ivars_e36 318is
Cīņa ar ruslanu.
Pagājušonedēļ auto tika pacelts uz pacēlāja (beidzot ) un ieraudzīju pāris vietas kur ruslans bija ārdījies. Pēc lanžeroniem spriežot kuzavs ir velkāts pa asfaltu pliks kādas pāris nedēļas, visi sasisti un saskrāpēti, par laimi nebija sākuši rūsēt, labās puses slieksnis neizskatījās nemaz tik traki, bet kad sāku ar skrūvgriezi viņu bakstīt pie aizmugurējās domkrata vietas, beigās nācās ar asarām acīs savu skaisto slieksni no grīdas ar šaufeli slaucīt.
Negribēju to visu tādu atstāt, izdomāju, ka jāmetina ciet. Sāku zāģēt rūsiņu ārā, beigās izrādījās, ka diezgan lielu gabalu ruslans sev būs paņēmis.
Uz abām pusēm skatoties, tālāk nekur nav gājis. Tā nu nopūtu visu iekšu ar rūsas pārveidotāju, izgatavoju kronšteinu, lai mašīnu var celt uz pacēlāja, to iemetināju, aizmetināju caurumu ciet, nokrāsoju, vēl nopūtu ar bitumenu un darbs darīts. Lanžeroni arī dabūja nelielu apstrādi ar smilšpapīru, rūsas pārveidotāju un bitumenu.
Vēl apskatot motora apakšu, priecīgāks nepaliku, tur viss nopuņķojies
Es pat nezinu ar ko, lai sāk, lai apturētu to eļļas noplūdi, pagaidām tik uzpasēju eļļas līmeni.
P.S. atvainojos par miglainajām bildēm, laikam rokas baigi trīcēja
Pagaidām arī viss
Pagājušonedēļ auto tika pacelts uz pacēlāja (beidzot ) un ieraudzīju pāris vietas kur ruslans bija ārdījies. Pēc lanžeroniem spriežot kuzavs ir velkāts pa asfaltu pliks kādas pāris nedēļas, visi sasisti un saskrāpēti, par laimi nebija sākuši rūsēt, labās puses slieksnis neizskatījās nemaz tik traki, bet kad sāku ar skrūvgriezi viņu bakstīt pie aizmugurējās domkrata vietas, beigās nācās ar asarām acīs savu skaisto slieksni no grīdas ar šaufeli slaucīt.
Negribēju to visu tādu atstāt, izdomāju, ka jāmetina ciet. Sāku zāģēt rūsiņu ārā, beigās izrādījās, ka diezgan lielu gabalu ruslans sev būs paņēmis.
Uz abām pusēm skatoties, tālāk nekur nav gājis. Tā nu nopūtu visu iekšu ar rūsas pārveidotāju, izgatavoju kronšteinu, lai mašīnu var celt uz pacēlāja, to iemetināju, aizmetināju caurumu ciet, nokrāsoju, vēl nopūtu ar bitumenu un darbs darīts. Lanžeroni arī dabūja nelielu apstrādi ar smilšpapīru, rūsas pārveidotāju un bitumenu.
Vēl apskatot motora apakšu, priecīgāks nepaliku, tur viss nopuņķojies
Es pat nezinu ar ko, lai sāk, lai apturētu to eļļas noplūdi, pagaidām tik uzpasēju eļļas līmeni.
P.S. atvainojos par miglainajām bildēm, laikam rokas baigi trīcēja
Pagaidām arī viss
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
sāc ar motoru nomazgāšanu, un tad skaties, kur ir noplūde
bija tāda doma, bet tur apkārt viss sausscipruss18 rakstīja:sacar varstvaku bliivi
tā arī būs jādarathekukanols rakstīja:sāc ar motoru nomazgāšanu, un tad skaties, kur ir noplūde
No apakšas atgādina manējo pirmsākumos!
Man arī bija problēmas ar eļļas noplūdi, vainīga bija vārstu vāka blīve!
Man arī bija problēmas ar eļļas noplūdi, vainīga bija vārstu vāka blīve!
Man bij kautkas lidziigs,pie vainas izraadijas detala nr.8
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Šitais būs jāiečeko.
Tātad šajās brīvdienās vēl pāris lietas izdarītas. Aizmetināju vēlvienu caurumu un pieliku central locking button.
Rūsa līda ārā tieši zem gaisa filtra kastes kronšteina
izgriezu gabalu ārā, aizmetināju, no apakšas bitumens, no augšas rūsas pārveidotājs un miers mājās.
Vēl pieliku central locking button. Podziņu nospied, durvis aizslēdzas, podziņu nospied, durvis atslēdzas. Nav nekāda īpašā ekstra, tikpat labi var nospiest pogu uz durvīm, bet šādi izskatās manuprāt daudz labāk un ir daudz ērtāk.
PIRMS: PĒC: Visgrūtākais bija uztaisīt pareiza lieluma caurumu konsolē
liels paldies par palīdzību no lietotāja Erards un lietotāja Lvkenny
un bildīte tumsā
Tā arī pagāja manas brīvdienas
P.S. Ja ir interese, varu uztaisīt diy kā ievilkt pogas vadus, tas ir ļoti vienkārši, var arī ielikt parastu podziņu, man vienkārši patīk OEM izskats.
Rūsa līda ārā tieši zem gaisa filtra kastes kronšteina
izgriezu gabalu ārā, aizmetināju, no apakšas bitumens, no augšas rūsas pārveidotājs un miers mājās.
Vēl pieliku central locking button. Podziņu nospied, durvis aizslēdzas, podziņu nospied, durvis atslēdzas. Nav nekāda īpašā ekstra, tikpat labi var nospiest pogu uz durvīm, bet šādi izskatās manuprāt daudz labāk un ir daudz ērtāk.
PIRMS: PĒC: Visgrūtākais bija uztaisīt pareiza lieluma caurumu konsolē
liels paldies par palīdzību no lietotāja Erards un lietotāja Lvkenny
un bildīte tumsā
Tā arī pagāja manas brīvdienas
P.S. Ja ir interese, varu uztaisīt diy kā ievilkt pogas vadus, tas ir ļoti vienkārši, var arī ielikt parastu podziņu, man vienkārši patīk OEM izskats.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Es ar gribu
Malacis
Malacis
Man tā podziņa patīk, taka e46, žel tik ka man siģene taisa durvis ciet kad motoru piedarbinu. Bet moška vienalga varētu tādu iestellēt.
patik ka tiek atspogulots auto kaa ir, nevis tik izpuskjotas bildes un stasti.
par to metinashanu, malacis ka izdariji visu kaa nakas, ceru ka tu nostiprinaju oem dankrota trubinju un to visu sliedi, jo uz to balstisies auto svars, kad celsi augsaa, un lai beigas nau taa ka cel uz augsu, dankrots celjas bet auto nee
par to metinashanu, malacis ka izdariji visu kaa nakas, ceru ka tu nostiprinaju oem dankrota trubinju un to visu sliedi, jo uz to balstisies auto svars, kad celsi augsaa, un lai beigas nau taa ka cel uz augsu, dankrots celjas bet auto nee
...
Izdari gan tāivars_e36 rakstīja:P.S. Ja ir interese, varu uztaisīt diy kā ievilkt pogas vadus, tas ir ļoti vienkārši, var arī ielikt parastu podziņu, man vienkārši patīk OEM izskats.
cik kontaktu poga tev bija?
GatisB. rakstīja:Izdari gan tāivars_e36 rakstīja:P.S. Ja ir interese, varu uztaisīt diy kā ievilkt pogas vadus, tas ir ļoti vienkārši, var arī ielikt parastu podziņu, man vienkārši patīk OEM izskats.
ok, būs kāds brīdis, uzcepšu.uzstaisi gan to DIY, kādreiz var noderēt
4 vadidexter1 rakstīja:cik kontaktu poga tev bija?
Archizlv rakstīja:Man tā podziņa patīk, taka e46, žel tik ka man siģene taisa durvis ciet kad motoru piedarbinu. Bet moška vienalga varētu tādu iestellēt.
prieks, ka patīkpatik ka tiek atspogulots auto kaa ir, nevis tik izpuskjotas bildes un stasti.
par to metinashanu, malacis ka izdariji visu kaa nakas, ceru ka tu nostiprinaju oem dankrota trubinju un to visu sliedi, jo uz to balstisies auto svars, kad celsi augsaa, un lai beigas nau taa ka cel uz augsu, dankrots celjas bet auto nee
ja gribās, var vēl pasutīt ebayā, tās pogas tur pa pilno, vienīgais jāskatās, lai nāk līdzi štekerisbyrbyr rakstīja:Es ar gribu
Malacis