Lindas e36-Bacon
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 38
- chevron_right
Ruu rakstīja:Sarkasma lapa!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Nez, cilvēki balstās uz savu pieredzi, vai uz to, ko citi stāsta? PIlnīgs bullshits, man m50b20 rij pa pilsētu 12l
Ja nu kādam gribas pasekot līdzi manam e36: viewtopic.php?f=249&t=4013
Vizuāli, nekas daudz nemainīsies, tā jau daudz ko gribētos, bet ņemot vērā, cik daudz naudas tomēr šitā būvēšana izmaksāja, šo sezon tā jau nāksies kādu mēnesi uz roltoniem padzīvot, jo tomēr studēju un šis "projekts" nav mammas finansēts :(REVIX rakstīja:Deem, labīī. Kaut kas ārēji uz sezonu arī mainīsies?
šobrīd no vizuālā - izravēju enģeļus, nopirku citu oem m moldingu pa lēto , ja paveiksies atrast liekas finanses rieger lūpa arī būs, varbūt uzpulēt aizvedīšu, diski pēc sezonas arī nodoti sakopšanai KristapsA. Bet pa lielam vēl zemāk vajag.
Tehniski - iepirkti aizm. el. logi, ko prasītos ievilkt, pirms gada iepirkto facelift paneli vēl arvien neesmu uzlikusi, motortelpu atsvaidzināšu pārkrāsojot, ja paveiksies tikšu pie kupejas rekaro el. regulējamiem krēsliem. Tad jau manīs
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Njā, vēl ekonomiskāks par 1.4 polo Tev viņš ir bmw tak māk ražot tos mazos dzinējus.edzis rakstīja:Es tev saku nevajag bekādu 3.0 taisīt, viņš ēdīs bezjēgā un tā jauda nemaz nav tik vajadzīga. 1.8 ir okej jā ap 5l bet labāk ņemt 1.6 esmu personīgi pats iekļāvies 3.8 litros un viņš arī ir diezgan ņiprsLinda rakstīja:Ai, jāceļ 1.8 iekšā priekš kam to lielmotoru, rij daudz un neiet, čoms teica, ka ar 1.8 iešot kā 2.0, bet ēdīs 5l uz simta...Lawwr rakstīja:pag, pag, kāpēc šito izcēla ārā?
Bet jā m50b30
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Es ar m43 braucu, man viņš benzīnu vispār neēd, bet ražo un spļauj pa taisno bākā, liekais jāatsūc un jāpārdod savādāk 200km nobraucot skatos, jopt, atkal pilna bāka un iet pāri
Pie tam rumbulā par 4 mašīnu garumiem noskrienu S8
Pie tam rumbulā par 4 mašīnu garumiem noskrienu S8
Galvenais, ka es reāli kā pilnīgs muļķis ākstoties uzrakstu, ka 1.6 ēd 3.8 litrus un dažs labs vel paņem mani par pilnu un sāk stāstīt, ka viņam ir tāpat!
Kapec...??
Reali, pasam ir bijis m50b28 strokers, redzets un pabraukts kopa ar m50b30 strokeri...
Nesaskatu jegu tam, zinu tikai vienu kimijas motoru a.k.a. strokeri, kurs ir gajis un, joprojam, iet.
Neiet tie motori tik dizi labi, ka veletos, cik esmu ar tadiem saskaries.
Vai patiesam ir tas to verts?
Reali, pasam ir bijis m50b28 strokers, redzets un pabraukts kopa ar m50b30 strokeri...
Nesaskatu jegu tam, zinu tikai vienu kimijas motoru a.k.a. strokeri, kurs ir gajis un, joprojam, iet.
Neiet tie motori tik dizi labi, ka veletos, cik esmu ar tadiem saskaries.
Vai patiesam ir tas to verts?
+1 taisīt stokeru ir milzīgs pisiens un naudas raušana podā lai dabūt vislabākajā gadījumā knapi 300hp
pieliekot izmaksām vēl 1k tad var uztaisīt jēdzīgu m50b25 turbo projektu
ja negrib dižī pisties, nopērkam m54b30- kvalitātīvi iesvapojam ar visiem katiem un 4zondēm (sliktākajā gadījumā eiro 2 uztaisam) un nočipojam un iet zjbisj
gribi vel vairāk jaudas uzliekam corvet, vai stulbuma gadījumā VEMS
pieliekot izmaksām vēl 1k tad var uztaisīt jēdzīgu m50b25 turbo projektu
ja negrib dižī pisties, nopērkam m54b30- kvalitātīvi iesvapojam ar visiem katiem un 4zondēm (sliktākajā gadījumā eiro 2 uztaisam) un nočipojam un iet zjbisj
gribi vel vairāk jaudas uzliekam corvet, vai stulbuma gadījumā VEMS
+2-AF- rakstīja:+1 taisīt stokeru ir milzīgs pisiens un naudas raušana podā lai dabūt vislabākajā gadījumā knapi 300hp
pieliekot izmaksām vēl 1k tad var uztaisīt jēdzīgu m50b25 turbo projektu
ja negrib dižī pisties, nopērkam m54b30- kvalitātīvi iesvapojam ar visiem katiem un 4zondēm (sliktākajā gadījumā eiro 2 uztaisam) un nočipojam un iet zjbisj
gribi vel vairāk jaudas uzliekam corvet, vai stulbuma gadījumā VEMS
Ieteiktu, patiesam, nemt m54b30.. Domaju, ka butu labi!
Tikai lieta tāda, ka priekš M54B30 svapa vajag tīri normālu sākum kapitālu + par cik motors ir izņemts uzreiz vajag šādas un tādas blīves nomainīt un vel vadus pielāgot no e46 uz e36 un vel visādi sīkumi, savācas īsā laika kārtīga naudas summa.
No tā secinu ka studējošam cilvēkam ir izdevīgāk nedaudz uzlabot jau esošo m50 kas labi ja pus summu sastāda no b30 svapa.
Tepat vienam forumietim bija pāris gadus atpakaļ salikts M50B30, vienīgi neatceros kā gāja pret M52B28 bet nu M50B25 stock jau nu gan piesmēja tīri labi.
Protams daudz ko varētu darīt savādāk/labāk un pārdomātāk, ja kāposts būtu uzreiz un vai auto varētu marinēt pāris gadus lai sabūvētu, tad arī daudziem būtu turbo vai s50/54
Veiksmi sabūvēt iecerēto!
No tā secinu ka studējošam cilvēkam ir izdevīgāk nedaudz uzlabot jau esošo m50 kas labi ja pus summu sastāda no b30 svapa.
Tepat vienam forumietim bija pāris gadus atpakaļ salikts M50B30, vienīgi neatceros kā gāja pret M52B28 bet nu M50B25 stock jau nu gan piesmēja tīri labi.
Protams daudz ko varētu darīt savādāk/labāk un pārdomātāk, ja kāposts būtu uzreiz un vai auto varētu marinēt pāris gadus lai sabūvētu, tad arī daudziem būtu turbo vai s50/54
Veiksmi sabūvēt iecerēto!
Pacha rakstīja:Kapec...??
Reali, pasam ir bijis m50b28 strokers, redzets un pabraukts kopa ar m50b30 strokeri...
Nesaskatu jegu tam, zinu tikai vienu kimijas motoru a.k.a. strokeri, kurs ir gajis un, joprojam, iet.
Neiet tie motori tik dizi labi, ka veletos, cik esmu ar tadiem saskaries.
Vai patiesam ir tas to verts?
tad strokera licējam ir bijušas līkas rokas.
zinu vairākus strokerus, visi iet nesalīdzināmi labāk par m54b30, protams, tur nevienam nav bijusi tupa iemesta b30 apakša uz padiluša bloka.
Protams, arī izmaksas ir krietni lielākas par m54 swapu, bet tas ir tā vērts.
Uzskatāmībai vienam samērīti 240zs (stock sadalenes un izplūde, kas kādreiz darināta priekš stock m20b25, neļauj vairāk), citam 280zs (s52 sadalenes, tilpums 3.1l).
Arī m54b30 mūsdienās vairs nav nekāda dieva dāvana, 90% jau velk pēdējos elpas vilcienus ar pamatīgu zilīti no izpūtēja.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Protams, viss var būt, to es nenoliedzu.he9600 rakstīja:Pacha rakstīja:Kapec...??
Reali, pasam ir bijis m50b28 strokers, redzets un pabraukts kopa ar m50b30 strokeri...
Nesaskatu jegu tam, zinu tikai vienu kimijas motoru a.k.a. strokeri, kurs ir gajis un, joprojam, iet.
Neiet tie motori tik dizi labi, ka veletos, cik esmu ar tadiem saskaries.
Vai patiesam ir tas to verts?
tad strokera licējam ir bijušas līkas rokas.
zinu vairākus strokerus, visi iet nesalīdzināmi labāk par m54b30, protams, tur nevienam nav bijusi tupa iemesta b30 apakša uz padiluša bloka.
Protams, arī izmaksas ir krietni lielākas par m54 swapu, bet tas ir tā vērts.
Uzskatāmībai vienam samērīti 240zs (stock sadalenes un izplūde, kas kādreiz darināta priekš stock m20b25, neļauj vairāk), citam 280zs (s52 sadalenes, tilpums 3.1l).
Arī m54b30 mūsdienās vairs nav nekāda dieva dāvana, 90% jau velk pēdējos elpas vilcienus ar pamatīgu zilīti no izpūtēja.
Ja liks uz sadiluša bloka, neko neatjaunojot, protams, ka nekāds labais iznākums nebūs.
Es tikai izsaku savu viedokli, jo manu m50b28 nebija licis līkrocis, cik man līdz šim zināms.
Strokeri nepatīk, IESPĒJAMS, ka laika gaitā mainīsies viedoklis..
Bet, ja runājam par motoriem, es labāk priekšroku dodu m52b28, tikai un vienīgi(bet dzīvam )!
Cik man zināms, foruma liet. burvis bija 2.8, ar pierādāmiem 241zs. Un, ja nemaldos, nebija strokeris.
Palabojiet, ja kļūdos
Bet Linda, gaidu gala rezultātu, so you can prove me wrong, par strokeriem. Būvējas, lai uz sezonas sākumu būtu gatavs :)
Burvis jau nebija tas, kuram bija Dbilas sadalenes?
Jaa un vadiba ari citaRuu rakstīja:Burvis jau nebija tas, kuram bija Dbilas sadalenes?
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
e30 foruma ir viens 3l strokeris no kura tiesam var macities. ja nemaldos lietotajs raitix
Nu viņam jau viņš tur slimīgi zvērā iet.
Nav jau starpība vai tas 2.8 ir strokeris vai nav strokeris, tas vārds jau vienkārši ir ķipa es esmu ielicis savā 2.5 2.8 iekšas. Tas neko vispār nemaina, tas motors ies tāpat kā iet parasts 2.8 motors. Protams var izspiests no 2.8 lūdzu man paziņam ir 2.8 311hp tātad no tā 3.0 var noteikti izspiest arī 350 lopus, protams izmaksas ir kosmoss, bet nu jebkurā gadījumā kaut vai tam burvja setupam, kur viņš dabūjis 241hp no 2.8 ieliekot vienkārši tās 3.0 iekšas tā jauda normāli pacelsies. Pa lielam jau tās lielās izmaksas sastāda tā pati motora pārlasīšana, nevis iekšu pārlikšana, bijām pārlasijuši parastu 2.8 un izmaksas tur sanāca pilnīgs kosmoss un ielikt to kloķeni ar klaņiem un virzuļiem būtu točna mazākais
Ja grib agresīvas sadalenes, arī mazliet no kāpostlapām jāatsakās.
kādas sadalenes un kāds CR tam 2.8 motoram ka tāda jauda??edzis rakstīja:Nav jau starpība vai tas 2.8 ir strokeris vai nav strokeris, tas vārds jau vienkārši ir ķipa es esmu ielicis savā 2.5 2.8 iekšas. Tas neko vispār nemaina, tas motors ies tāpat kā iet parasts 2.8 motors. Protams var izspiests no 2.8 lūdzu man paziņam ir 2.8 311hp tātad no tā 3.0 var noteikti izspiest arī 350 lopus, protams izmaksas ir kosmoss, bet nu jebkurā gadījumā kaut vai tam burvja setupam, kur viņš dabūjis 241hp no 2.8 ieliekot vienkārši tās 3.0 iekšas tā jauda normāli pacelsies. Pa lielam jau tās lielās izmaksas sastāda tā pati motora pārlasīšana, nevis iekšu pārlikšana, bijām pārlasijuši parastu 2.8 un izmaksas tur sanāca pilnīgs kosmoss un ielikt to kloķeni ar klaņiem un virzuļiem būtu točna mazākais
cik smags spararats??
p.s maksimālie ZS tas vēl nav nekas, jāredz visa jaudas līkne -dinamika un Nm
savādāk tā kā kkāds hondists lepojies par saviem knapiem 200hp bez griezes
Jūs patiešām domājat, ka viss būs tupa samests iekšā dilušā blokā un uzsēdināts uz sarkanā silikona?
Jā, naudas raušana podā gan sanāk, šobrīd paskaitot izmaksas sanāk smuki ielikts m54b30, bet to vai esmu ieguvēja vai zaudētāja redzēsim sezonas atklāšanā
Kā arī vēlējos piebilst, ka ar motora salikšanu viss nebeigsies, nezinu vai paspēšu pirms sezonas atklāšanas, bet ja parādīsies liekas finases, aizbrauksim sačipoties, virpotā drosele un citi sīkumi.
Šīs sezonas beigās pieļauju domu, ka vajadzētu vēlreiz, tikai daudz kvalitatīvāk pārkrāsot auto, bet gan jau, ka to neizdarīšu, jo padošos kārdinājumam vēlreiz izjaukt motoru, tikt pie jaunām sadalenēm. Bet nezinu kā tur būs, jo mētājās nepabeigta BE kategorija un vajadzētu atlikt naudu treiļa iegādei, bet dzīvosim redzēsim.
Jā, naudas raušana podā gan sanāk, šobrīd paskaitot izmaksas sanāk smuki ielikts m54b30, bet to vai esmu ieguvēja vai zaudētāja redzēsim sezonas atklāšanā
Kā arī vēlējos piebilst, ka ar motora salikšanu viss nebeigsies, nezinu vai paspēšu pirms sezonas atklāšanas, bet ja parādīsies liekas finases, aizbrauksim sačipoties, virpotā drosele un citi sīkumi.
Šīs sezonas beigās pieļauju domu, ka vajadzētu vēlreiz, tikai daudz kvalitatīvāk pārkrāsot auto, bet gan jau, ka to neizdarīšu, jo padošos kārdinājumam vēlreiz izjaukt motoru, tikt pie jaunām sadalenēm. Bet nezinu kā tur būs, jo mētājās nepabeigta BE kategorija un vajadzētu atlikt naudu treiļa iegādei, bet dzīvosim redzēsim.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 38
- chevron_right