TURBO

Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

15 Sep 2016, 20:46

poweredbygirts rakstīja:
-AF- rakstīja:bet ja tā godīgi, tad saturbanizēt nekad nebūs lēti, tur pat taisot totālu gateri, vācot daļas pļavā, un metinot ar elektrodu kop, ā kā nekruķī sanāks vismaz 1.5k :lol:
jocigi, es pagajusovasar uzliku turbinu (2.5 tds) uz m50b20tu ar visu interkooleru u.t.t....

gaja ok. tikai vadiba piedirsa(simens) bet ar paris upgreidiem bija tapat ok.. neteiksu ka bija monstrs,bet ar 4to un 3.45 reduktoru pa sausu vel vareja kramet.. kopejas izmaksas 65 eur.. :hahaha:

neticat,pohuj,bet ta nu tas ir.. :super:

Domāju, ka AF ar to jau bija domājis tādu, kuram var gāzt gan redlainā, gan daily un turēsies kopā. Nez.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

15 Sep 2016, 21:02

kopa turejas,gazu gan redlaina, gan daily...
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

15 Sep 2016, 21:55

Cilvēki mīļie, ierēķiniet tajā summā pašu dārgāko - savu laiku!! Jo to par naudu nenopirksi.
Tāpēc manā uztverē ja daram- tad darām kā nākas.
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

15 Sep 2016, 22:35

Tur gan nevar nepiekrist...
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

15 Sep 2016, 22:37

viena nakts darba ļurbu uzmest,mūsu galā populāra tēma :hahaha: izrēķini cik naktī ir stundas,sareizini ar tāda jebonātā kā seeingman algu(0.20centi stundā :lol: ) un na Tev izmaksas ir uz galda par patērēto laiku,tobiš sporta pēc un pīpējot aiz gara laika ne to vien var uzlikt. :hahaha:
Profila bilde
TomSkarsts
Ziņojumi: 2595
Pievienojies: 18 Okt 2015, 22:19
Braucu ar: 36 328 + 46 328
Reputācija: 5
 

15 Sep 2016, 22:49

Ģirts rakstīja:seeingman algu(0.20centi stundā :lol: )
Piebraukšu rīt, lai izsūc salonu :hahaha:
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Profila bilde
Ģirts
Ziņojumi: 1592
Pievienojies: 04 Nov 2014, 21:19
Braucu ar: Mercedes-Benz
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 5
 

15 Sep 2016, 22:59

paga paga puis,par salona sūkšanu Tev būs jāatstāj man 10eur ,tas kāda seeingmanam alga tas jau poh :lol:
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 11:42

Kāds zina kko par šiem turbo manifoldiem.? Vai viņi ir paredzēti TOP mount vai LOW mount?
http://www.ebay.com/itm/T3-Flange-Stain ... jx&vxp=mtr


Gribēju pirkt čuguna http://www.ebay.com/itm/BMW-E36-E46-325 ... W7&vxp=mtr ...bet sapratu ka paredzēts low mount, tādu negribas.

Bet varbūt čuguna manifoldu ir iespējams uzlikt otrādāk lai būtu TOP mount? Ceru, ka kādam ir pieredze par šiem ķīnas mēsliem..
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 12:17

Idealakais budzeta variants ir M52 kolektori, uzliekot otradi un sametinot sanak labs budzeta turbo kolektors. Ka ari izmaksas kapeikas.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 12:39

jā,to zinu, bet tāds nebija mans jautājums..
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

31 Dec 2016, 16:40

A kapēc nepatīk down mounts?

P.s reāli m52 sametināšana būtu jēdzīgāk nekā šie kīnas sūdi, ar kuriem pietam jāpišās lai uz galvas uzlikt taisni :lol:
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 16:47

-AF- rakstīja:A kapēc nepatīk down mounts?

P.s reāli m52 sametināšana būtu jēdzīgāk nekā šie kīnas sūdi, ar kuriem pietam jāpišās lai uz galvas uzlikt taisni :lol:
Paldies par atbildi :super: Tad sākumā tā arī darīšu..

Lejā nepatīk, jo grūtāk tikt klāt ja kkas jāremontē,jāskrūvē..

Nav tik forši, jo atverot kapotu tur nav uzreiz liels turbo prieksā :lol:
Profila bilde
-AF-
Ziņojumi: 3720
Pievienojies: 24 Feb 2013, 17:22
Braucu ar: e46
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 51
 

31 Dec 2016, 17:02

Tieši otrādi, mazāk karsēs vārstu vāku un spoles, ja mazs turbo lejā labāk, zemāks svara centrs, un ko tad tev tur bieži jālien? E36 vispār var AKB kastes vievā iebāzt turbu kura būtu teiksim gt30 lieluma ;)
Jātaisa tā lai max vieglāk pieklūt galvai , nevis turbo ;)
Apakšā turba labāk dzesēsies ;)
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 17:17

Viela pārdomām..
Profila bilde
KasparsG
Ziņojumi: 569
Pievienojies: 27 Jūn 2014, 23:39

31 Dec 2016, 17:27

Kā no M52 kolektoriem būvē turbo kolektoru? Varbūt kādam ir kāda bilde?
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 17:30

Piemērs...
IMG_4700.jpg
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 17:45

Sada ideja man liekas ar nav slikta.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
poweredgarage
Ziņojumi: 515
Pievienojies: 18 Dec 2016, 12:53
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 17:47

Es gan domāju, ka šī ideja ir noraujama podā.. :pupi:
Profila bilde
bestbmw
Ziņojumi: 1984
Pievienojies: 21 Apr 2013, 17:24
Braucu ar: Komatu
Atrašanās vieta: Jelgava,Norway
Reputācija: 1
 

31 Dec 2016, 17:52

yolo turbo. Nokaut motoru pietiks, lai saprastu ka turbo projektam pamatiga nauda un laiks vajadzigi.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Profila bilde
JānisK-[JK]
Ziņojumi: 1088
Pievienojies: 22 Sep 2014, 18:13
Reputācija: 2
 

31 Dec 2016, 18:07

Gan te iepriekš redzamie gan tie ebay kolektori ir noraujami podā :doh:
Garumiem ir jābūt vienādiem, lai nav pretspiediens uz pārējiem cilindriem, tiem kas redzami vislielākā pretspiediena slodze ir uz tiem cilindriem, kam visīsākie garumi!
kad cilvēki sapratīs to, ka motors ir kā mūzikas instruments, kurš pareizi un efektīvi var darboties tikai tad kad tas ir būvēts pareizi ar īstajiem materiāliem :hahaha:
Tas, ka tur ar to tehnoloģiski no 19 gadsimta kolektoru brauc un kaut kas notiek ir tas pats kas dirst stāvus :lol: