Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 17:29

Nu da labi, man IS rij tāpat :lol:
ja vienīgi tu tikai līdz 2k brauc..
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

16 Jūn 2016, 17:45

Da nē, nav tik traki (līdz 2.5-3K rpm iegriežas parasti dzinējs), cita lieta cik asi to dari, kā izvertē apstākļus uz ceļa, luksoforus, kā pie tiem pieripo utt..
d[-_-]b
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 19:20

Pieripo ar heel toe :hahaha:

Nu galvenais jau braukt smooth, bet nu. man līdz 2.5-3k sanāk griezt visu laiku, pat mierīgi braucot.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

16 Jūn 2016, 19:26

Ar visu paskaļo izplūdi, shortshifteri, cieto sajūgu un pietiekami lielu jaudu griezt pāri tiem 2.5K vispar negribās (ja netaisies gonkot, bet vnk brauc no punkta A uz punktu B), vislaik gribās ātrāk nākamajā robā mest (kaut gan saprotu, ka tas nav gana veselīgi dzinējam). Ar bračkas stok 316i bez visādiem navarotiem iegriezt līdz 3-4K parasti sanāca pat pašam nemanot...
d[-_-]b
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 19:33

Vot jā, tur taisnība. Ok IS jau iet manāmi labāk par 1.6, bet nu uz šosejas pēc Saulkalnes radara visādi pasāti tos 70-120 spiež norm, tad līdzi arī jāgriež...
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
em.dzhii
Ziņojumi: 1048
Pievienojies: 09 Aug 2012, 16:07
Braucu ar: 530D 525D
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2016, 19:33

nu e39 ar 3,0D pilsētā ēd stabilu 10ieku , ar gazificēto sedanu pa pilsētu braukāties ir izdevīgāk, bet uz trases tieši otrādi, kur ar e39 braucot tādā pašā ātrumā, nerakstīšu cik ātri , Rob's vel iesniegumu uzrakstīs, ēd ~6l , bet e36 dikti vairāk
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 19:34

Nevajadzēja rakstīt pa 120 :lol:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
em.dzhii
Ziņojumi: 1048
Pievienojies: 09 Aug 2012, 16:07
Braucu ar: 530D 525D
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

16 Jūn 2016, 19:35

TomSkarsts rakstīja:Nevajadzēja rakstīt pa 120 :lol:
piecīts no 100-120 ēd vairāk nekā braucot biš ātrāk :lol:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 19:37

Tas diezgan interesanti. uz IS domāju neattiecas :hahaha: , jo 140 = 4k (nu pēc gps sanāk 130kmh), tad patēriņš aug tikai.

Eu, veči, kuru krāsu diskiem labāk? Dilemma :sad: :sad: :sad:
13380886_523268937882555_48343124_n.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

16 Jūn 2016, 22:04

priekšējo!!!
Kas tā kaut kāda kapara matētā? :D
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 22:07

Tiem diskiem krāsas kodu nevarot dabūt, pat piekrāsot nevarot, specifiska esot.

Līdzīgākais pieejamais, ko atradu:
Slēpts saturs: Parādīt
Pēdējais labojis TomSkarsts - 16 Jūn 2016, 23:55, kopā labots 1 reizi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 22:27

@zurkae36:
Nav mazliet nesmuki pārdot dzinēju, kuru ne Tu ne iepriekšējais īpašnieks nav dzirdējis darbībā, nezinot stāvokli, pa ejoša dzinēja cenu, kura, turklāt, ir 2x lielāka nekā iegādes cena? Es saprotu, ka mums te, forumā, piznesmeņu daudz, bet priekš kam mācies sliktāko? Tu pats nemaz nezini, cik un vai tas dzinējs iet.

Stulbi sanāk, Tu jau esi otrais pēc kārtas šim dzinējam, kurš to nopērk berzējot rokas, ka nu tik būs varka, pakratījis vadus un sapratis, ka nemāk salikt, tirgojot talāk.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
ZzevsS
Ziņojumi: 4781
Pievienojies: 06 Okt 2012, 12:07
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 11
 

16 Jūn 2016, 22:30

Kikaps rakstīja:@zurkae36:
Nav mazliet nesmuki pārdot dzinēju, kuru ne Tu ne iepriekšējais īpašnieks nav dzirdējis darbībā, nezinot stāvokli, pa ejoša dzinēja cenu, kura, turklāt, ir 2x lielāka nekā iegādes cena? Es saprotu, ka mums te, forumā, piznesmeņu daudz, bet priekš kam mācies sliktāko? Tu pats nemaz nezini, cik un vai tas dzinējs iet.

Stulbi sanāk, Tu jau esi otrais pēc kārtas šim dzinējam, kurš to nopērk berzējot rokas, ka nu tik būs varka, pakratījis vadus un sapratis, ka nemāk salikt, tirgojot talāk.
Tur jav pat virs tirgus cenas tiek prasīts...:D
Pats pagājušgad nopirku ļoti labu m52b20 swapu par to pašu naudu.
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

16 Jūn 2016, 22:54

TomSkarsts rakstīja:Tiem diskiem krāsas kodu nevarot dabūt, pat piekrāsot nevarot, specifiska esot.

Līdzīgākais pieejamais, ko atradu:
Attēls
un
Attēls
Kaut kas līdzīgs sepang bronze.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 23:14

Sepang bronze izskatās tīri neko arī, bet šķiet ka Mazda Driftwood 11b un Fiat 750 Marron Volciano ir tuvāk tiem, ko vēlos.
Konstatēju arī, ka balta krāsa maniem diskiem tizli izskatītos formas dēļ. Jādomā tikai vai vēl būs pulēšana arī vai jāatstāj vienā krāsā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 569
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39

16 Jūn 2016, 23:44

Kádi diski tev ir?
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

16 Jūn 2016, 23:55

Breyton Magic. 8J
Slēpts saturs: Parādīt
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
ValtersD
Ziņojumi: 576
Pievienojies: 29 Apr 2015, 17:04
Braucu ar: 177
Atrašanās vieta: Ādaži
Reputācija: 3
 

17 Jūn 2016, 01:10

Kas labāk un efektīvāk - Priekšējais stabilizatora stienis stiprināts pie plauktiem vai pie statnēm? :rolleyes:
Lietotas E36 Rezerves daļas!
Attēls
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

17 Jūn 2016, 01:34

ValtersD rakstīja:Kas labāk un efektīvāk - Priekšējais stabilizatora stienis stiprināts pie plauktiem vai pie statnēm? :rolleyes:
Te jau visi stāsta, ka labāk pie amortizatora, jo stūre atrāk griežoties atpakaļ.
Lai gan man liekas, ka labāks ir pie plaukta, bet tur jaņem (es neatceros uz sitiena no kā) laikam no forda, jo tam apakšā arī šara nevis bukse, kā orģinālajam e36 atsaitēm.
rvars
Ziņojumi: 1001
Pievienojies: 07 Mar 2012, 20:01
Braucu ar: sapņiem
Atrašanās vieta: lauki

17 Jūn 2016, 09:01

Lūk, par tām forda atsaitēm. Nav tā, ka tas ir performance downgrade? Oriģinālā izpildījumā atsaites apakšējā daļa neļauj stabilizatora stienim baigi kustēties, jo apakšā ir stingra bukse, savukārt, ar forda atsaitēm tur viss ļurinās uz priekšu, atpakaļ, pa labi, pa kreisi tieši tā iemesla dēļ, ka apakšējā daļā ir lodveida balsts, nevis bukse. Vai tas nav krietni neveiksmīgāks risinājums tieši tāda iemesla dēļ, ka tiek paaugstināta stabilizatora stieņa kustība dažādos virzienos? Idejiski jau būtu labāk, ja stienis kustētos pēc iespējas mazākā diapazonā, vai ne tā?

Savam auto arī saliku forda atsaites. Neesmu gan baigi gāzis, vai krāmējis, lai varētu salīdzināt, bet daily braukšanā atšķirību nejūtu ne uz labo, ne uz slikto pusi
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.