Ģenerātors
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right
Man tieši tāda pati problēma ar elektrību. Vismaz tagad skaidrs, ka tās ir oglītes ģenerātoram. Aizdomas bija.
BMW
Man te jautājums par ģeneratora oglēm! Viņas var dabūt arā nenoskrūvējot ģeneratoru???
jā var, tik janoskruvē lielais vāks, tad tiksi klāt. pirmo reiz nonjemot visu generatoru sapratīsi ka varēja arī neņemt nost :)
paldiesAgris rakstīja:jā var, tik janoskruvē lielais vāks, tad tiksi klāt. pirmo reiz nonjemot visu generatoru sapratīsi ka varēja arī neņemt nost :)
vēl man jautājums par ģeneratora spriegumu!
kad iedarbinu bez slodzes (t.i. nav ieslēgtas nekādas elektroierīces) rāda 14 V, bet kad saslēdzu visu ko vien var iedomāties sāk tā gurdeni strādāt un rāda 13 V...
Tas ir normāli vai arī vaina oglēs???
kad iedarbinu bez slodzes (t.i. nav ieslēgtas nekādas elektroierīces) rāda 14 V, bet kad saslēdzu visu ko vien var iedomāties sāk tā gurdeni strādāt un rāda 13 V...
Tas ir normāli vai arī vaina oglēs???
rāda 13 V! Cik noprotu vainai vajadzetu but ogles!!??Armando rakstīja:rada 13V vai ap 13,7V ja 13V tad nau normali
Sveiki!
Vai WV Passat b3 generators derētu BMW318is kā pagaidu variants? Vecais sācis niķoties, un pagaidām nav iespējas iegādāt jaunu.
Un pie reizes, kāds no Preiļu/Līvānu/Daugavpils puses nevarētu man sariktēt vadus aiz maģa pa vietām, jo daļa no skaļruņiem vispār neskan
Vai WV Passat b3 generators derētu BMW318is kā pagaidu variants? Vecais sācis niķoties, un pagaidām nav iespējas iegādāt jaunu.
Un pie reizes, kāds no Preiļu/Līvānu/Daugavpils puses nevarētu man sariktēt vadus aiz maģa pa vietām, jo daļa no skaļruņiem vispār neskan
neder.
Varu motirgot atbilstošu ģeni vai sataisīt veco.
Varu sariktēt vadus.
Līvāni
Varu motirgot atbilstošu ģeni vai sataisīt veco.
Varu sariktēt vadus.
Līvāni
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
diezvai kkas tur sanāks
Pēdējais labojis dibenštekers - 02 Dec 2012, 17:28, kopā labots 1 reizi.
nu nez. ganjau varētu sataisīt kkādu samadzelku, bet protams labāk jau orgināls.he9600 rakstīja:neder.
Varu motirgot atbilstošu ģeni vai sataisīt veco.
Varu sariktēt vadus.
Līvāni
ooo maģi sačinīt būtu svētīgi arī man tev varbūt mašīnā ir pasīvais subis? a to man ar pastiprinātāju iespējams kkas nav tā (vai arī vadi nav pareizi sariktēti. tā ir ka iedod kojās, lai taisa mūziku apkurījušies pionieri ), remontā teica ka viss ok, vnk pārbaudīt
Kāds ir jaudīgākais stock ģenerātors, ko var uzlikt uz m52 - 140A?
Mana lielā/dārgā sāpe!
Kāpēc man izlādējās aķis, bet neiedegās indikātors panelī?
Lampiņa 100% vesela.
Arī kad auto noslāpētam pagriež aizdedzi 2. pozīcijā jāiedegās gan eļļas spiediena lampiņai, gan aķīša lampiņai, bet aķīša lampiņa neiedegās!?!
Vai strāva, kas iet uz to lampiņu panelī, no aķa iet caur ģeneratoru un ir pārrauta kāda ķēde?
Kāpēc man izlādējās aķis, bet neiedegās indikātors panelī?
Lampiņa 100% vesela.
Arī kad auto noslāpētam pagriež aizdedzi 2. pozīcijā jāiedegās gan eļļas spiediena lampiņai, gan aķīša lampiņai, bet aķīša lampiņa neiedegās!?!
Vai strāva, kas iet uz to lampiņu panelī, no aķa iet caur ģeneratoru un ir pārrauta kāda ķēde?
es tev teikšu no pieredzes - ģeneratoram čau.
lampiņas viens izvads ir pie + spailes, otrs saņem masu caur mazām ģeneratora diodēm (dzinējs off). dzinējam rūcot uz mazajām diodēm parādas +, lampa nodziest. vadi, vadi, vadi....korsa rakstīja:Mana lielā/dārgā sāpe!
Kāpēc man izlādējās aķis, bet neiedegās indikātors panelī?
Lampiņa 100% vesela.
Arī kad auto noslāpētam pagriež aizdedzi 2. pozīcijā jāiedegās gan eļļas spiediena lampiņai, gan aķīša lampiņai, bet aķīša lampiņa neiedegās!?!
Vai strāva, kas iet uz to lampiņu panelī, no aķa iet caur ģeneratoru un ir pārrauta kāda ķēde?
isdrīzāk ne vadi, bet tablete ģeneratorā, man tā reiz gadījās, kad nomainīju tableti jaunu, ņēmu, protams, lētāko
varbūt kāds zin cik maksa jauns ģenerators prieks 2vnieka? Un atseviski cik ta oglite vai sokolade utt ka jus tur vinu saucat?:D
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
aptuvenās cenas ģeneratoru remontam par materiāliem - gultņi, kolektors, regulators
bosch 20-30ls (ja jāmaina arī diožu tilts, tad +20ls)
valeo 35-40ls (diožu tilts + 30ls)
Protams, ja ir iespēja tikt pie vairumnieku cenām + ņem lētākās daļas, tad izmaksas var dalīt gandrīz uz pusi.
bosch 20-30ls (ja jāmaina arī diožu tilts, tad +20ls)
valeo 35-40ls (diožu tilts + 30ls)
Protams, ja ir iespēja tikt pie vairumnieku cenām + ņem lētākās daļas, tad izmaksas var dalīt gandrīz uz pusi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 8
- chevron_right