TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 35
- chevron_right
Nu man ir uz 2.8, ķinas gt3582 un pie +-3400 ir 1bar un lec lidz 1,4 un satbili notur. bet ir doma par twinscrollfunkyasshit rakstīja:Nu uz šitiem tilpumiem ir koks ar diviem galiem. GT3076R 0.63 AR ļooooti labi ceļ pie apakšām, bet ir līķis pie 5-5.5k. Uz mūsu sešpodiem GT35 der labāk, bet tad atkal līdz tiem 3500rpm ir tāds nekāds.-AF- rakstīja:Ja, tikai līdz kādiem 5,500rpm, tālāk tik pirsdams dirstdamscipruss18 rakstīja:Uzliec kk24 turbinu un bus tev celien no 2.5k
Ikdienai jau it kā pohuj tie 5500rpm, var arī redline pie 6000 uzlikt, pa ļaunu nenāks.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
kas dzinējam izdarīts? gribētu lai topiku uztaisi.
Cik man teica meistars,kas būvēja,manam ar ir twinscroll kolektors.
Tam 2.8 kas notiek ar vanosiem? Kāda vadība?
Tam 2.8 kas notiek ar vanosiem? Kāda vadība?
Vadiba Vems. Vanos ir un strada lieliski.
Man ari ir 2 wastegate un gatavs twinscroll turbinei. Jakraj nauda
Topiku negribas taisit. Jo no a lidz z neesmu pats visu darijis. Motora savu pratu ielika QSX lietotajs. Viss limeni
Man ari ir 2 wastegate un gatavs twinscroll turbinei. Jakraj nauda
Topiku negribas taisit. Jo no a lidz z neesmu pats visu darijis. Motora savu pratu ielika QSX lietotajs. Viss limeni
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Man ir pašam doma sabūvēt uz m52tu, jo ar tiem vanos +turbo tur vesela zinātne, pieļauju ka tas arī palīdz viņam jūtami labāk pie apakšām iegriezties, jo kautvai atmo versijā, tas 2.5 ar vanosu daudz patīkamāk griežas par bezvanos.
Taču atkal jautājums: kā turbīna un tas kolektors ietekmē motora darbību atmosfēras daļā, t.i. Līdz boostam.
Cik tev aptuvenā jauda/grieze ar to ljurbu,ja esi mērījis?
Kautkur netā biju pētījis s54 stendu izdrukas salīdzinot ar nevanos motoriem,kas likās labi,ks griezes līkne gāja augšā ļoti lineāri, nevis kā tādam m50, līdz 3500 nekas nav un tad aiziet debesīs.
Taču atkal jautājums: kā turbīna un tas kolektors ietekmē motora darbību atmosfēras daļā, t.i. Līdz boostam.
Cik tev aptuvenā jauda/grieze ar to ljurbu,ja esi mērījis?
Kautkur netā biju pētījis s54 stendu izdrukas salīdzinot ar nevanos motoriem,kas likās labi,ks griezes līkne gāja augšā ļoti lineāri, nevis kā tādam m50, līdz 3500 nekas nav un tad aiziet debesīs.
liela daļa šeit nedara visu paši. rādi šurp, auto esmu dzīvē redzējis, izskatās iespaidīgi, gribu redzēt vairāk!puisietis rakstīja:Vadiba Vems. Vanos ir un strada lieliski.
Man ari ir 2 wastegate un gatavs twinscroll turbinei. Jakraj nauda
Topiku negribas taisit. Jo no a lidz z neesmu pats visu darijis. Motora savu pratu ielika QSX lietotajs. Viss limeni
520zs / 650nm aptuveni kautkas bija uz dzineju jelgavas stenda. Pie 1.3 bari laikam. Negribu samelot, kautkur izdruka metajas.
3B Motorsport
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Poliuretāna bukses, atbalsti, riteņu starplikas, spararati utt.
Smilsu strukla
tel: 25555122
e-pasts: [email protected]
http://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
Pastāsti ko sīkāk,kas ar iekšām ir darīts,kāda CR? Tev tas 2.8 ir ar nikasilu vai jau ar čuguna čaulām? Attiecīgi rodas jautājums cik km jau esi mobraucis ar attiecīgo setupu.
uztaisi reali topikupuisietis rakstīja:520zs / 650nm aptuveni kautkas bija uz dzineju jelgavas stenda. Pie 1.3 bari laikam. Negribu samelot, kautkur izdruka metajas.
@instagram - anrijs.v
Nu vot, man gribās kaut ko ap to pašu, tik ar pilnu boost pie >2500rpmpuisietis rakstīja:520zs / 650nm aptuveni kautkas bija uz dzineju jelgavas stenda. Pie 1.3 bari laikam. Negribu samelot, kautkur izdruka metajas.
GT30 ir spējīgs iegriezt tos pašus 500hp, bet tad tur ir jāskatās cita izmēra AR. Starp 0.63 un citiem es neesmu redzējis salīdzinājumus. Ja brauc ar E85, tad CR var atstāt tieši tādu pašu, kā ir ~10:1, bet, ja ar E98, tad gan vajadzētu kaut ko uz 8.5:1 vai 9:1.
Problēma... Tātad uz turboļurbo m50 kartera ventilācija veidota ar catch can. No vārstu vāka uz kannu un filtriņš uz atmosfēru. Eļļa nekur nenotek,ar domu ka tur krājas, tad nolej. Bet nekrājas vis- kad kārtīgi atvelc ilgstošāk, viss tur iet pa gaisu caur to filtru. Kanniņu noņēmu, izlēju, pabraukāju pa pilsētu bik atvelkot, itkā viss ok. Izbraucu uz šosejas atstiepu uz Jūrmalu turp-apakaļ, 3,4,5robā līdz galam, apstājos, atver haubi, tur viss eļļā,caur filtru burbuļo, lej klāt litru eļļas uzreiz (no ščupa gandrīz max līdz min). Virsspiediens 1bar. Kanniņā eļļas līmenis pat ne tuvu pusei, liekas ka viss kas tur iet iekšā,visu izpūš caur filtru.....
1) Ir doma no kaannas aizvilkt trubu uz karteri, kautvai ščupu takā m52. Lai tur neuzkrājas nemaz tā eļla;
2) filtru nevadīt uz atmosfēru,bet aizvilkt šļauku un ievadīt pirms turbīnas,koniskajā ieurbt caurumu. Te atkal jautājums vai tā eļla, kas tur nāks iekšā ieplūdē nesāks uzkrāties IC?.. Vēl jau, pat ja variants vadīt tvaikus ieplūdē pirms turbas nav labs, tad tik un tā kkas jāizdomā, jo indēt sevi ar eļļas tvaikiem, kas nāk salonā iekšā, es negribu.
komentāri, idejas, risinājumi?
1) Ir doma no kaannas aizvilkt trubu uz karteri, kautvai ščupu takā m52. Lai tur neuzkrājas nemaz tā eļla;
2) filtru nevadīt uz atmosfēru,bet aizvilkt šļauku un ievadīt pirms turbīnas,koniskajā ieurbt caurumu. Te atkal jautājums vai tā eļla, kas tur nāks iekšā ieplūdē nesāks uzkrāties IC?.. Vēl jau, pat ja variants vadīt tvaikus ieplūdē pirms turbas nav labs, tad tik un tā kkas jāizdomā, jo indēt sevi ar eļļas tvaikiem, kas nāk salonā iekšā, es negribu.
komentāri, idejas, risinājumi?
Uz iepludes sadalenes tāv plastmasas ellas sargs virsū?
Kāda diamtera oilcatch caurules?
Parādi bildi ar oilcatch!
Kāda diamtera oilcatch caurules?
Parādi bildi ar oilcatch!
Sveiki forumieši!
Sēdēju mājās un domāju, ka dzīve ir pārāk vienkārša un derētu papist nervus, līdzekļus uz kādu turbo projektu.
Ir doma uzbūvēt 1.8 is ar turboļurbo, vēlētos uzzināt kas vajadzīgs, lai uzceptu to gatavu...
Sēdēju mājās un domāju, ka dzīve ir pārāk vienkārša un derētu papist nervus, līdzekļus uz kādu turbo projektu.
Ir doma uzbūvēt 1.8 is ar turboļurbo, vēlētos uzzināt kas vajadzīgs, lai uzceptu to gatavu...
Viss atkarīgs vai grib viekārši esošajam motoram pielikt turbo un pūst zemu spiedienu, vai arī taisīt motoru, lai iztur nopietnu spiedienu un pūst normāli iekšā. Cenas mainās drastiski
Gribētos jau, lai iztur lielu spiedienu, bet iesākumam varētu uzmest kādu 2.5 tds uz maza spiediena un paskatīties kā lietas notiek.seeingman rakstīja:Viss atkarīgs vai grib viekārši esošajam motoram pielikt turbo un pūst zemu spiedienu, vai arī taisīt motoru, lai iztur nopietnu spiedienu un pūst normāli iekšā. Cenas mainās drastiski
Lielam spiedienam vajadzēja laikam niknu galvas blīvi utt
Principā būtu labi, ja tas pasākums ietu mazliet labāk par 2.5.
nu vajag uztaisīt attiecīgu kompresijas pakāpi un, protams, blīvi. Ja jau motoru taisa tad vajadzētu arī pie reizes jaunus gredzenus, šāles, vadīklas izmērīt, ja vajag nomainīt, sēžas un vārstus atjaunot. Turbo kolektors jābūvē, protams pēc iespējām, budžeta variants ir adaperis no stock kolektora uz turbo. Eļļas atplūde no turbo, adapteri eļļas padevei, ja turbo ir ar antifrīza dzesi, tad vēl tam trubas, turbo gaisa trubas, interkūleris, un vēl vadība.
Palasot tos postus ir skaidrs, ka sākumā cilvēkam ir jāpaņem grāmata rokās un jāsāk ar primitīvām lietām, nevis jāizsaka minējumi un jāuzdod tādi jautājumi kā "labdien, cik maksā manam auto uzlikt turbo".
Lesson 1: Air to fuel ratio
Lesson 1: Air to fuel ratio
Ir daudz detalu tieši priekš 1.8is turbo, piemēram kaltās iekšas ar 7'5 CR un 270 grādu sadalenes
Kits tika domāts izspiest vairāk par 1000hp no 1.8is
Ja interesē tad vari dot zińu, bet naudas izsteiksmē tikai turbo kits nostāsies virs 4 k
Kits tika domāts izspiest vairāk par 1000hp no 1.8is
Ja interesē tad vari dot zińu, bet naudas izsteiksmē tikai turbo kits nostāsies virs 4 k
Ne nu visi jau sapņo, ka saliks iekšā pārsimts eiro un ies šitā https://www.facebook.com/RacerBoyDreams ... 689113426/
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 35
- chevron_right