Barona 328 coupé
bus nakamreiz japasuta tevi uz veikalu lai noperc roza uzvalku
bet nu maza odzina salona ir
bet nu maza odzina salona ir
Karoč šodien beidzot pēc kilometrīgas laika neesamības, tika uzstādīts M20 spararats. Pie viena tika izravēts arī CDV.
Sajūtas tādas interesantas, sajūga pedālis pavisam savādāks, cēliens pretty much jūtamāks jebkurā robā. Nevar vairs pa mierīgo kruīzējot pārspraust pa taisno no 2trā uz 4to, lielas vibrācijas un šķietami trūkst inerces. Uz šosejas jāseko ātrumam nedaudz vairāk līdz, vai nu krīt, vai pats savā nodabā kāpj augšā, ja kāja smaga - nav vairs tā vienmērīguma.
Pacients procesā: Liekie metāli [tas pumpis tur no kkurienes citurienes ] Priekš tiem, kam interesē M20 setups, mans partlists bija šāds:
M20 spararats. Atvieglināts, novirpota kante, lai nemetas pret bloku. Atjaunota darba virsma un nobalansēts. ~6,5-6,7kg
M20 spararata skrūves
M20 speiseris/šaiba/sauckāgribi, kas nāk zem skrūvju galvām pie spararata
Starteris no E30 325E
Sajūga komplekts no E30 325iX
Izspiedējgultnis no E21 323i
Šķiet, ka šis arī viss.
Sajūtas tādas interesantas, sajūga pedālis pavisam savādāks, cēliens pretty much jūtamāks jebkurā robā. Nevar vairs pa mierīgo kruīzējot pārspraust pa taisno no 2trā uz 4to, lielas vibrācijas un šķietami trūkst inerces. Uz šosejas jāseko ātrumam nedaudz vairāk līdz, vai nu krīt, vai pats savā nodabā kāpj augšā, ja kāja smaga - nav vairs tā vienmērīguma.
Pacients procesā: Liekie metāli [tas pumpis tur no kkurienes citurienes ] Priekš tiem, kam interesē M20 setups, mans partlists bija šāds:
M20 spararats. Atvieglināts, novirpota kante, lai nemetas pret bloku. Atjaunota darba virsma un nobalansēts. ~6,5-6,7kg
M20 spararata skrūves
M20 speiseris/šaiba/sauckāgribi, kas nāk zem skrūvju galvām pie spararata
Starteris no E30 325E
Sajūga komplekts no E30 325iX
Izspiedējgultnis no E21 323i
Šķiet, ka šis arī viss.
Pēdējais labojis barons - 11 Aug 2014, 19:36, kopā labots 1 reizi.
Tad rezumē
Vai ieguvi to, ko vēlējies ar M20 palīdzību ?
Vai ieguvi to, ko vēlējies ar M20 palīdzību ?
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
gaju tam visam ari cauri, liekot sev m20 virsu.. vareu but ka vibracijas un tadas lietas, tu ieguvi, jo mazliet aizravies ar spararata virposanas priekiem.. ieteicamais ir +-8kg, un tad nejut tadas lietas.. man personigi bija 7,6 kg m20 spararats, ar parliktu m50 vainagu, lai butu vieglak starterus piemeklet vajadzibas gadijuma! am runajot talak par kurvi, ix kurvis es domaju sportosanai domats, ja ikdienas kruizesanai, izveleos luk vai sasch performance parasto 325 kurvi no e30! parejais, ja vis 1v1 ka man bij!
Jā, atkratījos no graboša un dzīvi beigt kārojoša M52 divmasu spararatazuze91 rakstīja: Vai ieguvi to, ko vēlējies ar M20 palīdzību ?
Nuuu, man spararats jau pirms kantes virpošanas bija ~7,2 kg (spararats no m20b20), pēc novirpošanas un nobalansēšanas palika uz ~6,5-6,7gda33 rakstīja:gaju tam visam ari cauri, liekot sev m20 virsu.. vareu but ka vibracijas un tadas lietas, tu ieguvi, jo mazliet aizravies ar spararata virposanas priekiem.. ieteicamais ir +-8kg, un tad nejut tadas lietas.. man personigi bija 7,6 kg m20 spararats, ar parliktu m50 vainagu, lai butu vieglak starterus piemeklet vajadzibas gadijuma! am runajot talak par kurvi, ix kurvis es domaju sportosanai domats, ja ikdienas kruizesanai, izveleos luk vai sasch performance parasto 325 kurvi no e30! parejais, ja vis 1v1 ka man bij!
Sajūga komplekts principā ir LUK komplekts priekš e30 325iX
nu ja, apec es ari uzmanigi to prasiju lai dara lietotajs wyrider, un ari sanaca, apmperam 7.6 kg manejais, vibracijas nebij, nebij ta ka krit apgriezieni leja palaizot, inerce bij saglabata spararatam! be jutami vieglak cela augsha! am, ja standarta, be IX kurvis, nevis parastais rwd!
man ir 6kg, rezonanse jūtama!
Nezinu, man ar 6kg, iX kurvi un keramisko disku viss ir labi, bez nekādām vibrācijām utml gļukiem. Kāju ar mierā var noturēt kruīzojot..
Saku ,6 kg ir parak daudz atviehlots prieks daily drivibg. Tas der vairs tiri dragracing....
Bet es saku, ka ikdienā varu mierīgi pārvietoties ar tādu. Tas pats, ka lielākā daļa saka- ar keramiku satiksmē/sastrēgumos ir neiespējami pabraukt. Braucu un viss ir labi. Katram savs
Nu tā rezonanse pa lielam patrādās, ja pārmet pa taisno no 2trā uz 4to, vai pie savādākām mazu apgriezienu izdarībām. Ja ar šādām muļķībām nenodarbojas, tad viss kedā, nav problēmu pārvietoties
Gandrīz nosvilināju elektroniku
Mainot starteri resnais sarkanais vads bija saķēries stūres kardāniņā un gandrīz pārberzies. Pečkas vārsta vadi neizturējuši un norāvušies, dēļ kā salonā arī vislaik bliež karstu gaisu. Labi, ka meklējot problēmu ar pečkas vārstu šo pamanīju, jo ja tas resnais būtu aizgājis uz īso, tad būtu reālās auzās
Mainot starteri resnais sarkanais vads bija saķēries stūres kardāniņā un gandrīz pārberzies. Pečkas vārsta vadi neizturējuši un norāvušies, dēļ kā salonā arī vislaik bliež karstu gaisu. Labi, ka meklējot problēmu ar pečkas vārstu šo pamanīju, jo ja tas resnais būtu aizgājis uz īso, tad būtu reālās auzās
Tā kā Zuz... oi nē, nu jau ValtersZ visiem publiski lūdza ielīmēt logā novelceni ar niku, tad klausīju viņa lūgumam
Bet vispār pamazām auto tiek sākts kustināt un gatavot pavasarim. Ieķertas 2 jaunas 225/45 ZR17 mizas, kas tiks uzkrāmētas priekšā un vecās priekšējās aizbīdītas uz aizmuguri. Jāsaņemas tik aizbraukt pārmontēt un pārbalansēt vasaras diskus, zb jau tie ziemas R15.
Ir izdzimis kaut kāds gļuks ar centrālo, ka diezgan slinki durvis slēdz ciet ar pulti, dažreiz neaizvelk ciet un jāslēdz ar atslēgu. Idejas kur meklēt gļuku?
Ir izdzimis kaut kāds gļuks ar centrālo, ka diezgan slinki durvis slēdz ciet ar pulti, dažreiz neaizvelk ciet un jāslēdz ar atslēgu. Idejas kur meklēt gļuku?
Pēdējā laikā maz sanācis pieķerties pie e36, jo ir vai nu jāstrādā vai jāballē un jādzer. Bet pirms nedēļām divām sanāca rēcīgs atgadījums.
BMW E34 vienmēr man ir patikuši un tiem ir īpaša vieta manā auto hierarhijā, jo tieši E34 bija mans pirmais BMW. Tad nu pie aktuālā - pirms pāris nedēļām zvana čoms un saka - man vajag atbrīvot garāžu no E34, nergribi? Man tāds nu kāpēc ne Šis - davai, Hennessy pudele un pārrakstīšanas izdevumi no tevis (kopā ar nodokļa parādiņu nepilni 400 eur), savāc to Agrāk vairākas reizes biju piedāvājis viņam šo auto atpirkt, bet bez panākumiem. Tā nu tagad esmu ticis pie vēlvienas melnās depresijas
Auto ar man labi zināmu vēsturi, pēdējos ~8 gadus pavadījis sēžot sausā garāžā, šo 8 gadu laikā izbraukts kādas 3 reizes.
Pagaidām vēl neesmu izlēmis ko ar to darīt, sliecos, ka būs vasaras krūzeris, kuru čubināt un ziemā nevilkt ārā no garāžas.
Īsumā par auto:
E34 '91
525i M50B25
M pakas pakaļējais bampers un sliekšņi
M audio + papildus elipses aizmugurē
M piekare
Shadowline
Short-shifteris
Visi el. logi
El. spoguļi
Uzlikts platais purns no facelift modeļa
Sportsitzes bet uzplēstas. Pa lielam salonu vajadzēs pāršūt.
Mtech II stūre.
Ir visādi sīkie kasjaki, ko vajag novērst, jāmaina priekšējais bampers (ir zināms, ka savulaik bijis maigi uzsists purns, tādēļ nav arī M priekšējais bamperis - attiecīgi tāds tagad ir nepieciešams)
Kaut kāda garāžbilde, kad izvilkšu saulītē un samazgāšu uztaisīšu smukākas bildes :)
BMW E34 vienmēr man ir patikuši un tiem ir īpaša vieta manā auto hierarhijā, jo tieši E34 bija mans pirmais BMW. Tad nu pie aktuālā - pirms pāris nedēļām zvana čoms un saka - man vajag atbrīvot garāžu no E34, nergribi? Man tāds nu kāpēc ne Šis - davai, Hennessy pudele un pārrakstīšanas izdevumi no tevis (kopā ar nodokļa parādiņu nepilni 400 eur), savāc to Agrāk vairākas reizes biju piedāvājis viņam šo auto atpirkt, bet bez panākumiem. Tā nu tagad esmu ticis pie vēlvienas melnās depresijas
Auto ar man labi zināmu vēsturi, pēdējos ~8 gadus pavadījis sēžot sausā garāžā, šo 8 gadu laikā izbraukts kādas 3 reizes.
Pagaidām vēl neesmu izlēmis ko ar to darīt, sliecos, ka būs vasaras krūzeris, kuru čubināt un ziemā nevilkt ārā no garāžas.
Īsumā par auto:
E34 '91
525i M50B25
M pakas pakaļējais bampers un sliekšņi
M audio + papildus elipses aizmugurē
M piekare
Shadowline
Short-shifteris
Visi el. logi
El. spoguļi
Uzlikts platais purns no facelift modeļa
Sportsitzes bet uzplēstas. Pa lielam salonu vajadzēs pāršūt.
Mtech II stūre.
Ir visādi sīkie kasjaki, ko vajag novērst, jāmaina priekšējais bampers (ir zināms, ka savulaik bijis maigi uzsists purns, tādēļ nav arī M priekšējais bamperis - attiecīgi tāds tagad ir nepieciešams)
Kaut kāda garāžbilde, kad izvilkšu saulītē un samazgāšu uztaisīšu smukākas bildes :)
Pēdējais labojis barons - 18 Apr 2015, 15:54, kopā labots 3 reizes.
Apsveicu ar darijumu, pēc rakstītā izklausās ka ir diezgan labs variants, tik varēji vairāk bildes ielikt! Spoileri nost, nosēdīnāt un krūizot pa pilsētu.
Labs eksemplars. Zinu kur var nopīrkt mtech bampers. +1 e34ais, e36klabā.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
barons rakstīja: M audio + papildus elipses aizmugurē
kas tas tāds?
Ejot tehnisko nebus cela nodoklis pa 8 gadi jasamaksa?
Pats atradu 245.45 EUR - transportīdzekļa ekspluatācijas nodokļa (ikgadējās nodevas) parāds par 2010.- 2014.gadu.everts rakstīja:Ejot tehnisko nebus cela nodoklis pa 8 gadi jasamaksa?
Padstava