Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 50
- chevron_right
Man iepriekšējam bija tā, ka viss tosols pazuda kaut vai aizbraucot tikai uz veikalu, nekur nesuloja. Pēc nedēļas pats no sevis pārgāja un nekādas vainas motoram nebija.
Ar pasham pazuud bet citreiz ziemaa bija paaris nedeeljaas pus litrs. Bet piem pa visu vasaru labi ja 100 grami pazuda. Spiez aaraa gar radiatora salaidumiem. Bet taa jau 3 gadi sadziivo ar mani
tur jau ir tas knifs ka man ir saus gan radiators gav visur apkart/
minimalas suces ir sarezgiti atrast, drizak meklee nevis mitrumu, bet nogulsnes, ari zem iepludnieka kartigi apskaties. iespejams, jo kaukur tas skidrums paliek. izmegjini dzeses sistemas spiedien testu, iespejams ka loti palidzes, tas ari uzraadis vai kritas skidrums vai nee
...
+1 par spiediena testu.
Es arī 3 gadus braukāju laistījos ar tosolu. Tad vienu dienu nomainīju visu uz zaļo antifrīzu. Nākamajā apskates reizē uzreiz atradu vainu - radiators, jo varēja redzēt zaļas "nogulsnes".
Es arī 3 gadus braukāju laistījos ar tosolu. Tad vienu dienu nomainīju visu uz zaļo antifrīzu. Nākamajā apskates reizē uzreiz atradu vainu - radiators, jo varēja redzēt zaļas "nogulsnes".
Arii bija tada probleema, saakumaa zuda mazaak, pec tam vairaak, kad jau redzeeju ka spiediena rezultaataa vareja redzeet struuklu, kura naca ara no parplisushaa izpleshanas trauka, tad nu samainiiju radiatoru un tagad viss chiki piki-bambulja
problēma tāda --->
autiņš ļoti ātri uzvārās, un salonā silto gaisu nepūš vispār.
domāju tagad mainīt ūdens sūkni jo kā izrādās viņam tās dzirnaviņas salūzušas, bet jautajums tāds - vai tādēļ ka nedarbojas ūdens sūknis, tas ir iemesls tam,ka salonā nepūš silto gaisu? vai varētu būt ka ir sačakarējies termostats, vai galva, vai kas cits? vai ja nomainītu ūdens sūkni viss būtu kārtībā un autiņš nevārītos?
autiņš ļoti ātri uzvārās, un salonā silto gaisu nepūš vispār.
domāju tagad mainīt ūdens sūkni jo kā izrādās viņam tās dzirnaviņas salūzušas, bet jautajums tāds - vai tādēļ ka nedarbojas ūdens sūknis, tas ir iemesls tam,ka salonā nepūš silto gaisu? vai varētu būt ka ir sačakarējies termostats, vai galva, vai kas cits? vai ja nomainītu ūdens sūkni viss būtu kārtībā un autiņš nevārītos?
protams, nav cirkulācijas - nebūs tev siltā gaisa pečkā. Tik ja jau tā pāris reizes ir pakarsēts - iespējams būsi norāvis plaisu galvā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
ok, paldies pa info
Sveiki, jautājums tāds, kad ataisot radiatora korķi un atgaisojamo caurumu, dzesēšanas šķidrums kaut kur gar kloķenes galu (skripuli) gāžas ārā, virs tā skripuļa nevaru redzēt kas tur ir, bet varbūt jūs varat pateikt kas tur varētu būt pa vainu, pirms jaucu ārā, doma ir varbūt galvas blive, bet eļļa uz to mērāmo izskatās ka ir ok, bet kādas ir pazīmes galvas blivei ka ir beikta? auto 328 ar 325 bloku čuguna laikam m50. uzņemšu visus variantus!
auto neparkarst? eljas korkjis nau ar baltumiem iekspuse? dzeses limenis nekritas patstavigi?
jocigi ka tiesi nonjemot korkji tas viss notiek, iesaku palist zem auto un papetit nogulsnes no kurienes tiesi tek, varbut no trubinjam augstak un gar turieni vienk tek uz leju, kads vispar dzinejs?
jocigi ka tiesi nonjemot korkji tas viss notiek, iesaku palist zem auto un papetit nogulsnes no kurienes tiesi tek, varbut no trubinjam augstak un gar turieni vienk tek uz leju, kads vispar dzinejs?
...
Auto karst, korķis nav ar baltumiem, kritas arī tad ja korķi ciet, pat šlakstas pa skripuļiem kad pielaists, bet nelist tā ka korķi ir nost, apakšā palīdu, bet tur neko talāk neredz, trubas visas sausas, no trubām nekas nenāk, dzinejs 2.8, bet ar 2.5 bloku, tiko parunāju ar paris cilvēkiem un šie teica ka varētu but ūdens sūknim blīve beikta, jo t;a skat;ijos ka udens sūknis apm;eram virs to skripuli sanāk, bet tur jau redzēt neko nevar, tads variants var pastāvēt?
jaa varetu but, drizak ka nevis blive bet pats suknis un caur gultni laizh garam. ja es butu tu es uztaisitu radiatora spiedientestu u npalistu apaksaa un kartigi to visu izpipetu. varbut blokam plaisa un tad nau jegas neko megjinat labot
...
Norāvu nost to ūdens sūkni un tas izputējis un tāpēc gāzās ārā dzes. šķidrums....
Lai netaisītu jaunu topiku jautāšu te. Esmu redzējis daudziem E36 ventilatorus pirms radiatora. Tie no rūpnīcas jau nāk elektroniskie? Un tādu uzstādot parasto aiz radiatora (ar termomuftu) atstāj vai nahrenizē?
Tie, ko tu domā, ir kondicioniera radiatora ventilatori. Tie ieslēdzas tikai tad, kad motors sāk bik karst (ja runājam par motora dzesēšanu).
Ventilatori, kuri domāti tosola radiatora dzesēšanai, nāk tosola radiatoram "no aizmugures", t.i., no tās pašas puses, kur mufta. Bet tādā gadījumā mufta skrūvējas nost. Retums tādu ventilatoru, bet ir.
Ventilatori, kuri domāti tosola radiatora dzesēšanai, nāk tosola radiatoram "no aizmugures", t.i., no tās pašas puses, kur mufta. Bet tādā gadījumā mufta skrūvējas nost. Retums tādu ventilatoru, bet ir.
Par kondicionieri biju aizmirsis Paldies par info!
sakombinet var viskautko, ieliekot savadaku termosledzi utt, vet vai tas ielas mashinaiir vajadzigs!?A!gars rakstīja:Par kondicionieri biju aizmirsis Paldies par info!
bmw ir pietiekami laba dzeses sistema, pat ar mazo radiatoru ja viss kartibaa, tapec nau nepieciesams tur kjimikjot neko. trasei jaa, savadak uz problemam vien uzprasisies. ir cilveki kas njem muftu nost lai iegutu to papildus 1 zirgspeka jaudu uz ritenjiem, pats pa to esmu domajis, bet jega ko tadu, ir darit tikai tad, kad viss cits jaudas palielinasanai daudz maz jau ir sadarits
...
Vot par Wcoast gateri arī es domāju jau kadu laiku Tāpēc ar prasīju vai nav gadījumā plug&play tur kāds variants. Tev ir sataisīts ar pogu no salona, lai slēdzas vai automātiski?
Auto 90% gadījumu tiek izmantos kā ielas auto, bet es uzskatu, ka dzeses tā pat kā bremžu nekad nevar būt pa daudz Turklāt bijusi nelāga pieredze ar nepietiekamu dzesi +30 grādos sastrēgumā.
Auto 90% gadījumu tiek izmantos kā ielas auto, bet es uzskatu, ka dzeses tā pat kā bremžu nekad nevar būt pa daudz Turklāt bijusi nelāga pieredze ar nepietiekamu dzesi +30 grādos sastrēgumā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 50
- chevron_right