dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
m42b18 motoram nestrada termomufte. kas butu labaks - nomainit to termomufti uz jauno vai vnk nonemt vinju un uzlikt radiatoram elektroventilatoru ?
Attēls
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Dzontars rakstīja:
dogMa rakstīja:Kādi motora kodi abiem?
Ja pārej no 95+ gada uz zemāku, tad pie EWS štekera abi resnie vadi jāsavieno kopā.
abas masinas 95 gads , un ar vadina paarkniebsanu nepietiek cik uzzinaaju...
Kādi motora kodi?
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
rus90 rakstīja:m42b18 motoram nestrada termomufte. kas butu labaks - nomainit to termomufti uz jauno vai vnk nonemt vinju un uzlikt radiatoram elektroventilatoru ?
Pēc tam mācēsi pieslēgt pie termoslēdža? Ja vispār tāds ir radiatorā?
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
Kobreti rakstīja:
rus90 rakstīja:m42b18 motoram nestrada termomufte. kas butu labaks - nomainit to termomufti uz jauno vai vnk nonemt vinju un uzlikt radiatoram elektroventilatoru ?
Pēc tam mācēsi pieslēgt pie termoslēdža? Ja vispār tāds ir radiatorā?
nau bet radiatora ir vieta kur viņu ieskruvet.domaju ka maceshu jo nekas gruts tur itka nau :yes:
Attēls
Profila bilde
Bamslis
Ziņojumi: 91
Pievienojies: 17 Feb 2014, 16:16
Braucu ar: Celica STi
Grūti piedarbināt vasarā. Ziemā ideāli pielec. Kas varētu būt par vainu? :gigigi:

Novērojums : silta mašīna pielec sūdīgi, auksta - labi.
Profila bilde
Janish
Ziņojumi: 16
Pievienojies: 24 Apr 2012, 20:22
Braucu ar: e30>e61<e36
Atrašanās vieta: Rīga
Cik varētu izmakstāt m50b20 eļļas filtra maiņa, vārstu vāka blīves maiņa?
Profila bilde
Amish
Ziņojumi: 1240
Pievienojies: 25 Jan 2014, 14:49
Braucu ar: M54B30 melnu kupeju
Reputācija: 2
 
10-15 eiro kopā
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
Bamslis rakstīja:Grūti piedarbināt vasarā. Ziemā ideāli pielec. Kas varētu būt par vainu? :gigigi:

Novērojums : silta mašīna pielec sūdīgi, auksta - labi.
Viens no variantiem ir sadalenes devējs, ziemā gan nelietoju auto, bet tagad vasarā arī silts pieleca sliktāk nekā auksts.
http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... +me+please
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 
es laikam neko nesaprotu, bet izrakņāju interwebu, visiem te problēmas, ka ir pārkarsis, utt utt utt.
Situācija sekojoša: m50b25, panelī rāda, ka temperatūra ir pa vidu (norm), bet ik pa brīdim izspiež tosolu ārā, kad pēc braukšanas noslāpē (ne vienmēr). Atverot korķi (ja nav tas brīdis, kad sistēma izdomā atbrīvoties no tosola), mazliet tvaiks nāk, un trubās arī mēdz būt spiediens. Korķi zvērīgi neskrūvēju ciet, aizskrūvēju un pataisu vaļā. No kura gala sākt? Vakar vakarā izspieda padaudz tosolu, pēc tam, naktī, lejot atpakaļ (aukstam motoram) biš par daudz pielēju, tādēļ tagad neļaunojos uz mašīnu, ja šī lieko izspiež ārā... (bet pirms tam bija normāls līmenis un tāpat viņai nepatika)
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Tosols tīrs, nav ar eļļas piejaukumiem? Vai - eļļa tīra, nav ar tosola piejaukumiem? Eļļas korķis bez "biezpiena" paliekām? :hahaha: Balti dūmi nav?
Profila bilde
Kikaps
Ziņojumi: 1899
Pievienojies: 19 Feb 2014, 00:46
Braucu ar: īsu div-bļ*-astoņ'
Atrašanās vieta: Galvaspilsētas
Reputācija: 5
 
Tosols principā tīrs. Bišk pa virsu varavīksne, bet ne vairāk kā hruščovkās pa krānu nākošajam ūdenim. Eļļu esmu redzējis tikai uz šķupa, tur itkā bij čotka. Kas ir domāts kā "biezpiena" paliekas? Putas? nav! un baltu dūmu arī nav!
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?

It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Profila bilde
JozziX
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 14 Sep 2012, 17:33
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Kalngale
varbūt kāds zin un var pateikt kur var meklēt dzinēja detaļām nomināl izmērus?
Profila bilde
Meiers
Ziņojumi: 83
Pievienojies: 12 Mar 2012, 14:47
Braucu ar: E46 ar lūku
Atrašanās vieta: Rīga
Kāds var palídzét ar tādu lietu - mašínai m50b20 motors, kur jāmeklé kloķvārpstas stāvokļa devéjs? Kā viņam visvieglāk tikt klāt?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
JozziX rakstīja:varbūt kāds zin un var pateikt kur var meklēt dzinēja detaļām nomināl izmērus?
Kādām daļām interesē?
Meiers rakstīja:Kāds var palídzét ar tādu lietu - mašínai m50b20 motors, kur jāmeklé kloķvārpstas stāvokļa devéjs? Kā viņam visvieglāk tikt klāt?
Atrodas tieši zem termostata korpusa, dzinēja priekšgalā virs kloķenes šķivoka. Jānoņem aiz termostata lielā tosola truba un tiec atskrūvēt, tālāk jau roku veiklība zem ieplūdes kolektora, lai to atvienotu.
Profila bilde
JozziX
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 14 Sep 2012, 17:33
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Kalngale
Pa lielām tikai kloķvārpsta, sadalenes, bet vēl arī interesētu sadalenēm zobrati, vārsti, kompensatori no kuriem motoriem ir savstarpēji maināmi.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Par izmēriem pastāstīt tā nevarēšu, bet par saderību gan varu pastāstīt, ja nepieciešams.
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 
Atver realoem.lv, izvēlies auto, izvēlies detaļu, uzspied uz koda, un atvērsies no kuriem auto der. :hahaha: Kaut kādus nestandarta risinājumus gan tur neieraudzīs. :hahaha:
Profila bilde
JozziX
Ziņojumi: 255
Pievienojies: 14 Sep 2012, 17:33
Braucu ar: 320i
Atrašanās vieta: Kalngale
Par realoem zinu, bet šoreiz īsti nederēs, jo interesē izmēri nestandarta risinājumiem
Profila bilde
ar4ibalc
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 20 Mar 2012, 21:18
Braucu ar: passat b5+,vaz 2103
Atrašanās vieta: Cēsis
Parādijās problēma ar m52b20, vairāk par 3.5k neceļ apgriezienus(sajūta ka aizrijās), noslāpējot un iedarbinot vēlreiz kādu brīdi vis normāli pēc tam atkal sāk čakarēties, braucot vispār pie 2.5k sāk raustīties visa mašīna.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW! :bmw:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 
ar4ibalc rakstīja:Parādijās problēma ar m52b20, vairāk par 3.5k neceļ apgriezienus(sajūta ka aizrijās), noslāpējot un iedarbinot vēlreiz kādu brīdi vis normāli pēc tam atkal sāk čakarēties, braucot vispār pie 2.5k sāk raustīties visa mašīna.
degvielas filtrs/sūknis/sūkņa spiediens /ražība.