dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- …
- 350
- chevron_right

Ideālā gadījumā pieslēdz diagnostiku un skatās kā zonde pilda savu funkciju.

Sodien piesleedzu pie kompja un uzrādija ka zonde vispar nepilda savu funkciju neuzrādija nekadas dzīvības pazīmes vnk domaaju mosh kkur vados ir vaina (tapēc arii gribeju uzzinat ka var pārbaudiit pashu zondi ?!) 


kaut kur netā, vat patte zem atiecīgā topika bija apraksts kādām jābūt pretestībām starp piniem.1076driver rakstīja:Sodien piesleedzu pie kompja un uzrādija ka zonde vispar nepilda savu funkciju neuzrādija nekadas dzīvības pazīmes vnk domaaju mosh kkur vados ir vaina (tapēc arii gribeju uzzinat ka var pārbaudiit pashu zondi ?!)

viewtopic.php?f=21&t=441

90% gadījumu, ja viņa neiet, ir beigta.
10% paliek vadu būšana.
Diagnostikā redz gan sildīšanu, gan signāla mainīgās vērtības.
Protams, ja kkur nav vads pārcirsts kā ar cirvi.
10% paliek vadu būšana.
Diagnostikā redz gan sildīšanu, gan signāla mainīgās vērtības.
Protams, ja kkur nav vads pārcirsts kā ar cirvi.

Paldies !marens rakstīja:viewtopic.php?f=21&t=441


Čau, klau kkādi sūdi, nesaprotu kas notiek, lieta tāda ka m42b18 liekas , ka jauda ir kkur pazudusi un vairs nav tik ass rāviens, manuprāt pat degvielu patērē vairāk, ā un reizēm parādās kkāda skaņa dzinēj telpā itkā ar naglu vilktu pa vecajiem radiatoriem
tas nemaz vairs nav forši

Cabooom
Nu jau lielos apjomos kloķvārpstas blīvslēgs laiž eļļu pastaigā. Jautājums sekojošs - kā viņu nomainīt? vai precīzāk - kā atskrūvēt skrūvi nr4? 

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

ka tik nebija kreisaa vitne, tagat uz sitienu ar vairs neaceros
...

Parastā vītne. Kreisā bija termomuftei. Nobloķē pie spararata un velc vaļā.

Viņa ir diezgan spēcīgi pievilkta 300 ar kapeikām ņūtoni...
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram

bija jābūt 20 Nm un uz līmes
ja nesanāk atvilkt, tad vajag ar rezoku skrūvi nedaudz pakarsēt, ne jau sarkankvēlē
ja nesanāk atvilkt, tad vajag ar rezoku skrūvi nedaudz pakarsēt, ne jau sarkankvēlē
Danke visiem!
vaļā dabūju tikai ar pamatīgu rori 



tikko pamaniju ka uzrakstīju 20 nm vajadzēja 200



Vītne tur ir parastā. IS motoram bij virs 300Nm. Pats vilku 300, jo atslēga neļauj vairāk
Skrūve jāliek esot pēctam jauna.
Lai pareizi atskrūvētu esot vajadzīgi šādi rīki. kopskats

Lai pareizi atskrūvētu esot vajadzīgi šādi rīki. kopskats
kur īsti lai meklēju vainu tanī, ka nepienāk strāva uz salonu (ne uz aizdedzi, ne apgaismojumu, nekur..)
izņēmu laukā veco m43b16, un vietā ieliku m50b28..
sākumā likās, ka masas nav, taču pie startera vadiem strāva pienāk, pārbaudīju. tālāk gan nekur. kaut kādi releji arī jāpārsprauž pie tāda swapa, vai vaina kur citur?
izņēmu laukā veco m43b16, un vietā ieliku m50b28..
sākumā likās, ka masas nav, taču pie startera vadiem strāva pienāk, pārbaudīju. tālāk gan nekur. kaut kādi releji arī jāpārsprauž pie tāda swapa, vai vaina kur citur?


Esi aizmirsis uzlikt lielo plusa vadu kas iet uz Drošinātāju kasti šofera pusē pie ugunsienas. Respektīvi, resns + vads Tev jāaizvelk no akumulatora uz to kasti.
opā, par to neiedomājos
paldies, rīt pamēģināšu 



Kāds zin der sedanam 328 reduktora pusas no 325tds ? runā ka esot izturīgakas par org 2,8
Drive until you die with your e36


ja derCastroll rakstīja:Kāds zin der sedanam 328 reduktora pusas no 325tds ? runā ka esot izturīgakas par org 2,8


-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- …
- 350
- chevron_right