Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1725
- 1726
- 1727
- 1728
- 1729
- …
- 2228
- chevron_right

Nevar iziet TA bez griestiem.kars rakstīja:Runājot par griestiem![]()
Es noņēmu nost pavisam, TA varēs iziet?

Eh nu labi
ielikt viņus 10min, man nav ručkas ne saules sargi

ielikt viņus 10min, man nav ručkas ne saules sargi
Ja nemaldis, ja pamanìs , ka nav saules sargu, tad arī 2kars rakstīja:Eh nu labi![]()
ielikt viņus 10min, man nav ručkas ne saules sargi


Var gadīties.ElvijsR rakstīja:Ja nemaldis, ja pamanìs , ka nav saules sargu, tad arī 2kars rakstīja:Eh nu labi![]()
ielikt viņus 10min, man nav ručkas ne saules sargi

jābūt visiem apšuvumiem
jābūt vadītāja saulessargam
jābūt vadītāja saulessargam
riebeklis izgaja ta bez griestiem.

riebeklis
Noveicās70cc rakstīja:riebeklis izgaja ta bez griestiem.



Kad iepriekš biju metis te dzinēju svarus, šodien sanāca pastaipīt ar stundas starpību un konstatēt, ka pliks M50B20 bez kolektoriem, bez apkares ir krietni smagāks par M42B18 ar visu apkari 


Ne velti viņi rij, bet nejiet.JānisK-[JK] rakstīja:Kad iepriekš biju metis te dzinēju svarus, šodien sanāca pastaipīt ar stundas starpību un konstatēt, ka pliks M50B20 bez kolektoriem, bez apkares ir krietni smagāks par M42B18 ar visu apkari
- ikey07

dzivs 2.0 iet tieši tapāt ka dzivs 1.8is. katram savaa patika, 2.0 tomer skaņa un bik brivak griežas, bet 1.8is ekanomiskāks, vieglaks un bik spriganāks takā šķiet pašā galā.ikey07 rakstīja:Ne velti viņi rij, bet nejiet.JānisK-[JK] rakstīja:Kad iepriekš biju metis te dzinēju svarus, šodien sanāca pastaipīt ar stundas starpību un konstatēt, ka pliks M50B20 bez kolektoriem, bez apkares ir krietni smagāks par M42B18 ar visu apkari

Būtībā starp 2.5 un 2.0 jaudā atšķirība salīdzinoši maza, bet as ir jaunam dzinējam ar pilnībā strādājošu elektroniku, bet pēc 10 un vairāk gadiem mocīti, izdiluši, nekopti ar apšaubāmas kvalitātes eļļām braukti tie nu arī attiecīgi "ies"ikey07 rakstīja:Ne velti viņi rij, bet nejiet.JānisK-[JK] rakstīja:Kad iepriekš biju metis te dzinēju svarus, šodien sanāca pastaipīt ar stundas starpību un konstatēt, ka pliks M50B20 bez kolektoriem, bez apkares ir krietni smagāks par M42B18 ar visu apkari

Es te vairāk par izsvarojumu domāju, ar 6cyl spolēs labāk arī dēļ tā ka priekša smagāka un uz aizmuguri svars tomēr mazāks nedaudz. Gan ja ISu ieliktu vairāk uz āru arī spolētu labāk. Tieši izsvarojuma dēļ meklēju un vakar iepirku M42B18, paldies Elksnim


Taps kaut kas interesants? Strokeris varbūt?JānisK-[JK] rakstīja:meklēju un vakar iepirku M42B18
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Nu atmosfēriskais nebūs, gribu kvalitatīvi tā, lai nav jābaidās, ka kas kur izjuks tāpēc tas prasa laiku un noteikti tiks izjaukts sakopts, galva portēta un saremontēta, pirms tam vēl viens auto jāsaliek un otrs jauzprišina un jāiziet abiem skate.TomSkarsts rakstīja:Taps kaut kas interesants? Strokeris varbūt?JānisK-[JK] rakstīja:meklēju un vakar iepirku M42B18
Ar stokeriem ir tā, ja jo vairāk izurbj cilindru jo plānākas cilindra sieniņas paliek jo mazāka termoizturība uz cilindru, vairāk uzkarst sieniņas. Sportam tas der jo motori kalpo pa sezonai. Irzināmi gadījumi, kur cilindrs sagofrējas jo ir pārāk daudz izurbts. Viss atkarīgs tieši no cilindra sienu biezuma un slodzes. Normālai braukšanai tādi motori der, bet citādi resurss ir mazs.

Strokeri tak 2.1 var salikt arī netaisot neko plānāku un tikai uz kloķeņu, virzuļu rēķina man šķiet, vismaz cik nu esmu lasījis.
M42 favorīts turbo. Pēc skaņas impreza reāli
M42 favorīts turbo. Pēc skaņas impreza reāli

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Neesmu meklējis kādus tulkojumus vai paskaidrojumus, bet kopš laika kad strādāju ar japāņu auto dzinējiem pierasts uztverts stokeri kā dzinēju, kuram palielina tilpumu attiecīgi citi virzuļi.TomSkarsts rakstīja:Strokeri tak 2.1 var salikt arī netaisot neko plānāku un tikai uz kloķeņu, virzuļu rēķina man šķiet, vismaz cik nu esmu lasījis.
M42 favorīts turbo. Pēc skaņas impreza reāli
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=XLrcmol-cQA
Kompresijas pakāpe būs jāsamazina, lai var pūst vairāk par 0.5bar.
Subāram tāda skaņa ir izplūdes kolektora dēļ


Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.
Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus
Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus

Being second is being the first of the losers. /Senna/

Tilpumu var palielināt ar cilindra diametra palielināšanu, klaņi un kloķenes gājiens ir cita "opera", man vajag samazināt kompresijas pakāpi, tātad vajag kloķeni ar īsāku gājienu, īsākus klaņus vai virzuļus ar savādāku galvu.TomSkarsts rakstīja:Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.
Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus
Nedaudz strādāju ar rallija auto, subāram to īpatnējo skaņu tikai izplūdes kolektors dod


Neapšaubu zināšanas, mehāniķis neesmu, tik cik interesē tas viss un lēnā garā gan jau..
Cik arī lasīts, ka tas īpatnējais kolektors nemaz neesot efektīvāks.
Cik arī lasīts, ka tas īpatnējais kolektors nemaz neesot efektīvāks.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

No viņš nav labs, bet stock ir ok.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1725
- 1726
- 1727
- 1728
- 1729
- …
- 2228
- chevron_right