TURBO

Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

07 Aug 2016, 18:57

bestbmw rakstīja:
Valtmeikers rakstīja:
TomSkarsts rakstīja:
1000 no IS ? Man jau likās, ka 300hp ir lopā :hahaha:
Nav reāli 1000hp. Pat 500 ne
Vacija ir otrais golps AR 1200hp. Kapc Lai no is nedabutu 1000hp?
Lol nau veerc, vińš zina labāk.
Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

07 Aug 2016, 19:06

Profila bilde
bubucis
Ziņojumi: 53
Pievienojies: 20 Jan 2016, 18:31
Reputācija: 1
 

09 Aug 2016, 01:51

Tātad jautājums par turbīnu apkalpi- eļļošana,dzese, tā lai turbīnai dzīve ir viegla un ilga.
Lodīšu gultņu turbīnām- kā pareizi izvēlēties eļļas pievadkanāla restriktora diametru- aprēķini,formulas?
Journal vai vtulkas gultnis (hvz kā LV) restrikcija ir vajadzīga, nav?
Kas ar diesel turbīnām? Cik saprotu lielākoties dzēsēšana ir tikai ar eļļas padevi. Kā būtu ar Hoslet HX35 uz m50 motora, tā kuru nissan skylinisti slavē?
Profila bilde
Bucis
Ziņojumi: 172
Pievienojies: 23 Mai 2013, 20:11
Braucu ar: 325iT
Atrašanās vieta: Kuldīga
Reputācija: 2
 

09 Aug 2016, 08:33

bubucis rakstīja:Tātad jautājums par turbīnu apkalpi- eļļošana,dzese, tā lai turbīnai dzīve ir viegla un ilga.
Lodīšu gultņu turbīnām- kā pareizi izvēlēties eļļas pievadkanāla restriktora diametru- aprēķini,formulas?
Journal vai vtulkas gultnis (hvz kā LV) restrikcija ir vajadzīga, nav?
Kas ar diesel turbīnām? Cik saprotu lielākoties dzēsēšana ir tikai ar eļļas padevi. Kā būtu ar Hoslet HX35 uz m50 motora, tā kuru nissan skylinisti slavē?
Lodīšu turbīnām noteikti vajag eļļas padeves ierobežošanu, to cik mazu vai lielu to caurumiņu taisīt laikam atkarīgs no eļļas spiediena, bet kā standarts gatavajiem eļļas padeves kītiem ir 1mm.
HX35 ir liels un lēns turbo, priekš M50, daudz piemērotāks būtu GT3076
Profila bilde
TurboYoda
Ziņojumi: 69
Pievienojies: 27 Dec 2015, 15:56
Braucu ar: BMW E36 323

28 Aug 2016, 19:01

Sveiki,varbūt kādam ir zināms cilvēks vai kāds veikals kur var iegādāties jēdzīgu turbo kolektoru prieks m52.
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

28 Aug 2016, 19:09

TurboYoda rakstīja:Sveiki,varbūt kādam ir zināms cilvēks vai kāds veikals kur var iegādāties jēdzīgu turbo kolektoru prieks m52.
3b man liekas tev uztaisīs.
Profila bilde
Zabiits
Ziņojumi: 297
Pievienojies: 03 Nov 2013, 23:11
Braucu ar: 325 coupe
Atrašanās vieta: ikšķile

14 Sep 2016, 16:21

Sveiki tauta,
varbūt kāds no šejienes ir ātrajā variantā ākstoties ir uzlicis 1.8 is dzinējam turbīnu??
varbūt var padalīties ar informāciju?

p.s pieļauju domu ka kāds jau teiks ( ieliec m50b25/8 ) bet nu ir auto ar 1.8 is un gribas kautko pabūvēt tam pašam.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

14 Sep 2016, 17:15

Ar turbo ir 2 varianti vai nu ddm vai taisi kārtīgi (pa dārgo)
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

14 Sep 2016, 17:17

kars rakstīja:Ar turbo ir 2 varianti vai nu ddm vai taisi kārtīgi (pa dārgo)
ir vēl trešais:

Paprasīt -AF-, kas viņam ar to is turbo kitu. Jo kādu laiku atpakaļ teica, ka esot labs komplekts pa nedārgām naudām :lol: :hahaha:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

14 Sep 2016, 19:24

-AF- bja tak pa pāris pakām :hahaha:
lētais ātrais variants ir pārmetināt kolektoru lai trubas iet uz augšu un piemetnāt flanci priekš turbo.
Turbo virsū, uzvirpo adapteri pie eļļas spiediena dačika, lai dabūtu eļļas spiedienu, tālāk iz jāuztaisa eļļas atplūde no turbo, tur ir sarežģītāk, isam laikam nevar noņemt priekšējo vāku tik viegli kā m50/52, tad vai nu jāņem karteris nost un karterī jātaisa, vai jāborē caurums blokā un pēc tam jāskalo cauri ar dīzeli, lai skaidas dabūtu ārā.
Tālāk turbo virsū trubas klāt, taisam downpaipu, gaisa trubas uz ieplūdi caur interkūleri.
Mafs jāliek turbo priekšā, kur sūc gaisu iekšā.
pie kolektora šlauciņu uz spiediena slēdzi kas slēdzas pie kādiem 0.3-0.5bar(eļļas spiediena dačiks) uzaisam, lai tas ieslēdz releju, kas ieslēdz papaildus sprauslu pirms droseles, lai pietiek benzīna, kad dod grīdā ar boostu.
PIeliekam boost gaugi un ar wastegate noregulējam spiedienu, lai nav vairāk par kādiem 0.8bar un maucam.
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Sep 2016, 18:25

bet ja tā godīgi, tad saturbanizēt nekad nebūs lēti, tur pat taisot totālu gateri, vācot daļas pļavā, un metinot ar elektrodu kop, ā kā nekruķī sanāks vismaz 1.5k :lol:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Sep 2016, 18:29

Kikaps rakstīja:
kars rakstīja:Ar turbo ir 2 varianti vai nu ddm vai taisi kārtīgi (pa dārgo)
ir vēl trešais:

Paprasīt -AF-, kas viņam ar to is turbo kitu. Jo kādu laiku atpakaļ teica, ka esot labs komplekts pa nedārgām naudām :lol: :hahaha:
kā kuram nedārgi.

Teiksim labu price-performance turbokitu uztaisīt- noregulēt uz kādiem 400-500hp uz m50b25 pie mums izmaksās 4000-5000e

bet ja mēs tam nopietni piedurtos, ar kaltām iekšām, ar brendīgām detaļām, ar brendīgu turbo, ar Korvet vadību, un kapitālo motora pārlasīšanu tad izmaksas nostātos 10 000 - 12 000 e, bet tad mēs tur runāsim par 700-1200hp uz spararata :super:
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

15 Sep 2016, 18:52

Kjr nauda AF jaskaita? :hahaha:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
Kurlis
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 26 Feb 2013, 20:49

15 Sep 2016, 18:54

-AF- rakstīja:
Kikaps rakstīja:
kars rakstīja:Ar turbo ir 2 varianti vai nu ddm vai taisi kārtīgi (pa dārgo)
ir vēl trešais:

Paprasīt -AF-, kas viņam ar to is turbo kitu. Jo kādu laiku atpakaļ teica, ka esot labs komplekts pa nedārgām naudām :lol: :hahaha:
kā kuram nedārgi.

Teiksim labu price-performance turbokitu uztaisīt- noregulēt uz kādiem 400-500hp uz m50b25 pie mums izmaksās 4000-5000e

bet ja mēs tam nopietni piedurtos, ar kaltām iekšām, ar brendīgām detaļām, ar brendīgu turbo, ar Korvet vadību, un kapitālo motora pārlasīšanu tad izmaksas nostātos 10 000 - 12 000 e, bet tad mēs tur runāsim par 700-1200hp uz spararata :super:
4-5k eur tīri par m50b25 jaudu? Izklausās drusku overpriced, gandrīz reizes divas. Tāda cena varētu būt ar jau pielāgotiem pārējiem piedziņas mezgliem, kas (iespējams) turēs to jaudu :rolleyes:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Sep 2016, 19:10

Kam interesēs tam tiks viss paskaidrots. Šeit tofiku nepiekakāšu. Un nestrīdēšos ka kāds laukos to izdarīs labāk un lētāk un ātrāk un dibenvaigus noskūpstīs. ;)
Profila bilde
Kurlis
Ziņojumi: 789
Pievienojies: 26 Feb 2013, 20:49

15 Sep 2016, 19:13

Topiks atbilstošs turbo tēmai, kāda vēl kakāšana? Protams, bagāts dara kā grib un nabags - kā var, taču gluži par laukiem vai dibena bučošanu to, ka cilvēks ietaupa daudz naudas, palasot internetu un liekot lietā loģisko domāšanu, es nesauktu :)

Veiksmi!
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Sep 2016, 19:19

Pag. Es tak neko slikti nesaku par tiem kuri to dara paši. Es to daru arī pats.
Es runāju par produktu ko mēs piedāvājam attiecīgi gūstot peļņu. Tātad ja kādam tas interesē privāti tiek izrunāts kas un kā un noteikts cipars. Ja tas apmierina noslēdzam vienošanos-līgumu. Ja neapmierina tad neko.

Kādi vēl jautājumi?
Nē visiem ir vēlme skrūvēt auto. Ir citi kuri grib nolocīt € un saņemt gatavu produktu.

P.s ja vienosimies par ciparu tad varam arī noorganizēt skūpstu uz dajebkā, tik paši gan tur neņemsim dalību ;)
cipruss18
Ziņojumi: 11874
Pievienojies: 19 Jan 2013, 15:32
Braucu ar: A8 4.2 d3 q cabrio

15 Sep 2016, 19:33

Nu var jau 2.5 tds turbini uzlikt uz likt slipi :hahaha:
ar kompatu pa brugji
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Sep 2016, 19:37

Var jau vnk ražīgākas sprauslas uzlikt un konusnieku . Ja nevar. Varam to par naudu izdarīt.
Teiksim par 70e.
Ja pats konsultēs tad 100
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

15 Sep 2016, 19:45

-AF- rakstīja:bet ja tā godīgi, tad saturbanizēt nekad nebūs lēti, tur pat taisot totālu gateri, vācot daļas pļavā, un metinot ar elektrodu kop, ā kā nekruķī sanāks vismaz 1.5k :lol:
jocigi, es pagajusovasar uzliku turbinu (2.5 tds) uz m50b20tu ar visu interkooleru u.t.t....

gaja ok. tikai vadiba piedirsa(simens) bet ar paris upgreidiem bija tapat ok.. neteiksu ka bija monstrs,bet ar 4to un 3.45 reduktoru pa sausu vel vareja kramet.. kopejas izmaksas 65 eur.. :hahaha:

neticat,pohuj,bet ta nu tas ir.. :super: