R3 e36 bez motora.

Visas slēgtās "Mans er" tēmas.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Apr 2017, 19:53

Ai, necepsos, vnk būsiet parlaimīgi kad trasē šīs super puper pusass pārlūzis un skriešanas meklēsim īsto.
Ps ja kas e46 nācā ar diviem dažādiem skrūvju attālumiem pusasis arī :D
Pēdējais labojis -AF- - 25 Apr 2017, 20:22, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

25 Apr 2017, 20:21

Nu nesaki viss.
2.5tds un 2.5 pildītās pusasis vidējam reduktoram ar uguni jāmaklē. I ta par viņām paprasīja 100eu. 2gab
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Apr 2017, 20:24

ValtersZ rakstīja:Nu nesaki viss.
2.5tds un 2.5 pildītās pusasis vidējam reduktoram ar uguni jāmaklē. I ta par viņām paprasīja 100eu. 2gab
Cik man bija 3.0d pusasis uz tirgu katru pa 50-55e pardevu kā karstu pīrādziņu pat ar lufti nelielu.
Bet jauna 2,8 pusass nemaksā kosmosu. Un kā Jurka pierādīja sezonu tur pat ar 500+hp

No vienas puses interesanti izgāja no situācijas, bet ļoti sarežģīti uzbūvi ar tām 3.0d .
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Apr 2017, 21:05

A hz par tām cenām.. šorīt aizbraucām un paņēmām visu 3.0d tiltu pa 80e :rolleyes:
Bet tas ka viņas vārgas esot, liekas jocīgi, jo viņas pēc skata tādas dūšīgas. Es to saistītu ar to, ka 3.0d ir pamatīgi nm un daudzas no viņām jau ir sagurušas no ikdienas braukšanas (ja liek lietotas), jo 3.0d jau tas braukšanas stils tāds, ka griezītē visu laiku tiek dots :D
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Apr 2017, 22:53

Lūzt lūzt . Hz kāpēc, 3x biezākas par parastajām 2.0d bet laikam metāls cits
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

25 Apr 2017, 22:56

Kuras tad ir beigās tās labākās pusasis?
kasiks
DIY pavēlnieks
Ziņojumi: 1986
Pievienojies: 19 Sep 2011, 21:46
Braucu ar: Tavu mutari
Atrašanās vieta: Daugavpils
Reputācija: 10
 

25 Apr 2017, 22:59

E36 323,325,328.
Profila bilde
Ramyrez
Ziņojumi: 2890
Pievienojies: 10 Nov 2011, 08:02
Braucu ar: E36 344i Loading...

25 Apr 2017, 23:04

Manas orginalas 318is pusasis kuras tika rupnicaa uzstadistas veljoprojam tur:p
BMW_The Ultimate Repair Bill
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Apr 2017, 23:10

Bet metinātais reduktors jau ir tas dirsspārdis :D
Manuprāt tās 3.0d ja lūzt kādam, tas dēļ nobraukuma. Jo 3.0 ir lielāka jauda un tapēc arī bmw ir uztaisījis viņas resnākas
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Apr 2017, 23:29

Nu man 2.0d pusasis pārlūza kad sāku demolēt mašīnu ar 3.0d kad noskrejiens bija 350k

Draugam atceros tālajā 2012 gadā e46 330d automātam ar reāliem 230k noskrējienu jau tobrīd bija viena pusass pārlūzusi staipot krānińu no krustojuma.
Tobrīd likās ka tas ir vienreizējs gadījums, bet nē Venjamina šrota darbinieks apliecināja ka uz to brīdi pusasis jau bija uz izkeršanu.


Atlaušos atzīmēt ka uz jaunākiem bmw nav līdzīgas uzbūves pusasis, tik uz e46 3.0d, 3.0i un m3 bija tāda veida.

Vienīgais pluss šīm pusasīm ir tāds, ka abas mironenes mainās
Profila bilde
A_C
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 19 Feb 2014, 17:58
Reputācija: 3
 

26 Apr 2017, 00:46

Nav ko mocīties. Pārtaisa 4.0i pusasis un turēs bez problēmām. Lai gan šeit tas ir lieks. Kad ies 600+ tad būtu jēga to darīt. 3.0d pusasis diemžēl galīgi nav aprēķinātas.ja negrib čakaru m3 tilts un reduktors way to go.
Profila bilde
RENIO
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 11570
Pievienojies: 15 Mar 2011, 17:30
Braucu ar: 2 BMW
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 20
 

28 Apr 2017, 23:17

:yes:
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

25 Jūn 2017, 16:14

Nu jau autiņš uz finiša taisnes! Vairs tik dažas nianses ar dzinēju un celsies iekšā :drink:
Attēls
Attēls
Attēls
Attēls
http://tinypic.com/r/b7js5u/9
Pēdējais labojis Valtmeikers - 26 Jūn 2017, 13:33, kopā labots 1 reizi.
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

25 Jūn 2017, 16:42

-AF- rakstīja:Nu man 2.0d pusasis pārlūza kad sāku demolēt mašīnu ar 3.0d kad noskrejiens bija 350k

Draugam atceros tālajā 2012 gadā e46 330d automātam ar reāliem 230k noskrējienu jau tobrīd bija viena pusass pārlūzusi staipot krānińu no krustojuma.
Tobrīd likās ka tas ir vienreizējs gadījums, bet nē Venjamina šrota darbinieks apliecināja ka uz to brīdi pusasis jau bija uz izkeršanu.


Atlaušos atzīmēt ka uz jaunākiem bmw nav līdzīgas uzbūves pusasis, tik uz e46 3.0d, 3.0i un m3 bija tāda veida.

Vienīgais pluss šīm pusasīm ir tāds, ka abas mironenes mainās


Jvz kas ar pusasim,bet man jau 3us reduktos 3.0d e38 jau aizgaaja
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

25 Jūn 2017, 17:12

Jā 3.0d reduktoriem ir tāda kaite, ka pie mazākā sānu trieciena no pusass puses, vai teiksim braukšanu ar škību geometriju, reduktors dēł sava masīvuma un svara vnk izēd sevi pats. Vistrakāk tas jūtams uz e46 3.0d reduktoriem, kuri pie sportiskākas braukšanas lūzt nejēgā, konkrēti satelītu zobrati izdauza gropes, dažreiz arī galvenais pāris sevi sagrauž. Ja apmali nav kēris problēmu nav.
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

26 Jūn 2017, 14:02

Attēls
Te drusciņ vēl izvirtības :gigigi:
Paliek vairs vārstiem kātu garumus piedzīt un sarēķināt cik biezu blīvi salikt, lai kompresijas pakāpe veidotos 12:1 :yes:
Profila bilde
Vladlen
Ziņojumi: 2863
Pievienojies: 23 Mai 2012, 17:14
Braucu ar: etanolu kanna
Atrašanās vieta: Mežciems
Reputācija: 21
 

26 Jūn 2017, 15:09

Kad bus gatavs? Uz e98?
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

26 Jūn 2017, 15:28

Jā 98 būs vispraktiskāk. Jūlija vidū autiņam uz pasākumu vienu jābrauc, līdz ar to, visi spēki tiek koncentrēti līdz 15.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

26 Jūn 2017, 20:43

12:1 un e98
Nu nu łoti optimistiski
Profila bilde
Odze
Ziņojumi: 237
Pievienojies: 25 Jūn 2012, 10:45
Braucu ar: e36 compact
Reputācija: 3
 

27 Jūn 2017, 07:54

-AF- rakstīja:12:1 un e98
Nu nu łoti optimistiski
Tieši to pašu nodomāju, bet neko nerakstiju, jo tūliņ atnāks ingamens un sāks stāstīt ka tādi jau vesela čupa viņam brauc un visiem sagrauj dirsu kā iet un ka 2.5 ar 2.0 galvu ir best perfotmance utt.