Dzesēšanas sistēma- atgaisošana, dzesēšana, temperatūra

Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Kam te baigi karst un vajag mega radiāāāātōrus meklējiet problēmu citur.
es gandrīz gadu nobraucu ar savu 323i, ar uzliktu mazo radiatoru, atstātu kondiškas radiatoru un noņemtu kondiškas radiatora ventilatoru.
Braukts tika visdažādākajos režīmos, gan karstumā sastrēgumos, gan kārtīgi pagonkots un paslidināts arī ir, nekādu problēmu ar pārkaršanu VISPĀR nebija
Profila bilde
Wcoast
Ziņojumi: 315
Pievienojies: 09 Mar 2011, 10:08
Braucu ar: GU-325 & 525d
Atrašanās vieta: Liepāja
Reputācija: 2
 
A!gars rakstīja:Vot par Wcoast gateri arī es domāju jau kadu laiku ;) Tāpēc ar prasīju vai nav gadījumā plug&play tur kāds variants. Tev ir sataisīts ar pogu no salona, lai slēdzas vai automātiski?
Auto 90% gadījumu tiek izmantos kā ielas auto, bet es uzskatu, ka dzeses tā pat kā bremžu nekad nevar būt pa daudz ;) Turklāt bijusi nelāga pieredze ar nepietiekamu dzesi +30 grādos sastrēgumā.
Radiatoram pasaziera puse ir termostats ar diviem rezhimiem, kas iesledz to kondishkas ventilatoru.
Profila bilde
Edgars.Aleksejevs
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 22 Sep 2012, 01:23
Braucu ar: bmw 318Is
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Nomainiju dzinēju no m40 1992.gada uz m44 1999.gada orģināli šim dzinējam bija elektriskais ventelātors bet es uzliku ar muftu un nesen braucu no Jēkabpils uz Rīgu un man dzinējs labi ja līdz kādiem 40-60 grādiem uzsila salonā arī temperatūra labi ja knapi silta ar ieriekšējo dzinēju sildija spēcīgi kas var būt pie vainas ka dzinējs neuzsilst vai tā mufta? Būšu pateicīgs par jūsu viedokli Paldies.
Profila bilde
uteo
Ziņojumi: 4241
Pievienojies: 14 Mar 2011, 20:40
Braucu ar: E46 323iA+LPG
Atrašanās vieta: Cesvaine, Rīga
Reputācija: 3
 
Varbūt vnk termostats jānomaina.
Profila bilde
Kobreti
Ziņojumi: 1305
Pievienojies: 13 Mar 2011, 14:02
Braucu ar: 325
Reputācija: 9
 
Edgars.Aleksejevs rakstīja:Nomainiju dzinēju no m40 1992.gada uz m44 1999.gada orģināli šim dzinējam bija elektriskais ventelātors bet es uzliku ar muftu un nesen braucu no Jēkabpils uz Rīgu un man dzinējs labi ja līdz kādiem 40-60 grādiem uzsila salonā arī temperatūra labi ja knapi silta ar ieriekšējo dzinēju sildija spēcīgi kas var būt pie vainas ka dzinējs neuzsilst vai tā mufta? Būšu pateicīgs par jūsu viedokli Paldies.
termostats vaļa :super:
Profila bilde
Edgars.Aleksejevs
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 22 Sep 2012, 01:23
Braucu ar: bmw 318Is
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Bet ja vaina būtu termostatā ietu viss caur pecku un salonā vajadzētu būt istai pirtij bet man knapi silts vai ne tā?
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Dzinējs nemaz nespēj uzsilt, līdz ar to arī pečkā īpašs siltums nav.
Profila bilde
Leopards
Ziņojumi: 217
Pievienojies: 24 Sep 2012, 21:37
Braucu ar: 13 autobusu(šad tad)
Atrašanās vieta: Rīga-Vecumnieki

01 Nov 2012, 19:19

Labs vakars Jūsu majās! Jautājums sekojošs-Cik ilgā laikā dzinejam jauzsilst līdz darba temperatūrai pie grādiem ārā nulle mīnus viens,piemeram menējam auto m50b20 vanos,iedarbinot un pēc trim minūtem sākot braukt,paiet apmeram 15 minūtes līdz ir uzsilis līdz normalai tm.Vai tas ir normāli? :o (vienkārsi es pa 15 min aizbraucu jau līdz darbam,ar nosalušam rokām) :lol:
Špaktele dara brīnumus...
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

01 Nov 2012, 19:23

nu 15min itkaa ir pa ilgu ka tik termostats nau uz lielo loku palicis, vispar uzsilst ari?
...
Profila bilde
Leopards
Ziņojumi: 217
Pievienojies: 24 Sep 2012, 21:37
Braucu ar: 13 autobusu(šad tad)
Atrašanās vieta: Rīga-Vecumnieki

01 Nov 2012, 19:33

jā uzsilst,,un gaisu ar pūš,pamazām,no sākuma vēsaks,kamērs auksts,un tad arvien siltāks
Špaktele dara brīnumus...
Profila bilde
Agris
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 2665
Pievienojies: 27 Feb 2011, 22:43
Braucu ar: 325
Reputācija: 14
 

01 Nov 2012, 21:41

man apmeeram 5 min sildot ir uz zilās līnijas beigām (tas bija pie kautkādiem mīnusiem aukstumā no rīta), tad pagriežu pečku vaļā un taapat 10 min kameer liidz galam uzsilts.

pagaidām piekopju aizgirezt aukstam pe4ku lai to mazumu ātrāk uzsilda, pēctam jau dzinējam vieglāk sildīt.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Edgars.Aleksejevs rakstīja:Bet ja vaina būtu termostatā ietu viss caur pecku un salonā vajadzētu būt istai pirtij bet man knapi silts vai ne tā?
termostats regule plusmu mazais loks/lielais loks(caur radiatoru), pecka ir maza loka loka sastavdala un tas karstumu regule peckas varsts.
ta ka nekada sakara starp pirti salona un termostatu
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

01 Nov 2012, 22:15

izbraukts un ipasi pieversta uzmaniba t uzsilsanai. ari itkaa tomer 12-15min kamer uzsilst pa pilsetu braucot lenam cuncinot un neizgazejot dzineju
...
Profila bilde
Leopards
Ziņojumi: 217
Pievienojies: 24 Sep 2012, 21:37
Braucu ar: 13 autobusu(šad tad)
Atrašanās vieta: Rīga-Vecumnieki

01 Nov 2012, 23:07

Paldies! Tad jau tam tā jabūt :hahaha:
Špaktele dara brīnumus...
Profila bilde
Aikidoka
Ziņojumi: 205
Pievienojies: 20 Jūl 2012, 16:07
Braucu ar: 318i
Atrašanās vieta: Ogres

01 Nov 2012, 23:27

Tas pats kkadas 15 min un man ar leka temp pamegini yoku noliec mashinu lai stav uz vietas un pasties uzsils lidz normalai temp vai ne yo man ir ta ka stavot temp ir normala ka sac braukt ta kritas lidz pirmayai svitrai !ne zilayai bet aiz!!bet protams ne tik strauyi ka video :D ....man palenam es lieku uz to ka daudz tosola ir ieksha biki pa daudz varetu but :) (tas ir mana gadiyuma )
Attēls
Profila bilde
Armando
Heineken
Ziņojumi: 6016
Pievienojies: 02 Mar 2011, 23:38
Braucu ar: e61
Atrašanās vieta: ireland
Reputācija: 72
 

01 Nov 2012, 23:39

ar tosolu nekada sakara, tev termostats ir beigts un/vai suknitis
...
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 
Kobreti rakstīja:
Edgars.Aleksejevs rakstīja:Nomainiju dzinēju no m40 1992.gada uz m44 1999.gada orģināli šim dzinējam bija elektriskais ventelātors bet es uzliku ar muftu un nesen braucu no Jēkabpils uz Rīgu un man dzinējs labi ja līdz kādiem 40-60 grādiem uzsila salonā arī temperatūra labi ja knapi silta ar ieriekšējo dzinēju sildija spēcīgi kas var būt pie vainas ka dzinējs neuzsilst vai tā mufta? Būšu pateicīgs par jūsu viedokli Paldies.
termostats vaļa :super:
Viennozīmīgi izkatās pēc termostata :super:
Profila bilde
Edgars.Aleksejevs
Ziņojumi: 9
Pievienojies: 22 Sep 2012, 01:23
Braucu ar: bmw 318Is
Atrašanās vieta: Jēkabpils
Jā labi paldies mēģināsim tikt ar šo galā :super:
V1Beta
Ziņojumi: 2075
Pievienojies: 28 Jūl 2012, 13:36
Braucu ar: E36 Coupe
Reputācija: 1
 
Man no radiatora zuuud tosols. Peec brauksanas it ka nekas nepil, trubas visas savilktas un arii neredzu, ka laistu garaam. Tiesaam jauns radiators butu japerk ar trubam ? Taas jau ar nekadas jaunaas nav.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Minimālas sūces grūti atrast. Jāpāriet uzmanīgi visiem mezgliem, tad arī jāizdara kādi secinājumi.