dažādas dzineja problēmas & Jautājumi

zogs
Ziņojumi: 241
Pievienojies: 28 Nov 2012, 15:53
var kāds pateikt ar kādiem spēkiem jāpievelk m50 kloķene un m52b28 klaņi?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
No autodatas
klaņiem:
Stage1: 5nm
Stage2: 20nm+70grādi

kloķene:
Stage1: 20-25nm
Stage2: 47-53grādi
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Gailums
Ziņojumi: 203
Pievienojies: 10 Apr 2011, 20:47
Braucu ar: M50
Atrašanās vieta: MurMastiene
Reputācija: 3
 
var dzēst.
Pēdējais labojis Gailums - 05 Okt 2014, 18:16, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 
Jānis.P rakstīja:No autodatas
klaņiem:
Stage1: 5nm
Stage2: 20nm+70grādi

kloķene:
Stage1: 20-25nm
Stage2: 47-53grādi
huļi klaņiem vairāk nekā kloķenei?
Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
kur lai pērk lētāk/labāk m50b25 zondi, vēlams jauna un kura firma labāka :rolleyes:
Profila bilde
bdamry
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 04 Aug 2013, 14:23
Braucu ar: e36 coupe
Atrašanās vieta: Kuldīga-Ventspils-Liepāja
Sveiki,
Varbūt kāds zinošais šajā jomā varētu pateikt man, kur meklēt vainu, ja ir tāda problēma: Viss sākās jau iepriekš ar jaudas zudumu, kurš izpaudās braucot ik pa laikam spied kaut gāzi grīdā motoriņam apgriezieni nereagē, izspiežu sajūgu sagāzēju un viss ok braucu tālāk, bet tikko kā brīvgaitā - tā slāpst nost.
Labi tas būtu sīkums, pabraukt jau varēja, bet tad kādu rītu pieceļos eju uz mašīnu un mēģinu piestartēt - startējas viss ok bet nelec! domāju, ka vaina varētu būt benzīna padevē?? :sad: :sad:
e36 1.6i
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Pārbaudi no sākuma benzīna sūkni, tad skaties kloķenes devēju, ja tāds tiem 1.6 ir :lol:
Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
Edis_mbW rakstīja:kur lai pērk lētāk/labāk m50b25 zondi, vēlams jauna un kura firma labāka :rolleyes:
steidzami vajag uz rītdienu, vienkārši kur paši pirkāt un pa cik, interesē jauna ;)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 
Parasti Baltic Auto Parts ir uz vietas BOSCH zondes. Ieteiktu ņemt ar visu štekeri.
Profila bilde
Bubsons
Ziņojumi: 142
Pievienojies: 05 Jūn 2014, 12:37
Braucu ar: e36, e46
paldies, tur uz vietas bija Bosch pa 90eur, sanāca tuvāk APE motors un tur arī tas pats un arī uz vietas :super:
Profila bilde
Norek
Ziņojumi: 96
Pievienojies: 11 Jūn 2014, 18:06
Braucu ar: 344hp
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 3
 
Kāds ir mainījis 318is (M42B18) detonācijas devēju otro, kas klausās cilindrus 3 un 4? Pirmo sanāca nomainīt, nojaucot tikai ieplūdes augšdaļu, bet pie otra no augšas nesanāk tikt klāt. Bija variants atspraust visus vadus, lai sanāk roku iebāzt starp apakšējām ieplūdes trubām, bet vadus arī nevar izvilkt, jo tur 2-3 pieskrūvēti pie ģeneratora, un 2-3 pie startera, kurus no augšas nevar atskrūvēt, kur nu vēl pieskrūvēt atpakaļ. Apakšējo ieplūdi noņemt arī nevar, jo tie paši vadi traucē. Tad nu jautājums, kā pie tā sensora var tikt klāt? No apakšas mēģināt kaut kā?
IMG_0250.jpg
Sarkanā bulta norāda uz aptuveno vietu, kur atrodas detonācijas devējs - apakšā zem ieplūdes un vēl zem ūdens trubas.
Ar zaļo apvilku vadu kasti, kas traucē iebāzt roku starp ieplūdes trubām.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
Sprogis
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 26 Jūl 2012, 22:16
Braucu ar: e60, e46
Atrašanās vieta: Ikšķile
Labi, kaa tur bija, nav jeegas man e34 m50b25 provodku meeginaat spraust klaat pie e36 m50b25? Varbuut kaads zin, kas tiesi tur neatbilst, varbuut var pielaagot? Zinu, ka bija viens teksts angliski par to, beet varbuut kaads ir pats meeginaajis?
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 
Detonācijas devējus vajadzētu pievilkt ar pareizo spēku, lai darbojas korekti.

Pravodkas noteikti atšķiras ar vadu garumiem un lielajā štekerī pāris pini man liekas ir citādāk.
Gan jau ka var salikt ja ļoti grib.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Profila bilde
Uldis
Ziņojumi: 209
Pievienojies: 15 Jūn 2012, 11:40
Braucu ar: m50b25
Reputācija: 1
 
m50b25 kompresija 3 cilindros 5-6 , 2os ap 6 un 1nā ap 7, + vārās karsējas un spiediens rodas dzesēšanas sistēmā. Pietiktu ar galvas blīves maiņu? Vai visticamāk arī gredzeni utt jāmaina? Vai vispār viss dzinējs uz tolmetu(kā to varētu saprast)? Būtu ļoti pateicīgs par sakarīgiem ieteikumiem
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
he9600
Ziņojumi: 2053
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 
jāceļ galva nost un jāpēta blīve, galvas/bloka plaknes, jāapskata bloka/gredzenu dilums.
pavisam aptuvenu nojausmu var iegūt n-tās reizes mērot kompresiju - ja mērot ar blakus esošajos cilindros ieskrūvētām svecēm, mērījumi krietni uzlabojas, tad ir vāja cerība, ka gredzenu maiņu nevajadzēs.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
bdamry
Ziņojumi: 26
Pievienojies: 04 Aug 2013, 14:23
Braucu ar: e36 coupe
Atrašanās vieta: Kuldīga-Ventspils-Liepāja
bdamry rakstīja:Sveiki,
Varbūt kāds zinošais šajā jomā varētu pateikt man, kur meklēt vainu, ja ir tāda problēma: Viss sākās jau iepriekš ar jaudas zudumu, kurš izpaudās braucot ik pa laikam spied kaut gāzi grīdā motoriņam apgriezieni nereagē, izspiežu sajūgu sagāzēju un viss ok braucu tālāk, bet tikko kā brīvgaitā - tā slāpst nost.
Labi tas būtu sīkums, pabraukt jau varēja, bet tad kādu rītu pieceļos eju uz mašīnu un mēģinu piestartēt - startējas viss ok bet nelec! domāju, ka vaina varētu būt benzīna padevē?? :sad: :sad:
e36 1.6i
Neliels update, tātad startējot mašīnu svečvados dzirkstele nepienāk, pastaigāju pa servisiem - īstu risinājumu neviens tā arī nepateica, lasot forumos un mēģinot atrast atrisinājumu, nonācu pie secinājuma par 2vām lietām vai nu kloķenes devējs vai arī sadales devējs, iespējams vēl spole vainīga! ar ko sākt un kā pārbaudīt to visu?? ?? :doh: :doh:
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
tas 1.6 neko nemaksa, aizej uz kadu srotu kur metajas kads nevajadzigs 1.6 un vnk noņem viņam tos abus devējus, paprasīs tev hvz -20e??? liec vien sev abus klat un aidā - mošk būs dziesmā.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 
kas varetu but? tuksgaitaa baigi raustas, no augstiem abarotiem nometot slapst nost. bet ta gaitaa darbojas ideali, iet ka parasti un nekas neraustas. visas gaisa trubas baudiitas, tuksgaitnieks iztirits taka ta nebus problema. motors m52b28 bez modifikācijām.
Pēdējais labojis EJANSONS - 07 Okt 2014, 15:54, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
Lācis
Ziņojumi: 1810
Pievienojies: 31 Jūl 2013, 07:16
Braucu ar: m54b25
Atrašanās vieta: Limbaži, Rīga
Reputācija: 5
 
suknis iet uz beigām, vai kāds devējs, taspats piemineetais kloķenes vai sadalenes
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4