Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 89
- chevron_right
Veči, es pat servisos nelaižu autoatslēdzniekus klāt dīzeļiem, jo viņi tikai skrūvē. Dīzeļmotori jālabo sava aroda spečukiem. Sorry, bet es pa velti nevienu nelaistu nevienu regulēt, jo galu galā nav nekādas garantijas. Es labāk samaksāju dārgāk, bet uztaisa sava aroda spečuks. Man bija jau mācība ar citu dīzeli, čakarējas un nekāda jēga. Aizdzinu uz dīzeļcentru kur pa 50ls visu saveda perfektā kārtībā, pārlasīja un saregulēja sūkni. Veči, nekā personīga
Tiessi taa!:)
Maajas apstakllos bez PC palidziibas tur neko preciizi nesareguleesi .
Var regulet pars simts latus veertaj massinaj ar kuru pa krumiem pagazet.
Maajas apstakllos bez PC palidziibas tur neko preciizi nesareguleesi .
Var regulet pars simts latus veertaj massinaj ar kuru pa krumiem pagazet.
Seven`s spridzina... :slēptā reklāma: dīzeļcentrā par 50 ls pārjauca un noregulēja sūkni
nu labi, samaksāju 56Ls. Sūknim nomainīja 2vas blīves, iztīrija (dēļ "kvalitatīvās" krievu degvielas) saregulēja, jo raustijās uz maziem apgriezieniem. Par to atdevu 56 naudiņas. Auto bija Golf 1,9tdi. Taisīju pie piena kombinata, pagajušā gada vasarā. Rinda bija 10 dienas
tagad pierakstījos uz 20 datumu, hmmm tikai 8 dienas rinda
tagad pierakstījos uz 20 datumu, hmmm tikai 8 dienas rinda
Pēdējais labojis seven - 12 Jūn 2013, 13:24, kopā labots 1 reizi.
Kāds var iedot izgāzt ar 325tds, tad varētu salīdzināt
tds,ir pagajusha gatsimta dzineejs,kuru var reguleet ar lomiku un aamuru :) protams,ja gribam baigi baigi preciizi,vajag PC,es to nenoliedzu :) bet var arii pats,uz aci un izjuutaam :)
Taa kaa mees tavu katras briivdienas reguleejam , bet veel nau padeve notraapita!!
tur nav ko traapiit:) biki par liela ir,bet zato kaa iet :)
Nau runa par iessanu ,bet par pareizu suknna regulejumu , un beidz staastiit ssito huj... , nevar precizi saregulet un tas ta ir tev passam taa omega purinas
Iesana tas ir pavisam cits staasts , jaudas uzlabojumus var veikt daudz , bet ta massina vairs tehnisko apskati neizies un degvielu teres tuvu 20L . Ikdienas massinaj diezvaj kadam tas ir vaidziigs!:(
Iesana tas ir pavisam cits staasts , jaudas uzlabojumus var veikt daudz , bet ta massina vairs tehnisko apskati neizies un degvielu teres tuvu 20L . Ikdienas massinaj diezvaj kadam tas ir vaidziigs!:(
zelta vārdi, āmen
Dabūju papīrus no diagnostikas ko taisīja dažas nedēļas atpakaļ iepriekšējais saimnieks, ko spečuki var pastāstīt (tulkošu no RU)
Motora temp. - 95 C
Tukšgaitā apgriezieni - 773 apgr./min.
Iesmidzināmās degvielas daudzums 9.4mg/h
Iesmidzināšanas sākums
Fakstiskais 2.4*
Uzstādītais 2.5*
Dzesēšanas šķidruma dačiks 102*C
Degvielas temperatūras dačiks 66*C
(Termoanemometričiskij) Gaisa patēriņs 350 mg/virzuļa gājiens (pipec, knapi izlasīju )
Atmosfēras spiediens 1017hpa (tā domāta turbīne 1.017bar)
Elektropitaņije 13.5 V
Nu un vēl visādi murgi sarakstīti, ka tjipa gļuku nav utt.
Tā kā gaidu jaunu diagnostiku uz 20.datumu dīzeļcentrā, ko zinoši cilvēki var pastāstīt par šo motorīti. Man tā bēda, kad uzskatu ka uz zemiem apgriezieniem auto švaks
p.s. man jau liekas ka ar degvielas padevi kasjaks, cik ir normāla?
Motora temp. - 95 C
Tukšgaitā apgriezieni - 773 apgr./min.
Iesmidzināmās degvielas daudzums 9.4mg/h
Iesmidzināšanas sākums
Fakstiskais 2.4*
Uzstādītais 2.5*
Dzesēšanas šķidruma dačiks 102*C
Degvielas temperatūras dačiks 66*C
(Termoanemometričiskij) Gaisa patēriņs 350 mg/virzuļa gājiens (pipec, knapi izlasīju )
Atmosfēras spiediens 1017hpa (tā domāta turbīne 1.017bar)
Elektropitaņije 13.5 V
Nu un vēl visādi murgi sarakstīti, ka tjipa gļuku nav utt.
Tā kā gaidu jaunu diagnostiku uz 20.datumu dīzeļcentrā, ko zinoši cilvēki var pastāstīt par šo motorīti. Man tā bēda, kad uzskatu ka uz zemiem apgriezieniem auto švaks
p.s. man jau liekas ka ar degvielas padevi kasjaks, cik ir normāla?
degvielas padeve-5-7mg/cikls
iesmidzes moments 3 grādi pirms amp.
nezinu vēl nevienu e36 td/s, kurš celtu no tukšgaitas. visi viņi ir jākacina, lai paspolētu.
iesmidzes moments 3 grādi pirms amp.
nezinu vēl nevienu e36 td/s, kurš celtu no tukšgaitas. visi viņi ir jākacina, lai paspolētu.
bet viss pārējais izskatās ok?
Man ar to auto braukā sieva un tas jau nav normāli ka viņai būtu jakacina motors lai kautcik dinamiski pabrauktu
pabraucu ar 318tds, tas sprāgonis pat dinamiskāk uzņem uz maziem apgrieziniem.
Man ar to auto braukā sieva un tas jau nav normāli ka viņai būtu jakacina motors lai kautcik dinamiski pabrauktu
pabraucu ar 318tds, tas sprāgonis pat dinamiskāk uzņem uz maziem apgrieziniem.
tavs auto > ss.lv
Steidzami. Nopirksu vai pret kaut ko iemainisu e36 2.5tds sprauslu kas ir ar vadu.
Ar piedavajumiem pm.
Ar piedavajumiem pm.
325 coupe
pada4a par mazu,turbo spiediens arii izkataas kad ir par mazu !seven rakstīja:bet viss pārējais izskatās ok?
Man ar to auto braukā sieva un tas jau nav normāli ka viņai būtu jakacina motors lai kautcik dinamiski pabrauktu
pabraucu ar 318tds, tas sprāgonis pat dinamiskāk uzņem uz maziem apgrieziniem.
Turbo spiediens!
Ka auto uzvedas , kad uzsak braut ? Kad laizz sajugu valla ta ka sagurst un noslapst?seven rakstīja:bet viss pārējais izskatās ok?
Man ar to auto braukā sieva un tas jau nav normāli ka viņai būtu jakacina motors lai kautcik dinamiski pabrauktu
pabraucu ar 318tds, tas sprāgonis pat dinamiskāk uzņem uz maziem apgrieziniem.
Problema ir vilkme vaj tiessi iesakot braukt no vietas?
Problēma ir tieši vilkme no 1k - 2k. Pēc 2k pieslēdzas turbīne un viss bumbās. Bet tā viņs ne raustās, ne slāpst. Dzinējs strādā vienmērīgi, bez blakus skaņām. Vai tad turbīne ap 1 bar nav normāli?
Es te tagad ievēroju ka pat siltā laikā deg 4-5 sec kvēlsveču lampiņa pirms strartējos.
Es te tagad ievēroju ka pat siltā laikā deg 4-5 sec kvēlsveču lampiņa pirms strartējos.
Nu tas man liekas liecina par to ka kvēlsveces beigtas?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 89
- chevron_right