Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1716
- 1717
- 1718
- 1719
- 1720
- …
- 2228
- chevron_right

Nu jā tur ir par brūno/pelēko vadu , bet uz kurieni aiziet otrs temp vads ?

Kā ir, ja man ir abšivkās katrā pa 2 tumbiņām - skaitās HiFi? Neskan abās pusēs abas divas. Kad abšivku mainīju, štekeris un vadi izskatījās ok.
Jautājums vai jābūt arī hifi podziņai panelī un/vai pastiprinātājam kkur bagūzī or smth ?
Jautājums vai jābūt arī hifi podziņai panelī un/vai pastiprinātājam kkur bagūzī or smth ?
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Hi fi ir ja bagažniekā ir pastiprinātājs

zem apšuvuma kkur? Pēc VIN koda man nekur Hi-Fi nav minēts vsp.kasiks rakstīja:Hi fi ir ja bagažniekā ir pastiprinātājs
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Mainītas Abšivkas tad...
Pastūzim jābūt bagāžnieka kreisajā pusē, starp amīti un lampu, aiz abšivkas.
Pastūzim jābūt bagāžnieka kreisajā pusē, starp amīti un lampu, aiz abšivkas.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

A bet skanēt jau tām durvju tumbiņām pēc idejas vajadzētu tāpat? Značit vadiem kkur kapi
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Labāk izstāstiet vai Latvijā, Lietuvā, Igaunijā ir kāds kantoris, kas pārfrēzē sadalenes vai arī vienīgais tuvākais ir Vācīja un Zviedrija? 


Kur tikt pie lukturu tonējamās plēves, pateicu kolēģim lai iebrauc kvillerā paņem sarkano caurspīdīgo,tak šamam iesmērēja sarkanu hu*caurispīdknapknapi.. vajag lai viss lukturis ir sarkans (protams aizmugurē) 

Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām


Var iebraukt bixenonā uz čaka, ja tur nav - jābrauc uz otru pretim spicei, tur vienmēr irFashion rakstīja:Kur tikt pie lukturu tonējamās plēves, pateicu kolēģim lai iebrauc kvillerā paņem sarkano caurspīdīgo,tak šamam iesmērēja sarkanu hu*caurispīdknapknapi.. vajag lai viss lukturis ir sarkans (protams aizmugurē)

ķiverts, vecs opis, var meginat runat ar vinu, vecs opis jau bet čomam vel sabuuveeja golfa motoru un sadalenes parvirpoja. ja baigi vajag varu meginat sazimet kontaktus.funkyasshit rakstīja:Labāk izstāstiet vai Latvijā, Lietuvā, Igaunijā ir kāds kantoris, kas pārfrēzē sadalenes vai arī vienīgais tuvākais ir Vācīja un Zviedrija?

okay, paldieschillhouse rakstīja:Var iebraukt bixenonā uz čaka, ja tur nav - jābrauc uz otru pretim spicei, tur vienmēr irFashion rakstīja:Kur tikt pie lukturu tonējamās plēves, pateicu kolēģim lai iebrauc kvillerā paņem sarkano caurspīdīgo,tak šamam iesmērēja sarkanu hu*caurispīdknapknapi.. vajag lai viss lukturis ir sarkans (protams aizmugurē)


Meklēju vīrieti nopietnām attiecībām

Hola!
Vai ir kāds, kas nodarbojas ar bruģēšanu vai ir izmantojis šādus pakalpojumus?
Interesē kādas ir izmaksas aptuveni kavdrātmetrā, vai kā to rēķina?
Šobrīd ir ne pārāk līdzens zālājs.
Vai ir kāds, kas nodarbojas ar bruģēšanu vai ir izmantojis šādus pakalpojumus?
Interesē kādas ir izmaksas aptuveni kavdrātmetrā, vai kā to rēķina?
Šobrīd ir ne pārāk līdzens zālājs.

Tavs kolëģis tad ir apdāvināts. Jo kvillerā nekad nekas nav iesmërëts un plēve 3x lëtaaka kaa bixenonă.Fashion rakstīja:okay, paldieschillhouse rakstīja:Var iebraukt bixenonā uz čaka, ja tur nav - jābrauc uz otru pretim spicei, tur vienmēr irFashion rakstīja:Kur tikt pie lukturu tonējamās plēves, pateicu kolēģim lai iebrauc kvillerā paņem sarkano caurspīdīgo,tak šamam iesmērēja sarkanu hu*caurispīdknapknapi.. vajag lai viss lukturis ir sarkans (protams aizmugurē)![]()


[/quote]
Tavs kolëģis tad ir apdāvināts. Jo kvillerā nekad nekas nav iesmërëts un plēve 3x lëtaaka kaa bixenonă.
[/quote]
Piekrītu. Mam rozā miglas no kvillera
Tavs kolëģis tad ir apdāvināts. Jo kvillerā nekad nekas nav iesmërëts un plēve 3x lëtaaka kaa bixenonă.

Piekrītu. Mam rozā miglas no kvillera



Labi jau,ka tu man ieteicigruzs rakstīja:jap, vajadzēja vienkārši pateikt, ka vajag caurspīdīgu



Čau klubabiedri.
Vēršos pie Jums ar jautājumu, varbūt kāds varēs padalīties pieredzē.
Tātad, pirms kāda laika ir bijušas automāšīnas e36 sedans un e36 kupeja, kuras tika izmantotas slapjam laikam utt, bet abiem nepatika vadāmība, ir bijušas ļoti daudz automašīnas, e39(4), mb 190(3), e34 un vēl visādi citi auto, un vislabākā vadāmība, manās acīs ir bijusi e34 un mb 190, nu ķip vissvieglāk priekš manām rokām,bet mersi galīgi negribas
Takā ikdienā braucu ar auto kuru nelaužu, ir doma iegādāties auto ko var paskrūvēt un protams likt darbībā, lsd+hidro utt un ar ko varētu arī patrenēties amatieros, protams ar kuru arī var pabraukt ikdienā, nevis tikai trasē.
tātad budžets ir ap 2,3 esmu skatijies e46, protams 2.8, tikai nēesmu nekad braucis ar tādu un nezinu kāda ir vadāmība,
vēl ir piedāvājumā e36 kūtiņa jau ar poly setu,hidro,lsd,koilas,kkas no mpakas ā un 2.8 m52, kurš jau praktiski jau ir sagatavots un arī kas iekļaujas manā cenā un cik dzirdēts, ka kūtiņai ir laba vadāmība.
Ko varētu ieteikt? jo šoreiz ir tāds gadijums ka tiešām gribas kko nopietnāku, nevis kādu tosola silditāju.
un piereizes, cik noprotu no tā 2.8 var dabūt papildus jaudu, cik +- nostājas ar visām sadalenēm, zirnekļiem,sajūgiem, sparatiem vieglākiem utt, nu viss kas vajadzīgs lai ietu labāk par 2.8, jo esmu dzirdējis ka ir iespējams dabūt +-240zs?
Pats ikdienā braucu ar 280+- un jaudas ir atliektiem galiem, un ja priekš slīpēšanas ir 240 zs tas ir wow.
Paldies, ceru uz draudzīgu padomu. :)

Vēršos pie Jums ar jautājumu, varbūt kāds varēs padalīties pieredzē.

Tātad, pirms kāda laika ir bijušas automāšīnas e36 sedans un e36 kupeja, kuras tika izmantotas slapjam laikam utt, bet abiem nepatika vadāmība, ir bijušas ļoti daudz automašīnas, e39(4), mb 190(3), e34 un vēl visādi citi auto, un vislabākā vadāmība, manās acīs ir bijusi e34 un mb 190, nu ķip vissvieglāk priekš manām rokām,bet mersi galīgi negribas

Takā ikdienā braucu ar auto kuru nelaužu, ir doma iegādāties auto ko var paskrūvēt un protams likt darbībā, lsd+hidro utt un ar ko varētu arī patrenēties amatieros, protams ar kuru arī var pabraukt ikdienā, nevis tikai trasē.
tātad budžets ir ap 2,3 esmu skatijies e46, protams 2.8, tikai nēesmu nekad braucis ar tādu un nezinu kāda ir vadāmība,
vēl ir piedāvājumā e36 kūtiņa jau ar poly setu,hidro,lsd,koilas,kkas no mpakas ā un 2.8 m52, kurš jau praktiski jau ir sagatavots un arī kas iekļaujas manā cenā un cik dzirdēts, ka kūtiņai ir laba vadāmība.
Ko varētu ieteikt? jo šoreiz ir tāds gadijums ka tiešām gribas kko nopietnāku, nevis kādu tosola silditāju.
un piereizes, cik noprotu no tā 2.8 var dabūt papildus jaudu, cik +- nostājas ar visām sadalenēm, zirnekļiem,sajūgiem, sparatiem vieglākiem utt, nu viss kas vajadzīgs lai ietu labāk par 2.8, jo esmu dzirdējis ka ir iespējams dabūt +-240zs?
Pats ikdienā braucu ar 280+- un jaudas ir atliektiem galiem, un ja priekš slīpēšanas ir 240 zs tas ir wow.

Paldies, ceru uz draudzīgu padomu. :)

šo variantu gan izlaidīšu.cipruss18 rakstīja:e36 kompaktam ir vislabakaa vadamiiba
pa lielam nav atshkjirbas,ja rokas atri taisnojas.man vislabak patika ar sedanu likt shkjeriitee,bet nu ari kompaktu var smuki uztaisiit
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ar kompatu pa brugji
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1716
- 1717
- 1718
- 1719
- 1720
- …
- 2228
- chevron_right