad vienkārši nekā cita nebija. Tajā mašīnā nav vispār nevienas lietas, kas ir laba.


kas tev pret kantainiem paneļiem?


Vienreiz kad meklēju 'ziemas miseni' gandrīz nopirku raudi 200 turbo quattro, ar ja nemaldos KG motoru, labi ka atmetos pēdējā brīdī

Pēdējais labojis kars - 05 Mar 2016, 23:08, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1583
- 1584
- 1585
- 1586
- 1587
- …
- 2228
- chevron_right