ArchizLV TECHNO VIOLET
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 23
- chevron_right
Cepuri nost! Malacis, tiešām prieks skatīties uz tādiem padarītiem darbiem
Ko lai saka, nevaram sagaidīt, kad atbrauksi arī līdz mums un mēs redzēsim šo skaistuli dzīvē
Ko lai saka, nevaram sagaidīt, kad atbrauksi arī līdz mums un mēs redzēsim šo skaistuli dzīvē
congratulations
Tīri nostrādāts
Un man visu laiku likās, ka Tev ir 2.8
Labi darbi sadarīti un par krāsu pilnībā piekrītu, tāpēc arī pats pārkrāsoju atkal baklažānā!
Labi darbi sadarīti un par krāsu pilnībā piekrītu, tāpēc arī pats pārkrāsoju atkal baklažānā!
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Paldies!
Ja jau rakstu, tad arī mini askaite- pēc garā brauciena uz bmw pasākumu atklājās ka termostata majiņai ir kādi 12mm gara plaisa un oranžā blīve bij beigta. Pateicoties labiem cilvēkiem tika sadabūta pilnīgi jauna mājinā ar visām blīvēm un pats labākais ka pa velti! Tā tika nomainīta, bet šoreiz diemžēl bez bildēm. Cerams ka nākamreiz būs kāds nopietnāks updeits.
Ja jau rakstu, tad arī mini askaite- pēc garā brauciena uz bmw pasākumu atklājās ka termostata majiņai ir kādi 12mm gara plaisa un oranžā blīve bij beigta. Pateicoties labiem cilvēkiem tika sadabūta pilnīgi jauna mājinā ar visām blīvēm un pats labākais ka pa velti! Tā tika nomainīta, bet šoreiz diemžēl bez bildēm. Cerams ka nākamreiz būs kāds nopietnāks updeits.
Jums tur svešā zemē dzīvojot parādās jauni jaunvārdi termostata mājiņa = korpuss.
Jaa, taa vinsh ir! Citreiz pat triis valodas sajaucas kopa un izveidojas kads jauns vards.
krāsa vnk koncha auto ... laikam jau esumu teicis
Motors arī nu jau pareizais
Un malači par vietu kur motora maiņa notika. Ja grib un vajag, tad var visu.
Motors arī nu jau pareizais
Un malači par vietu kur motora maiņa notika. Ja grib un vajag, tad var visu.
Kas šeit notiek? Tavējais arī ziemas miegā?
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Nop, ikdienas lietošanā. Daudz darba, reāli nevaru pieķerties pie mašīnas, lai taisītu kādas reālas pārvērtības pagaidām, bet nu uz ned.nogali cerams ka būs brīvāks brīdis iemest kādu updeitu.
Bez panikas, nekas montruāls te nenotiek, pāris sīkumi, tā atzīmējos, lai tauta nedomā ka es savu drotu esmu pārdevis.
Kādu laiku traki svīda logi, zuda dzesēšanas šķidrums un kad ieslēdza pečku uz karsto, tad smirdēja viss salons pēc antifrīza nejēgā. Zināju kas bija vainīgs, tikai rokas necēlās to labot. Tad nu beidzot saņēmos un nomainiju salona radiātoriņu, liekas ka grūtākais bija iestūķēt atpakaļ maģīti, jo stulbais vadu mučkulis traucēja.
Kādu laiku traki svīda logi, zuda dzesēšanas šķidrums un kad ieslēdza pečku uz karsto, tad smirdēja viss salons pēc antifrīza nejēgā. Zināju kas bija vainīgs, tikai rokas necēlās to labot. Tad nu beidzot saņēmos un nomainiju salona radiātoriņu, liekas ka grūtākais bija iestūķēt atpakaļ maģīti, jo stulbais vadu mučkulis traucēja.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pats beigtais radiātoriņš. Pirmā vilde ar jaunu radiātoru.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Bildes ar satellētu salonu vel nav, jo ielikts ir tikai šofera Vader krēsls.
Kā arī pagaišnedēļ tikai aizmaukts pie Armando uz darbnīcu un uzmetināts viens aizmugurējais nerūsējošā tērauda glāžu savilcējs. Tika uztaisīts tieši tāds kādu es vēlējos, pats Armando iespējams ka uzbūvēs sev savādāka dizaina, bet to jau vel nevar zināt. No sākuma tika saķerts uz mašīnas un tad noņemts un kārtīgi sametināts un nopulēts. Un arī pāris bildes no procesa.
P.S. tika uzlikts uz mašīnas un noņemts, jo jāizgriež vel caurumi pelēkajos apšuvumos, cerams rīt to izdarīšu.
Kā arī pagaišnedēļ tikai aizmaukts pie Armando uz darbnīcu un uzmetināts viens aizmugurējais nerūsējošā tērauda glāžu savilcējs. Tika uztaisīts tieši tāds kādu es vēlējos, pats Armando iespējams ka uzbūvēs sev savādāka dizaina, bet to jau vel nevar zināt. No sākuma tika saķerts uz mašīnas un tad noņemts un kārtīgi sametināts un nopulēts. Un arī pāris bildes no procesa.
P.S. tika uzlikts uz mašīnas un noņemts, jo jāizgriež vel caurumi pelēkajos apšuvumos, cerams rīt to izdarīšu.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Cik ilgu laiku vajadzēja , lai to salona radiatoru nomainītu pilnībā?
Glāžu atsaite
Glāžu atsaite
Thanks!
No pirmās līdz atkal tai pašai pirmai skrūvēi liekas ka bija kādas 6stundas, bet tas nav pa 100% akurāts laiks.
No pirmās līdz atkal tai pašai pirmai skrūvēi liekas ka bija kādas 6stundas, bet tas nav pa 100% akurāts laiks.
nu moins, ātras rokas Tev....
Un jā, pateicoties Taviem attēliem ieliktajiem ar glāžu atsaiti, es beidzot sapratu kā to trubu pa vidu pareizi sametināt pie tām sagatavēm diezgan smuks cipars ietaupās taisot tādu, nekā pērkot jau gatavu, nu normālu es domāju.
Un jā, pateicoties Taviem attēliem ieliktajiem ar glāžu atsaiti, es beidzot sapratu kā to trubu pa vidu pareizi sametināt pie tām sagatavēm diezgan smuks cipars ietaupās taisot tādu, nekā pērkot jau gatavu, nu normālu es domāju.
uzliksi tepikji, kreslus aizmugurejos, tad bus kruts skats
ridlih, nau tikai viens pareizais veids kaa uztaisit strutbrace
katraa zinjaa sii ir uztaisista maksimali cieta. respektivi nau visapr pat pus mm brivkustiba, uz saniem kad uzlikta virsuu, pat ar nepievilktaam skruvem.
ps. archizlv, ierkrita aciis tas nesmukais caurums durvju gumijai. tavam perfektajam auto tadas lietas nepiestav
ridlih, nau tikai viens pareizais veids kaa uztaisit strutbrace
katraa zinjaa sii ir uztaisista maksimali cieta. respektivi nau visapr pat pus mm brivkustiba, uz saniem kad uzlikta virsuu, pat ar nepievilktaam skruvem.
ps. archizlv, ierkrita aciis tas nesmukais caurums durvju gumijai. tavam perfektajam auto tadas lietas nepiestav
...
noteikti, ka nav, bet vadoties vēl pēc tiko Tevis teiktā:" katraa zinjaa sii ir uztaisista maksimali cieta. respektivi nau visapr pat pus mm brivkustiba, uz saniem kad uzlikta virsuu, pat ar nepievilktaam skruvem" , šis noteikti ir way to go un redzot šo veikumu, domāju, ka arī priekšas atsaiti gan jau var tikpat smuki uztaisīt. Vienīgi, kopš man ir ielikti glāžu pastiprinošie elementi (aizmirsu kā sauc pareizi), tad, ja uzliek vēl glāžu atsaiti, paliek tikai 2 - 3 apgriezini skrūvēm kuras piegriež no augšas glāzei , ar kurām pieskrūvē koilu. Nu Tu saprati par ko runāju domāju. Ir gan ieteikts variants - ārā orģinālās skrūves un likt iekšā garākas.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 23
- chevron_right