dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- …
- 350
- chevron_right
Ar galvas skrūvi nebūs šāds labākais variants, griez vien iekšā m11 (skrūvi var piemeklēt no japāņiem vai virpot špiļku)agang rakstīja:vīri, kur un no kā var meklēt nedaudz garākas galvas skrūves priekš m50b28? ar standarta m10x95 blokā vienu vītni aprāvu, griežot pēc norādītajiem nM un grādiem, tāpēc doma atrast skrūvi 110-115 garumā, un savilkt ar tādu..
pie reizes jautājums par ķēdes mierinātāju - tākā bloks ir m52b28 un galva m50b25, tad man m50 mierinātājs normāli neuzsēdās uz m52 bloka špiļkas, kur viņš stiprinās (nebij ar otru,nekustīgo mierinātāju vienā plaknē; par augstu )
bmwsar skatījos, un rādās, ka gan tā špiļka, gan pats mierinātājs der abiem motoriem.. īsti nesaprotu, ko tagad meklēt - mierinātāju no m52, vai špiļku no 50
p.s - runāju par 7 un 8 detaļām..
par ķēdi - vieglāk nopirkt par 10EUR jaunu m52 mierinātāju, ja m50 mierinātājs ar alumīnija korpusu, tad jāmaina līdzi spriegotājs un tapa jātaisa pie virpotāja (m52 viņa ir skrūvējama, m50 presējama).
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man piemeram galvas skruve ir 122mm gara un 10mm plata. M52b28, perku eparts.lv visu vajadzigohe9600 rakstīja:Ar galvas skrūvi nebūs šāds labākais variants, griez vien iekšā m11 (skrūvi var piemeklēt no japāņiem vai virpot špiļku)agang rakstīja:vīri, kur un no kā var meklēt nedaudz garākas galvas skrūves priekš m50b28? ar standarta m10x95 blokā vienu vītni aprāvu, griežot pēc norādītajiem nM un grādiem, tāpēc doma atrast skrūvi 110-115 garumā, un savilkt ar tādu..
pie reizes jautājums par ķēdes mierinātāju - tākā bloks ir m52b28 un galva m50b25, tad man m50 mierinātājs normāli neuzsēdās uz m52 bloka špiļkas, kur viņš stiprinās (nebij ar otru,nekustīgo mierinātāju vienā plaknē; par augstu )
bmwsar skatījos, un rādās, ka gan tā špiļka, gan pats mierinātājs der abiem motoriem.. īsti nesaprotu, ko tagad meklēt - mierinātāju no m52, vai špiļku no 50
p.s - runāju par 7 un 8 detaļām..
par ķēdi - vieglāk nopirkt par 10EUR jaunu m52 mierinātāju, ja m50 mierinātājs ar alumīnija korpusu, tad jāmaina līdzi spriegotājs un tapa jātaisa pie virpotāja (m52 viņa ir skrūvējama, m50 presējama).
Sent from my HUAWEI P6-U06
Sveiki,sorit ieraugot ara sniegu,izlemu aizbraukt paslidinaties, iebraucu placi saaku slidet slipi. un peksni no 15l iedegas rezerve! Un masina lidz 3tukst apgr. nerauj, pec 3tukst sak normali iet! Motors 1.8i M43b18
traki slidinājies, laikam benzīns izšļakstijās arā
Tas butu siikums! bet,kas par to jaudu?
1.8 tak tadam jauda nav , man ja kas aukstam motoram arī līdz 3tuks sliktāk ceļ un , kad mazliet uzsilst , tad kā kamenīte lido
tak neturēs tie papildus 2,5cm vītnes (+ nav zināms vai blokā vispār pastāv iespēja bez urbšanas iegriezt to 122mm), ja jau 95mm nogrieza, ok maybe "ar jūtām" kaut kā pievilks, bet tas ne uz ilgu laiku, drīz būs tās skrūves rajonā izpūsta blīve.Wildutch rakstīja: Man piemeram galvas skruve ir 122mm gara un 10mm plata. M52b28, perku eparts.lv visu vajadzigo
m52 ir ļooti, ļooti svarīgi likt jaunas skrūves velkot galvu. esmu salīdzinājis jaunu ar lietotu, starpībība gandrīz 5mm, vecajai skrūvei pārejot ar vītņgriezi tika griezta "jauna" vītne, tādu mēģinot pievilkt vēlreiz alu blokā 99% novērps blokā esošo vītni.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Man bija jau uzsilis,parasti ka spied ta iet! bet tgd lidzinas Audi!
Man jau galvaa bija ieksa 122mm no vitnes lidz vitnei. Protams,ka svarigi ir mainit.bet jaliek tadas,kadas bija ieprieksh ieksa droshvien, jo veikala nak vairaki izmeri. 95mm, 110mm u.c.he9600 rakstīja:tak neturēs tie papildus 2,5cm vītnes (+ nav zināms vai blokā vispār pastāv iespēja bez urbšanas iegriezt to 122mm), ja jau 95mm nogrieza, ok maybe "ar jūtām" kaut kā pievilks, bet tas ne uz ilgu laiku, drīz būs tās skrūves rajonā izpūsta blīve.Wildutch rakstīja: Man piemeram galvas skruve ir 122mm gara un 10mm plata. M52b28, perku eparts.lv visu vajadzigo
m52 ir ļooti, ļooti svarīgi likt jaunas skrūves velkot galvu. esmu salīdzinājis jaunu ar lietotu, starpībība gandrīz 5mm, vecajai skrūvei pārejot ar vītņgriezi tika griezta "jauna" vītne, tādu mēģinot pievilkt vēlreiz alu blokā 99% novērps blokā esošo vītni.
Sent from my HUAWEI P6-U06
SarancevsA rakstīja:Man bija jau uzsilis,parasti ka spied ta iet! bet tgd lidzinas Audi!
Wildutch rakstīja:Man jau galvaa bija ieksa 122mm no vitnes lidz vitnei. Protams,ka svarigi ir mainit.bet jaliek tadas,kadas bija ieprieksh ieksa droshvien, jo veikala nak vairaki izmeri. 95mm, 110mm u.c.he9600 rakstīja:tak neturēs tie papildus 2,5cm vītnes (+ nav zināms vai blokā vispār pastāv iespēja bez urbšanas iegriezt to 122mm), ja jau 95mm nogrieza, ok maybe "ar jūtām" kaut kā pievilks, bet tas ne uz ilgu laiku, drīz būs tās skrūves rajonā izpūsta blīve.Wildutch rakstīja: Man piemeram galvas skruve ir 122mm gara un 10mm plata. M52b28, perku eparts.lv visu vajadzigo
m52 ir ļooti, ļooti svarīgi likt jaunas skrūves velkot galvu. esmu salīdzinājis jaunu ar lietotu, starpībība gandrīz 5mm, vecajai skrūvei pārejot ar vītņgriezi tika griezta "jauna" vītne, tādu mēģinot pievilkt vēlreiz alu blokā 99% novērps blokā esošo vītni.
Sent from my HUAWEI P6-U06
pamērīju bloka vītni, kopā 42mm, un manā gadïjumā 122mm skrūve būs par garu apm. 5mm(gan bloks gan galva slīpēta, un 1,75mm blīve), tākā atliek 110 skrūves. Iepirkšu visas jaunas ar tādu garumu, tad blokā skrūves ieies 35mm dziļumā. Tas būs ok? Protams, par to sačakarēto vītni tagad dilemma, riskēt savilkt uz atlikušajiem 15mm vītnes uzmanīgi, vai sakat, ka uzreiz pirkt vītņgriezi un pārgriezt uz m11? Un te vītnes iegriešanai nav nekādi knifi, ko būtu vērts zināt, pirms dara? Vēl stāstīja par variantu, ka sit iekšā čaulu ar jaunu vītni, bet..neko nezinu, diemžēl par tādām lietām..
Pēdējais labojis agang - 16 Mar 2014, 16:04, kopā labots 1 reizi.
Iedabrina dzinejs , nemt ara vakuma sluteni no degviela regulatoru un lai dzinejs starada uz tuksgaitas aptuveni 5 min vai lidz benzins sak tek ara , ja tas notieksi tad regulators ir kapi.
Parbaudi vel truba no galva uz kartera vent varst.
Parbaudi vel truba no galva uz kartera vent varst.
SarancevsA rakstīja:Sveiki,sorit ieraugot ara sniegu,izlemu aizbraukt paslidinaties, iebraucu placi saaku slidet slipi. un peksni no 15l iedegas rezerve! Un masina lidz 3tukst apgr. nerauj, pec 3tukst sak normali iet! Motors 1.8i M43b18
Tik neskaidri,kad saprast neko pilniba nevar!
SarancevsA rakstīja:Tik neskaidri,kad saprast neko pilniba nevar!
Asprāši, tak ja nav nekā prātīga, ko pateikt, dirsiet spama topikā. Ja vajadzēs, ar sapratīs, ko cilvēks rakstījabaumanis rakstīja:ko bļ** ?
prātīgākais ir m11 skrūve vai čaula (tā būs jāurbj uz m12)agang rakstīja: pamērīju bloka vītni, kopā 42mm, un manā gadïjumā 122mm skrūve būs par garu apm. 5mm(gan bloks gan galva slīpēta, un 1,75mm blīve), tākā atliek 110 skrūves. Iepirkšu visas jaunas ar tādu garumu, tad blokā skrūves ieies 35mm dziļumā. Tas būs ok? Protams, par to sačakarēto vītni tagad dilemma, riskēt savilkt uz atlikušajiem 15mm vītnes uzmanīgi, vai sakat, ka uzreiz pirkt vītņgriezi un pārgriezt uz m11? Un te vītnes iegriešanai nav nekādi knifi, ko būtu vērts zināt, pirms dara? Vēl stāstīja par variantu, ka sit iekšā čaulu ar jaunu vītni, bet..neko nezinu, diemžēl par tādām lietām..
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
super, paldies par ieteikumiemhe9600 rakstīja:prātīgākais ir m11 skrūve vai čaula (tā būs jāurbj uz m12)agang rakstīja: pamērīju bloka vītni, kopā 42mm, un manā gadïjumā 122mm skrūve būs par garu apm. 5mm(gan bloks gan galva slīpēta, un 1,75mm blīve), tākā atliek 110 skrūves. Iepirkšu visas jaunas ar tādu garumu, tad blokā skrūves ieies 35mm dziļumā. Tas būs ok? Protams, par to sačakarēto vītni tagad dilemma, riskēt savilkt uz atlikušajiem 15mm vītnes uzmanīgi, vai sakat, ka uzreiz pirkt vītņgriezi un pārgriezt uz m11? Un te vītnes iegriešanai nav nekādi knifi, ko būtu vērts zināt, pirms dara? Vēl stāstīja par variantu, ka sit iekšā čaulu ar jaunu vītni, bet..neko nezinu, diemžēl par tādām lietām..
viņs rakstīja lai pārbauda degvielas spiediena regulātoru - sēnes cepurītei līdzīgs sūds, kas ir degvielas reikas galā.ivoka1981 rakstīja:Iedabrina dzinejs , nemt ara vakuma sluteni no degviela regulatoru un lai dzinejs starada uz tuksgaitas aptuveni 5 min vai lidz benzins sak tek ara , ja tas notieksi tad regulators ir kapi.
Parbaudi vel truba no galva uz kartera vent varst.
SarancevsA rakstīja:Sveiki,sorit ieraugot ara sniegu,izlemu aizbraukt paslidinaties, iebraucu placi saaku slidet slipi. un peksni no 15l iedegas rezerve! Un masina lidz 3tukst apgr. nerauj, pec 3tukst sak normali iet! Motors 1.8i M43b18
ir redzēta problēma, kad viņam membrāna ir pisec un caur membrānu pa vakuuma trubiņu pūš kolektorā benzīnu.
tālāk par aprautām galvas skrūvju vītnēm - iekšā tur neko nesit un uz atlikušajiem vetokiem neko neskrūvē.
normāli esošais caurums pārtīrās ar m10 skrūves gadījumā 10 mm urbi, tad tiek ņemts v-coil komplekts (maksā ~30ls)
ar to vītņurbi, kas ir komplektā iegriezta vītne un, izmantojot komplektā esošos specštrumus, vītnē ieskrūvēts v-coils, ja gara vītne tad 2 v-coili, pārbaudīts ar lukturīti vai visi v-coila vetoki stāv pareizi iegrieztajā vītnē, nolauzti pipši aiz kuriem v-coilu iueskrūvē un tiek pievilkta galva, 0 problēmu
ja kāds šaubās par v-coil izturību - vienam drifterim m52 blokam visas galvas skrūvju vītnes ir ar v-coiliem, un arp špiļkas pievilktas ar 80ft/lbs, motora atdeve ~600hp
tas ir šis te komplekts? pirmā dzirdēšana man, kā svētdienas skrūvētājam, protams
http://www.ebay.co.uk/itm/V-Coil-10-mm- ... 48465a6640
to komplektu jāmeklē arī uz m10 ar soli 1.5 mm ?
http://www.ebay.co.uk/itm/V-Coil-10-mm- ... 48465a6640
to komplektu jāmeklē arī uz m10 ar soli 1.5 mm ?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- …
- 350
- chevron_right