Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1712
- 1713
- 1714
- 1715
- 1716
- …
- 2228
- chevron_right

Man to video iesaka jau kādu nedēļu. Ir vērts skatīties?TomSkarsts rakstīja:![]()
![]()
Ja nav lemts saprast, nesapratīs tāpat
Edit: nu re saprata ar visu manu video

Ar labiTomSkarsts rakstīja:![]()
![]()
Ja nav lemts saprast, nesapratīs tāpat
Edit: nu re saprata ar visu manu video

1994 BMW E36 2.0i(ex)
1997 Honda Civic EK4 B16A2 Sedans
1999 Honda Civic EK3 D15Z6 Sedans(ex)
1999 Toyota Avensis T22 D4D 2.0 universāls(ex)
1997 Honda Civic EK4 B16A2 Sedans
1999 Honda Civic EK3 D15Z6 Sedans(ex)
1999 Toyota Avensis T22 D4D 2.0 universāls(ex)

Baigi garš jau nav, ēdot desmaizi var apskatīt. Vienīgi protams objektivitāte..Viduslaiku US dzinējs, 600hp, 2x 3" utt. Uz e36 būtu mazliet jāparrēķinamāriņš rakstīja:Man to video iesaka jau kādu nedēļu. Ir vērts skatīties?TomSkarsts rakstīja:![]()
![]()
Ja nav lemts saprast, nesapratīs tāpat
Edit: nu re saprata ar visu manu video

Being second is being the first of the losers. /Senna/

māriņš rakstīja:Man to video iesaka jau kādu nedēļu. Ir vērts skatīties?TomSkarsts rakstīja:![]()
![]()
Ja nav lemts saprast, nesapratīs tāpat
Edit: nu re saprata ar visu manu video
Ir vērts, tur ir David Freiburger no Roadkill ko toč ir vērts skatīties.
- ikey07

Nu turbo izplūde ir pavisam savādāka. Ja tev ir turbo, tad backpressure spēlē krietni mazāku lomu.udensvirs22 rakstīja:Tu saproti ka sapisi tiko visu manu apmācībuTomSkarsts rakstīja:Interesants materiāls par iepriekš runātajām trubām. Ok 4cyl <200hp 3" toč nevajag, bet interesants materiāls par spīti ka tur 600hp ar 2x3"
Un šajā video ir pavisam savādāk. Tas ir V8 ar hujviņzin cik litriem. 5.7 varētu būt vai kas tāds, kaut kas amerikānisks.
Tur arī rodas tas 2.5" vai 3", jo tilpums ir X2 kā 2.5

Un pat video saka, ka ar lielām caurulēm var tikai papist jaudu.

Nu tikai tur ir 2 trubas pa 3"
2.5 jau 2 tādas neliktu, bet nu jā.

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Kā īsti alumīnija diskiem to plaukstu dabon smuku un spodru? Saprotu, ka pulē, bet pēc tam arī lako? vai krāso, lako un pulē? Jo vienkārši alumīniju jau arī var uzpulēt, bet tad viņš ar laiku oksidējās? Kā tur īsti ir..? :)

Nu īstais spīdums būs tikai tīram alumīnijam, atliek vien pucēt/pārpulēt laiku pa laikam... Tāpēc uzturet pulētus diskus smukumā ir vēl tas čakars..fugo rakstīja:Kā īsti alumīnija diskiem to plaukstu dabon smuku un spodru? Saprotu, ka pulē, bet pēc tam arī lako? vai krāso, lako un pulē? Jo vienkārši alumīniju jau arī var uzpulēt, bet tad viņš ar laiku oksidējās? Kā tur īsti ir..? :)
d[-_-]b

Kādu brīdi jau tā, ka šad tad uzsākot braukt uzsit pa bundžu diffs. Nesen 1x izgriežot redline un metot otrajā stiprāk iesita. Ganjau, ka bukse. Cik tādai izmaksas aptuveni?!
Being second is being the first of the losers. /Senna/

TomSkarsts rakstīja:Kādu brīdi jau tā, ka šad tad uzsākot braukt uzsit pa bundžu diffs. Nesen 1x izgriežot redline un metot otrajā stiprāk iesita. Ganjau, ka bukse. Cik tādai izmaksas aptuveni?!
pārdod sedaļā viena kompakta mētājas pa 15 eirām

14eur ADparts strongflex. Tikai labāk jau uzreiz nomainīt visas 3 


Man pazīstmajam e36 arī bija sitieni uzsākot braukt, vienreiz sagāzējot un sitot vaļā, norāva pusasi. Varbūt kā variants, kur skatīties, jo nomainot pusasi, viss ok, sitieni pazuda.TomSkarsts rakstīja:Kādu brīdi jau tā, ka šad tad uzsākot braukt uzsit pa bundžu diffs. Nesen 1x izgriežot redline un metot otrajā stiprāk iesita. Ganjau, ka bukse. Cik tādai izmaksas aptuveni?!


Hz, mierīgi braucot it kā viss ok. Pat straujāk pabraucot viss ok. 1x tik tā iesita kad līdz redline aizgriezu. Reti to daru. Citādāk tik uzsākot kko pasit.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Varētu būt ka reduktors iet pie dieviem jo man melnajam bija tas pats, vienreiz kārtīgi atstiepu un viss iekšā samalās, vai arī pussas nekas cits tas nevarētu būt. 


Krišs rakstīja:Man pazīstmajam e36 arī bija sitieni uzsākot braukt, vienreiz sagāzējot un sitot vaļā, norāva pusasi. Varbūt kā variants, kur skatīties, jo nomainot pusasi, viss ok, sitieni pazuda.TomSkarsts rakstīja:Kādu brīdi jau tā, ka šad tad uzsākot braukt uzsit pa bundžu diffs. Nesen 1x izgriežot redline un metot otrajā stiprāk iesita. Ganjau, ka bukse. Cik tādai izmaksas aptuveni?!
kad man plīsa pusass, vislielākais sitiens bija, liekot atpakaļgaitā. it kā iegriežas un tad blieziens

Tagad velku M51 elektrību iekš E30. Kad taisa priekš sērijas "galvenais, lai iet" tad tas ir 3h un viss done, bet kad gribās lai visas ekstras un prijeboni strādā tas ir pizdjeeec 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk

Diezvai pats reduktors, jo bloķēties nekas nav bloķējies arī. Kā ir vienritenis tā ir.DN-848 rakstīja:Varētu būt ka reduktors iet pie dieviem jo man melnajam bija tas pats, vienreiz kārtīgi atstiepu un viss iekšā samalās, vai arī pussas nekas cits tas nevarētu būt.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

karājošais gultnis?TomSkarsts rakstīja:Diezvai pats reduktors, jo bloķēties nekas nav bloķējies arī. Kā ir vienritenis tā ir.DN-848 rakstīja:Varētu būt ka reduktors iet pie dieviem jo man melnajam bija tas pats, vienreiz kārtīgi atstiepu un viss iekšā samalās, vai arī pussas nekas cits tas nevarētu būt.

Melnajam neblokejas, vienkarsi saskida pie slodzes!:D un tad tikai skana ka skruves ieksa un visu laiku pie gazes raistijas.TomSkarsts rakstīja:Diezvai pats reduktors, jo bloķēties nekas nav bloķējies arī. Kā ir vienritenis tā ir.DN-848 rakstīja:Varētu būt ka reduktors iet pie dieviem jo man melnajam bija tas pats, vienreiz kārtīgi atstiepu un viss iekšā samalās, vai arī pussas nekas cits tas nevarētu būt.


Man pirmajam e36 tas pats bija, sākuma nelieli sitieni, pēc pāris dienām jau ieverojami stiprāki, beigās metināja kuzavu pie špiļkām, tāpēc ieteiktu pēc iespējas ātrāk apskatīties, kur un kas..TomSkarsts rakstīja:Kādu brīdi jau tā, ka šad tad uzsākot braukt uzsit pa bundžu diffs. Nesen 1x izgriežot redline un metot otrajā stiprāk iesita. Ganjau, ka bukse. Cik tādai izmaksas aptuveni?!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1712
- 1713
- 1714
- 1715
- 1716
- …
- 2228
- chevron_right