Ko Tu izdarīji savam e36
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 292
- chevron_right
Pagaidu variantaa pats biju licis taas spilkas vietaa skruvi , no otras puses vinjai uzgriezni, tik nesavelc da galam, savaadaak ru4niks nestaigaas.other rakstīja:Es ar biju uz servisu pēc TA pasūtīju vienu lodbalstu un dienas beigās vienā pusē noņēmu rokasbremzi kura mani sāka kaitināt... varbūt kādam ir kāda laba ideja kā salabot roceni, jo man ir pačakarēts tas bremžu aizsargs kurā turas rocenes loku tapas ?
nevar jau to blekji nomainiit, kameer nesajaaj gultni... nedriikst raut uz puseem gultni.
Jaa un pats izdariiju to ka pagaidaam braucu ar parsto redutkoru, jo nonjemot nost ieraudzijiu ka viensam gultnm sbiris skrejcelinsh,,,
un laikam tomeer vienaa pusee ratam izcepinaaju jauno gultni, iespeejams ka sanaca pa stingru pievilkt...
Jaa un pats izdariiju to ka pagaidaam braucu ar parsto redutkoru, jo nonjemot nost ieraudzijiu ka viensam gultnm sbiris skrejcelinsh,,,
un laikam tomeer vienaa pusee ratam izcepinaaju jauno gultni, iespeejams ka sanaca pa stingru pievilkt...
Ēm, jūs runājat par to bremžu dubļusargu?
"Bremžu aizsargs" :D
Āā, es arī šodien šo to izdarīju Nomainīju eļļu savam dirsas pārvietotājam. Ielējāms Mobil Super2000 Paldies Ruu par ieteikumu, kur pirkt eļļu :)
Nu, jā jā Tad biju pārpratis :)Agris rakstīja:"Bremžu aizsargs" :D
Pie gultņa pievilkšanas neesi domājis izmantot dinamometrisko atslēgu ?Agris rakstīja:nevar jau to blekji nomainiit, kameer nesajaaj gultni... nedriikst raut uz puseem gultni.
Jaa un pats izdariiju to ka pagaidaam braucu ar parsto redutkoru, jo nonjemot nost ieraudzijiu ka viensam gultnm sbiris skrejcelinsh,,,
un laikam tomeer vienaa pusee ratam izcepinaaju jauno gultni, iespeejams ka sanaca pa stingru pievilkt...
zinu ka jaizmanto, a ko dariit ka nav.., tad jaizmanto dinamo rokas
bet njaa naakamreiz jaameegina kautkur aiznjemties... tiesa ka vajag liidz 250 nm... nav daudz kam taada ir..
bet njaa naakamreiz jaameegina kautkur aiznjemties... tiesa ka vajag liidz 250 nm... nav daudz kam taada ir..
Beidzot uzpildīta un pārbaudīta AC sistēma Viss strādā, tikai salona filts jānomaina Gandrīz 3 gadi un nebiju izjutis savā drotā aukstu gaisu, izņemot ziemu
atklāšu tev noslēpumu - pat reti kurā autorizētā dīlera servisā velk gultņus ar dinamometrisko atslēgu (tās pielieto tikai motoriem), kur nu vēl servisā vulgaris, ar laiku roka ir piešauto pievilkt ar tādu pašu spēku kā tika atlaists, iedomājies, kā paildzinās darba laiks, ja skraidīt skatīties katrai skrūvei Nm.other rakstīja:Pie gultņa pievilkšanas neesi domājis izmantot dinamometrisko atslēgu ?Agris rakstīja:nevar jau to blekji nomainiit, kameer nesajaaj gultni... nedriikst raut uz puseem gultni.
Jaa un pats izdariiju to ka pagaidaam braucu ar parsto redutkoru, jo nonjemot nost ieraudzijiu ka viensam gultnm sbiris skrejcelinsh,,,
un laikam tomeer vienaa pusee ratam izcepinaaju jauno gultni, iespeejams ka sanaca pa stingru pievilkt...
Tie 250Nm ir apm tik cik latvietos parastais var ar izvilkt ar vienk varatoku pielietojot savu svaru, nekādas trubas nav vajadzīgas.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
pieliku paprovet ka izstas slieksnus, un sapratu ka istas super. un nau ko vilkt garumaa, bus jamet virsu
...
paldies par atbildi :) tad jau man vismaz man mierinaajums kautkaads. tad atliek tik naakamreiz to idariit veelreiz un ganjau buus ok :)he9600 rakstīja:atklāšu tev noslēpumu - pat reti kurā autorizētā dīlera servisā velk gultņus ar dinamometrisko atslēgu (tās pielieto tikai motoriem), kur nu vēl servisā vulgaris, ar laiku roka ir piešauto pievilkt ar tādu pašu spēku kā tika atlaists, iedomājies, kā paildzinās darba laiks, ja skraidīt skatīties katrai skrūvei Nm.other rakstīja:Pie gultņa pievilkšanas neesi domājis izmantot dinamometrisko atslēgu ?Agris rakstīja:nevar jau to blekji nomainiit, kameer nesajaaj gultni... nedriikst raut uz puseem gultni.
Jaa un pats izdariiju to ka pagaidaam braucu ar parsto redutkoru, jo nonjemot nost ieraudzijiu ka viensam gultnm sbiris skrejcelinsh,,,
un laikam tomeer vienaa pusee ratam izcepinaaju jauno gultni, iespeejams ka sanaca pa stingru pievilkt...
Tie 250Nm ir apm tik cik latvietos parastais var ar izvilkt ar vienk varatoku pielietojot savu svaru, nekādas trubas nav vajadzīgas.
Salodeju visus vadus no 0 un izviku prikš kondiskas , kuras nebija no rupnicas , pieliku sukni radiatoru, ventilatoru, atliek dabut 2 slaukas un var pildit un testet vai nelaiž ara kur
Saskruveta torpeda un parejais salons lidz galam
Saskruveta torpeda un parejais salons lidz galam
----------------------------------------
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
Es savam abus pakaļējos gultņus mainīju servisā kopā ar lielajām tilta buksēm, noskrūvēja man titlu visu nost, parpresēja vajadzīgos gabalus un visu atpakaļ, noliku laikam 30Ls un braucu priecīgs.
Par dinamo atslēgu, šodien izpalīdzēju kolēģim un aizdzinu vienu firmas vāģi uz riepu pārmontēšanu, liels bija mans izbrīns ka pēc montāžas čalis visas skrūves pārvilka ar dinamo atslēgu...
p.s. var jau būt ka tas ir kaut kādā līgumā atrunāts, bet fakts kā tāds, tas tiek darīts.
Par dinamo atslēgu, šodien izpalīdzēju kolēģim un aizdzinu vienu firmas vāģi uz riepu pārmontēšanu, liels bija mans izbrīns ka pēc montāžas čalis visas skrūves pārvilka ar dinamo atslēgu...
p.s. var jau būt ka tas ir kaut kādā līgumā atrunāts, bet fakts kā tāds, tas tiek darīts.
iespeejams vinjam kautkaada atbildiiba par to ir.
Mašīna karājās uz pacēlāja, visas nepieciešamās detaļas ir, bet trūkst viens mazs SŪDS, ko pat nevar jaunu nopirkt veikalos, jo tāda nav! kārbai no sāniem tāda kā tapiņa, kas iepresējās coķī un pie kuras stiprinās rombveida detaļa (nezinu nosaukumu), kas otrāgalā piestiprināta pie sajūga cilindra!
MOš kāds var iekomentēt un pateikt kādu šrotu rīgā, kur tirgojās ar lietotām kārbām!?
Meklēju caur realOEM, bet netradu detaļu!
bildē atzīmēta vieta, kur stiprinās (tā izpīpēju )!
MOš kāds var iekomentēt un pateikt kādu šrotu rīgā, kur tirgojās ar lietotām kārbām!?
Meklēju caur realOEM, bet netradu detaļu!
bildē atzīmēta vieta, kur stiprinās (tā izpīpēju )!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
jaa, manam ari tas sudins bija saluzis. meklee pa srotem! cik tad vinji varetu prasit par to niecinju
...
Prasis lai nem visu karbu ,,,,,,, vai ja paveigsies nebus nodota aluminija sapista karba tad tikai dabus ,,,
Bet vispar ja tas suds ir ari automat karba tad man varetu but
Bet vispar ja tas suds ir ari automat karba tad man varetu but
----------------------------------------
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
Šodien biju servisā, nomainīju priekšā garo šaru, kā arī pateica ko vēl drīkst droši nomainīt...
šodien saņēu mašīnu no servisa ar nomainītu sajūga cilindru, izpiedējgultni un aizmugurējo saļņiku (vai kā viņu tur dēvēt)!
Paldies marihuans, par mazo detaļu, kuru jau apspriedām topikā pirmstam, par ko arī tika pienācīgi samaksāta! !
Kopā ar detaļām un darbu izvērsās rupji- 110ls!
Bet sajūtas tagad braucot ir , kaifs sajūgu izmantot!
Paldies marihuans, par mazo detaļu, kuru jau apspriedām topikā pirmstam, par ko arī tika pienācīgi samaksāta! !
Kopā ar detaļām un darbu izvērsās rupji- 110ls!
Bet sajūtas tagad braucot ir , kaifs sajūgu izmantot!
Šodien nomainitas šaras uz raccing pro metala aluminija kuras gandriz nenokaujamas ,
Csdd stacija ilgi kratija un bija dusmigi ka stav visa piekare powerflex un vel tagad sharas metala
Dabuju divniekus par nepareizu pusi ieliktu slauku bremzu prieksa tip sagreizusies nevis taisna,,,,
2 par lampinam baltam aizmugure virzien rad
2 par spoziem gabaritiem
2 par izdegusu lampinu spidometra
un vel slaukai aizmugurei pie tilta skruve noluza tiesi pie Ta... psc
Bet nekas traks
Bonusam ielikts m3 spidometrs , m3 pilnais obc ar gondu, bc pogu uz virzien rad, Vader regulejamos elektro adas salonu
pielieta pilna baka
sexy sarkanas bultinas speedo ieliku no donora m3 cabrio, no kura ari salons
Sharas old vs new racing
Csdd stacija ilgi kratija un bija dusmigi ka stav visa piekare powerflex un vel tagad sharas metala
Dabuju divniekus par nepareizu pusi ieliktu slauku bremzu prieksa tip sagreizusies nevis taisna,,,,
2 par lampinam baltam aizmugure virzien rad
2 par spoziem gabaritiem
2 par izdegusu lampinu spidometra
un vel slaukai aizmugurei pie tilta skruve noluza tiesi pie Ta... psc
Bet nekas traks
Bonusam ielikts m3 spidometrs , m3 pilnais obc ar gondu, bc pogu uz virzien rad, Vader regulejamos elektro adas salonu
pielieta pilna baka
sexy sarkanas bultinas speedo ieliku no donora m3 cabrio, no kura ari salons
Sharas old vs new racing
----------------------------------------
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
E36 Laiva ///M Performanc ( Pardots
e39 ///M v8 PoWeR , Gimenes Divans
Honda CBR - Sumer Rocket
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E39 V8 PoWeR
F10 M5 = POOR
E60 M5 = NOT BAD
E39 M5 = THE BEST !
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- …
- 292
- chevron_right