Lindas e36-Bacon
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 38
- chevron_right
Vot Jums Linda!
Komplektā ar smuki ielikto m54 nāktu arī negulētas naktis ar domām par to, kādas tur šāles, kloķene, kādā stāvoklī cilindri, virzuļi, cik sadiluši gredzeni, kādas sēžas, vadīklas Pareizi sabūvētu motoru jau nu noteikti nevar nosaukt par naudas noraušanu podāLinda rakstīja:Jūs patiešām domājat, ka viss būs tupa samests iekšā dilušā blokā un uzsēdināts uz sarkanā silikona?
Jā, naudas raušana podā gan sanāk, šobrīd paskaitot izmaksas sanāk smuki ielikts m54b30, bet to vai esmu ieguvēja vai zaudētāja redzēsim sezonas atklāšanā
Par šo zaanu tiešām rokas, pirksti , kājas augšāa , bumeros saprašana kaa 2 pirkstus apmiizt....( var spriest pēc ta ,ka vina motora projekts e30 ir paša izdomāts - drag race rezultati ari satriecoši m-kas liek tikai tā!), Viss bmw centrs Rīga atpūšas.. P.S var droši viņam jautat, prasīt loti izpalīdzīgs,pašam bij saskarsme...EJANSONS rakstīja:e30 foruma ir viens 3l strokeris no kura tiesam var macities. ja nemaldos lietotajs raitix
Tirgoju Jaunas rezerves daljas, ļoti labām cenām. (Elljas , filtri , akumulatori , piekare, amortizacija , dzinej daljas...) Raksti vai zvani 28322293!
hmmm...sezona vairs nav aiz kalniem
Man bija strokeris m50b28. Neiet vins tik labi ka gribejas. Bet parastie 52b28 bija aizmuguree
Man tas pats otrreiz noteikti neko tādu nedarītu, jo izmaksas priekš tās jaudas, visu pārlasot bijgutta rakstīja:Man bija strokeris m50b28. Neiet vins tik labi ka gribejas. Bet parastie 52b28 bija aizmuguree
agang rakstīja:Man tas pats otrreiz noteikti neko tādu nedarītu, jo izmaksas priekš tās jaudas, visu pārlasot bijgutta rakstīja:Man bija strokeris m50b28. Neiet vins tik labi ka gribejas. Bet parastie 52b28 bija aizmuguree
Nu nemaz tik traki nav , tie savi 500-100€ ir taa verti , vismaz zini ka motors ar svaigām detaļām un iet labāk nekā stock.
Tak te ir Latvija, lielaka dala negrib skirties no apm. 1.5k lai iegutu reali tehniski jaunu dzineju, varbut tapec, ka visa masina ta maksa... Hvz.
Bet nu ja, no pieredzes starp zurkistiem vertiba ir tikai tilpuma skaitliem, nav svarigi, ka motors reali ir restaurets, jo rekur tur srota var dabut diubleaston pa 600e un srota darbinieks saka ka motors ir top zustand, no angla automata un dzivs, tas poh ka vins reali jau ir pasnavibu uztaisijis, metajas sturi ar valejiem kanaliem, pilns ar sudiem, sakaltusiem salnikiem, sarkanam salem un no 0.03mm bieza nikasila parklajuma ir palicis labi ja 0.008, kas tulit tulit dalups nost, kad jaunais censonis ar pedali grida griezisies ap savu asi, mitrinot ciema mazinas... Un tikko parlasits motors skaitas pieslipeti varsti un noslipeta galva.
Bet nu ja, no pieredzes starp zurkistiem vertiba ir tikai tilpuma skaitliem, nav svarigi, ka motors reali ir restaurets, jo rekur tur srota var dabut diubleaston pa 600e un srota darbinieks saka ka motors ir top zustand, no angla automata un dzivs, tas poh ka vins reali jau ir pasnavibu uztaisijis, metajas sturi ar valejiem kanaliem, pilns ar sudiem, sakaltusiem salnikiem, sarkanam salem un no 0.03mm bieza nikasila parklajuma ir palicis labi ja 0.008, kas tulit tulit dalups nost, kad jaunais censonis ar pedali grida griezisies ap savu asi, mitrinot ciema mazinas... Un tikko parlasits motors skaitas pieslipeti varsti un noslipeta galva.
Zelta vārdi
Šajā forumā pārsvarā ir jaunieši, ar maziem ienākumiem un švakām zināšanām tehniskajā jomā, tādēļ arī reti var sagaidīt kvalitatīvus projektus vai pārbūves. Bet tas ir normāli, tam visam ir jāiziet cauri
Veiksmi darbos Linda
Veiksmi darbos Linda
Ir vērts, nav kāda starpība? Šim motoram es vismaz zināšu, kas ir vēderā un zināšu to, ka motors principā restaurēts, nevis - ooo, tikai 100k nobraukums, tad jau viss ir svaigs kā no rūpnīcas.
Jā, es varēju par 700 eur ss.lv nopirkt m54b30, aizbraukt pie Seeingman pačīkstēt, lai vadus savelk un būtu man 3l par 1000 eur, un vēl to veco m50b25 pārdot, vispār pa 600 eur swaps sanāktu, tas nekas, ka klab un grab tas motors, galvenais, lai nav strokeris, jo tas tak lol nau vērc.
Bet par darbiem runājot, bilžu nav pagaidām, varbūt vēlāk, ja uz sthencu aizbraukšu sabildēšu. Kapteinis ar seeingman vakar izjauca motoru, un konstatēts, ka bloks ir kā 25 gadus vecam motoram, lai gan varēja būt arī sliktāks, šodien gan jau seeingman samērīs visu un pados ziņu cik traki, bet pieļauju domu, ka jāmeklē cits labs bloks, bet diez vai būs tik viegli atrast diži labāku bloku, vai arī jāborē un jāmeklē citi virzuļi.
Jā, es varēju par 700 eur ss.lv nopirkt m54b30, aizbraukt pie Seeingman pačīkstēt, lai vadus savelk un būtu man 3l par 1000 eur, un vēl to veco m50b25 pārdot, vispār pa 600 eur swaps sanāktu, tas nekas, ka klab un grab tas motors, galvenais, lai nav strokeris, jo tas tak lol nau vērc.
Bet par darbiem runājot, bilžu nav pagaidām, varbūt vēlāk, ja uz sthencu aizbraukšu sabildēšu. Kapteinis ar seeingman vakar izjauca motoru, un konstatēts, ka bloks ir kā 25 gadus vecam motoram, lai gan varēja būt arī sliktāks, šodien gan jau seeingman samērīs visu un pados ziņu cik traki, bet pieļauju domu, ka jāmeklē cits labs bloks, bet diez vai būs tik viegli atrast diži labāku bloku, vai arī jāborē un jāmeklē citi virzuļi.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Ja uz bloka honējums vēl redzams tad vajadzētu būt ok, jo b30 virzuļi izplešas vairāk par b25, ja nemaldos tad labu bloku vajadzēja divas reizes pārhonēt, lai tie virzuļi nesprūst iekšā.
ne īsti, vnk vajag b30 virzuļus un jaunus m54 gredzenus, kurus pēc tam tu rūpīgi piebrauksi uz minerāleļļas vai pussintētikas kādu 1k km, kamēr nejutīsi to, ka motors strādā brīvi
ja tev ir čuguna bloks (man slinkums lasīt visu topiku), tad borē viņu uz 85mm un liec iekšā 1.9 virzuļus (m44). Tad gan prasīsies sabalansēt kloķeni un nedaudz apvirpot virzuļus, bet rezultātā būs tilpums tuvu 3.1 un kompresijas pakāpi arī brīvi varēsi sadzīt kādu gribēsies...
Par bloku nav ko saspringt, jo sieniņu biezums tam vecajam čuguna klucim atļauj izgrebt to 0,5mm, jo remontizmēra virzuļi ir uz 84,5mm.
(šis setups vēl nav testēts, bet tiek šobrīd vienā vietā realizēts - izskatās gan, ka būs ok)
Par bloku nav ko saspringt, jo sieniņu biezums tam vecajam čuguna klucim atļauj izgrebt to 0,5mm, jo remontizmēra virzuļi ir uz 84,5mm.
(šis setups vēl nav testēts, bet tiek šobrīd vienā vietā realizēts - izskatās gan, ka būs ok)
Ja virzuli ir 85mm, tad no ka galvas blive?
VAC vai Cometic. Tām ir pieejami 85mm.
šāds setups tikko beidza piebruakšanu - gatavojas regulēšanai, pagaidām viss labi - galvas blīve stock, kompresijas pakāpa nedaudz zem 11Petka rakstīja:ja tev ir čuguna bloks (man slinkums lasīt visu topiku), tad borē viņu uz 85mm un liec iekšā 1.9 virzuļus (m44). Tad gan prasīsies sabalansēt kloķeni un nedaudz apvirpot virzuļus, bet rezultātā būs tilpums tuvu 3.1 un kompresijas pakāpi arī brīvi varēsi sadzīt kādu gribēsies...
Par bloku nav ko saspringt, jo sieniņu biezums tam vecajam čuguna klucim atļauj izgrebt to 0,5mm, jo remontizmēra virzuļi ir uz 84,5mm.
(šis setups vēl nav testēts, bet tiek šobrīd vienā vietā realizēts - izskatās gan, ka būs ok)
tam čuguna klucim var urbt arī 86mm un viss bus labi, bloks taču tas pats kas S50b30
Kādu topiku ar aprakstu par savu projektu nevēlies uztaisīt? Interesanti būtu palasīt, kas ko kā.
pārāk daudz to projektu un ideju, laika trūkst būvēšanai kur nu vēl cept topikusRuu rakstīja:Kādu topiku ar aprakstu par savu projektu nevēlies uztaisīt? Interesanti būtu palasīt, kas ko kā.
šeit mans turbo projekts sākot no m20b25 - m20b28 - m50b29 šobrīd
http://www.kupunslipe.lv/forum/viewtopic.php?t=1171
ja m50 strokeris izdosies un būs iedvesma uzcepšu topiku e36.lv
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 38
- chevron_right