Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1728
- 1729
- 1730
- 1731
- 1732
- …
- 2228
- chevron_right

Pēc nesenas sarunas par šo tēmu, kur cilvēks cenās iestāstīt, ka nomainot tikai kloķeni var panākt lielāku tilpumu automātiski pieņēmu ko līdzīgu Toma rakstītajā, tā mana kļūda70cc rakstīja: +seeingman![]()
klanja garums un klokjenes gaajiens nav viens un tas pats, 2x klokjenes kas ir identiskas bet ar atskiriigiem klanju garumiem iet to pashu gaajienu. Viss elementāri apstāstīts krievu laiku mopēdu grāmatās. Biš saputrojās džeks.


Nu nē, tikai ar kloķeni, protams, nebiju domājis. Tas neiet cauri.
Gribēju atrast lapu, kur bija setupi dažādi kā panāks 2020cc, 2060cc, 2100cc ~ visādi šitādi. Ar M42/M44/M50B25/S50 daļām. Un vēl to dīzeļa kloķeni 2.1L gadijumā.
Gribēju atrast lapu, kur bija setupi dažādi kā panāks 2020cc, 2060cc, 2100cc ~ visādi šitādi. Ar M42/M44/M50B25/S50 daļām. Un vēl to dīzeļa kloķeni 2.1L gadijumā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Sveiki! Ir kādam interese par garāžas īri Teikas rajonā? Garāža ar bedri un malkas apkures krāsni. Atrodas privātmājas pagalmā.

Kādas blīves vietējie izmanto turbo projektiem? 


Kur iesakat Rīgā motoru no apakšas nomazgāt?

Elringu vai viktor reinz.funkyasshit rakstīja:Kādas blīves vietējie izmanto turbo projektiem?

Nu tas neko īsti nenozīmē. Es domāju kaut ko tādu kā Cosmetic gasket utml.Trakais911 rakstīja:Elringu vai viktor reinz.funkyasshit rakstīja:Kādas blīves vietējie izmanto turbo projektiem?


budžets: o-ringi + reinz
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.

Bet std elring biezākā blīve ir 2.05mm, ja nemaldos. Divi remontizmēri tikai ir.seeingman rakstīja:budžets: o-ringi + reinz
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.
+ kas tas par prikolu nopūst blīvi ar copper spray no abām pusēm pirms likšanas kopā?


Pa lielam lēnām jāmeklē variants, lai 400hp tur brīvi un var braukt ar to mašīnu ikdienā. Kaut kā tā.
Visi jau saka, ka standarta skrūves + standarta blīve turot 400hp vēsi, tik ar E85 jābrauc, bet E85 nav variants, jo ārpus Rīgas nevar izbraukt vai ir jāved līdzi 30l kanna kā minimums līdzī. Manā ikdienas maršrutā uz ģerevņu nekur nav E85.


Reāli jau tā ir tikai kloķene, kas izmaina to gājienu, bet jā to motorīti nevar salikt, nomainot tikai kloķeni, un ne jau tāpēc, ka kompresijas pakāpe samazinātos - ieliekot kloķeni ar lielāku gājienu, un nemainot klaņus ar virzuļiem mēs iegūstam lielāku kompresijas pakāpi, 99% gadījumu motoru nevarēs izgriezt, jo virzulis atdursies pret galvu. Daži izņēmumi - motoriem ar zemu CR, kuriem sprauga starp virzuli un galvu ir diezgan liela un sanāk ielikt kloķeni ar nedaudz lielāku gājienu, nemainot klaņus un virzuļus - sprauga samazinās CR palielinās.JānisK-[JK] rakstīja:Pēc nesenas sarunas par šo tēmu, kur cilvēks cenās iestāstīt, ka nomainot tikai kloķeni var panākt lielāku tilpumu automātiski pieņēmu ko līdzīgu Toma rakstītajā, tā mana kļūda70cc rakstīja: +seeingman![]()
klanja garums un klokjenes gaajiens nav viens un tas pats, 2x klokjenes kas ir identiskas bet ar atskiriigiem klanju garumiem iet to pashu gaajienu. Viss elementāri apstāstīts krievu laiku mopēdu grāmatās. Biš saputrojās džeks.ja izmanto attiecīgus virzuļus, lai nesamazinās kompresijas pakāpe tad jā.
Visa tā strokera taisīšana jau nenozīmē uzreiz mainam vairzuļus, mainam klaņus... Ja būvē strokeri, tad ņem un taisa entos aprēķinus - par cik lielāks gājiens būs jaunajai kloķenei, tas /2 ir par cik virzulis būs vairāk uz augšu no bloka, tad attiecīgi jārēķina, cik garus klaņus un virzuļus ar cik augstu compression height jāpielasa un vēl tā, lai sanāk vēlamā kompresijas pakāpe. Piemēram, manam 2.5 strokerim, kas tagad taisās virzuļi paliek oriģinālie, kas tajā blokā nāca, protams apfrēzēti, jo man CR vajadzēja baigi zemu, bet īsāku klani uzlikt es vairs nevarēju atļauties.

Standarta 2.5 motors viss tur 400hp, cik man ir teikuši cilvēki, kuru teikto man nav īpaša iemesla apšaubīt, bet nu ne vēsi turot, tā esot robeža, kur viss sāk kust un jāties kopā ar standarta kompresija pakāpi.funkyasshit rakstīja:Bet std elring biezākā blīve ir 2.05mm, ja nemaldos. Divi remontizmēri tikai ir.seeingman rakstīja:budžets: o-ringi + reinz
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.
+ kas tas par prikolu nopūst blīvi ar copper spray no abām pusēm pirms likšanas kopā?![]()
Pa lielam lēnām jāmeklē variants, lai 400hp tur brīvi un var braukt ar to mašīnu ikdienā. Kaut kā tā.
Visi jau saka, ka standarta skrūves + standarta blīve turot 400hp vēsi, tik ar E85 jābrauc, bet E85 nav variants, jo ārpus Rīgas nevar izbraukt vai ir jāved līdzi 30l kanna kā minimums līdzī. Manā ikdienas maršrutā uz ģerevņu nekur nav E85.
To cik standarta blīve + oringi tur varēs noskaidrot, kad es beidzot salikšu savu 2.5 strokeri un uzmetināšu kolektoru holestam + vadība + sprauslas +sūknis ++++++


2.05... un ko tad tu gribēji, cometic štoļi ir blīve 4mm? Turbo motors nav jābūvē, kompresijas pakāpi ar blīvi regulējot, pārāk bieza blīve nav labi.

Ar blīvi samazināt kompresiju līdz 9:1 ir normāls budžeta variants.seeingman rakstīja:Standarta 2.5 motors viss tur 400hp, cik man ir teikuši cilvēki, kuru teikto man nav īpaša iemesla apšaubīt, bet nu ne vēsi turot, tā esot robeža, kur viss sāk kust un jāties kopā ar standarta kompresija pakāpi.funkyasshit rakstīja:Bet std elring biezākā blīve ir 2.05mm, ja nemaldos. Divi remontizmēri tikai ir.seeingman rakstīja:budžets: o-ringi + reinz
Ar blīvēm jau var izplūst baigi gari, jo veidi ir milzīgi daudz, sākot ar to pašu budžetu, beidzot ar kapara blīvi + o-ring vai pyramid.
Par cometic... es nezinu, kaut kā nerekomendētu, jo daudzi saka, ka pēdējā laikā vairs nav tik labas, kā agrāk.
EVO9 rallija aparāts ar 9.2:1cr un 2bar+ spiedienu, piemēram, to cometicu izpūš nafig, bet std blīve tur.
+ kas tas par prikolu nopūst blīvi ar copper spray no abām pusēm pirms likšanas kopā?![]()
Pa lielam lēnām jāmeklē variants, lai 400hp tur brīvi un var braukt ar to mašīnu ikdienā. Kaut kā tā.
Visi jau saka, ka standarta skrūves + standarta blīve turot 400hp vēsi, tik ar E85 jābrauc, bet E85 nav variants, jo ārpus Rīgas nevar izbraukt vai ir jāved līdzi 30l kanna kā minimums līdzī. Manā ikdienas maršrutā uz ģerevņu nekur nav E85.
To cik standarta blīve + oringi tur varēs noskaidrot, kad es beidzot salikšu savu 2.5 strokeri un uzmetināšu kolektoru holestam + vadība + sprauslas +sūknis ++++++Varbūt kāds sponsorēs?
![]()
2.05... un ko tad tu gribēji, cometic štoļi ir blīve 4mm? Turbo motors nav jābūvē, kompresijas pakāpi ar blīvi regulējot, pārāk bieza blīve nav labi.

3.55mm ir biezākā Comsetic blīve.

well nu, katrs dara kā zin, es tik biezu blīvi neliktu 


Neskaitot aftermarket virzuļus, man grūti iedomāties ar kādu setup M50 2.8 strokerim varētu samazināt kompresiju uz 9 vai pat 8.5.

Kādēļ aftermarket? Vajag virpot tos pašusfunkyasshit rakstīja:Neskaitot aftermarket virzuļus, man grūti iedomāties ar kādu setup M50 2.8 strokerim varētu samazināt kompresiju uz 9 vai pat 8.5.

Tur ir daudz ko virpot? Man tas liekas kā nedrošs pasākums.

Kādēļ nedrošs? tā manuprāt dara visi lielajā sportā, es uzskatu, ka likt 5 stāvīgu galvas blīvi ir nedroši.funkyasshit rakstīja:Tur ir daudz ko virpot? Man tas liekas kā nedrošs pasākums.
Nu protams, ja mēs nerunājam tik tālu, kur tiek likts viss aftermarket performance


Es to visu zinu, vēl izmanto klaņu "saspiešanu" ja mainoties kloķenes gājienam esošais klanis ar virzuli atduras pret galvu. Tikai tai saspiešanai jābūt precīzai, lai nesavērpjas klanis.seeingman rakstīja:Reāli jau tā ir tikai kloķene, kas izmaina to gājienu, bet jā to motorīti nevar salikt, nomainot tikai kloķeni, un ne jau tāpēc, ka kompresijas pakāpe samazinātos - ieliekot kloķeni ar lielāku gājienu, un nemainot klaņus ar virzuļiem mēs iegūstam lielāku kompresijas pakāpi, 99% gadījumu motoru nevarēs izgriezt, jo virzulis atdursies pret galvu. Daži izņēmumi - motoriem ar zemu CR, kuriem sprauga starp virzuli un galvu ir diezgan liela un sanāk ielikt kloķeni ar nedaudz lielāku gājienu, nemainot klaņus un virzuļus - sprauga samazinās CR palielinās.JānisK-[JK] rakstīja:Pēc nesenas sarunas par šo tēmu, kur cilvēks cenās iestāstīt, ka nomainot tikai kloķeni var panākt lielāku tilpumu automātiski pieņēmu ko līdzīgu Toma rakstītajā, tā mana kļūda70cc rakstīja: +seeingman![]()
klanja garums un klokjenes gaajiens nav viens un tas pats, 2x klokjenes kas ir identiskas bet ar atskiriigiem klanju garumiem iet to pashu gaajienu. Viss elementāri apstāstīts krievu laiku mopēdu grāmatās. Biš saputrojās džeks.ja izmanto attiecīgus virzuļus, lai nesamazinās kompresijas pakāpe tad jā.
Visa tā strokera taisīšana jau nenozīmē uzreiz mainam vairzuļus, mainam klaņus... Ja būvē strokeri, tad ņem un taisa entos aprēķinus - par cik lielāks gājiens būs jaunajai kloķenei, tas /2 ir par cik virzulis būs vairāk uz augšu no bloka, tad attiecīgi jārēķina, cik garus klaņus un virzuļus ar cik augstu compression height jāpielasa un vēl tā, lai sanāk vēlamā kompresijas pakāpe. Piemēram, manam 2.5 strokerim, kas tagad taisās virzuļi paliek oriģinālie, kas tajā blokā nāca, protams apfrēzēti, jo man CR vajadzēja baigi zemu, bet īsāku klani uzlikt es vairs nevarēju atļauties.

+ biezā blīve nav laba doma, pirms 10+gadiem tas pārbaudīts, varianti daudz, bet toreiz tika likta starplika un divas alumīnija vai stock blīves, katra savā pusē protams, tur līdz kādai robežai, tādam "sendvidžam" ir paaugstināts risks izjukt.seeingman rakstīja:well nu, katrs dara kā zin, es tik biezu blīvi neliktu

Edzi, Tu tiešām domā, ka lielajā sportā visi pisās ar to kas ir lai tikai iepistu kapeiku? Vai tomēr nopērk tos virzuļus pa 500-600eur cik nu tur viņi maksā. Viena laba turbīna maksā daudz vairāk...
Zinu, kas, piemēram, gvido elksnim bija motorā - 2.8 kloķene, toyota supra virzuļi, eagle klaņi, acl šāles, total seal gredzeni, arp špiļkas, pyramid galvas blīve, ģilzēts m52 bloks, ar pastiprinošu tērauda plāksni starp karteri un bloku, galvai kanālus kāds ar kreiso kāju grebis, std vārsti & atsperes, laikam schrick sadalenes. CR 7.8:1
Gaļas ko ņemt nost tur īpaši daudz nav, konkrēti precīzi 2.8 virzuļus mērījis neesmu, bet uz pirkstometra tur ir tik pat cik visiem pārējiem. m50tub20 virzuļiem man sanāca ~milimetru noņemt nost un biezums vidū palika 5mm, respektīvi pieļaujamais minimums.
ko citu ielikt? Ieliec m54b30 virzuļus, tie ir zemāki diezgan.
Zinu, kas, piemēram, gvido elksnim bija motorā - 2.8 kloķene, toyota supra virzuļi, eagle klaņi, acl šāles, total seal gredzeni, arp špiļkas, pyramid galvas blīve, ģilzēts m52 bloks, ar pastiprinošu tērauda plāksni starp karteri un bloku, galvai kanālus kāds ar kreiso kāju grebis, std vārsti & atsperes, laikam schrick sadalenes. CR 7.8:1
Gaļas ko ņemt nost tur īpaši daudz nav, konkrēti precīzi 2.8 virzuļus mērījis neesmu, bet uz pirkstometra tur ir tik pat cik visiem pārējiem. m50tub20 virzuļiem man sanāca ~milimetru noņemt nost un biezums vidū palika 5mm, respektīvi pieļaujamais minimums.
ko citu ielikt? Ieliec m54b30 virzuļus, tie ir zemāki diezgan.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1728
- 1729
- 1730
- 1731
- 1732
- …
- 2228
- chevron_right