dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- …
- 350
- chevron_right

kas darās ar gaisa filtru nav eļļā?Elstins rakstīja:Pirmais BMW un turbo dīzelis manā dzīvē. Uz diagnostiku tikšu jaunedēļ, bet tikmēr labrāt uzklausītu kādu padomu no zinošiem cilvēkiem.
1,8 tds dzinējs, 96. gads, universālis.
Eļļas noplūde no dzinēja. Sākumā bija pavisam, pavisam maz pie ieplūdes kolektora (ja runāju pareizi). Biju aizvedis uz Vāciju atrādīt dzimteni, protams, pa bāni sanāca iztīrīt teju, cik iet. Kad brīvdienas bija galā, atbraucu mājās un ieraudziju sekojošas eļļas noplūdes. Gar kolektora blīvi ar spiedienu šķiet, ka eļļa tik stipri dzīta laukā, ka pat uz haubes iekšējā auduma ir melns eļļas pleķis.
Ir arī jaudas kritums un vairs tāda cēliena + apgriezienus reāli virs 4000rpm vairs nevar iegriest.![]()
Varbūt kāds var palīdzēt ar padomiem?
Eļļas noplūde redzama vairākās vietās. Tālāk runās bildes:
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.

Salonā jūtami benzīna garaiņi,kad ir pavērts logs,dzinējs M50B25,no kā tas ir?

Kas tas taads, kas manaa bildee un vai es vinu varu skruuveet nost?jo vins man traucee karteri uzlikt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
kas par lietam varetu but , ja m43b18 automats, kad to ieliekot no N pozicijas uz D vai R, tad auto taa kaa baigi nomet apgriezienus [it kaa gribeetu noslaapt, bet pectam stabilizejas ..] un ir dzirdama kaut kaada tarkskjeshana ?? varbut kadam ir kadas idejas ?!

Tas ir eļļas sūknim uztvērējs, akrūvēt nost nedrīkst.Sprogis rakstīja:Kas tas taads, kas manaa bildee un vai es vinu varu skruuveet nost?jo vins man traucee karteri uzlikt.

Tad kaa uzlikt e36 karteri uz motora, kas bijis e34?

Jāpārskrūvē uztvērējs no e36. Skrūves liec uz vītņu līmes.


Jautājums sekojošs. Gribu nomazgāt savam auto motoru , benzīna, ķīmiju zinu kur nopirkt karchers arī ir. Bet kas būtu jāievēro mazgājot, kur nebūtu vēlams tiešu strūklu laist virsū? un pēc cik ilga laika var pārbaudīt vai motors vēl darbojas?



Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē

Manuprāt galvenais ģeneratoram virsū nelaist, vismaz es tā dariju un viss bija ok.
Sveiki foruma biedri.
Atkal vēršos pie jums pēc palīdzības.
Lieta tāda 318is, ar atslēgu griežot nelec, griez cik gribi nelec, bet ievelkot uzreiz gandrīz pielec, sākumā tā kā parīstās un uzreiz pielec.
Kas varētu būt pie vainas?
Lambda vai kloķenes devējs? Mašīnas pagaidām nav mana stiprā puse..
Atkal vēršos pie jums pēc palīdzības.

Lieta tāda 318is, ar atslēgu griežot nelec, griez cik gribi nelec, bet ievelkot uzreiz gandrīz pielec, sākumā tā kā parīstās un uzreiz pielec.
Kas varētu būt pie vainas?
Lambda vai kloķenes devējs? Mašīnas pagaidām nav mana stiprā puse..


starteris? 


Raksta taču, ka griez cik gribi, nelec, tātad starteris griež. Kloķenes devējs. Slēdz pie pc un būs skaidrs.

varbūt viņš neatšķir, kad griež "pa tukšo'' (bendiks beigts) . viņš taču rakstīja, ka nesaprot neko no mašīnām 


Veci, tada problema, pec swapa no m42 uz m52b25 dzineis slikti lec, kad auksts.
Kad silts tad bez problemmam. Kad auksts tad pieskilu un uzreiz slapst ja neiedod gazi. Un daudz zilo dumu no sakuma, pieskilot. Bet silts strada ka pulksteni.
Kad silts tad bez problemmam. Kad auksts tad pieskilu un uzreiz slapst ja neiedod gazi. Un daudz zilo dumu no sakuma, pieskilot. Bet silts strada ka pulksteni.

Bedigi.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram


Tatad lieta sekojosha:
mashinu darbinot vinha pielec un slapst nost, vienalga vai auksta vai silta, principa iespejams pat siltai trakak. ja pagaze tad var kka noturet lai nenoslapst, pec tam braucot ari iemetot neitralaja atlaizhot gazi ari noslapst ik pa laikam, pirms tam ari vnk medza apgriezieni raustities ik pa laikam, pirms saka shadi slapt nost kas notika pekshni var teikt.
varbut kadam ir tieshi shada problema bijusi?
principa daudziem ir bijusi cik dziradets(zinu kad pie vainas var but, tukshgaitas regulators, gaisa masas meritajs, zonde, trubas cauras, kontakti) tapec prasu TIESHAK, varbut tiesham kadam ta ir bijis un ir ticis skaidriba un var pateikt, vo man bija 100% tas pie vainas, pie loti identiskiem simptomiem.
motors 1.8is veca tipa tas laikam m42
p.s itka mekleju jau shaja topika atbildi, bet konkreti nesanaca atrast kka... tapec velos atkal pacelt.
un zonde ja cilveks nemeloja esot mainita pirms 3meneshiem~ bet degvielu rij tapatas videjais 10-11l/100 (to rada borta dators, brauc meitene, braucot pa pilsetu kura nav Riga)
mashinu darbinot vinha pielec un slapst nost, vienalga vai auksta vai silta, principa iespejams pat siltai trakak. ja pagaze tad var kka noturet lai nenoslapst, pec tam braucot ari iemetot neitralaja atlaizhot gazi ari noslapst ik pa laikam, pirms tam ari vnk medza apgriezieni raustities ik pa laikam, pirms saka shadi slapt nost kas notika pekshni var teikt.
varbut kadam ir tieshi shada problema bijusi?
principa daudziem ir bijusi cik dziradets(zinu kad pie vainas var but, tukshgaitas regulators, gaisa masas meritajs, zonde, trubas cauras, kontakti) tapec prasu TIESHAK, varbut tiesham kadam ta ir bijis un ir ticis skaidriba un var pateikt, vo man bija 100% tas pie vainas, pie loti identiskiem simptomiem.
motors 1.8is veca tipa tas laikam m42
p.s itka mekleju jau shaja topika atbildi, bet konkreti nesanaca atrast kka... tapec velos atkal pacelt.
un zonde ja cilveks nemeloja esot mainita pirms 3meneshiem~ bet degvielu rij tapatas videjais 10-11l/100 (to rada borta dators, brauc meitene, braucot pa pilsetu kura nav Riga)

tiešāk neko daudz nepateiks.
Kādreiz bij Isiņš (M42), šādi simptomi bija kad:
-) caura ieplūdes gofra
-) tukšgaitas regulators ieķērās
-) droseles potenciometrs beigts
-) beigts gaisa daudzuma mērītājs
-) beigta zonde, bet ar zondi nebij tik traka slāpšana.
šīs visas problēmas bij dažādos laikos, ar vieniem un tiem pašiem simptomiem, tā ka izzīlēt neko internetā nevar.
Kādreiz bij Isiņš (M42), šādi simptomi bija kad:
-) caura ieplūdes gofra
-) tukšgaitas regulators ieķērās
-) droseles potenciometrs beigts
-) beigts gaisa daudzuma mērītājs
-) beigta zonde, bet ar zondi nebij tik traka slāpšana.
šīs visas problēmas bij dažādos laikos, ar vieniem un tiem pašiem simptomiem, tā ka izzīlēt neko internetā nevar.


paldies par atbildi :)
p.s isteniba ta "kaite" uzradas loti pekshni, tas notika ta kad:
cilveks atbrauca pastities mashinu, vinsh vinhu petija, petija, motortelu itseviskji, tad izbrauca un noslapeja, uzreiz megjinaja pielaist nezinu kadu apsverumu delj un slapa nost, un visas reizes ka darbinaja ta turpinaja slapt nost, ka es saku nebija nekad bijis iznhemot 1x pirms kadas nedeljas kas pec tam neatkartojas nereizi un bija vienreizejs simptoms.
negribu jau slikti neko ne par vienu domat, bet nezinu kapec liekas kad tas cilveks speciali kko sapi*a lai nosistu cenu...
taka nezinu vai sakritiba, vai ko...
p.s isteniba ta "kaite" uzradas loti pekshni, tas notika ta kad:
cilveks atbrauca pastities mashinu, vinsh vinhu petija, petija, motortelu itseviskji, tad izbrauca un noslapeja, uzreiz megjinaja pielaist nezinu kadu apsverumu delj un slapa nost, un visas reizes ka darbinaja ta turpinaja slapt nost, ka es saku nebija nekad bijis iznhemot 1x pirms kadas nedeljas kas pec tam neatkartojas nereizi un bija vienreizejs simptoms.
negribu jau slikti neko ne par vienu domat, bet nezinu kapec liekas kad tas cilveks speciali kko sapi*a lai nosistu cenu...
taka nezinu vai sakritiba, vai ko...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- …
- 350
- chevron_right