Paceļam jaudu M52B25!

Profila bilde
Karrlo
Ziņojumi: 664
Pievienojies: 05 Nov 2011, 17:44
Braucu ar: V8
Reputācija: 2
 

05 Jan 2014, 01:29

Man vispar liekas ,ka taa chiposhana pa lielam ir fuflo ar atseviskiem iznemumiem ,kas nopietni tam pieiet un daudzi pat nesaprot taa vaarda jeedzienu un nozimi pielietojumaa uz auto !! lielaka dalja ,kas meetajas egayaa un lokaalajaa tirguu cenaa ap divdesmitpieci lati ir bullja kakas - uzliekot liekas ka kaut kas jau mainijaas labaak un sludinajumaa pieraksta jauda ap 230 zirgi ...tas ir tas pats ,kas rajonnjikam iedot iepiipeet piparmeetru teeju un sadirst vinjam ,ka taa ir zaali - saderam ieshtiriis :hahaha:
Viens zinosh cilveeks stastija no dziives ,ka izchekojis vienreiz taadu kompi ,uz kura chipa bija uzrakstiits tur bezmazvai ``megaultraturbochiptuning`` - izraadas stock karte :hahaha: :hahaha:
KK TECHnics
-AutoServiss un Apkopes gan Sporta gan Ielas auto-Rezerves dalas ikdienai un Sportam-
Meldru iela 2,Riga
Tel.Nr - 202-66-66-5


www.karrlodrift.lv
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

05 Jan 2014, 01:34

pilnīgi manas domas
ozolinnss
Ziņojumi: 11
Pievienojies: 07 Apr 2012, 18:04

05 Jan 2014, 02:42

Karrlo rakstīja:Es te lasu un briinos ... laikaa ,kad es maacijos dreifeet ,man laikam bija cita pieeja ,forumos nerakstiju/nelasiju - ``2.3 neiet`` , ``iemet 2.8`` ...macijos ar 2.0 sierru - simtpadsmit zirgspeeku jaudiigu :hahaha:
interesanti palasit ,Es jau isti nemaku spriest ,bet liekas ,ka cilveks pat isti nav bijis vismaz 10 reizes trasee un jau saka ,ka tas auto neiet u.t.t ...parasti sados gadijumos pielieto veco labo teicienu par dejotaju un pautiem :hahaha:
p.s - ja tiesam liekas ,ka 2.3 lai iemacitos ir jauda pa iisu ,piemetat bendzai naudu ,paradishu ko ar divlitrigo nonvanosu var izdarit @ 333 :hahaha: :hahaha:
Kāda tev reduktora attiecība un ar kādam riepam brauc un cik bar. riepas?
Profila bilde
Nixon
Ziņojumi: 5884
Pievienojies: 13 Dec 2011, 20:59
Braucu ar: BECAUSE RACECAR
Atrašanās vieta: Valmiera, Mazsalaca
Reputācija: 22
 

05 Jan 2014, 03:31

M50 ieplūde der arī no M50B20? Un kas pēc tam notiek ar kartera ventilāciju utt?
Attēls
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

05 Jan 2014, 09:15

Nixon rakstīja:M50 ieplūde der arī no M50B20? Un kas pēc tam notiek ar kartera ventilāciju utt?
nop, tik no b25, b20 ir mazāki kanāli.
kartera vent vai nu amputējas (lasīt, oil cach tank), vai nu modificējas kolektors (tiek sakrustots ar m52) un viss paliek pa vecam, vai nu viss karājas n-tajās trubās.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

05 Jan 2014, 12:14

M50b20 ari ir chutj chutj lielaks par m52, bet nu manuprat beztolks likt, chakara del,
Man pasam metajas b25 kolektors sakrustots ar m52, apaksha tiek uztaisits caurums' kur stiprinas priboru plaksnite no m52 kolektora, pie kuras tad ari vienojas visi tuksgaitas regulatori, kartera vent, IAT, unmazas vakuuma trubinas
Profila bilde
kkk_24
Ziņojumi: 724
Pievienojies: 12 Mar 2012, 17:56
Braucu ar: 328i
Atrašanās vieta: Tukums/Rīga
Reputācija: 2
 

05 Jan 2014, 22:35

seeingman rakstīja:kāds čips jāliek? lays vai ādažu?
cik dzirdēts estrellas vispār.. :super:
Attēls
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

05 Jan 2014, 23:19

he9600 rakstīja:
Nixon rakstīja:M50 ieplūde der arī no M50B20? Un kas pēc tam notiek ar kartera ventilāciju utt?
nop, tik no b25, b20 ir mazāki kanāli.
kartera vent vai nu amputējas (lasīt, oil cach tank), vai nu modificējas kolektors (tiek sakrustots ar m52) un viss paliek pa vecam, vai nu viss karājas n-tajās trubās.
Vēl ir variants ieplūdi, eļļas ščupu, un visu vakuuma padarīšanu no m50 uzlikt. Ja negrib mainīt vārstu vāku, var no šlanga un 2 hamutiem uzmeistarot pāreju vakuuma štepselim. Bilde sūdīga, bet var redzēt.
Attēls
Profila bilde
Liss
Ziņojumi: 2562
Pievienojies: 16 Apr 2011, 09:22
Braucu ar: turbo bamsli
Atrašanās vieta: Ogre
Reputācija: 40
 

06 Jan 2014, 06:50

bildē izskatās, ka ir b20 kolektors uzlikts :hahaha:
Frukts325
Ziņojumi: 3
Pievienojies: 13 Jan 2012, 13:04
Atrašanās vieta: saldus

06 Jan 2014, 08:06

Visticamak autoram jasaved motors kartiba es ar macijos ar 2,5 r17 grieza bez problemam.ar laiku jauda pa isu bet sakuma pilnig pietiek ja motors gajejs
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

06 Jan 2014, 10:26

M52B25 virzuļu diametrs ir vienāds ar M52B28. Tātad nekas lielāks jāborē nav. Atšķiras klaņa garums. Vai M52B25 gadījumā nevar taisīt to pašu ko ar M50B25? Respektīvi ieliekot kloķeni un klaņus no B28, mēs iegūstam faktiski to pašu M52B28? :rolleyes:

Protams, vienkāršāk ir iemest 2.8 un šķiļam trasē, bet šoreiz ne par to ir stāsts. :bmw:
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

06 Jan 2014, 10:44

seeingman rakstīja:bildē izskatās, ka ir b20 kolektors uzlikts :hahaha:
b25
Profila bilde
Ruu
E36 Club Latvia
Ziņojumi: 4667
Pievienojies: 23 Feb 2011, 18:55
Atrašanās vieta: Cēsis
Reputācija: 6
 

06 Jan 2014, 10:46

Man arī bildē izskatās tāds pašaurs. :hahaha:
Profila bilde
Jānis.P
Ziņojumi: 1745
Pievienojies: 04 Mai 2012, 15:49
Braucu ar: 2.3 turbo
Atrašanās vieta: Dyno
Reputācija: 8
 

06 Jan 2014, 11:00

Ruu rakstīja:M52B25 virzuļu diametrs ir vienāds ar M52B28. Tātad nekas lielāks jāborē nav. Atšķiras klaņa garums. Vai M52B25 gadījumā nevar taisīt to pašu ko ar M50B25? Respektīvi ieliekot kloķeni un klaņus no B28, mēs iegūstam faktiski to pašu M52B28? :rolleyes:

Protams, vienkāršāk ir iemest 2.8 un šķiļam trasē, bet šoreiz ne par to ir stāsts. :bmw:
Var un no m54b30 arī var likt.

un kolektors izskatās tāds pašaurs arī man. :lol:
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Wilsons86
Ziņojumi: 174
Pievienojies: 18 Jūn 2013, 09:30

06 Jan 2014, 12:30

Nedaudz ne pa tēmu, bet kādas tieši ir M54B25 un M54B30 atšķirības? Ne jau tikai virzuļu gājienā..?
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

06 Jan 2014, 12:34

man patik sita topiks ,tiesam intresanti palasit :super:

1, lai celtu jaudu stoka motoram ir jasprot ko tu gribi no tas masinas un cik tev biez ir maks :D
2, ar karlo mums vienreiz bija diskusija par m50 iepludnieku uz m52 un tur es vinam piekritu ja grib slipet tad tas nav labakais variants ,ja grib dragi paraut tad var eksperimentet bet ir cotka japardoma ka uzinstelet vinu uz m52 jo tam motoram ir svariga kartera ventilacija lai cik jums tas liktos jocigi :gigigi:
3. par čipsiem :D seeingman ir 99% taisniba ka simens ms41 vadiba adaptejas un tas ka bez source koda tur vadiba vispar nav ko darit :D latvija laikam ir tikai kadi 4 vai 5 pipari kas vispar spej uzrakstit korektus failus + lai tas darbotos un protams ka vini nem ari pa to kapostu ;) un nekadu info par to vini protams ka nesniedz ,tikai teksts ir apmeram visur vienads :nesaproti tad nah nelien :D vienigi ko es varu piebilst ka cipo katru kompi individuali un pectam tas fails vairs nav parakstams cita kompi taka iepist kapeiku nesanak :D un del ta ari rodas cena.
pats es par to lietu neesmu korekts runat jo daudz ko nezinu bet ja ir intrese aprunaties varu iedot ta cilveka numuru kas ar mums sadarbojas

letaks variants ,,jaudas,, pacelšanai pie nosacijuma ja motoram ir vel kads ponijs stali palicies :gigigi:

1: normals nules pretestibas filtrs ,,pareizi iebuvets,,
2: m50 iepludnieks
3: pareiza izpludes sistema ,,zirneklis + ari pati truba ,,
4:čips ,, bet jasaprot kam tu tiesi gribi ZS vai KW

nu un dargakaja varianta protams ka turbo vai kompresors :super:
Profila bilde
Pacha
Ziņojumi: 2086
Pievienojies: 10 Jan 2012, 20:28
Braucu ar: ...
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 5
 

06 Jan 2014, 12:49

Dj_Zii rakstīja:man patik sita topiks ,tiesam intresanti palasit :super:

1, lai celtu jaudu stoka motoram ir jasprot ko tu gribi no tas masinas un cik tev biez ir maks :D
2, ar karlo mums vienreiz bija diskusija par m50 iepludnieku uz m52 un tur es vinam piekritu ja grib slipet tad tas nav labakais variants ,ja grib dragi paraut tad var eksperimentet bet ir cotka japardoma ka uzinstelet vinu uz m52 jo tam motoram ir svariga kartera ventilacija lai cik jums tas liktos jocigi :gigigi:
3. par čipsiem :D seeingman ir 99% taisniba ka simens ms41 vadiba adaptejas un tas ka bez source koda tur vadiba vispar nav ko darit :D latvija laikam ir tikai kadi 4 vai 5 pipari kas vispar spej uzrakstit korektus failus + lai tas darbotos un protams ka vini nem ari pa to kapostu ;) un nekadu info par to vini protams ka nesniedz ,tikai teksts ir apmeram visur vienads :nesaproti tad nah nelien :D vienigi ko es varu piebilst ka cipo katru kompi individuali un pectam tas fails vairs nav parakstams cita kompi taka iepist kapeiku nesanak :D un del ta ari rodas cena.
pats es par to lietu neesmu korekts runat jo daudz ko nezinu bet ja ir intrese aprunaties varu iedot ta cilveka numuru kas ar mums sadarbojas

letaks variants ,,jaudas,, pacelšanai pie nosacijuma ja motoram ir vel kads ponijs stali palicies :gigigi:

1: normals nules pretestibas filtrs ,,pareizi iebuvets,,
2: m50 iepludnieks
3: pareiza izpludes sistema ,,zirneklis + ari pati truba ,,
4:čips ,, bet jasaprot kam tu tiesi gribi ZS vai KW

nu un dargakaja varianta protams ka turbo vai kompresors :super:
Cik zinu ZS ir tie paši KW, kļūdos? :gigigi:
Moš Tu domāji Zs un Nm? :hahaha: :lol: :D
yanks
Ziņojumi: 1832
Pievienojies: 20 Aug 2012, 12:24
Reputācija: 13
 

06 Jan 2014, 13:01

1kw ir aptuveni 1,36zs :lol:
Profila bilde
Rubiins
Ziņojumi: 149
Pievienojies: 11 Mai 2011, 15:17
Braucu ar: veciem šrotiem
Atrašanās vieta: Rīga

06 Jan 2014, 13:29

Jeibogu b25, māku viņus atšķirt, bilde neveiksmīga :lol:
Jāsāk ar to, ka m52b25 ir nemotors, lētākais variants ir iesvapot nenokautu b28 uzmest m50 ieplūdes kolektoru. Droseli var pamest no m52, viņai iekšējais diametrs ir par ~0,5-1mm lielāks un šinī gadījumā nav jācakarējas ar trosītes pārtaisīšanu. Ieplūdes sadaleni var likt no m54b30, izplūdes sadalenes vietā m50 bezvanosa ieplūdes sadaleni, būs jāregulē viņa ar ripu, nevarēs pēc kvadrātiņiem ielikt. Labākjau protams ir sporta sadalenes, et nu diezgan sālīti viņas maksā m5x dzinējiem. Zirneklis un izplūde ir salīdzinoši dārgs prieks (ebay kolektors uz standarta izplūdes neskaitās). Čipošanai (universālais čips pa 15ls neskaitās) LV apstākļos labāks būs motronic 3.3.1, zinu, ka arhaiska vadība, bet pāris postus augstāk var lasīt, kāpēc ms41 nečipojas. Par driftu nezinu, dragreisam var piemeklēt un novirpot vienmasas spararatu no pirmo gadu m50b20 (diezgan reta lieta). Ja rokas neaug no pakaļas vai maciņš atļauj, var galvai kanālus paslīpēt.
Pašam man top m52b30 uz m52b25 motronic 3.3.1 bāzes.
Profila bilde
Dj_Zii
Ziņojumi: 2104
Pievienojies: 01 Dec 2011, 17:28
Braucu ar: zibenu
Reputācija: 6
 

06 Jan 2014, 13:37

labi :lol: nolahojos sajuka :gigigi: bet nu ceru doma +/- skaidra :gigigi: