Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
ValtersZ
Ziņojumi: 4697
Pievienojies: 15 Jūn 2011, 12:18
Braucu ar: Skaties pats.
Atrašanās vieta: Oslo
Reputācija: 3
 

30 Mai 2016, 07:24

Jaucu E46 automobiļus detaļās !
cipruss18
Ziņojumi: 11875
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

30 Mai 2016, 11:46

kaaadaas cenas tagad grozaas m50b25 dzineji?
interesee ar VEMS vai MS
Pēdējais labojis cipruss18 - 30 Mai 2016, 11:52, kopā labots 1 reizi.
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
richus88
Ziņojumi: 90
Pievienojies: 20 Apr 2016, 08:55
Braucu ar: M52B20 kupē
Atrašanās vieta: Rīgas

30 Mai 2016, 11:47

Mani arī interesē šis jautājums!
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

30 Mai 2016, 12:25

m50b25 pliks 150eur non vanos pie manis :hahaha: vanos swaps 300eur :lol: bet kad meklēju dzinēju tricāram,tad man prasija 150-200 eur par pliku m50b20 tākā ceenas kā kuram laikam.
cipruss18
Ziņojumi: 11875
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

30 Mai 2016, 12:31

nu pa lielm,man der arii m50b20 dzinejs.galvenais ar chuguna bloku.der ri m50b25 ar vanosu un 413 vadibu
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

30 Mai 2016, 12:39

tad Tev vajag vienkārši čuguna bloku ar VEMS? :lol: :lol:

Būs benzīnturbo 7er? :lol:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
cipruss18
Ziņojumi: 11875
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

30 Mai 2016, 12:44

semakam jau ir turbo :D
bet nee,bus e36 ar spaini (nu tads ir plaans) lidz nakamai vasarai
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

30 Mai 2016, 13:10

Cik maksā e36 aizmugures piekari smilšot un pulvekrāsot?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

30 Mai 2016, 13:42

JānisK-[JK] rakstīja:
TomSkarsts rakstīja:Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.

Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus :D
Tilpumu var palielināt ar cilindra diametra palielināšanu, klaņi un kloķenes gājiens ir cita "opera", man vajag samazināt kompresijas pakāpi, tātad vajag kloķeni ar īsāku gājienu, īsākus klaņus vai virzuļus ar savādāku galvu.
Nedaudz strādāju ar rallija auto, subāram to īpatnējo skaņu tikai izplūdes kolektors dod :yes:
Vispar jau ar "STROKEri" saprot tiesi tadu motoru, kam tilpums ir palielinats, ieliekot klokeni ar lielaku gajienu, tapec ari tas vards ir atvasinats no anglu "stroke". Un gluzi cita opera no tilpuma palielinasanas, palielinot virzula diametru, tas ari nav. Protams, bore/stroke attieciba ietekme dzineja jaudas likni, bet ar pliku merki palielinat tilpumu abi veidi ir viena maisa bazami.
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

30 Mai 2016, 13:47

Amerikāņi (un arī krievi) sen jau ir pierādījuši, ka no 5+ litru dzinējiem (lasi, lieliem tilpumiem) ir iespējams dabūt katastrofāli mazas jaudas, būvējot īpaši stulbus dzinējus. Un viņiem tas izdodās vēljoprojām!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

30 Mai 2016, 14:03

seeingman rakstīja:
JānisK-[JK] rakstīja:
TomSkarsts rakstīja:Nu cik esmu lasījis, ne tikai virzuļi. Varēja panākt lielāku litrāžu tikai mainot un neko plānāku neslīpējot tikai precīzi neatceros.

Subāram jau unequal length, bet ar equal length jau skan līdzīgi arī. Flat un turbo un liela truba dod efektus :D
Tilpumu var palielināt ar cilindra diametra palielināšanu, klaņi un kloķenes gājiens ir cita "opera", man vajag samazināt kompresijas pakāpi, tātad vajag kloķeni ar īsāku gājienu, īsākus klaņus vai virzuļus ar savādāku galvu.
Nedaudz strādāju ar rallija auto, subāram to īpatnējo skaņu tikai izplūdes kolektors dod :yes:
Vispar jau ar "STROKEri" saprot tiesi tadu motoru, kam tilpums ir palielinats, ieliekot klokeni ar lielaku gajienu, tapec ari tas vards ir atvasinats no anglu "stroke". Un gluzi cita opera no tilpuma palielinasanas, palielinot virzula diametru, tas ari nav. Protams, bore/stroke attieciba ietekme dzineja jaudas likni, bet ar pliku merki palielinat tilpumu abi veidi ir viena maisa bazami.
Palielināt tilpumu var tikai ar cilindra diametra palielināšanu.
Profila bilde
skrv
Ziņojumi: 551
Pievienojies: 01 Mai 2011, 09:54
Braucu ar: slotu pa stiklu
Atrašanās vieta: Jugla
Reputācija: 2
 

30 Mai 2016, 14:05

Jānis.P rakstīja:Cik maksā e36 aizmugures piekari smilšot un pulvekrāsot?
Man izmaksāja 95€
Loud N' Proud
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

30 Mai 2016, 17:19

Runājot par motoru iebraukšanu, kas bija vienā e36 topic.
Es atradu interesantu informācīju. Tā kā visā visumā saka, ka apstrādes tehnoloģijas un viss pārējais ir mainījies par 360 grādiem, tad tagad reāli iebraucot jaunos gredzenus tā -
Ielej labu sintētiku, uzsildi mašīnu mierīgi 15 minūtes pabraucot un tad veic 10 straujus pāatrinājumus no 2000-5000RPM otrajā vai trešajā pārnesumā, ļaujot motoram pašam nobremzēt atpakaļ līdz 2000 rpm. Pēc šiem 10 pāatrinājumiem jauna eļļa ar filtru.
Sākumā motors padūmošot pirnos, iespējams, 8 pāatrinājumus, bet pēc tam viss esot tā kā tam jābūt.

Kādi komentāri? :lol:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

30 Mai 2016, 17:28

funkyasshit rakstīja:Runājot par motoru iebraukšanu, kas bija vienā e36 topic.
Es atradu interesantu informācīju. Tā kā visā visumā saka, ka apstrādes tehnoloģijas un viss pārējais ir mainījies par 360 grādiem, tad tagad reāli iebraucot jaunos gredzenus tā -
Ielej labu sintētiku, uzsildi mašīnu mierīgi 15 minūtes pabraucot un tad veic 10 straujus pāatrinājumus no 2000-5000RPM otrajā vai trešajā pārnesumā, ļaujot motoram pašam nobremzēt atpakaļ līdz 2000 rpm. Pēc šiem 10 pāatrinājumiem jauna eļļa ar filtru.
Sākumā motors padūmošot pirnos, iespējams, 8 pāatrinājumus, bet pēc tam viss esot tā kā tam jābūt.

Kādi komentāri? :lol:
Japiebrauc tā kā ražotājs paredzējies nevis ko Opis saka vai ko internetā var salasīt.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

30 Mai 2016, 17:28

Tajā pašā topikā rakstīju, ka gredzeniem pārkaršana pārāk lielas berzes rezultātā noved pie to deformācijas un ātrākas dilšana jo mainās metāla struktūra metāls atlaižas, paliek mīkstāks!
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 

30 Mai 2016, 17:29

māriņš rakstīja:
funkyasshit rakstīja:Runājot par motoru iebraukšanu, kas bija vienā e36 topic.
Es atradu interesantu informācīju. Tā kā visā visumā saka, ka apstrādes tehnoloģijas un viss pārējais ir mainījies par 360 grādiem, tad tagad reāli iebraucot jaunos gredzenus tā -
Ielej labu sintētiku, uzsildi mašīnu mierīgi 15 minūtes pabraucot un tad veic 10 straujus pāatrinājumus no 2000-5000RPM otrajā vai trešajā pārnesumā, ļaujot motoram pašam nobremzēt atpakaļ līdz 2000 rpm. Pēc šiem 10 pāatrinājumiem jauna eļļa ar filtru.
Sākumā motors padūmošot pirnos, iespējams, 8 pāatrinājumus, bet pēc tam viss esot tā kā tam jābūt.

Kādi komentāri? :lol:
Japiebrauc tā kā ražotājs paredzējies nevis ko Opis saka vai ko internetā var salasīt.
tas ko Māriņš saka :super:
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
Profila bilde
funkyasshit
Ziņojumi: 1604
Pievienojies: 24 Nov 2014, 01:01
Braucu ar: 14/l100km pilsētā
Atrašanās vieta: BMWPower
Reputācija: 3
 

30 Mai 2016, 17:56

Neviens vienīgi neminēja par gredzenu sastāviem, ka arī tiem ir dažādi piebraukšanas varianti, cik tagad skatos.
Vēl viens komentārs - cik sarpatu ir jāizvairās no motora darbības vienos rpm ilgstoši. Piemēram, Rīga-ģerevņa no vietas 100km/h 1h garumā. :lol:
cipruss18
Ziņojumi: 11875
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

30 Mai 2016, 18:04

kads nezin,kur un pie ka ir nonakusi mana vecaa kupeja ar aero paku?
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Pjērs
Ziņojumi: 2374
Pievienojies: 13 Mar 2012, 17:52
Braucu ar: Baltu e30
Atrašanās vieta: Kuldīga

30 Mai 2016, 18:11

cipruss18 rakstīja:kads nezin,kur un pie ka ir nonakusi mana vecaa kupeja ar aero paku?
Bija šeit apspriesta jo kāds bija ielicis bildi, kāda tagad izskatās. Izskatījās viss slikti, bet parocies par forumu, mošk pus gads vēl nav riņķī :hahaha:
Profila bilde
Azbests
Ziņojumi: 853
Pievienojies: 01 Mai 2013, 03:37
Braucu ar: dirsu pa ledu
Atrašanās vieta: Пурвциемс
Reputācija: 4
 

30 Mai 2016, 18:37

cipruss18 rakstīja:kads nezin,kur un pie ka ir nonakusi mana vecaa kupeja ar aero paku?
tu domā melno 1.8IS?
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas


bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com