Elektriskie logi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 23
- chevron_right
Ir tads jautajums,varbut kads var palidzet.Aizmugure stav aires bet prieksa elektro logi.Gribu likt elektrologus aizmugure.Kas vajadzigs un ka to labak izdarit...Driz dabusu mehanismus sbora,pogas un vadus.Var but vel kkas vajadzigs?Ka pieslegt?Un vel,man priekseji logi taisas ciet ar centralo.Bet kad uzliksu aizmugurejas vini taisisies jeb vinus kka vajag programet...Kads to ir darijis?Iepriekš paldies mašina 96g sedan
Varbūt kādam ir , vai ir zināms, kur ir labs DIY logu mehānisma, vairāk gan vadu savilkšanas shēmas? Tiek mainīts mehāniskie logi uz elektriskajiem.
GM4 bloks 61.35-8 360 060 pēc kataloga Grundmodul IV/GMIV-LOW 12V (from 95 M3 2-dr, 98 318i 2-dr),
Sedanam šāds vispār der? Or katrs katalogs rāda ko savu?
Sedanam šāds vispār der? Or katrs katalogs rāda ko savu?
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Vai arī sedaniem ir šāds 61.35-8 369 482 GMIV 12V
Un izskatās viņš šādi:
http://www.bmwgm5.com/Images/GM4/GMIV_8369482.htm
Un izskatās viņš šādi:
http://www.bmwgm5.com/Images/GM4/GMIV_8369482.htm
Autoserviss tavam E36
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Labojam ritošo daļu, metinam, labojam vai mainam dzinējus, un daram vēl daudzko citu.
Autocentrs Rīga
http://www.autocentrsriga.lv
Sveiki visiem!
Izlasiju visu šo sadaļu, par nelaimi, neuzdūros nevienai anologai situācijai, tādēļ domāju, ka šis varētu būt tāds cietais riekstiņš!
Modelis: e36 118is Kupeja 1994 g.
Šofera logs strādā perfekti, blakusēdētāja ne.
Problēma sekojoša: noņemt loga mehānisms, slodze viņam absalūti nekāda, pielieku vadus, turot mehanismu rokās, spiežu pogu, uz augšu, mehānisms nostrādā līdz pusei un punkts. Laižu uz leju, viss strādā. Teorētiski, loga mehānisms strādā no atvērta loga lī∂z pusatvērtam! Jau ar otro mehānismu analoga problēma. (Poga tika mainīta, rezultāts - tāds pats.)
Varbūt, kāds, lūdzu, varētu pateikt šīs problēmas atrisināšanu vai arī kur vispār slēpjas tā problēma?
Izlasiju visu šo sadaļu, par nelaimi, neuzdūros nevienai anologai situācijai, tādēļ domāju, ka šis varētu būt tāds cietais riekstiņš!
Modelis: e36 118is Kupeja 1994 g.
Šofera logs strādā perfekti, blakusēdētāja ne.
Problēma sekojoša: noņemt loga mehānisms, slodze viņam absalūti nekāda, pielieku vadus, turot mehanismu rokās, spiežu pogu, uz augšu, mehānisms nostrādā līdz pusei un punkts. Laižu uz leju, viss strādā. Teorētiski, loga mehānisms strādā no atvērta loga lī∂z pusatvērtam! Jau ar otro mehānismu analoga problēma. (Poga tika mainīta, rezultāts - tāds pats.)
Varbūt, kāds, lūdzu, varētu pateikt šīs problēmas atrisināšanu vai arī kur vispār slēpjas tā problēma?
Uzdūros video!
Teorētiski tā pati problēma. Neesmu pārbaudijis, vai ir tāda skaņa, kad durvis tiek aizvērtas, bet nu tieši tas pats.
https://www.youtube.com/watch?v=8FGj6YoZp6s
Teorētiski tā pati problēma. Neesmu pārbaudijis, vai ir tāda skaņa, kad durvis tiek aizvērtas, bet nu tieši tas pats.
https://www.youtube.com/watch?v=8FGj6YoZp6s
Loga motors 95%, pamatošu arī. Tikko vilku sev komforta bloku, visus vadus jau zinu no galvas
Pie tam man pašam arī vadītāja logu puses motors uz leju brauc normāli, bet uz augšu pa 2 cm tikai. Ja logs nolaists līdz pusei, un atverot durvis, tas pabrauc uz leju, tas nozīmē, ka loga motors psc, jo visu laiku domā, ka ir augšējā pozīcijā.
Problēma reāli var būt 5 vietās:
1) vadi
2) mehānisms
3) loga motors
4) loga sliede
5) komforta bloks
1) sākšu ar vadiem, lai saprastu, kā strādā loga motors. pavisam ir 5. pašam loga motoram pienāk 2 vadi, pa kuriem padod (+) un (-) atkarībā, vai logs jāver uz leju vai augšu. tālāk ir štekeris ar 3 vadiem, kur viena ir masa un 2 iet uz komforta bloku - viens ieejošā, otra izejošā voltāža. pēc tiem, komforta bloks saprot, ka tam jāturpina griezt loga motors, kamēr nepalielinās voltāža. ja voltāža palielinās, tas nozīmē, ka logam ir pretestība un nostrādā drošības sistēma, lai logā neiespiestu kādam pirkstus, galvu utt. ja apakšējo štekeri ar 3 vadiem atslēdz, faktiski nospiežot logu slēdzi, logam ir jāpaverās pa aptuveni 2cm. teorētiski pat tā varētu dabūt logu augstāk un tas automātiski izslēdz visas pārējās problēmas. sāc ar to, un ja logs pabīdās uz augšu, tad maini loga motoru.
2) mehānisma vainu izslēdz tas, ka aiztaisot durvis, logs pabīdās uz augšu. respektīvi - mehānisms nostrādā kā nākas. augstāk tas neveras, jo atmiņā glabājās loga augšējā pozīcija. vari resetot pozīciju, nobraucot logu lejā un aizverot, turēt pogu vēl 5-10 sekundes (google par šo jautājumu vēl strīdās). bet beigta logu motora gadījumā tas diez vai strādās.
3) loga motors - nu, kā jau augstāk minēju, viss, pagaidām norāda uz šo.
4) loga sliede. mehānisma maiņa jau vēl neko nenozīmē, loga sliedei arī vecā smēre var sacietēt un pārvērsties kunkuļos, kas fiziski neļauj loga motoram pacelties augstāk.
5) komforta bloks. nu, šitais vispār ir 0.0005% variants. nekas nenorāda uz to. shēmas tur ir daudz un dažādas un ja kaut kas nestrādā, tad nestrādā vispār. piem. nodeg relejs un logs netaisās uz augšu vispār, vai uz leju vispār.
Resumē ... noņem no motora apakšējo štekeri, paspaidi pogas. Piespraud pie esošajiem vadiem vnk citu loga motoru un paskaties vai griežās ok. Good luck.
Pie tam man pašam arī vadītāja logu puses motors uz leju brauc normāli, bet uz augšu pa 2 cm tikai. Ja logs nolaists līdz pusei, un atverot durvis, tas pabrauc uz leju, tas nozīmē, ka loga motors psc, jo visu laiku domā, ka ir augšējā pozīcijā.
Problēma reāli var būt 5 vietās:
1) vadi
2) mehānisms
3) loga motors
4) loga sliede
5) komforta bloks
1) sākšu ar vadiem, lai saprastu, kā strādā loga motors. pavisam ir 5. pašam loga motoram pienāk 2 vadi, pa kuriem padod (+) un (-) atkarībā, vai logs jāver uz leju vai augšu. tālāk ir štekeris ar 3 vadiem, kur viena ir masa un 2 iet uz komforta bloku - viens ieejošā, otra izejošā voltāža. pēc tiem, komforta bloks saprot, ka tam jāturpina griezt loga motors, kamēr nepalielinās voltāža. ja voltāža palielinās, tas nozīmē, ka logam ir pretestība un nostrādā drošības sistēma, lai logā neiespiestu kādam pirkstus, galvu utt. ja apakšējo štekeri ar 3 vadiem atslēdz, faktiski nospiežot logu slēdzi, logam ir jāpaverās pa aptuveni 2cm. teorētiski pat tā varētu dabūt logu augstāk un tas automātiski izslēdz visas pārējās problēmas. sāc ar to, un ja logs pabīdās uz augšu, tad maini loga motoru.
2) mehānisma vainu izslēdz tas, ka aiztaisot durvis, logs pabīdās uz augšu. respektīvi - mehānisms nostrādā kā nākas. augstāk tas neveras, jo atmiņā glabājās loga augšējā pozīcija. vari resetot pozīciju, nobraucot logu lejā un aizverot, turēt pogu vēl 5-10 sekundes (google par šo jautājumu vēl strīdās). bet beigta logu motora gadījumā tas diez vai strādās.
3) loga motors - nu, kā jau augstāk minēju, viss, pagaidām norāda uz šo.
4) loga sliede. mehānisma maiņa jau vēl neko nenozīmē, loga sliedei arī vecā smēre var sacietēt un pārvērsties kunkuļos, kas fiziski neļauj loga motoram pacelties augstāk.
5) komforta bloks. nu, šitais vispār ir 0.0005% variants. nekas nenorāda uz to. shēmas tur ir daudz un dažādas un ja kaut kas nestrādā, tad nestrādā vispār. piem. nodeg relejs un logs netaisās uz augšu vispār, vai uz leju vispār.
Resumē ... noņem no motora apakšējo štekeri, paspaidi pogas. Piespraud pie esošajiem vadiem vnk citu loga motoru un paskaties vai griežās ok. Good luck.
Liels paldies!
Bet intresantā veidā, šorīt no rīta pievienojot sistēmu, un aiztaisot durvis, tā sāka normāli strādāt, kā tai pienākas!
Magic!
Bet intresantā veidā, šorīt no rīta pievienojot sistēmu, un aiztaisot durvis, tā sāka normāli strādāt, kā tai pienākas!
Magic!
Kas ir licis el. logus masinai kurai nav bijusi, varat varbut kko piebilst?
Ir e36 ar ZV moduli (low)
ir 95 gada donora vadi no salona, durvim, pacelaja mehanismi, isak sakot full kit ar ZKE IV.
Piesledzu ZKE lai darbojas tikai ar logiem. 18 pinu melnaja stekeri divi plusi un viena massa, 15 pinu stepseli tris plusi un massa. parejie vadi lidz durvim palika orig. stekeros. Uuuun....nestrada.
Pieliekot ZKE vadus uz centralkas motoriem - centrala atslega strada (papildus sarkans/zals vads nobarots) (no ZKE ZV vieta). Logi tapat nestrada (bija doma ka vrbt ZKE doma ka auto ciet).
It ka visas barosanas un masas pienak, bet uz el. logu pogam nereage, netiksk pat pats ZKE
KKo palaidu garam?
Ir e36 ar ZV moduli (low)
ir 95 gada donora vadi no salona, durvim, pacelaja mehanismi, isak sakot full kit ar ZKE IV.
Piesledzu ZKE lai darbojas tikai ar logiem. 18 pinu melnaja stekeri divi plusi un viena massa, 15 pinu stepseli tris plusi un massa. parejie vadi lidz durvim palika orig. stekeros. Uuuun....nestrada.
Pieliekot ZKE vadus uz centralkas motoriem - centrala atslega strada (papildus sarkans/zals vads nobarots) (no ZKE ZV vieta). Logi tapat nestrada (bija doma ka vrbt ZKE doma ka auto ciet).
It ka visas barosanas un masas pienak, bet uz el. logu pogam nereage, netiksk pat pats ZKE
KKo palaidu garam?
man logi strada ar atclegu aizdedze un pec tas iznemšanas ari , ja auto aiztajsi /atajsi atkal jaieliek aizdedze atslegu laj stradatu bet par vadiem un parejo vel neeinu , jo lidz tam vel neesu nonacis
Rīt varētu papētīt sīkāk, bet, ka tik nebija nepieciešams redzēt pašu durvju slēdzeņu pozīciju, t.i., vai durvis ir atslēgtas/aizslēgtas. Viens ir, ka centrālā strādā, bet otrs ir, ko ZKE modulis redz.Thomas rakstīja:Kas ir licis el. logus masinai kurai nav bijusi, varat varbut kko piebilst?
Ir e36 ar ZV moduli (low)
ir 95 gada donora vadi no salona, durvim, pacelaja mehanismi, isak sakot full kit ar ZKE IV.
Piesledzu ZKE lai darbojas tikai ar logiem. 18 pinu melnaja stekeri divi plusi un viena massa, 15 pinu stepseli tris plusi un massa. parejie vadi lidz durvim palika orig. stekeros. Uuuun....nestrada.
Pieliekot ZKE vadus uz centralkas motoriem - centrala atslega strada (papildus sarkans/zals vads nobarots) (no ZKE ZV vieta). Logi tapat nestrada (bija doma ka vrbt ZKE doma ka auto ciet).
It ka visas barosanas un masas pienak, bet uz el. logu pogam nereage, netiksk pat pats ZKE
KKo palaidu garam?
Vakar tomer nelikos miera. Atradu pasa stulbumu. Pogam pietruka masa, kas skruvejas zem vad. sedekla. Tagad logi strada. Un ne, nevajag viniem redzet durvju poziciju (vismaz sedana varianta).
Palika vel neatrisinats jautajums - peleks ar melnu vads no 18pin stekera iet pogu apgaismojumam. Bet mana vecaja bundza nav visu peleko vadu savienotaja pie vad. kajam, ka tas ir jaunakajai versijai (no donora). Tas vads, kurs man iet bunti ar melnu savienotaju pie vad. skalruna neder, piesledzoties pie ta apgaismojums neparadas. Kur 91 gada e36 sitadu var pakert lai deg ari pogam apgaismojums? Piem. no OBC, bet tur liekas, nebija vins peleks ar melnu.
un tads vel jautajumins, ja ZKE nemts no masinas bez lukas, ieliekot trukstosus pinus, var ari lukas vadibu pieslegt? (pie nosacijuma, ka luka bijusi mehaniska,, bet tagad pielikts motors)
Palika vel neatrisinats jautajums - peleks ar melnu vads no 18pin stekera iet pogu apgaismojumam. Bet mana vecaja bundza nav visu peleko vadu savienotaja pie vad. kajam, ka tas ir jaunakajai versijai (no donora). Tas vads, kurs man iet bunti ar melnu savienotaju pie vad. skalruna neder, piesledzoties pie ta apgaismojums neparadas. Kur 91 gada e36 sitadu var pakert lai deg ari pogam apgaismojums? Piem. no OBC, bet tur liekas, nebija vins peleks ar melnu.
un tads vel jautajumins, ja ZKE nemts no masinas bez lukas, ieliekot trukstosus pinus, var ari lukas vadibu pieslegt? (pie nosacijuma, ka luka bijusi mehaniska,, bet tagad pielikts motors)
Standartā salona apgaismojumam ir pelēks/sarkans vads. Skaties tādu.
Par lūku. Donoram kāda lūka? Caur komforta bloku vai caur komforta releju?
Par lūku. Donoram kāda lūka? Caur komforta bloku vai caur komforta releju?
par apgaismojumu snks.
Donoram vispar nebija lukas, bet pasam ZKE pini ir nav pinu spraudni.
Donoram vispar nebija lukas, bet pasam ZKE pini ir nav pinu spraudni.
Nebūtu vienkāršāk ielikt parastāko el. lūku, kas darbojas caur komforta releju? Bet, ja es nemaldos, tad ZKE modulis jau tikai to "gudro" lūku aizvēra pie centrālās aizslēgšanas. Vienīgi laikam nāca tāds bonuss, ka var neturēt pogu, lai atvērtu/aizvērtu lūku.
Uz doto bridi man ir instalets ZKE un luka ar el. motoru + poga, kas caur parasto releju sledz luku. Bet ja ZKE var vinu vadit, tad kapec ne? tapat jau kkadu komforta vai papildus releju bus jamekle. Un ta funkcija ar aizversanu no signalizacijas ari butu laba :)
p.s. zke 3 pini atbild par aizversanu/atversanu. viniem vajadzigs + signals? tb signalizacijai vadus vienot ka parastam motorinam? un aizversanu pie aresta, atversanu pie atversanas?
donoram bija kka jocigi saslegts: pie x13252 (15pin) balts un zils vads pargriezts un pieslegts signalizacijai.
p.p.s. Pec shemam skatoties - ja, apgaismojums visam ir peleks/sarkans, bet ZKE un WI-WA nez kapec nem peleko ar melno no gaismas sledza 8 pina...brauksu petit... :)
p.s. zke 3 pini atbild par aizversanu/atversanu. viniem vajadzigs + signals? tb signalizacijai vadus vienot ka parastam motorinam? un aizversanu pie aresta, atversanu pie atversanas?
donoram bija kka jocigi saslegts: pie x13252 (15pin) balts un zils vads pargriezts un pieslegts signalizacijai.
p.p.s. Pec shemam skatoties - ja, apgaismojums visam ir peleks/sarkans, bet ZKE un WI-WA nez kapec nem peleko ar melno no gaismas sledza 8 pina...brauksu petit... :)
Čau!
Varbūt kāds var dot kādu padomu, un ir saskāries ar tādu pašu šmuci kā es. Manai 36 kupejai sākās problēmas ar logu pacēlājiem, ceļot augša gāja raustīdamies līdz apstājās galīgi. Tad nu es visu izjaucu, nomainīju motoriņu, saliku kopā un rezultāts vēl trakāks, ceļu augšā iet lejā, spiežu uz leju iet uz augšu un aizverot durvis nenoslīd uz leju, bet kad logs ir nolaistā pozīcijā durvis aizverot logs mazliet paceļas kā tam vajadzētu būt kad logs ir pacelts....un tā abām pusēm, ko man iesakāt darīt??? Varbūt tur liekot motoriņu zobrats jāieliek pareizajā pacelšanas mehānisma sazobē???kā to noregulēt???
Varbūt kāds var dot kādu padomu, un ir saskāries ar tādu pašu šmuci kā es. Manai 36 kupejai sākās problēmas ar logu pacēlājiem, ceļot augša gāja raustīdamies līdz apstājās galīgi. Tad nu es visu izjaucu, nomainīju motoriņu, saliku kopā un rezultāts vēl trakāks, ceļu augšā iet lejā, spiežu uz leju iet uz augšu un aizverot durvis nenoslīd uz leju, bet kad logs ir nolaistā pozīcijā durvis aizverot logs mazliet paceļas kā tam vajadzētu būt kad logs ir pacelts....un tā abām pusēm, ko man iesakāt darīt??? Varbūt tur liekot motoriņu zobrats jāieliek pareizajā pacelšanas mehānisma sazobē???kā to noregulēt???
Vai kāds 5dien no rīta var man nomainīt elektrisko logu mehānismu šofera pusē ? Mehānisms ir saplīsi un ir jāmaina! Auto 97 gada universālis! Ja kāds spēj to paveikt un ir mehānisms, lūdzu PM!
P.S. Rīgā
P.S. Rīgā
Vai kupejām nāk arī manuālie logi? Jo man ir tāda problēma ka nestrādā elektrologi un nesaprotu kas par vainu jo auto ir cita virsbůve pārlikta.......
bemwee rakstīja:Vai kupejām nāk arī manuālie logi? Jo man ir tāda problēma ka nestrādā elektrologi un nesaprotu kas par vainu jo auto ir cita virsbůve pārlikta.......
Kupejām ir tikai el.logi, jo taisot vaļā durvis, logs noiet drusku uz leju, un otrādi, lai logs ieiet iekš gumijas.
- ikey07
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 23
- chevron_right