TURBO
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 35
- chevron_right
Lol nau veerc, vińš zina labāk.bestbmw rakstīja:Vacija ir otrais golps AR 1200hp. Kapc Lai no is nedabutu 1000hp?Valtmeikers rakstīja:Nav reāli 1000hp. Pat 500 neTomSkarsts rakstīja:
1000 no IS ? Man jau likās, ka 300hp ir lopā
Tātad jautājums par turbīnu apkalpi- eļļošana,dzese, tā lai turbīnai dzīve ir viegla un ilga.
Lodīšu gultņu turbīnām- kā pareizi izvēlēties eļļas pievadkanāla restriktora diametru- aprēķini,formulas?
Journal vai vtulkas gultnis (hvz kā LV) restrikcija ir vajadzīga, nav?
Kas ar diesel turbīnām? Cik saprotu lielākoties dzēsēšana ir tikai ar eļļas padevi. Kā būtu ar Hoslet HX35 uz m50 motora, tā kuru nissan skylinisti slavē?
Lodīšu gultņu turbīnām- kā pareizi izvēlēties eļļas pievadkanāla restriktora diametru- aprēķini,formulas?
Journal vai vtulkas gultnis (hvz kā LV) restrikcija ir vajadzīga, nav?
Kas ar diesel turbīnām? Cik saprotu lielākoties dzēsēšana ir tikai ar eļļas padevi. Kā būtu ar Hoslet HX35 uz m50 motora, tā kuru nissan skylinisti slavē?
Lodīšu turbīnām noteikti vajag eļļas padeves ierobežošanu, to cik mazu vai lielu to caurumiņu taisīt laikam atkarīgs no eļļas spiediena, bet kā standarts gatavajiem eļļas padeves kītiem ir 1mm.bubucis rakstīja:Tātad jautājums par turbīnu apkalpi- eļļošana,dzese, tā lai turbīnai dzīve ir viegla un ilga.
Lodīšu gultņu turbīnām- kā pareizi izvēlēties eļļas pievadkanāla restriktora diametru- aprēķini,formulas?
Journal vai vtulkas gultnis (hvz kā LV) restrikcija ir vajadzīga, nav?
Kas ar diesel turbīnām? Cik saprotu lielākoties dzēsēšana ir tikai ar eļļas padevi. Kā būtu ar Hoslet HX35 uz m50 motora, tā kuru nissan skylinisti slavē?
HX35 ir liels un lēns turbo, priekš M50, daudz piemērotāks būtu GT3076
Sveiki,varbūt kādam ir zināms cilvēks vai kāds veikals kur var iegādāties jēdzīgu turbo kolektoru prieks m52.
3b man liekas tev uztaisīs.TurboYoda rakstīja:Sveiki,varbūt kādam ir zināms cilvēks vai kāds veikals kur var iegādāties jēdzīgu turbo kolektoru prieks m52.
Sveiki tauta,
varbūt kāds no šejienes ir ātrajā variantā ākstoties ir uzlicis 1.8 is dzinējam turbīnu??
varbūt var padalīties ar informāciju?
p.s pieļauju domu ka kāds jau teiks ( ieliec m50b25/8 ) bet nu ir auto ar 1.8 is un gribas kautko pabūvēt tam pašam.
varbūt kāds no šejienes ir ātrajā variantā ākstoties ir uzlicis 1.8 is dzinējam turbīnu??
varbūt var padalīties ar informāciju?
p.s pieļauju domu ka kāds jau teiks ( ieliec m50b25/8 ) bet nu ir auto ar 1.8 is un gribas kautko pabūvēt tam pašam.
Ar turbo ir 2 varianti vai nu ddm vai taisi kārtīgi (pa dārgo)
ir vēl trešais:kars rakstīja:Ar turbo ir 2 varianti vai nu ddm vai taisi kārtīgi (pa dārgo)
Paprasīt -AF-, kas viņam ar to is turbo kitu. Jo kādu laiku atpakaļ teica, ka esot labs komplekts pa nedārgām naudām
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
-AF- bja tak pa pāris pakām
lētais ātrais variants ir pārmetināt kolektoru lai trubas iet uz augšu un piemetnāt flanci priekš turbo.
Turbo virsū, uzvirpo adapteri pie eļļas spiediena dačika, lai dabūtu eļļas spiedienu, tālāk iz jāuztaisa eļļas atplūde no turbo, tur ir sarežģītāk, isam laikam nevar noņemt priekšējo vāku tik viegli kā m50/52, tad vai nu jāņem karteris nost un karterī jātaisa, vai jāborē caurums blokā un pēc tam jāskalo cauri ar dīzeli, lai skaidas dabūtu ārā.
Tālāk turbo virsū trubas klāt, taisam downpaipu, gaisa trubas uz ieplūdi caur interkūleri.
Mafs jāliek turbo priekšā, kur sūc gaisu iekšā.
pie kolektora šlauciņu uz spiediena slēdzi kas slēdzas pie kādiem 0.3-0.5bar(eļļas spiediena dačiks) uzaisam, lai tas ieslēdz releju, kas ieslēdz papaildus sprauslu pirms droseles, lai pietiek benzīna, kad dod grīdā ar boostu.
PIeliekam boost gaugi un ar wastegate noregulējam spiedienu, lai nav vairāk par kādiem 0.8bar un maucam.
lētais ātrais variants ir pārmetināt kolektoru lai trubas iet uz augšu un piemetnāt flanci priekš turbo.
Turbo virsū, uzvirpo adapteri pie eļļas spiediena dačika, lai dabūtu eļļas spiedienu, tālāk iz jāuztaisa eļļas atplūde no turbo, tur ir sarežģītāk, isam laikam nevar noņemt priekšējo vāku tik viegli kā m50/52, tad vai nu jāņem karteris nost un karterī jātaisa, vai jāborē caurums blokā un pēc tam jāskalo cauri ar dīzeli, lai skaidas dabūtu ārā.
Tālāk turbo virsū trubas klāt, taisam downpaipu, gaisa trubas uz ieplūdi caur interkūleri.
Mafs jāliek turbo priekšā, kur sūc gaisu iekšā.
pie kolektora šlauciņu uz spiediena slēdzi kas slēdzas pie kādiem 0.3-0.5bar(eļļas spiediena dačiks) uzaisam, lai tas ieslēdz releju, kas ieslēdz papaildus sprauslu pirms droseles, lai pietiek benzīna, kad dod grīdā ar boostu.
PIeliekam boost gaugi un ar wastegate noregulējam spiedienu, lai nav vairāk par kādiem 0.8bar un maucam.
bet ja tā godīgi, tad saturbanizēt nekad nebūs lēti, tur pat taisot totālu gateri, vācot daļas pļavā, un metinot ar elektrodu kop, ā kā nekruķī sanāks vismaz 1.5k
kā kuram nedārgi.Kikaps rakstīja:ir vēl trešais:kars rakstīja:Ar turbo ir 2 varianti vai nu ddm vai taisi kārtīgi (pa dārgo)
Paprasīt -AF-, kas viņam ar to is turbo kitu. Jo kādu laiku atpakaļ teica, ka esot labs komplekts pa nedārgām naudām
Teiksim labu price-performance turbokitu uztaisīt- noregulēt uz kādiem 400-500hp uz m50b25 pie mums izmaksās 4000-5000e
bet ja mēs tam nopietni piedurtos, ar kaltām iekšām, ar brendīgām detaļām, ar brendīgu turbo, ar Korvet vadību, un kapitālo motora pārlasīšanu tad izmaksas nostātos 10 000 - 12 000 e, bet tad mēs tur runāsim par 700-1200hp uz spararata
4-5k eur tīri par m50b25 jaudu? Izklausās drusku overpriced, gandrīz reizes divas. Tāda cena varētu būt ar jau pielāgotiem pārējiem piedziņas mezgliem, kas (iespējams) turēs to jaudu-AF- rakstīja:kā kuram nedārgi.Kikaps rakstīja:ir vēl trešais:kars rakstīja:Ar turbo ir 2 varianti vai nu ddm vai taisi kārtīgi (pa dārgo)
Paprasīt -AF-, kas viņam ar to is turbo kitu. Jo kādu laiku atpakaļ teica, ka esot labs komplekts pa nedārgām naudām
Teiksim labu price-performance turbokitu uztaisīt- noregulēt uz kādiem 400-500hp uz m50b25 pie mums izmaksās 4000-5000e
bet ja mēs tam nopietni piedurtos, ar kaltām iekšām, ar brendīgām detaļām, ar brendīgu turbo, ar Korvet vadību, un kapitālo motora pārlasīšanu tad izmaksas nostātos 10 000 - 12 000 e, bet tad mēs tur runāsim par 700-1200hp uz spararata
Kam interesēs tam tiks viss paskaidrots. Šeit tofiku nepiekakāšu. Un nestrīdēšos ka kāds laukos to izdarīs labāk un lētāk un ātrāk un dibenvaigus noskūpstīs.
Topiks atbilstošs turbo tēmai, kāda vēl kakāšana? Protams, bagāts dara kā grib un nabags - kā var, taču gluži par laukiem vai dibena bučošanu to, ka cilvēks ietaupa daudz naudas, palasot internetu un liekot lietā loģisko domāšanu, es nesauktu :)
Veiksmi!
Veiksmi!
Pag. Es tak neko slikti nesaku par tiem kuri to dara paši. Es to daru arī pats.
Es runāju par produktu ko mēs piedāvājam attiecīgi gūstot peļņu. Tātad ja kādam tas interesē privāti tiek izrunāts kas un kā un noteikts cipars. Ja tas apmierina noslēdzam vienošanos-līgumu. Ja neapmierina tad neko.
Kādi vēl jautājumi?
Nē visiem ir vēlme skrūvēt auto. Ir citi kuri grib nolocīt € un saņemt gatavu produktu.
P.s ja vienosimies par ciparu tad varam arī noorganizēt skūpstu uz dajebkā, tik paši gan tur neņemsim dalību
Es runāju par produktu ko mēs piedāvājam attiecīgi gūstot peļņu. Tātad ja kādam tas interesē privāti tiek izrunāts kas un kā un noteikts cipars. Ja tas apmierina noslēdzam vienošanos-līgumu. Ja neapmierina tad neko.
Kādi vēl jautājumi?
Nē visiem ir vēlme skrūvēt auto. Ir citi kuri grib nolocīt € un saņemt gatavu produktu.
P.s ja vienosimies par ciparu tad varam arī noorganizēt skūpstu uz dajebkā, tik paši gan tur neņemsim dalību
Var jau vnk ražīgākas sprauslas uzlikt un konusnieku . Ja nevar. Varam to par naudu izdarīt.
Teiksim par 70e.
Ja pats konsultēs tad 100
Teiksim par 70e.
Ja pats konsultēs tad 100
jocigi, es pagajusovasar uzliku turbinu (2.5 tds) uz m50b20tu ar visu interkooleru u.t.t....-AF- rakstīja:bet ja tā godīgi, tad saturbanizēt nekad nebūs lēti, tur pat taisot totālu gateri, vācot daļas pļavā, un metinot ar elektrodu kop, ā kā nekruķī sanāks vismaz 1.5k
gaja ok. tikai vadiba piedirsa(simens) bet ar paris upgreidiem bija tapat ok.. neteiksu ka bija monstrs,bet ar 4to un 3.45 reduktoru pa sausu vel vareja kramet.. kopejas izmaksas 65 eur..
neticat,pohuj,bet ta nu tas ir..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- …
- 35
- chevron_right