dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- …
- 350
- chevron_right

Ja būtu galva šķība tad ne tikai tempratūra staigātu vai ta ne tā?Azbests rakstīja:ja termostats tad būtu visu laiku auksts vai kāptu kosmosā temperatūra, es lieku uz muftu
ļaunākajā gadijumā šķība galva
Kaut kas briest!

ir redzēti gadijumi, ka tikai temperatūra kāpj, bet nu lielā daļā gadijumos zūd eļļa un tosols>bandiT< rakstīja:Ja būtu galva šķība tad ne tikai tempratūra staigātu vai ta ne tā?Azbests rakstīja:ja termostats tad būtu visu laiku auksts vai kāptu kosmosā temperatūra, es lieku uz muftu
ļaunākajā gadijumā šķība galva
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com

Bet tad jau dūmotu vai ne tā!Azbests rakstīja:ir redzēti gadijumi, ka tikai temperatūra kāpj, bet nu lielā daļā gadijumos zūd eļļa un tosols>bandiT< rakstīja:Ja būtu galva šķība tad ne tikai tempratūra staigātu vai ta ne tā?Azbests rakstīja:ja termostats tad būtu visu laiku auksts vai kāptu kosmosā temperatūra, es lieku uz muftu
ļaunākajā gadijumā šķība galva
Kaut kas briest!

Es jau kādu laiku vizinos ar grabošiem kompensātoriem, pagaidām nesūdzos 


Ja braucot viss ok un uz vietas gāzējot temp. nekrīt, tad visticamāk mufte. Sirdsmieram vari pačekot eļļas korķi, vai nav gaiši nosēdumi, eļļas līmeni, vai dzesēšanas šķidrums nesmird pēc atgāzēm un tā līmeni. Mufti vari nočekot brīdī, kad temp. ir pāri normālam līmenim, atver kapotu un pacel apgriezienus, būtu jājūt normālu vēju no ventilatora. Ja tā nav - mufte beigta.
>bandiT< rakstīja: Bet tad jau dūmotu vai ne tā!
Tātad ir tāda problēma M50B25 vanos dzinējam. Pie lielākiem motora apgriezieniem (virs apm. 4 tūkst. apgr. min.) sāk dzīt ārā eļļu gar vārstu vāku un galvas augšu. Pašā sākumā nomainīju tikai vārstu vāka blīvi, neslīpējot vārstu vāku. Braucot līdz 3 tūkst. apgr. min. viss bija normāli, eļļu nekur nespieda nekur. Kad uzspieda pilnu pedāli līdz apt. 150km/h, tad eļļa sāka sulot diezgan strauji gar vārstu vāku(eļļa uz izplūdes kolektora-dūmi zem kapota), kā arī sāka pelēks dūms nākt ārā pa izpūtēju (droši vien no eļļas garaiņiem, kas no kartera ventilācijas nonāk ieplūdē). Tad noslīpēju vārstu vāku un saliku atkal visu. Pagaidām braucu līdz apt. 3 tūkst. apgr. min., lai atkal nav viss jājauc līdz atradīšu problēmu. Vēl varu piebilst, ka, noņemot kartera ventilācijas cauruli no vārstu vāka, pa ventilācijas caurumu jau, motoram darbojoties brīvgaitā, nāk ārā redzams eļļas garainis, tāpēc sliecos domāt, ka motors kaut kur rada eļļošanas sistēmā pārāk lielu spiedienu. Drīz tiks pamērīta kompresija cilindriem, lai pārliecinātos, vai tie nav tik traki sadiluši, ka eļļošanas sistēmā spiež iekšā kompresiju. Kādas ir jūsu versijas? Kur no sākuma meklēt vainu?

1. vai tu liki jaunu varsta vakam gumiju vai to pašu bez nekadiem hermētiķiem? uzliec labu hermētiķi apkārt arī. tad paskaties kas notiek.
sasēduši gumijas gredzeni, kas liekas ap skrūvēm (tb skrūve līdz atdurei, bet vāks netiek piespiests ar nepieciešamo spēku). Komplekts ap 5eur maksā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Pirmajā reizē bez slīpēšanas uzliku jaunas visas vārstu vāka blīves, uz abām virsmām (vārstu vāka un galvas augšas) uzsmērējot labu hermētiķi. Zinu, ka ir labs, jo otrajā reizē, kad jaucu ārā, viņu pat bija grūtības dabūt nost.Lācis rakstīja:1. vai tu liki jaunu varsta vakam gumiju vai to pašu bez nekadiem hermētiķiem? uzliec labu hermētiķi apkārt arī. tad paskaties kas notiek.
Otrajā reizē tika noslīpēts vārstu vāks un salikts atpakaļ atkal ar iepriekš nopirkto vārstu vāka blīvi, uzsmērējot hermētiķi.
Pēc slīpēšanas tika zem uzgriežņiem paliktas divas paplāksnītes (šaibas), lai kompensētu noslīpēto.he9600 rakstīja:sasēduši gumijas gredzeni, kas liekas ap skrūvēm (tb skrūve līdz atdurei, bet vāks netiek piespiests ar nepieciešamo spēku). Komplekts ap 5eur maksā.
Man vairāk sliecas domas uz to spiedienu eļļošanas sistēmā. Cik daudz garaiņiem normāli ir jānāk pa ventilācijas caurumu vārstu vākā? Vai tas ir normāli, ka jau brīvgaitā pa to caurumu nāk ārā redzami garaiņi?

Paldies par idejām. Tosola eļļa nav un nesmird. Eļļa tīra bez burbuļiem vai nosedumiem. Trubās spiediena nav. Tosols gan pazūd ja auto bišķi uzvārās., bet tikai ja dabon tik poe 120 grādiem.kri rakstīja:Ja braucot viss ok un uz vietas gāzējot temp. nekrīt, tad visticamāk mufte. Sirdsmieram vari pačekot eļļas korķi, vai nav gaiši nosēdumi, eļļas līmeni, vai dzesēšanas šķidrums nesmird pēc atgāzēm un tā līmeni. Mufti vari nočekot brīdī, kad temp. ir pāri normālam līmenim, atver kapotu un pacel apgriezienus, būtu jājūt normālu vēju no ventilatora. Ja tā nav - mufte beigta.
>bandiT< rakstīja: Bet tad jau dūmotu vai ne tā!
Kaut kas briest!

garaiņiem nav īsti jānāk ārā
atverot korķi vispār nekam nav jānotiek
atverot korķi vispār nekam nav jānotiek
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com

Karteja diena pacakareta meginot atrisinat poltergeistu motora. Pec nakts japazage lai lektu bet tikai auksts. Ja saulite jau paspejusi uzsildit - lec ka vajag. Klokenes, sadalenes daciki citi - ejosi. Degvielas spiediena regulators ari. Tosola temperaturas devejs, iepludes gofra, sprauslu blivgredzeni, iepludes kolektora un droseles blives jaunas. Nekur gaisu nepiesuc. Kompis cits piemerits. Provodkai sadalenes+klokenes daciki parbauditi. Provodka vesela. Kludas nav. Pilnigi gribas lamaties, kas man ir neierasti. Laikam auto mudina uz 2.8-3.0 swapu, ja kads nevares apgaidmot kur vel rakt. Motors m50tub20 vadiba ms40 bez ews.

papēti kartera ventilācijas sistēmu m50 motoram un tad vēlreiz pasaki, ka nekam nav jānotiek, atverot eļļas ieliešanas korķi.Azbests rakstīja:garaiņiem nav īsti jānāk ārā
atverot korķi vispār nekam nav jānotiek
ja atverot korķi, dzinēja darbība nemainās, tad vai nu kartera ventilācijā ir kaut kas sapists, vai arī motors jau diezgan konkrēti piesūc gaisu ( ir redzēti varianti, kur kartera ventilācijas šļaukas (no ieplūdes kolektora) karājas gaisā un sūc sūdus, bet motors normāli strādā, savukārt pievienojot, kā jābūt, motors sāk raustīties

m52 motoram, kad viss ir tip top ar kartera ventilāciju un membrāna ir diezgan svaiga, var noķert situāciju, kad atverot korķi nesāks raustīties, jo membrāna būs piesūkta pie ieplūdes trubiņas un noturēs vakuumu.


Pēdējais labojis Miiix - 01 Sep 2014, 23:50, kopā labots 1 reizi.
Vai no m50b20 e36 derees karteris, un pravodka prieks m50b25 e34 swapa lai var ielikt e36??????
yanks rakstīja: par to cik daudz te patiesībā ir tie fani vēl var padiskutētliela daļa te ir tapēc ka e36 ir lētākais daudzmaz sakarīgais rwd auto


Tātad tiek domāts par m52b28 swapu.
Par vadiem visu +- sapratu, taču ir automāts , tātad jāliek visi pārējais aiz motora (spararats, sajūgs, starteris, kārba)
Vai m52 motoram es varēšu uzlikt m50 vienmasas spararatu un m50 starteri + vai sajūga kurvis der arī no kāda 2.5 vai tā paša m52b28.
Par vadiem visu +- sapratu, taču ir automāts , tātad jāliek visi pārējais aiz motora (spararats, sajūgs, starteris, kārba)
Vai m52 motoram es varēšu uzlikt m50 vienmasas spararatu un m50 starteri + vai sajūga kurvis der arī no kāda 2.5 vai tā paša m52b28.

Jā, varēsi brīvi uzlikt to visu no M50, bet tik neaizmirsti kārbas ass centrējošo gultni ielikt kloķenes galā, jo automātiem tādi netiek likti.

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- …
- 350
- chevron_right