Viss par Dīzeļiem

mocha
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 21 Nov 2011, 21:50

13 Dec 2011, 12:35

Paldies par realoem.com

Tas vads ir tikai attāli līdzīgs shim kas bildē
Attēls
manējam augšējais štekers ir kā zīmēts, vidū no viņa atdalās vads kas aiziet uz kvēlsveci un abu šo vadu gali vienā štekerā saiet kkādā blokā no kura iziet arī citi vadi uz kvēlsvecēm.

p.s. kurās autobodēs iepērkaties (rīga pašlaik interesē) jeb konkrētāk kur paši pērkat gaisa filtru (part.n.13712246416)?
Profila bilde
semirs
Ziņojumi: 38
Pievienojies: 18 Okt 2011, 16:19
Braucu ar: 318 is

16 Dec 2011, 15:49

Man ir nepieciešamība mainīt sveces, kādas labāk pirkt, un kur labāk pirkt? dzinējs m42b18
Pēdējais labojis semirs - 16 Dec 2011, 19:26, kopā labots 1 reizi.
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

16 Dec 2011, 17:46

:lol: :lol: :lol: :lol: Šo pie izteicienu topa! :lol:

P.S. M42 motoriem nav kvēlsveces, tikai dīzeļiem :lol:
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

16 Dec 2011, 17:52

Tātas secinājums: Viņam vajag sveces. :hahaha:


Ņem NGK. ;) Nopirkt var veikalos, e-parts.lv ir NGK. Man diemžēl nebūs ko piedāvāt, ja nu vienīgi Bosch vai Beru. ;)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

16 Dec 2011, 17:54

Sorry, ka es tā. Bet jā, labāk likt ražotāja noteiktās NGK, nevis ultraplatīna SAMŽEC sveces :)
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

17 Dec 2011, 12:08

cik tu esi launs :giggle:
mocha
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 21 Nov 2011, 21:50

17 Dec 2011, 23:31

Atgriežoties pie savas problēmas, tātad kvēlsveces nomainītas. jāatrisinā nolauztais pievads pirmajai kv-svecei. pievienošu bildi, lai būtu saprotams, ka tur nav nekāds parastais vads un realoem tādu arī neatradu (iespējams nepareizā sadaļa).

pagaidām vienīgais risinājums man ir nedaudz notīrīt to vadu un uzlikt ap to tādu kā savilcēju ar gatavu šeibu galā, nez cik nopietns tāds risinājums varētu būt... par to domājot nāk prātā teksti "lauku ķīmiķis" un "agri vai vēlu nākotnē izpeldēs problēmas", tādēļ varbūt Jums ir kāds labāks risinājums? Ko iesāktu Jūs?

Un cik laba doma varētu būt taisīt vaļā to plastmasas kārbu, no kuras visi vadi iznāk, apskatīju viņu no visām iespējamām pusēm, nu nebija man pārliecība ka attaisot to neiebraukšu vēl lielākās problēmās. varbūt kāds zin kā tur iekšā izskatās? (būtu labi, ja iemestu kādu bildi, shematisku zīmējumu vai ko citu no interneta dzīlēm)
Un vai tas varētu būt pareizais ceļs uz risinājumu, proti šo vadu izņemt no auto, sataisīt/iegādāt un atgriezt uz auto normālā stāvoklī?

p.s. sapratu arī kāpēc tas vada gals man nolūza, jo kāds imp!$ to uzgriezni ir pievilcis tā, ka ar muciņu un flaķenēm rokā turot vēljoprojām neesmu viņu atgriezis. skrūvspīles lieti noderētu. :rolleyes:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Profila bilde
sirmaiz
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Nov 2011, 21:01
Braucu ar: 323ti

03 Jan 2012, 13:11

Cik vispār no 1.9tds var izpiest zirgus ar nelielu "tuning" t.i. nedaudz lielāks turbo, intercoolers, degvielas spiedien pieregulēšana un protams beigās čips lai vispār strādā?
Varbūt kāds zin linku uz kādu projektu, pats neko neesmu vel atradis tieši priekš bmw!?
Profila bilde
Vitalx325
Ziņojumi: 1471
Pievienojies: 21 Apr 2011, 11:46
Braucu ar: Touringiem
Atrašanās vieta: Jelgava, Rūjiena, Kārsava
Reputācija: 3
 

03 Jan 2012, 16:41

e36 318tds ir 1665 cm3 dzineja tilpums, ko tu gribi no ta dabut ara :D
Profila bilde
sirmaiz
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Nov 2011, 21:01
Braucu ar: 323ti

03 Jan 2012, 17:12

200zs būtu ideali. Var slīpēt par velti :D
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65

05 Jan 2012, 16:40

hmm mani ar šī lieta ir vairākas reizes ieskrējusi prātā :lol: realoem skatijos turbīnas 2.5 un 1.8 ir vienādas vismaz pēc bildes bet pēc kodiem atšķiras ,interesanti vai varētu piemeklēt kādu labāku turbīnu :rolleyes:
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65

05 Jan 2012, 21:05

Nez ja jau šitā vienkārši nolūza vads domāju ka labāk mainīt ,cik savam paskatijos nedomāju ka kaukas slikts notiks ja noņemsi to vāku .

pats savam mainiju bet ar tadaam jociigam plaķenēm pieturēju vadu lai negrižas līdzi :yes:

Un vispār ka ta beidzās tev tas remonts ?
Profila bilde
sirmaiz
Ziņojumi: 141
Pievienojies: 25 Nov 2011, 21:01
Braucu ar: 323ti

06 Jan 2012, 20:13

Žēl ka bmw nelieto vw dīzeļus :( jo tos skaidri zinu ka līdz 250hp var uzmočīt. Bet vai tas TDS turēs lielāku turbo? :rolleyes:
mocha
Ziņojumi: 14
Pievienojies: 21 Nov 2011, 21:50

15 Jan 2012, 19:04

jau izgājušajā gadā biju spiests steigā to visu krāmet kopā, rezultātā:
- kveelsveces nomainitas,
- EGR vārsts tāpat kā kolektors neaiztikts-neiztīrīts atlikts vietā :sad:
- noluuzushais vads nav sataisiits :sad: veeljoprojām... startējos ar 5 kvēlsvecēm :doh:

Tā nolūzušā kv.sveču vada jautājumu labprāt nodotu risināt kādam ar taisnākām rokām, jo pats to varētu mēģināt tikai, ja atrastu precīzi kur tādu vadu dabūt. negribās man tur saķimerēt kko uz ljip/ljep. :hahaha:

Cik ieprieksh biju apzinājis nesaucot iestādes nosaukumus kvēlsveču maiņa šim modelim maksā Ls30 (bmw specializētais serviss) un Ls16 (visu auto serviss).
Ja pats kko nenolauz un ir atslēgas pieejamas, tad to var izdarīt un servisu neapmeklēt.

problēmas ar kurām saskāros:
- vajadzēja papildus meklēt 12 muciņas pagarinājumus un pārejas. pie tam, jo dažādāki un vairāk, jo labāk (kolektora noņemšanas tālākā skrūve)
- iespēja izcelt skrūves/uzgriežnus/muciņas no motortelpas pēc neveiklām roku kustībām (vismaz 3 reizes)
- jau pieminētais kv.sveču vads
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65

17 Jan 2012, 19:33

Nesaprotu vienu kāpēc neviens neturbinizē dīzeli ? :gigigi: bet turninizē kaukādus M50B20,m50b25 utt. varbūt kāds var pakomentēt ja ir saskāries ar M51 .... vai kādu saitu intresantu ir ir atradis :giggle:
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

17 Jan 2012, 19:48

Anderss rakstīja:Nesaprotu vienu kāpēc neviens neturbinizē dīzeli ? :gigigi: bet turninizē kaukādus M50B20,m50b25 utt. varbūt kāds var pakomentēt ja ir saskāries ar M51 .... vai kādu saitu intresantu ir ir atradis :giggle:
tu pats saprati ko uzrakstīji ? kā var turbinizēt jau turbo dzinēju :gigigi: ko tur vēl var turbinizēt ? :D
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65

17 Jan 2012, 20:06

es domāju nevien bemw dizeli neko nav darijis :lol: tobiš lilāk turbīn vai ko tādu(nav ne jausmas kas tām turnīnām dod jaudu lielums vai kas :rolleyes: )
Profila bilde
Rons
Ziņojumi: 1429
Pievienojies: 22 Jūl 2011, 19:28
Braucu ar: c3h8-c4h10
Reputācija: 12
 

17 Jan 2012, 20:19

tur nedaudz var palīdzēt čips +kādi 30 zs, bet nu mocīt dzinēju kurš jau tā pat ir nospīdzināts ir neprāts. no plikas lielākas turbīnas nekas nemainīsies, vajadzēs arī vairāk degvielu. vislabākais variants ir atmest šādu dumumu jau saknē.
Profila bilde
Anderss
Ziņojumi: 657
Pievienojies: 22 Apr 2011, 14:35
Braucu ar: E90 style65

17 Jan 2012, 20:21

es neko tādu nemaz nedomāju istenot bet vnk intresējos :yes: un nezinu kādu čipu tu domā dabūt 30 zs :gigigi: man jau liekas ka tie čipi zemē metami ;)
Profila bilde
dogMa
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 9805
Pievienojies: 27 Feb 2011, 23:05
Braucu ar: E36 2.8i Coupe
Reputācija: 117
 

17 Jan 2012, 20:25

Nav ne vainas čipam. Ja pareizi "sačipots", tad ir okei. Ja prota paceļ turbīnas spiedienu, tad gan nav jauki :) Uzliksi lielāku turbīnu, pazudīs jaudās "sākums", bet parādīsies vidus un gals. Protams, viss atkarīgs arī no turbīnas tipa etc.