Viss par Dīzeļiem

Profila bilde
ega
Ziņojumi: 1430
Pievienojies: 27 Jūl 2011, 22:14
Braucu ar: IS UN Q

17 Jūn 2013, 12:51

ka autins pastāv lidz aukstam motoram, tas ir normāli, ka vins silda kvelsveces. kvēlsveces elementāri pārbaudīt!
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu. :lol:
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

17 Jūn 2013, 20:21

seven rakstīja:Problēma ir tieši vilkme no 1k - 2k. Pēc 2k pieslēdzas turbīne un viss bumbās. Bet tā viņs ne raustās, ne slāpst. Dzinējs strādā vienmērīgi, bez blakus skaņām. Vai tad turbīne ap 1 bar nav normāli? :o

Es te tagad ievēroju ka pat siltā laikā deg 4-5 sec kvēlsveču lampiņa pirms strartējos. :supeer:
stoka ir jaabuut 1.1bars turbo spiedienam!
sandis224
Ziņojumi: 58
Pievienojies: 29 Mar 2011, 21:01
Braucu ar: xdrive
Reputācija: 1
 

18 Jūn 2013, 11:13

seven rakstīja:Problēma ir tieši vilkme no 1k - 2k. Pēc 2k pieslēdzas turbīne un viss bumbās. Bet tā viņs ne raustās, ne slāpst. Dzinējs strādā vienmērīgi, bez blakus skaņām. Vai tad turbīne ap 1 bar nav normāli? :o

Es te tagad ievēroju ka pat siltā laikā deg 4-5 sec kvēlsveču lampiņa pirms strartējos. :supeer:
Es domaju ,ka viss tev tur ir kartibaa.:)
Tds ir taads mirons uzsakot nau ka audi.
Un kveelsveces arii vasaraa vinnam sleedzas iekssa.
Profila bilde
Neocron
Ziņojumi: 126
Pievienojies: 24 Okt 2011, 12:18

18 Jūn 2013, 15:02

nekas TDS nav mironis, nav ko braukt ar ...

Ieteiktu pārbaudīt interkūleri vai nelaiž gaisu vai kāda truba
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

18 Jūn 2013, 23:44

tds ir kaa 2T jatura rpm lai ietu uz priešu :D
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

21 Jūn 2013, 12:35

Vakar biju dīzeļcentrā. Problēma caurulē no turbīnas un sūknis bija nogriezst nost, saregulēja un cita braukšana. Atdevu 40 andra bērziņa rubļus. Kā arī diagnosticēja nevienmērīgu sūkņa darbību un turbīnei padiluši priekšējie spārniņi. Viss pārējais kā jaunai meitenei :pupi:
Profila bilde
Znotiš
Ziņojumi: 460
Pievienojies: 11 Mar 2013, 12:52
Braucu ar: bezkompresiju
Reputācija: 2
 

21 Jūn 2013, 13:31

Pie dj zii to visu pa 20 ls stabīli varētu dabūt gatavu !
Drive until you die with your e36 ;)
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

25 Jūn 2013, 09:13

Toļiks no Zoļika pa 10Ls var saregulet, bet vai to vajag ;)
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

25 Jūn 2013, 12:53

Gar EGR vārstu sulojas eļļa. Cik man zināms, ieplūdes virzienā vispār eļļai nebūtu jāiet? Turbīna pusbeigta un pūš eļļu ieplūdē?
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

25 Jūn 2013, 16:15

seven rakstīja:Toļiks no Zoļika pa 10Ls var saregulet, bet vai to vajag ;)
tieši ta :lol: es pat neņemtu to darit pie sevim ;) ,jo visticamak ja kads kapejku jaklis bija nogriezis sukni uz minimumu tad tur plunzierim ir kirdik jo vins gan jau ka ir izdilis :gigigi: un tu pec kada laika tikai saksi manit tas jaukas regulacijas sekas ko tev veica :lol: es tev ieteiktu sakt krat naudu jaunam AWD vai restauracijai tava gadijuma :D un turbinaj ja ir izdilusi ass propeleri tad tas ari vairs nav labi :lol: un tur ir jasak domat par turbinas restauraciju :gigigi:
Profila bilde
seven
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 10 Jūn 2013, 16:24
Braucu ar: 325tds

25 Jūn 2013, 19:02

Dj Zii tās regulācijas veica iepriekšējais saimnieks. Es tādu kapeiku pi....anu neatbalstu :D
starpcitu, vai ir vērts likt restaurētu sūkni, vai labāk labot veco? Turbīni var savest kārtībā ap 200 Ls?
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

25 Jūn 2013, 19:59

par turbinu ,iesaku norakstit numuru un ie4ekot ebay tur var citreiz dabut jaunu pa saldu cen :gigigi: sanaks letak neka restauret .bet ja restaure tad ko varu ieteikt ir tas turbo kantoris uz kruspils ielas :super:

kas atiecas uz sukni tad to labak restauret dizel centra tur nebuss tads cakars ar garantiju,,ja nu gadijuma kas notiek ,, ka pie kolas zolika :lol:
protams ka jauns butu vienkarši top zustand :gigigi: bet nevarešu precizi pateikt tam cenu :gigigi: bet nu man te viens klients stastija kaut kadus ,,minhauzena stastus ,,ka jaunu ieķeris pa 380 ls :D :D :D bet nu es neticu :lol:
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

25 Jūn 2013, 21:26

nu ko jūs zēni pipējat?tds+egr vārsts=dzinējs atrabotkā :D un tagad pastāstat,kurš dīzelim ir redzējis tīru ieplūdnieku?eļļa,gaisa trubās aiz turbīnes ir normāla parādība!
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

25 Jūn 2013, 23:07

Ruu rakstīja:Gar EGR vārstu sulojas eļļa. Cik man zināms, ieplūdes virzienā vispār eļļai nebūtu jāiet? Turbīna pusbeigta un pūš eļļu ieplūdē?
glušī nost to EGR'u un miers,tik veciem dzinējiem tas vairs nav tik aktuāli! ;) par to eļļu ieplūdē-noteikti turbīna iet uz otru pusi,tā kā vairumam šādu gadu turbo dzinējiem+sūdīgāka eļļa saīsina ljurbai mūžu.
bet nu dzīves patiesība ir tāda,ka vairumam ieplūdē ir eļļa,tanī skaitā arī manam dīzelim :lol: Brauc kamēr iet un nav ko iespringt uz to. ;)
Profila bilde
kristaps90
Ziņojumi: 400
Pievienojies: 13 Jūl 2012, 12:38
Braucu ar: nom,nom e46
Atrašanās vieta: MurMastiene,Norway,Alesund
Reputācija: 1
 

25 Jūn 2013, 23:20

seven rakstīja:Dj Zii tās regulācijas veica iepriekšējais saimnieks. Es tādu kapeiku pi....anu neatbalstu :D
starpcitu, vai ir vērts likt restaurētu sūkni, vai labāk labot veco? Turbīni var savest kārtībā ap 200 Ls?
Ja tu plāno braukt ilgi un dikti ar to mašīnu,tad mans ieteikums būtu restaurēt veco sūkni dīzeļu centrā,tās noteikti nebūs lēti,bet būs to vērts un tu sapratīsi par ko esi samaksājis! :super: pirkt restaurētu ir diezgan slideni,jo nevar zināt kas un kā ar viņu. pie reizes iečeko kas ar sprauslām,pārbaudi arī tās! ;)
Profila bilde
Znotiš
Ziņojumi: 460
Pievienojies: 11 Mar 2013, 12:52
Braucu ar: bezkompresiju
Reputācija: 2
 

26 Jūn 2013, 22:27

Labvakar , atkal esmu šeit pēc palīdzības krods useris maybe varētu zināt , karo4e shēma sekjošoa , laikam beidzāš dīzelis bākā un neleca ielēju degvielu darbināju nulles rezultāts tad ievilkam un pasas pasas beigas pec kadu 2 km vilkshanas ieliekot 3 gang vins pielea un apgriezieni tuksgaita apgriezieni ir kā vajag, bet lēnām dodot gāzi tie uzceļas līdz 1,5 rpm un vairāk nejiet - kā iedevu gāzi tā noslāpa,. atpakaļ darbinot ar atslēgu tā vairāk neleca.
Aizdomas krīt uz degvielas padevi tikai ar ko sākt??? Maytbe kādam ir bijis, kādas atsauksmes? :gigigi: :o :sad:
Drive until you die with your e36 ;)
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

26 Jūn 2013, 22:42

dizelim nav labi izbraukt tuksu baku :D tagad varesi pamocities ar gaisu degvielas sistema :gigigi: bet zinu vienu cali kas sita nobeidz sukni 2.5 tds :lol:
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

26 Jūn 2013, 23:01

beidz runāt muļķības!kas tad notiek?vardes pierauj sūknī?:D un kāpēc jāmokas ar gaisu degvielas sistēmā?abratku pie sūkņa palaid vaļā 3x uzsildi kvēlsveces,un darbinam auto :) tik neaizmirstam štuceri pievilkt!
Pēdējais labojis krods - 26 Jūn 2013, 23:08, kopā labots 1 reizi.
krods
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 02 Nov 2012, 22:24
Reputācija: 5
 

26 Jūn 2013, 23:06

Castroll rakstīja:Labvakar , atkal esmu šeit pēc palīdzības krods useris maybe varētu zināt , karo4e shēma sekjošoa , laikam beidzāš dīzelis bākā un neleca ielēju degvielu darbināju nulles rezultāts tad ievilkam un pasas pasas beigas pec kadu 2 km vilkshanas ieliekot 3 gang vins pielea un apgriezieni tuksgaita apgriezieni ir kā vajag, bet lēnām dodot gāzi tie uzceļas līdz 1,5 rpm un vairāk nejiet - kā iedevu gāzi tā noslāpa,. atpakaļ darbinot ar atslēgu tā vairāk neleca.
Aizdomas krīt uz degvielas padevi tikai ar ko sākt??? Maytbe kādam ir bijis, kādas atsauksmes? :gigigi: :o :sad:
ko nozīme laikam beidzās degviela?kāpēc gribi domāt ka padeve?pati no sevis viņa nevārēja pamainīties!bākas sūknis iespējams nomira!es tā domāju!jo es nezinu pēc kā tev tas sākās!
Profila bilde
Znotiš
Ziņojumi: 460
Pievienojies: 11 Mar 2013, 12:52
Braucu ar: bezkompresiju
Reputācija: 2
 

26 Jūn 2013, 23:13

Nu viss bija kārtībā, itkā jau atgaisoju pagriežot farsunku vaļā un auto jau rūca , bet bija sajūra, ka pa maz pienāk deglis.
nē nu vecos tds arī ir gadījies izbraukt līdz tukšai bākai , bet pielej degvielu un šķil nekas nav bijis , bet tagad laikam tiešām vardes saleca degv.filtros. Vaitad viņam nāk elektriskais sūknis bākā?
Drive until you die with your e36 ;)