Šeit var papļāpāt !!!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1749
- 1750
- 1751
- 1752
- 1753
- …
- 2228
- chevron_right

Nu da labi, man IS rij tāpat 
ja vienīgi tu tikai līdz 2k brauc..

ja vienīgi tu tikai līdz 2k brauc..
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Da nē, nav tik traki (līdz 2.5-3K rpm iegriežas parasti dzinējs), cita lieta cik asi to dari, kā izvertē apstākļus uz ceļa, luksoforus, kā pie tiem pieripo utt..
d[-_-]b

Pieripo ar heel toe 
Nu galvenais jau braukt smooth, bet nu. man līdz 2.5-3k sanāk griezt visu laiku, pat mierīgi braucot.

Nu galvenais jau braukt smooth, bet nu. man līdz 2.5-3k sanāk griezt visu laiku, pat mierīgi braucot.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Ar visu paskaļo izplūdi, shortshifteri, cieto sajūgu un pietiekami lielu jaudu griezt pāri tiem 2.5K vispar negribās (ja netaisies gonkot, bet vnk brauc no punkta A uz punktu B), vislaik gribās ātrāk nākamajā robā mest (kaut gan saprotu, ka tas nav gana veselīgi dzinējam). Ar bračkas stok 316i bez visādiem navarotiem iegriezt līdz 3-4K parasti sanāca pat pašam nemanot...
d[-_-]b

Vot jā, tur taisnība. Ok IS jau iet manāmi labāk par 1.6, bet nu uz šosejas pēc Saulkalnes radara visādi pasāti tos 70-120 spiež norm, tad līdzi arī jāgriež...
Being second is being the first of the losers. /Senna/

nu e39 ar 3,0D pilsētā ēd stabilu 10ieku , ar gazificēto sedanu pa pilsētu braukāties ir izdevīgāk, bet uz trases tieši otrādi, kur ar e39 braucot tādā pašā ātrumā, nerakstīšu cik ātri , Rob's vel iesniegumu uzrakstīs, ēd ~6l , bet e36 dikti vairāk

Nevajadzēja rakstīt pa 120 

Being second is being the first of the losers. /Senna/

piecīts no 100-120 ēd vairāk nekā braucot biš ātrākTomSkarsts rakstīja:Nevajadzēja rakstīt pa 120


Tas diezgan interesanti. uz IS domāju neattiecas
, jo 140 = 4k (nu pēc gps sanāk 130kmh), tad patēriņš aug tikai.
Eu, veči, kuru krāsu diskiem labāk? Dilemma

Eu, veči, kuru krāsu diskiem labāk? Dilemma



Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

priekšējo!!!
Kas tā kaut kāda kapara matētā?
Kas tā kaut kāda kapara matētā?


Tiem diskiem krāsas kodu nevarot dabūt, pat piekrāsot nevarot, specifiska esot.
Līdzīgākais pieejamais, ko atradu:
Līdzīgākais pieejamais, ko atradu:
Slēpts saturs: Parādīt
Pēdējais labojis TomSkarsts - 16 Jūn 2016, 23:55, kopā labots 1 reizi.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

@zurkae36:
Nav mazliet nesmuki pārdot dzinēju, kuru ne Tu ne iepriekšējais īpašnieks nav dzirdējis darbībā, nezinot stāvokli, pa ejoša dzinēja cenu, kura, turklāt, ir 2x lielāka nekā iegādes cena? Es saprotu, ka mums te, forumā, piznesmeņu daudz, bet priekš kam mācies sliktāko? Tu pats nemaz nezini, cik un vai tas dzinējs iet.
Stulbi sanāk, Tu jau esi otrais pēc kārtas šim dzinējam, kurš to nopērk berzējot rokas, ka nu tik būs varka, pakratījis vadus un sapratis, ka nemāk salikt, tirgojot talāk.
Nav mazliet nesmuki pārdot dzinēju, kuru ne Tu ne iepriekšējais īpašnieks nav dzirdējis darbībā, nezinot stāvokli, pa ejoša dzinēja cenu, kura, turklāt, ir 2x lielāka nekā iegādes cena? Es saprotu, ka mums te, forumā, piznesmeņu daudz, bet priekš kam mācies sliktāko? Tu pats nemaz nezini, cik un vai tas dzinējs iet.
Stulbi sanāk, Tu jau esi otrais pēc kārtas šim dzinējam, kurš to nopērk berzējot rokas, ka nu tik būs varka, pakratījis vadus un sapratis, ka nemāk salikt, tirgojot talāk.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.

Tur jav pat virs tirgus cenas tiek prasīts...Kikaps rakstīja:@zurkae36:
Nav mazliet nesmuki pārdot dzinēju, kuru ne Tu ne iepriekšējais īpašnieks nav dzirdējis darbībā, nezinot stāvokli, pa ejoša dzinēja cenu, kura, turklāt, ir 2x lielāka nekā iegādes cena? Es saprotu, ka mums te, forumā, piznesmeņu daudz, bet priekš kam mācies sliktāko? Tu pats nemaz nezini, cik un vai tas dzinējs iet.
Stulbi sanāk, Tu jau esi otrais pēc kārtas šim dzinējam, kurš to nopērk berzējot rokas, ka nu tik būs varka, pakratījis vadus un sapratis, ka nemāk salikt, tirgojot talāk.

Pats pagājušgad nopirku ļoti labu m52b20 swapu par to pašu naudu.

Kaut kas līdzīgs sepang bronze.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Sepang bronze izskatās tīri neko arī, bet šķiet ka Mazda Driftwood 11b un Fiat 750 Marron Volciano ir tuvāk tiem, ko vēlos.
Konstatēju arī, ka balta krāsa maniem diskiem tizli izskatītos formas dēļ. Jādomā tikai vai vēl būs pulēšana arī vai jāatstāj vienā krāsā.
Konstatēju arī, ka balta krāsa maniem diskiem tizli izskatītos formas dēļ. Jādomā tikai vai vēl būs pulēšana arī vai jāatstāj vienā krāsā.
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Kádi diski tev ir?

Breyton Magic. 8J
Slēpts saturs: Parādīt
Being second is being the first of the losers. /Senna/

Kas labāk un efektīvāk - Priekšējais stabilizatora stienis stiprināts pie plauktiem vai pie statnēm? 


Te jau visi stāsta, ka labāk pie amortizatora, jo stūre atrāk griežoties atpakaļ.ValtersD rakstīja:Kas labāk un efektīvāk - Priekšējais stabilizatora stienis stiprināts pie plauktiem vai pie statnēm?
Lai gan man liekas, ka labāks ir pie plaukta, bet tur jaņem (es neatceros uz sitiena no kā) laikam no forda, jo tam apakšā arī šara nevis bukse, kā orģinālajam e36 atsaitēm.
Lūk, par tām forda atsaitēm. Nav tā, ka tas ir performance downgrade? Oriģinālā izpildījumā atsaites apakšējā daļa neļauj stabilizatora stienim baigi kustēties, jo apakšā ir stingra bukse, savukārt, ar forda atsaitēm tur viss ļurinās uz priekšu, atpakaļ, pa labi, pa kreisi tieši tā iemesla dēļ, ka apakšējā daļā ir lodveida balsts, nevis bukse. Vai tas nav krietni neveiksmīgāks risinājums tieši tāda iemesla dēļ, ka tiek paaugstināta stabilizatora stieņa kustība dažādos virzienos? Idejiski jau būtu labāk, ja stienis kustētos pēc iespējas mazākā diapazonā, vai ne tā?
Savam auto arī saliku forda atsaites. Neesmu gan baigi gāzis, vai krāmējis, lai varētu salīdzināt, bet daily braukšanā atšķirību nejūtu ne uz labo, ne uz slikto pusi
Savam auto arī saliku forda atsaites. Neesmu gan baigi gāzis, vai krāmējis, lai varētu salīdzināt, bet daily braukšanā atšķirību nejūtu ne uz labo, ne uz slikto pusi
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 1749
- 1750
- 1751
- 1752
- 1753
- …
- 2228
- chevron_right