Lindas e36-Bacon

E36 Club Latvia biedru auto.
Razbainieks
Ziņojumi: 222
Pievienojies: 05 Jūn 2011, 12:25
Braucu ar: cbr600rr
Reputācija: 1
 

29 Jan 2016, 14:45

vlAdlik rakstīja:Ja virzuli ir 85mm, tad no ka galvas blive?
No m3 laikam bija.

Un kā te ar sajūgu? Spararatu? Tas pats vai kas mainīsies?
Pēdējais labojis Razbainieks - 29 Jan 2016, 14:49, kopā labots 1 reizi.
Razbainieks
Ziņojumi: 222
Pievienojies: 05 Jūn 2011, 12:25
Braucu ar: cbr600rr
Reputācija: 1
 

29 Jan 2016, 14:48

Balcers rakstīja:Šajā forumā pārsvarā ir jaunieši, ar maziem ienākumiem un švakām zināšanām tehniskajā jomā, tādēļ arī reti var sagaidīt kvalitatīvus projektus vai pārbūves. Bet tas ir normāli, tam visam ir jāiziet cauri :gigigi:
Veiksmi darbos Linda :bmw:
A ko var gaidīt no cilvēka kas tikko 12 klasi pabeidzis un sācis kaut kur studēt? Zuzēm tak kut kā vajag izpatik ar to žurku :lol: ieej klubā , nav žurkas , nav grūdiena vakara noslēgumam. :D
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

29 Jan 2016, 17:02

BR23S rakstīja:
Petka rakstīja:ja tev ir čuguna bloks (man slinkums lasīt visu topiku), tad borē viņu uz 85mm un liec iekšā 1.9 virzuļus (m44). Tad gan prasīsies sabalansēt kloķeni un nedaudz apvirpot virzuļus, bet rezultātā būs tilpums tuvu 3.1 un kompresijas pakāpi arī brīvi varēsi sadzīt kādu gribēsies...
Par bloku nav ko saspringt, jo sieniņu biezums tam vecajam čuguna klucim atļauj izgrebt to 0,5mm, jo remontizmēra virzuļi ir uz 84,5mm.

(šis setups vēl nav testēts, bet tiek šobrīd vienā vietā realizēts - izskatās gan, ka būs ok)
šāds setups tikko beidza piebruakšanu - gatavojas regulēšanai, pagaidām viss labi - galvas blīve stock, kompresijas pakāpa nedaudz zem 11 :lol:
tam čuguna klucim var urbt arī 86mm un viss bus labi, bloks taču tas pats kas S50b30
Tieši to visu vakar domājām, tilpums sanāk 3,05 un šodien meklēju m44 virzuļus, bet izskatās, ka tikai no m42 te tirgojās. Beigu beigās, ja jau borē, tad uzreiz 86mm un 3,2 tilpumu. Bet nu vēl jau pastāv iespēja, ka tas bloks nav jaborē, kaut gan 200 eur laikam vairs neko nemainīs šobrīd.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

29 Jan 2016, 17:06

Razbainieks rakstīja:
vlAdlik rakstīja:Ja virzuli ir 85mm, tad no ka galvas blive?
No m3 laikam bija.

Un kā te ar sajūgu? Spararatu? Tas pats vai kas mainīsies?
Pagaidām tas pats m50 vienmasas spararats un sajūgs tīri svaigs, jāskatās kā uzvedīsies, cik ilgi izvilks un tad varbūt doma par keramiku.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

29 Jan 2016, 17:09

Razbainieks rakstīja:
Balcers rakstīja:Šajā forumā pārsvarā ir jaunieši, ar maziem ienākumiem un švakām zināšanām tehniskajā jomā, tādēļ arī reti var sagaidīt kvalitatīvus projektus vai pārbūves. Bet tas ir normāli, tam visam ir jāiziet cauri :gigigi:
Veiksmi darbos Linda :bmw:
A ko var gaidīt no cilvēka kas tikko 12 klasi pabeidzis un sācis kaut kur studēt? Zuzēm tak kut kā vajag izpatik ar to žurku :lol: ieej klubā , nav žurkas , nav grūdiena vakara noslēgumam. :D
Nav žurkas nav grūdiena? Reizēm aizdodu mašīnu savai 40 gadīgajai krustmātei, low&slow, diski ar plauktu - visi mazie lauku puikas viņējie :lol:
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
Profila bilde
Linda
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2798
Pievienojies: 23 Feb 2013, 22:23
Braucu ar: netīru 3.0
Atrašanās vieta: Lielvārde
Reputācija: 14
 

29 Jan 2016, 17:12

-AF- rakstīja:ne īsti, vnk vajag b30 virzuļus un jaunus m54 gredzenus, kurus pēc tam tu rūpīgi piebrauksi uz minerāleļļas vai pussintētikas kādu 1k km, kamēr nejutīsi to, ka motors strādā brīvi ;)
Redz, ja tas bloks būtu labs, nu kaut vai tīri normāls, tā arī darītu, bet ņemot vērā to, ka vietām honējuma vairs nav, protams, nav tā ka ar pirkstu kaut ko var just, bet nu līdz labam blokam tur tālu.
It's all about the win

bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām :gigigi:
BR23S
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 19 Sep 2012, 19:05

29 Jan 2016, 17:45

borēt uz 86 ir viegli teikt - virzuļus no kā => no M3 :lol: vai vēl bija variants no viena opeļa

+ vēl visu to vajag salāgot ar bloka augstumiem lai panāktu pareizo CR

bet M44 viss tur ir uzreiz gatavs, var lietot arī M43
bildē pa kreisi M44 VS M43 pa labi
Attēls
Attēls
vēl 85mm ir m73b54 dzinējiem parametrus gan nezinu
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

29 Jan 2016, 18:12

paga, kuram m43 ir 85 diametrs? Pārīti izjaucu uz lūžņiem un bija 84...

m3 virzuļus varu dabūt, tikai s50b32, bet tie šeit nederēs, bloka augstumi neiet cauri.
Derētu varbūt s52 virzuļi, tas tā ja grib daudz borēt.

A tā m44 virzuļiem ir ideāla bļoda virzulim augšā, m43 ir anality
Bet m43 ir stiprāka pirmā gredzena vieta.

CR būs 11.8 - 12:1

p.s. 86 virzuļi ir arī evo10, tikai tur pirksts ir 23 un baigi īso klani vajadzēs ar šito m54 kloķeni.
Profila bilde
EdgarsE
Ziņojumi: 148
Pievienojies: 27 Jan 2014, 10:41
Braucu ar: e60,a6,e36,w211

29 Jan 2016, 18:27

seeingman rakstīja:Tak te ir Latvija, lielaka dala negrib skirties no apm. 1.5k lai iegutu reali tehniski jaunu dzineju, varbut tapec, ka visa masina ta maksa... Hvz.
Bet nu ja, no pieredzes starp zurkistiem vertiba ir tikai tilpuma skaitliem, nav svarigi, ka motors reali ir restaurets, jo rekur tur srota var dabut diubleaston pa 600e un srota darbinieks saka ka motors ir top zustand, no angla automata un dzivs, tas poh ka vins reali jau ir pasnavibu uztaisijis, metajas sturi ar valejiem kanaliem, pilns ar sudiem, sakaltusiem salnikiem, sarkanam salem un no 0.03mm bieza nikasila parklajuma ir palicis labi ja 0.008, kas tulit tulit dalups nost, kad jaunais censonis ar pedali grida griezisies ap savu asi, mitrinot ciema mazinas... Un tikko parlasits motors skaitas pieslipeti varsti un noslipeta galva.

:hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :supeer:
BR23S
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 19 Sep 2012, 19:05

29 Jan 2016, 18:29

seeingman rakstīja:paga, kuram m43 ir 85 diametrs? Pārīti izjaucu uz lūžņiem un bija 84...

m3 virzuļus varu dabūt, tikai s50b32, bet tie šeit nederēs, bloka augstumi neiet cauri.
Derētu varbūt s52 virzuļi, tas tā ja grib daudz borēt.

A tā m44 virzuļiem ir ideāla bļoda virzulim augšā, m43 ir anality
Bet m43 ir stiprāka pirmā gredzena vieta.

CR būs 11.8 - 12:1

p.s. 86 virzuļi ir arī evo10, tikai tur pirksts ir 23 un baigi īso klani vajadzēs ar šito m54 kloķeni.

m43b19 ir 85mm bet CR gan sanāk 10,9:1 ar m44 un 2,05mm galvas blīvi
kad rēķināji CR to virzuļa sfēras tilpumu ievērtēji?
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

29 Jan 2016, 18:38

nē man nav tie virzuļi pie rokas, lai varētu izmērīt visu aptuveni, man vajag vienkārši dabūt lai tas viss nesitas pret galvu un tad CR es varu piedzīt, virzuļus pavirpojot un/vai bloku pafrēzējot.
BR23S
Ziņojumi: 42
Pievienojies: 19 Sep 2012, 19:05

29 Jan 2016, 19:18

seeingman rakstīja:nē man nav tie virzuļi pie rokas, lai varētu izmērīt visu aptuveni, man vajag vienkārši dabūt lai tas viss nesitas pret galvu un tad CR es varu piedzīt, virzuļus pavirpojot un/vai bloku pafrēzējot.
Attēls
sīkāk
http://www.bimmerforums.com/forum/showt ... s-feasible

aprēķinam info pietiekami :sarunats: pa lielam netā gandrīz visu var atrast tikai jārok dziļāk

man virzulis izlīda virs bloka 0,5mm :lol:
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

29 Jan 2016, 19:48

Pec pieredzes varu pateikt, ka neta info ir suds, kamer neturi detalu reali roka un pats neizdari aprekinus, tikmer viss var but galigi garam
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

29 Jan 2016, 20:13

BR23S rakstīja:borēt uz 86 ir viegli teikt - virzuļus no kā => no M3 :lol: vai vēl bija variants no viena opeļa

+ vēl visu to vajag salāgot ar bloka augstumiem lai panāktu pareizo CR

bet M44 viss tur ir uzreiz gatavs, var lietot arī M43
bildē pa kreisi M44 VS M43 pa labi
Attēls
Attēls
vēl 85mm ir m73b54 dzinējiem parametrus gan nezinu

Raivi, man lēnām (šodien pēc 2 gadu stāvēšanas bloku pārcēlu uz citu boksa kaktu :lol: :hahaha: ) top uz c20xe virzuļiem, bet nu beigās lai nodzītu CR nāksies ap 3mm raut no virzuļa pieres, pavisam maz gaļas paliks. Tad virzuļus pasūtīju uz ātro (nospēlēja cena 18ls gabalā ar visiem gredzeniem :lol: ), pēcāk tik attapāmies, ka c20let ir dakuja piemērotāki, pat nevajadzētu grebt, tik cik klaņu bukses uzvirpot (eur m3 gadījumā taspats).

p.s. topiku nokopē uz cita resursa, līdz ar whatsappa parādīšanos tas forums ir miris, drīz jāklapē ciet. Pietam pārsvarā visi tagad ņemas ar māju/dzīvokļu būvniecību, auto skrūvēt ir apnicis. :lol:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

29 Jan 2016, 20:32

-AF- rakstīja:ne īsti, vnk vajag b30 virzuļus un jaunus m54 gredzenus, kurus pēc tam tu rūpīgi piebrauksi uz minerāleļļas vai pussintētikas kādu 1k km, kamēr nejutīsi to, ka motors strādā brīvi ;)
wrong, kā jau BR23S minēja, b30 tiešām ir cits izplešanās koeficients, kas tik viegli nesadzīvos ar m50 bloku. Mazliet pakarsušam dzinējam uz top zustand bloka, ja noslāpēja dzinēju, pat starteris nespēja pāgriezt. :lol:
Raitoss rakstīja:
EJANSONS rakstīja:e30 foruma ir viens 3l strokeris no kura tiesam var macities. ja nemaldos lietotajs raitix
Par šo zaanu tiešām rokas, pirksti , kājas augšāa :supeer: , bumeros saprašana kaa 2 pirkstus apmiizt....( var spriest pēc ta ,ka vina motora projekts e30 ir paša izdomāts - drag race rezultati ari satriecoši m-kas liek tikai tā!), Viss bmw centrs Rīga atpūšas.. P.S var droši viņam jautat, prasīt loti izpalīdzīgs,pašam bij saskarsme...
Raitis tiešām ir ok cilvēks, pašam ar ir palīdzējis. Bet pie tā motora jaudas izdrukas par 80% (visi svarīgie mezgli un pārbūves) ir vainojams cits cilvēks.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

29 Jan 2016, 20:48

he9600 rakstīja:
-AF- rakstīja:ne īsti, vnk vajag b30 virzuļus un jaunus m54 gredzenus, kurus pēc tam tu rūpīgi piebrauksi uz minerāleļļas vai pussintētikas kādu 1k km, kamēr nejutīsi to, ka motors strādā brīvi ;)
wrong, kā jau BR23S minēja, b30 tiešām ir cits izplešanās koeficients, kas tik viegli nesadzīvos ar m50 bloku. Pazliet pakarsušam dzinējam uz top zustand bloka, ja noslāpēja dzinēju, pat starteris nespēja pāgriezt. :lol:
Motorbuve vispar nestrada ta, ka saliekam motoru, kas piekile un tad nu braucam kamer piedilst brivaks, tad pec tam ir ta ka strokeris suuc utt...
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

29 Jan 2016, 21:02

seeingman rakstīja:
he9600 rakstīja:
-AF- rakstīja:ne īsti, vnk vajag b30 virzuļus un jaunus m54 gredzenus, kurus pēc tam tu rūpīgi piebrauksi uz minerāleļļas vai pussintētikas kādu 1k km, kamēr nejutīsi to, ka motors strādā brīvi ;)
wrong, kā jau BR23S minēja, b30 tiešām ir cits izplešanās koeficients, kas tik viegli nesadzīvos ar m50 bloku. Pazliet pakarsušam dzinējam uz top zustand bloka, ja noslāpēja dzinēju, pat starteris nespēja pāgriezt. :lol:
Motorbuve vispar nestrada ta, ka saliekam motoru, kas piekile un tad nu braucam kamer piedilst brivaks, tad pec tam ir ta ka strokeris suuc utt...
neuztraucies puis, ar to motoru viss ir ok, vēljoprojām tas motors (tiesa citā blokā, bet tas sūkņa defekta dēļ, norāva slodzē lieso un dabūja pakausēt virzuļus) iet un nekas neķīlē.
Tas dzinējs tika lasīts kopā laikā, kad absolūti nekādas infas nebija (domāju, ka lielāka daļa šeit pamatskolā vēl mācījās), tika salikts pēc "grāmatas", bet izrādījās šai kombinācijai tas neder. Mērot daļas pie 20C, tu nevari paredzēt cik precīzi izmēri mainīsies pie temp, tik nesaki, ka tu bloku met cepeškrāsnī un virzuli ar autogēnu uzsildi. :lol:
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

29 Jan 2016, 21:46

Nu ka, tu liec virzuli, kas domats lielam aluminija blokam, ieks cuguna, ta ka 2 dazadi materiali.
Vispar detonacija var veidoties ari no ta, ka virzulim ir parak liela berze pret cilindru, kas to visu pasakumu karse, berze =siltums.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

29 Jan 2016, 22:34

Davai, lai nav tukša runa, dod "spēles" pielaides tai kombinācijai

Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

29 Jan 2016, 23:32

Esmu tikai par "strokeru" veidi :super: Linda malacis! Nav runa par naudu, bet gan par procesu un iznākumu :yes:
Arī kopā ar čomu izgājām cauri "izrēķināta" M50B30 projektam + nianses, tagad gaidam pareizās sadalenes 260/256 grādi, 10,7 un 9,7mm lifts, jābūt labi :super: Kad izbraucu ar to motoru, nuuu.. bija pat ļoti patīkami, neskatoties uz to, ka vēl nebija regulēts.
Tā kā, Lindai novēlu veiksmi un izturību! Galvenais, rēķini 2x, kad liec kopā :super: