R3 e36 bez motora.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- chevron_right
Ai, necepsos, vnk būsiet parlaimīgi kad trasē šīs super puper pusass pārlūzis un skriešanas meklēsim īsto.
Ps ja kas e46 nācā ar diviem dažādiem skrūvju attālumiem pusasis arī
Ps ja kas e46 nācā ar diviem dažādiem skrūvju attālumiem pusasis arī
Pēdējais labojis -AF- - 25 Apr 2017, 20:22, kopā labots 1 reizi.
Nu nesaki viss.
2.5tds un 2.5 pildītās pusasis vidējam reduktoram ar uguni jāmaklē. I ta par viņām paprasīja 100eu. 2gab
2.5tds un 2.5 pildītās pusasis vidējam reduktoram ar uguni jāmaklē. I ta par viņām paprasīja 100eu. 2gab
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Cik man bija 3.0d pusasis uz tirgu katru pa 50-55e pardevu kā karstu pīrādziņu pat ar lufti nelielu.ValtersZ rakstīja:Nu nesaki viss.
2.5tds un 2.5 pildītās pusasis vidējam reduktoram ar uguni jāmaklē. I ta par viņām paprasīja 100eu. 2gab
Bet jauna 2,8 pusass nemaksā kosmosu. Un kā Jurka pierādīja sezonu tur pat ar 500+hp
No vienas puses interesanti izgāja no situācijas, bet ļoti sarežģīti uzbūvi ar tām 3.0d .
A hz par tām cenām.. šorīt aizbraucām un paņēmām visu 3.0d tiltu pa 80e
Bet tas ka viņas vārgas esot, liekas jocīgi, jo viņas pēc skata tādas dūšīgas. Es to saistītu ar to, ka 3.0d ir pamatīgi nm un daudzas no viņām jau ir sagurušas no ikdienas braukšanas (ja liek lietotas), jo 3.0d jau tas braukšanas stils tāds, ka griezītē visu laiku tiek dots
Bet tas ka viņas vārgas esot, liekas jocīgi, jo viņas pēc skata tādas dūšīgas. Es to saistītu ar to, ka 3.0d ir pamatīgi nm un daudzas no viņām jau ir sagurušas no ikdienas braukšanas (ja liek lietotas), jo 3.0d jau tas braukšanas stils tāds, ka griezītē visu laiku tiek dots
Lūzt lūzt . Hz kāpēc, 3x biezākas par parastajām 2.0d bet laikam metāls cits
Kuras tad ir beigās tās labākās pusasis?
E36 323,325,328.
Manas orginalas 318is pusasis kuras tika rupnicaa uzstadistas veljoprojam tur:p
BMW_The Ultimate Repair Bill
Bet metinātais reduktors jau ir tas dirsspārdis
Manuprāt tās 3.0d ja lūzt kādam, tas dēļ nobraukuma. Jo 3.0 ir lielāka jauda un tapēc arī bmw ir uztaisījis viņas resnākas
Manuprāt tās 3.0d ja lūzt kādam, tas dēļ nobraukuma. Jo 3.0 ir lielāka jauda un tapēc arī bmw ir uztaisījis viņas resnākas
Nu man 2.0d pusasis pārlūza kad sāku demolēt mašīnu ar 3.0d kad noskrejiens bija 350k
Draugam atceros tālajā 2012 gadā e46 330d automātam ar reāliem 230k noskrējienu jau tobrīd bija viena pusass pārlūzusi staipot krānińu no krustojuma.
Tobrīd likās ka tas ir vienreizējs gadījums, bet nē Venjamina šrota darbinieks apliecināja ka uz to brīdi pusasis jau bija uz izkeršanu.
Atlaušos atzīmēt ka uz jaunākiem bmw nav līdzīgas uzbūves pusasis, tik uz e46 3.0d, 3.0i un m3 bija tāda veida.
Vienīgais pluss šīm pusasīm ir tāds, ka abas mironenes mainās
Draugam atceros tālajā 2012 gadā e46 330d automātam ar reāliem 230k noskrējienu jau tobrīd bija viena pusass pārlūzusi staipot krānińu no krustojuma.
Tobrīd likās ka tas ir vienreizējs gadījums, bet nē Venjamina šrota darbinieks apliecināja ka uz to brīdi pusasis jau bija uz izkeršanu.
Atlaušos atzīmēt ka uz jaunākiem bmw nav līdzīgas uzbūves pusasis, tik uz e46 3.0d, 3.0i un m3 bija tāda veida.
Vienīgais pluss šīm pusasīm ir tāds, ka abas mironenes mainās
Nav ko mocīties. Pārtaisa 4.0i pusasis un turēs bez problēmām. Lai gan šeit tas ir lieks. Kad ies 600+ tad būtu jēga to darīt. 3.0d pusasis diemžēl galīgi nav aprēķinātas.ja negrib čakaru m3 tilts un reduktors way to go.
Nu jau autiņš uz finiša taisnes! Vairs tik dažas nianses ar dzinēju un celsies iekšā
http://tinypic.com/r/b7js5u/9
http://tinypic.com/r/b7js5u/9
Pēdējais labojis Valtmeikers - 26 Jūn 2017, 13:33, kopā labots 1 reizi.
-AF- rakstīja:Nu man 2.0d pusasis pārlūza kad sāku demolēt mašīnu ar 3.0d kad noskrejiens bija 350k
Draugam atceros tālajā 2012 gadā e46 330d automātam ar reāliem 230k noskrējienu jau tobrīd bija viena pusass pārlūzusi staipot krānińu no krustojuma.
Tobrīd likās ka tas ir vienreizējs gadījums, bet nē Venjamina šrota darbinieks apliecināja ka uz to brīdi pusasis jau bija uz izkeršanu.
Atlaušos atzīmēt ka uz jaunākiem bmw nav līdzīgas uzbūves pusasis, tik uz e46 3.0d, 3.0i un m3 bija tāda veida.
Vienīgais pluss šīm pusasīm ir tāds, ka abas mironenes mainās
Jvz kas ar pusasim,bet man jau 3us reduktos 3.0d e38 jau aizgaaja
ar kompatu pa brugji
Jā 3.0d reduktoriem ir tāda kaite, ka pie mazākā sānu trieciena no pusass puses, vai teiksim braukšanu ar škību geometriju, reduktors dēł sava masīvuma un svara vnk izēd sevi pats. Vistrakāk tas jūtams uz e46 3.0d reduktoriem, kuri pie sportiskākas braukšanas lūzt nejēgā, konkrēti satelītu zobrati izdauza gropes, dažreiz arī galvenais pāris sevi sagrauž. Ja apmali nav kēris problēmu nav.
Jā 98 būs vispraktiskāk. Jūlija vidū autiņam uz pasākumu vienu jābrauc, līdz ar to, visi spēki tiek koncentrēti līdz 15.
12:1 un e98
Nu nu łoti optimistiski
Nu nu łoti optimistiski
Tieši to pašu nodomāju, bet neko nerakstiju, jo tūliņ atnāks ingamens un sāks stāstīt ka tādi jau vesela čupa viņam brauc un visiem sagrauj dirsu kā iet un ka 2.5 ar 2.0 galvu ir best perfotmance utt.-AF- rakstīja:12:1 un e98
Nu nu łoti optimistiski
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- chevron_right