dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
kādas ir jūsu domas par to, kāpēc pēc 800km nobraukuma pārlūza jauns sajūga kurvis ?
vakar pavērās nepatīkams skats, jo pat nebiju paspējis pirmo riepu pāri nosvilināt, un kurvis ir metams..
konkrētāk - m50b28 dzinējs, virsū 6kg m20 spararats, luk sajūga disks un sachs kurvis, izspiedējgultnim uzvirpots flancis, kas ieliekas gultņa galā, lai ar stock cilindrīti sajūgs izspiestos..
noņemot nost pamanījām, ka kurvis ir dabūjis pasvilt, jo pa riņķi bij lillīgi zils, un kā jau teicu, nebiju vēl uzspējis pirmo pāri nokūpināt..
varētu būt, ka sajūgs līdzi nedaudz griezies, iespējamā neprecīzā flanča biezuma dēļ, vai citi varianti? :rolleyes: teikšu godīgi - īsti nejutu, ka būtu problēmu ar sajūgu, kautgan šis ir pirmais 6cyl motors man, un pirmie 800km ar tik nobraukti :o
nav vēlmes likt virsū jaunu kurvi, kas iespējams ar tiktu pakļauts iznīcībai.. :gigigi:
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
Labi, iepriekseejais jautaajums vairs nav baigi aktuaals :bye:

Interesee, ja m50b25 motoraa ieliek m52b28 iekshas, kas notiek ar aizdedzi, gadiijumaa nav peectam jaaregulee? Tuksgaitaa nedaudz raustaas, un liekas, ka neiet arii taa kaa vajadzeetu. Esmu mainiijis indukcijas spoles, tuksgaitas regulatoru, klokenes staavokla deveeju, visaam trubinaam ar paargaaju paari..
Reizeem arii negrib lekt, un katru reizi viens un tas pats-pielec ar tresho tik :rolleyes:
Bij doma vest sareguleet vadiibu, tikai KUR, un vai ir veerts?:)
Profila bilde
Zirdzins
Ziņojumi: 1027
Pievienojies: 13 Feb 2012, 21:10
Braucu ar: e36
Reputācija: 1
 
Motors 2.5tds... auksts lec no pusapgrieziena, silts lec arī ļoti labi... Kad mašīna ir pusauksta, vai ne l';idz galam iesilusi, viņu ir problēmas palaist,ļoti ilgi jāgriež starteris, lai mašīna pielēktu...Kas varētu būt par vainu? :sad:
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
agang rakstīja:Labi, iepriekseejais jautaajums vairs nav baigi aktuaals :bye:

Interesee, ja m50b25 motoraa ieliek m52b28 iekshas, kas notiek ar aizdedzi, gadiijumaa nav peectam jaaregulee? Tuksgaitaa nedaudz raustaas, un liekas, ka neiet arii taa kaa vajadzeetu. Esmu mainiijis indukcijas spoles, tuksgaitas regulatoru, klokenes staavokla deveeju, visaam trubinaam ar paargaaju paari..
Reizeem arii negrib lekt, un katru reizi viens un tas pats-pielec ar tresho tik :rolleyes:
Bij doma vest sareguleet vadiibu, tikai KUR, un vai ir veerts?:)
kad dzinējs tika likts kopā, tad uz kādu kompresijas pakāpi tika tēmēts? ar sadales vārpstām nav nekādas ķīmijas? Pamēri sūkņa ražību.
Lai ietu pilnvērtīgi jāčipo, bet tukšgaita ir visiem bijusi normāla un ar pakaļas stendu atšķirība starp b25 bija krietni jūtama, pat ar stock vadību.
par turbočipu vairs nav tik daudz pozitīvu atsauksmju kā agrāk, cik dzirdēts kaross reklamējoties, ka varot bosch`u labi saregulēt, bet reālus darbus neesmu redzējis. Ja bez vanos dzinējs un ir kāds pazīstams datoriķis ar eepromu programmatoru, tad varu nosūtīt vienu .bin failu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
kompresijas pakāpe ir nedaudz virs 11:1 , izplūdes sadalenes vietā ir m50 ieplūdes sadalene..
bij doma pie karosa vest regulēt, taču šis teica, ka vajadzēšot stendu. cik ar qsx runājām, tad varot iztikt bez stenda, lai manu gadījumu saregulētu :rolleyes:

datoriķi nav pazīstami, diemžēl, tāpēc ar jautāju, kur vispirms varētu mēģināt griezties..
kā ir ar vadībām? ir lasīts& dzirdēts, ka dzinējs ar vienu ecu varot iet sliktāk, vai pat vispār neiet kā ar citu. manā gadījumā 402ecu :yes:
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
gan 403, gan 402 ir daudz "prošivkas" variantu, jāskatās konkrēti gadījumi. Cik agrāk bija pētīts, stock'ā jēdzīgākas kartes bija 403-šajam
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
agang
Ziņojumi: 301
Pievienojies: 04 Sep 2013, 20:59
Braucu ar: melnu kupeju
Ok, kaadu dienu pameeginaasu citus ECU piespraust..

Tik veeljoprojaam interesee, kas notiek ar aizdedzi, palielinoties virzula gaajienam? Standarta ecu ar to pasu m50 klokvaarpstas staavokla deveeju tak nesaprot to, ne? Un ja nee, tad kaadas sekas tam vareetu buut? :bye:
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
pie tās kompresijas pakāpes ar nepareizu aizdedzi (ja vēl degviela ne labs 98-tais, vai palielāka temp) var dabūt detonāciju.
ja ar visiem devējiem, degvielas spiedienu/ražību viss ok, tad lieku 90% uz nepareizi saliktām sadalenēm.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Juniors
Ziņojumi: 68
Pievienojies: 02 Jūn 2014, 10:57
Braucu ar: e36 M50B25
Sveiki. Gribētu uzzināt kā m52 dzinējam pēc tā koda uz motora var noteikt tilpumu? Neesmu pārliecināts tas ir 2.5 vai 2.0.
Profila bilde
orangeman
Ziņojumi: 539
Pievienojies: 19 Sep 2013, 21:58
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 1
 
iesit google, vai kada kataloga. Pirmie divi cipari ari laikam bija tilpums, man vismaz 2.5 uz bloka bija 25 6s 2.
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
ja ir 20 6 S3, tad tas ir 2.0, ja 25 6 S3, tad 2.5 ;)
Profila bilde
Juniors
Ziņojumi: 68
Pievienojies: 02 Jūn 2014, 10:57
Braucu ar: e36 M50B25
Skaidrs. Paldies.
Profila bilde
ar4ibalc
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 20 Mar 2012, 21:18
Braucu ar: passat b5+,vaz 2103
Atrašanās vieta: Cēsis
ar4ibalc rakstīja:Parādijās problēma ar m52b20, vairāk par 3.5k neceļ apgriezienus(sajūta ka aizrijās), noslāpējot un iedarbinot vēlreiz kādu brīdi vis normāli pēc tam atkal sāk čakarēties, braucot vispār pie 2.5k sāk raustīties visa mašīna.
Problēma joprojām aktuāla, uzliku citu sūkni, nekas nemainījās, tagad jau parādijušies citi simtobi, braucot tikai pa retam noraustās un kad tuksgaitā ruc kadu brīdi, noslāpst, un diezgan ilgi jāgriež lai iedarbinātu. aizdoma uz kloķenes devēju.
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW! :bmw:
Profila bilde
rus90
Ziņojumi: 573
Pievienojies: 28 Jūn 2013, 07:01
Braucu ar: 318is
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 2
 
Benzīna filtru arī esi nomainijis?

Sent from my ST27i
Attēls
Profila bilde
ar4ibalc
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 20 Mar 2012, 21:18
Braucu ar: passat b5+,vaz 2103
Atrašanās vieta: Cēsis
to pagajusajā gadā mainīju, tas siets pie uztvērēja bija pilnīgi tīrs, tapēc atmetu domu par filtru
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW! :bmw:
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
ar4ibalc rakstīja:
ar4ibalc rakstīja:Parādijās problēma ar m52b20, vairāk par 3.5k neceļ apgriezienus(sajūta ka aizrijās), noslāpējot un iedarbinot vēlreiz kādu brīdi vis normāli pēc tam atkal sāk čakarēties, braucot vispār pie 2.5k sāk raustīties visa mašīna.
Problēma joprojām aktuāla, uzliku citu sūkni, nekas nemainījās, tagad jau parādijušies citi simtobi, braucot tikai pa retam noraustās un kad tuksgaitā ruc kadu brīdi, noslāpst, un diezgan ilgi jāgriež lai iedarbinātu. aizdoma uz kloķenes devēju.
pie kompja esi slēdzis? pieļauju, ka sadalenes devējs atteicies dzīvot :gigigi:
Profila bilde
Ginekologs
Ziņojumi: 628
Pievienojies: 27 Dec 2011, 03:02
Braucu ar: F31 LCI
Ar sadalenes devēju neiet līdz 3k, pēc tam ir ok.
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
man ar beigtu sadalenes devēju brīvgaitā slāpa nost un silts neleca :gigigi:
Profila bilde
ar4ibalc
Ziņojumi: 166
Pievienojies: 20 Mar 2012, 21:18
Braucu ar: passat b5+,vaz 2103
Atrašanās vieta: Cēsis
nu man tagat no tuksgaitas lidz kkur 1300 taka aizrijas masina.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Dzīve var nomainīt visu, bet BMW tikai uz BMW! :bmw:
Profila bilde
thekukanols
Ziņojumi: 749
Pievienojies: 30 Jūn 2011, 18:09
Braucu ar: 330d
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 
jāslēdz pie kompja, variantu daudz, var būt gan gmm, tps utt.