Viss par Dīzeļiem

Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

12 Jūn 2013, 09:38

:nenene: Veči, es pat servisos nelaižu autoatslēdzniekus klāt dīzeļiem, jo viņi tikai skrūvē. Dīzeļmotori jālabo sava aroda spečukiem. Sorry, bet es pa velti nevienu nelaistu nevienu regulēt, jo galu galā nav nekādas garantijas. Es labāk samaksāju dārgāk, bet uztaisa sava aroda spečuks. Man bija jau mācība ar citu dīzeli, čakarējas un nekāda jēga. Aizdzinu uz dīzeļcentru kur pa 50ls visu saveda perfektā kārtībā, pārlasīja un saregulēja sūkni. Veči, nekā personīga :drink:
sandis224
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 29 Mar 2011, 21:01
Braucu ar: xdrive
Reputācija: 1
 

12 Jūn 2013, 10:14

Tiessi taa!:)
Maajas apstakllos bez PC palidziibas tur neko preciizi nesareguleesi .
Var regulet pars simts latus veertaj massinaj ar kuru pa krumiem pagazet.:D
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

12 Jūn 2013, 12:44

Seven`s spridzina... :giggle: :slēptā reklāma: dīzeļcentrā par 50 ls pārjauca un noregulēja sūkni :D
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

12 Jūn 2013, 13:15

nu labi, samaksāju 56Ls. Sūknim nomainīja 2vas blīves, iztīrija (dēļ "kvalitatīvās" krievu degvielas) saregulēja, jo raustijās uz maziem apgriezieniem. Par to atdevu 56 naudiņas. Auto bija Golf 1,9tdi. Taisīju pie piena kombinata, pagajušā gada vasarā. Rinda bija 10 dienas :D

tagad pierakstījos uz 20 datumu, hmmm tikai 8 dienas rinda :gigigi:
Pēdējais labojis seven - 12 Jūn 2013, 13:24, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

12 Jūn 2013, 13:19

Kāds var iedot izgāzt ar 325tds, tad varētu salīdzināt :supeer:
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

12 Jūn 2013, 19:00

tds,ir pagajusha gatsimta dzineejs,kuru var reguleet ar lomiku un aamuru :) protams,ja gribam baigi baigi preciizi,vajag PC,es to nenoliedzu :) bet var arii pats,uz aci un izjuutaam :)
sandis224
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 29 Mar 2011, 21:01
Braucu ar: xdrive
Reputācija: 1
 

12 Jūn 2013, 22:46

Taa kaa mees tavu katras briivdienas reguleejam , bet veel nau padeve notraapita!! :D
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

12 Jūn 2013, 22:54

tur nav ko traapiit:) biki par liela ir,bet zato kaa iet :)
sandis224
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 29 Mar 2011, 21:01
Braucu ar: xdrive
Reputācija: 1
 

13 Jūn 2013, 08:12

Nau runa par iessanu ,bet par pareizu suknna regulejumu , un beidz staastiit ssito huj... , nevar precizi saregulet un tas ta ir tev passam taa omega purinas :D
Iesana tas ir pavisam cits staasts , jaudas uzlabojumus var veikt daudz , bet ta massina vairs tehnisko apskati neizies un degvielu teres tuvu 20L . Ikdienas massinaj diezvaj kadam tas ir vaidziigs!:(
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

13 Jūn 2013, 21:23

:drink: zelta vārdi, āmen :vecis:
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

14 Jūn 2013, 19:21

Dabūju papīrus no diagnostikas ko taisīja dažas nedēļas atpakaļ iepriekšējais saimnieks, ko spečuki var pastāstīt (tulkošu no RU) :drink:

Motora temp. - 95 C
Tukšgaitā apgriezieni - 773 apgr./min.
Iesmidzināmās degvielas daudzums 9.4mg/h
Iesmidzināšanas sākums
Fakstiskais 2.4*
Uzstādītais 2.5*
Dzesēšanas šķidruma dačiks 102*C
Degvielas temperatūras dačiks 66*C
(Termoanemometričiskij) Gaisa patēriņs 350 mg/virzuļa gājiens (pipec, knapi izlasīju :o :gigigi: )
Atmosfēras spiediens 1017hpa (tā domāta turbīne 1.017bar)
Elektropitaņije 13.5 V

Nu un vēl visādi murgi sarakstīti, ka tjipa gļuku nav utt.

Tā kā gaidu jaunu diagnostiku uz 20.datumu dīzeļcentrā, ko zinoši cilvēki var pastāstīt par šo motorīti. Man tā bēda, kad uzskatu ka uz zemiem apgriezieniem auto švaks ;)

p.s. man jau liekas ka ar degvielas padevi kasjaks, cik ir normāla? :vecis:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

14 Jūn 2013, 20:28

degvielas padeve-5-7mg/cikls
iesmidzes moments 3 grādi pirms amp.

nezinu vēl nevienu e36 td/s, kurš celtu no tukšgaitas. visi viņi ir jākacina, lai paspolētu.
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

14 Jūn 2013, 20:34

bet viss pārējais izskatās ok?
Man ar to auto braukā sieva un tas jau nav normāli ka viņai būtu jakacina motors lai kautcik dinamiski pabrauktu :doh:
pabraucu ar 318tds, tas sprāgonis pat dinamiskāk uzņem uz maziem apgrieziniem.
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

14 Jūn 2013, 23:23

tavs auto > ss.lv ;)
Profila bilde
artini
Ziņojumi: 40
Pievienojies: 12 Mar 2012, 01:05
Braucu ar: e36;e87;e91
Atrašanās vieta: LV

15 Jūn 2013, 01:35

Steidzami. Nopirksu vai pret kaut ko iemainisu e36 2.5tds sprauslu kas ir ar vadu.
Ar piedavajumiem pm.
325 coupe
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

15 Jūn 2013, 19:38

seven rakstīja:bet viss pārējais izskatās ok?
Man ar to auto braukā sieva un tas jau nav normāli ka viņai būtu jakacina motors lai kautcik dinamiski pabrauktu :doh:
pabraucu ar 318tds, tas sprāgonis pat dinamiskāk uzņem uz maziem apgrieziniem.
pada4a par mazu,turbo spiediens arii izkataas kad ir par mazu !
sandis224
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 29 Mar 2011, 21:01
Braucu ar: xdrive
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2013, 22:58

Turbo spiediens! :D :D :D :D :D :D :D
sandis224
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 29 Mar 2011, 21:01
Braucu ar: xdrive
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2013, 23:00

seven rakstīja:bet viss pārējais izskatās ok?
Man ar to auto braukā sieva un tas jau nav normāli ka viņai būtu jakacina motors lai kautcik dinamiski pabrauktu :doh:
pabraucu ar 318tds, tas sprāgonis pat dinamiskāk uzņem uz maziem apgrieziniem.
Ka auto uzvedas , kad uzsak braut ? Kad laizz sajugu valla ta ka sagurst un noslapst?
Problema ir vilkme vaj tiessi iesakot braukt no vietas?
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

17 Jūn 2013, 09:26

Problēma ir tieši vilkme no 1k - 2k. Pēc 2k pieslēdzas turbīne un viss bumbās. Bet tā viņs ne raustās, ne slāpst. Dzinējs strādā vienmērīgi, bez blakus skaņām. Vai tad turbīne ap 1 bar nav normāli? :o

Es te tagad ievēroju ka pat siltā laikā deg 4-5 sec kvēlsveču lampiņa pirms strartējos. :supeer:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

17 Jūn 2013, 09:41

Nu tas man liekas liecina par to ka kvēlsveces beigtas? :rolleyes: