Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 50
- chevron_right
lieku 90% ka sūknis gan jau būs oem ar plastmasas spārniem, kāds no tiem sadrupis/nolūzis, tukšgaitā cirkulācija vāja, bet apgriezienos atlikušie spārni vēl kaut ko spēj sakult. Vēl šādus pigorus var taisīt ķīnas radiators ("makaroni" aizvelk ciet patrubokus), bet šis laikam atkrīt, ja jau ir stāvējis šis pats iepriekš un ir dzesējis.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Radiators orģinālais tiko uzmetu aci!
Bet pilnīgi 100% domāju ka suknis orģinālais, jo auto kuru izārdiju, bija visas orģinālās daļas virsū un nekas nebija mainīts, sieviete pa rīgu tik braukājusi, grants ceļus auto nebija redzējis! vai arī perfekti bija iztīrīts salons un visas šķirbas aiz aizsargiem
Bet pilnīgi 100% domāju ka suknis orģinālais, jo auto kuru izārdiju, bija visas orģinālās daļas virsū un nekas nebija mainīts, sieviete pa rīgu tik braukājusi, grants ceļus auto nebija redzējis! vai arī perfekti bija iztīrīts salons un visas šķirbas aiz aizsargiem
Man pilnīgi tāds pats stāsts bija. Mainīju muftu, nekas nemainījās. Mainīju ūdenssūkni, bik labāk palika, bet tāpat neatrisinājās. Nomainīju radiatoru - atrisinājās un līdz šim braucu priecīgs.
Tiesa gan, es to radiatoru biju paņēmis lietotu un tikai pēc 6mēn. uzliku, tāpēc izmetās miskastē. Es to radiatoru "tupi" testēju, tāpēc radīja aizdomas - laidu cauri siltam radiatoram (noliktam uz zemes) aukstu ūdeni, reāli vidus (lielākā diametrā, nekā mufta) bija ciet, visu laiku palika silts, neskatoties uz to, ka visapkārt bija nežēlīgi auksts radiators. Bet, ja radiators iepriekš ir pildījis funkcijas, tad nevajadzētu būt problēmām.
Arī lieku aizdomas uz ūdenssūkni.
Tiesa gan, es to radiatoru biju paņēmis lietotu un tikai pēc 6mēn. uzliku, tāpēc izmetās miskastē. Es to radiatoru "tupi" testēju, tāpēc radīja aizdomas - laidu cauri siltam radiatoram (noliktam uz zemes) aukstu ūdeni, reāli vidus (lielākā diametrā, nekā mufta) bija ciet, visu laiku palika silts, neskatoties uz to, ka visapkārt bija nežēlīgi auksts radiators. Bet, ja radiators iepriekš ir pildījis funkcijas, tad nevajadzētu būt problēmām.
Arī lieku aizdomas uz ūdenssūkni.
manaa gadijumaa bija ta ka zobinji slideja pari suknja propelerim, un pie noteikta rpm atkal sakjeras un saka dzenat skidrumu, bet tas ka nedzenaa skidrumu bija uzreiz pamanams verojot struklinju radiatoraa, pareizak tadas nebija vispar tuksgaitaa, paradijas tik ap 2.5rpm
bet ja jau saimnieks saka ka struklinja ir vislaik tad jau viss kartibaa suknim
bet ja jau saimnieks saka ka struklinja ir vislaik tad jau viss kartibaa suknim
...
Strukliņa ir tikai tad kad dod pie 3 tukstošiem, brīvgaitā arī nav..
aa, nu kotad uzreiz neteici ka svaka struklinja, maini suukni
...
sūknis sagādāts, tik mufti ne pa kam nenāk vaļā.. Zinu ka viņai ir kreisā vītne, bet nu tā pat nenāk vaļā!
uzliec uz aclegas kadu trubu virsuu, lai butu garaks kaats un atskruvesi valjaa viens diviKeX rakstīja:sūknis sagādāts, tik mufti ne pa kam nenāk vaļā.. Zinu ka viņai ir kreisā vītne, bet nu tā pat nenāk vaļā!
...
Termomufte dabūta vaļā un arī dabūta cita, taka jāgaida kad atdzisīs motors un tad lūkosim kas tam sūknim vainas..
Pie reizes jāpaskalo radiators..
Pie reizes jāpaskalo radiators..
Tā tad sistemu izskaloju, radiators no ārpuses nedaudz tomēr bija ciet, to ar notīriju! Uzliku jaunu ūdens pumpi un ejošu mufti no cita auto - tā pat vārās..
Iedomājos varbūt termostatam kkas sagājis sierrā un never vaļā, visu laiku dzen pa mazo loku, kā uzdod gāzi tā aiziet lielais
Iedomājos varbūt termostatam kkas sagājis sierrā un never vaļā, visu laiku dzen pa mazo loku, kā uzdod gāzi tā aiziet lielais
nu iespējams gan! moz šis par vēlu sāk vērties vaļā, tikai tad kad jau sāk vārīties...
Interesē sekojoša lieta - vai tas ir normāli, ka 1.8 m40 uzsilst diezgan lēni, nobraucot ap 10km temperatūra ir nedaudz pāri zilajai iedaļai. Nobraucot 30km pat līdz pusei neaiziet. Draugam ir 2.0 sedans tam vislaik ir pusē. Pie vainas temperatūras devējs ?
pie vainas termostats, vislaik atvertaa pozicijaa palicis, lidzarto cirkulacija notiek tikai pa lielo loku un auto nespej sasniegt vajadzigo darba t.
maini termostatu
cik tad vins tur maksaa, ja jau visu esi noardijis tur tad es butu to nomainijis savaitaa,
maini termostatu
kaa jau agris mineja, loti iespejams, pat iespejams ka kads ielicis galigi nepareizu termostatuKeX rakstīja:Tā tad sistemu izskaloju, radiators no ārpuses nedaudz tomēr bija ciet, to ar notīriju! Uzliku jaunu ūdens pumpi un ejošu mufti no cita auto - tā pat vārās..
Iedomājos varbūt termostatam kkas sagājis sierrā un never vaļā, visu laiku dzen pa mazo loku, kā uzdod gāzi tā aiziet lielais
cik tad vins tur maksaa, ja jau visu esi noardijis tur tad es butu to nomainijis savaitaa,
...
Tad nu tā termostatu samainiju un viss oke, silst kā vajag un pāri vidus iedaļai neiet
Tā pat kā man bija... Arī noārdīju sūkni nost, skaloju radiatoru, sistēmu utt., bet beigās pie vainas termostats.
kas varetu but pa vainu ka pazud visu laiku dzesesanas skidrums .. ellas snukam nau nekadu pilisu ,eella tosola ari nau,ar dumiem vis kartyiba,, bet katru nedelu mann japielei klat apmeram 1litru
Kkur laizh garam - tada atbilde patiik?
Ja nopietni taa 100% neviens Tew nepateiks kur Tew tek vai sucas garam kkas! Iedarbini mashinu un noliec uz sausas virsmas atstaj taa uz kadaam 10 min. un skaties vai kkur nav slapjums ja nav tad jasaak jau iespringt Moshka radiatoraa mazs caurums un tas antifreezs viisu laiku iztvaiko tiekot ara! Man ar tgd ir lidziigi un lielas aizdomas ir tieshi uz radiatoru :)
Ja nopietni taa 100% neviens Tew nepateiks kur Tew tek vai sucas garam kkas! Iedarbini mashinu un noliec uz sausas virsmas atstaj taa uz kadaam 10 min. un skaties vai kkur nav slapjums ja nav tad jasaak jau iespringt Moshka radiatoraa mazs caurums un tas antifreezs viisu laiku iztvaiko tiekot ara! Man ar tgd ir lidziigi un lielas aizdomas ir tieshi uz radiatoru :)
Man arī radiātoram viens patrubaks bija safists un spieda garām ~ 1litru /nedēļā. mašīnais darbojoties brīvgaitā garām nekas nespiedās.
Vislabākais veids, kā atrast, kur spiež garām, ir kārtīgi izgāzt un tad uzbraukt uz estakādes un paskatīties kur ir slapjš un no kurienes nāk slapjums.
Vislabākais veids, kā atrast, kur spiež garām, ir kārtīgi izgāzt un tad uzbraukt uz estakādes un paskatīties kur ir slapjš un no kurienes nāk slapjums.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- …
- 50
- chevron_right