Šeit var papļāpāt !!!

Visas slēgtās tēmas u.c., kas vairs nav aktuāls.
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

18 Aug 2016, 18:28

Kikaps rakstīja:
Inferno rakstīja: M50 ir tikai trīs problēmas - deficīta GMM (2.5 gadījumā), deficīta pastiprinātāja sūkņi un debīla tukšgaita. M52 un uz augšu ir niknāki, no doubt, bet resurss jūtami mazāks, daudz nevajadzīgu un salīdzinoši dārgu apgreidu, M52TU/M54 vēl klāt pieskaitam vakuumu. Jā, M50B25 neiet tik labi kā viņa jaunākie brāļi, bet uzticamības ziņā viņš ieliek viņiem kloķi.
Un tomēr, šobrīd forumā ir ļoti, ļoti maz vēl dzīvu M50B25. Diemžēl lielu daļu no vēl braucošajiem M50B25 'izdara' uz papīra mazjaudīgākais M52B25.

Ja Tu uzpasē savu dzinēju, jā. M50B25 ir uzticamāks. Par to piekrītu. Bet, pabraucot ar abiem, M52, ir by far patīkamāks motors priekš ikdienas. Un arī trasē.

M52 jau pret M50 nav diži vairāk problēmu, tik cik divreiz vairāk zondes un vēl retākie stūres pastiprinātāja sūkņi. Ā, un kartera ventilācija. Pārējais jau ir tāpat. Protams, nikasils, bet par to nav vērts runāt, viņš vai nu jau ir sadilis, vai tik drīz nesadils.
Jā, M52 motori ir daudz patīkamāki ikdienas braukšanai. Pat ar M52B20 pārvietoties bija daudz foršāk, nekā ar tagadējo M50B25. Galvenokārt, tā varētu būt pateicoties advancētākai vadībai un sakarīgākai ieplūdei, kas ir koncentrēta vairāk uz zemiem un vidējiem apgriezieniem, līdz ar ko pa pilsētu stumdoties tas ir viegli izjūtams un ievērojams +.

M52TU un M54 tādā ziņā ir pavisam konča, savukārt, M50 ir kā cirvis, kuram visa jauda un grieze ir pie redlaina. Par galvenajām M52 problēmam es nosauktu, visticamākais, ultra debīlo kartera ventilāciju, kura pisina prātu ne vienam vien želejniekam (tai skaitā arī man) un mazo resursu 2.0/2.5 izpildījumā. 2.8 kalpojot ilgāk, bet viņu vienkārši nav :hahaha:
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

18 Aug 2016, 18:30

Cerība maza, bet nu tomēr - vai kādam gadījumā Ķengaragā nav kāds lieks termostats:
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:7 ... 82/type:10
d[-_-]b
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

18 Aug 2016, 18:32

Dj Plosky rakstīja:Cerība maza, bet nu tomēr - vai kādam gadījumā Ķengaragā nav kāds lieks termostats:
https://www.eparts.lv/catalog/#detail:7 ... 82/type:10
Konkrēti šitāds, no filtra kastes? Kāds izņemot mani viņu vispār ir atstājis? :emo:
Profila bilde
Dj Plosky
Ziņojumi: 2741
Pievienojies: 12 Mar 2012, 20:18
Braucu ar: ER2
Atrašanās vieta: Ezernieki, Rīga
Reputācija: 13
 

18 Aug 2016, 18:37

Zinu, ka var uz viņu ejošās trubas uz ātro salaist pa taisno kopā, bet īsti nav pa rokai nekas tāds priekš savienojuma, pie tam gribās uzreiz sataisīt, lai ir kā vajag, lai nav pēc tam vēl desmit reizes sistēma jāatgaiso...
Vrb var nolūzušo trubiņu kkā pielīmēt, ar kkādu divkomponenšu līmi (dehloretāns neņem, kkāds ne tāds plastmass te...)
d[-_-]b
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

18 Aug 2016, 18:40

Dj Plosky rakstīja:Zinu, ka var uz viņu ejošās trubas uz ātro salaist pa taisno kopā, bet īsti nav pa rokai nekas tāds priekš savienojuma, pie tam gribās uzreiz sataisīt, lai ir kā vajag, lai nav pēc tam vēl desmit reizes sistēma jāatgaiso...
Vrb var nolūzušo trubiņu kkā pielīmēt, ar kkādu divkomponenšu līmi (dehloretāns neņem, kkāds ne tāds plastmass te...)
Man kaut kur viens tāds bija garāžā, bet tam ar šķiet gar trubas pamatni plaisa bija :/ Jālodē, nekas cits neatliek.
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

18 Aug 2016, 18:43

skrūvi katrā galā iekšā un savilcēju apkārt. Visātrākais "pagaidu" variants.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

18 Aug 2016, 19:15

+18
Slēpts saturs: Parādīt
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

18 Aug 2016, 19:16

Aizmugurē 9J vai 10J?
Attēls
Profila bilde
AndzaK_LV
Ziņojumi: 1838
Pievienojies: 25 Mai 2014, 21:07
Braucu ar: Spaini
Atrašanās vieta: Aluksne
Reputācija: 2
 

18 Aug 2016, 19:17

:o :o :o
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

18 Aug 2016, 19:19

Domāju ka 9j un tajās arkās brīvi der ar 245-265 riepu
Profila bilde
gleizds
Ziņojumi: 290
Pievienojies: 30 Jūn 2014, 23:08
Braucu ar: liegumu
Reputācija: 1
 

18 Aug 2016, 19:20

salīdzinoši lēts ķēriens izskatās :o
Profila bilde
Inferno
Ziņojumi: 2823
Pievienojies: 10 Okt 2014, 00:24
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Kapitolija
Reputācija: 7
 

18 Aug 2016, 19:25

Oriģināli tajās arkās iet 9J ar ET8, tā kā stanceri visus 11J vēsi iedabūs iekšā :hahaha:
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 19:27

gleizds rakstīja:salīdzinoši lēts ķēriens izskatās :o
Pa lielam, Z3 coupe ar Z3M elementiem, izskatās ļoti lēti. Ņemot vērā, ka citi par 1.8 coupēm mēģina dabūt gandrīz tik :lol:

Tikai, kas viņš oriģināli ir bijis? Cik saprotu, S50B32 ir swapots?
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
kars
Ziņojumi: 3424
Pievienojies: 10 Apr 2011, 23:11
Braucu ar: 328
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 16
 

18 Aug 2016, 19:31

orģināli m52b28 vai m54b30
Kupeja bija tikai ar plato dirsu un tikai ar lielajiem 6cil.
Interesanta vēsture tam auto
"See, unlike the majority of cars, and especially those from Germany, the e36/8 is not the work of brand managers. No, the e36/8 is purely the work of pistonhead engineers that built the car in secret and then somehow convinced upper management to sell the thing.
The e36/8 was free to live its short life unbenchmarked and unmolested by market expectations."


6 gang kārba ir vēl krutāk kā z3m (bmw mākslīgi centās padarīt Z lēnāku lai tas pārak neaizēno m3, tāpēc bija tikai 5 gangs un salīdzinoši garš reduktors)

Carbona airbox + pastiprinātais 45% LSD arī ir labs bonuss
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 19:40

Yeees, Z3Coupe ir BMW ārlaulības bērns, bet labā nozīmē... Būtu 10k... Nu, tāpat nepaņemtu. Būtu LIEKI 10k, būtu jādomā, noteikti viens no labākajiem auto pa tādu naudu.
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

18 Aug 2016, 20:39

Šodien viens Qashqai mēģināja ar mani uzskrieties :doh: :hahaha:
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

18 Aug 2016, 21:01

nedod dievs 1,5 dīzelis :hahaha:
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

18 Aug 2016, 21:14

Ģirts rakstīja:nedod dievs 1,5 dīzelis :hahaha:
Psc, reāli cilvēki domā, ka viņu līzing_bomžauto iet labāk par vecu bembi.
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

18 Aug 2016, 21:23

Es kkad skrejos ar 4.2 raudi uz Riga-Jelgava. Man bembi savilets 2.0 vanos ar 2.8 vadibu. Audi samizaas tik atri braukt.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
Riks*
Ziņojumi: 2450
Pievienojies: 28 Aug 2014, 23:08
Braucu ar: 300+HP
Atrašanās vieta: Centrs

18 Aug 2016, 21:26

bestbmw rakstīja:Es kkad skrejos ar 4.2 raudi uz Riga-Jelgava. Man bembi savilets 2.0 vanos ar 2.8 vadibu. Audi samizaas tik atri braukt.
Es nerunāju par premuim klases auto!
Bet par tām lētām miskastēm