Drift Handbrake

Viss par un ap autosportu. Jaunumi, tehnika utt.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

07 Apr 2015, 20:29

Burbul1s rakstīja:a kpc liki starp abs un galveno? labāk nebūtu bijis pēc abs? Tad reāli vajadzētu gaisu dadzīt pa aizmugurējiem ratiem ārā, tagad iespējams ka atgaiso visus 4 ratus un vajadzētu saiet? Loģiski domājot ļoti vienkārši gaiso visus ratus kmr tas gais kas ir kkur sākuma dabūnās līdz ratiem :D

EDIT:
Aa sorri ka neizlasiiju da galam, tpt lavbaak buutu biojis tiiri kur iet uz aizmugurējiem ratiem, kar Y savienojumu salaist kopā, un pectam atkal ar Y savienojnumu uz katru ratu..
da ar tiem Y jebla butu, visa ta valcesana, utt , un sitaja varianta apskates viri neko nevares pamanit jo tur kur iet tas trubas, ir elles tumsa :lol:
Profila bilde
Burbul1s
Ziņojumi: 649
Pievienojies: 14 Sep 2013, 00:43
Braucu ar: Sasistām durvīm
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

07 Apr 2015, 20:36

EJANSONS rakstīja:
Burbul1s rakstīja:a kpc liki starp abs un galveno? labāk nebūtu bijis pēc abs? Tad reāli vajadzētu gaisu dadzīt pa aizmugurējiem ratiem ārā, tagad iespējams ka atgaiso visus 4 ratus un vajadzētu saiet? Loģiski domājot ļoti vienkārši gaiso visus ratus kmr tas gais kas ir kkur sākuma dabūnās līdz ratiem :D

EDIT:
Aa sorri ka neizlasiiju da galam, tpt lavbaak buutu biojis tiiri kur iet uz aizmugurējiem ratiem, kar Y savienojumu salaist kopā, un pectam atkal ar Y savienojnumu uz katru ratu..
da ar tiem Y jebla butu, visa ta valcesana, utt , un sitaja varianta apskates viri neko nevares pamanit jo tur kur iet tas trubas, ir elles tumsa :lol:
arī sava daļa taisnības. Nu kā jau teicu, tev principā sanāk pilnībā nomainīt visu bremžu šķidrumu, lai dabūtu gaisu caur abs ārā uz ratiem. Nezinu gan tam abs blokam uzbūvi varbūt ja tu vislaik gaiso vienu ratu viņš pa viņu arī gaisu izlaiž ārā visu, bet visticamāk ka visi rati jāgaiso kmr viss šķidrums nomainījies :D čakars kārtīgs, bet tā sanāk.

Respektīvi - pilnībā gaisu tu nedabūsi ārā kkur pa vidu mēģinot gaisot
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

07 Apr 2015, 20:43

nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

07 Apr 2015, 20:47

meklē googlē vai youtubē pēc atslēgvārdiem "brake pressure bleeding"
esi kādā trubas cilpā ierāvis labu gaisa burbuli, bez spiediena neizdzīsi.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
Burbul1s
Ziņojumi: 649
Pievienojies: 14 Sep 2013, 00:43
Braucu ar: Sasistām durvīm
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

07 Apr 2015, 20:53

EJANSONS rakstīja:nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
Nu reāli vienk tev gaiss ir pirms abs, kas arii sadala pa ratiem, tpc gaisojot uz ratiem pieļauju domu ka gaiss arii pa visiem ratiem sadziisies, tpc arī visus ratus gaisojot varētu sanāks, reāli tas pats kas nomainiit visu šķidrumu jo tev tpt tikpatkā no galvenā jaabūt gaiss ir prom. Ar spiedienu arii var mēgināt jā, bet ja tas burbulis būtu tik liels ka nevareetu ar parasto gaisošanu sagaisot tad arii tev vispār nekāda sakara no bemzēm nebūtu manuprāt
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

07 Apr 2015, 21:06

Burbul1s rakstīja:
EJANSONS rakstīja:nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
Nu reāli vienk tev gaiss ir pirms abs, kas arii sadala pa ratiem, tpc gaisojot uz ratiem pieļauju domu ka gaiss arii pa visiem ratiem sadziisies, tpc arī visus ratus gaisojot varētu sanāks, reāli tas pats kas nomainiit visu šķidrumu jo tev tpt tikpatkā no galvenā jaabūt gaiss ir prom. Ar spiedienu arii var mēgināt jā, bet ja tas burbulis būtu tik liels ka nevareetu ar parasto gaisošanu sagaisot tad arii tev vispār nekāda sakara no bemzēm nebūtu manuprāt
no bremzu cilindra aiziet divas trubas. viena prieksai, viena pakalai. gaiss nevar sadalities pa visiem ratiem..

pastīšos he9600 ieteikto spiediena gaisošanu, jo visticamākais šitas ir dēļ tā ka viss pasākums ir garāks kā stockā.
Profila bilde
Burbul1s
Ziņojumi: 649
Pievienojies: 14 Sep 2013, 00:43
Braucu ar: Sasistām durvīm
Atrašanās vieta: Rīga
Reputācija: 1
 

07 Apr 2015, 21:09

EJANSONS rakstīja:
Burbul1s rakstīja:
EJANSONS rakstīja:nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
Nu reāli vienk tev gaiss ir pirms abs, kas arii sadala pa ratiem, tpc gaisojot uz ratiem pieļauju domu ka gaiss arii pa visiem ratiem sadziisies, tpc arī visus ratus gaisojot varētu sanāks, reāli tas pats kas nomainiit visu šķidrumu jo tev tpt tikpatkā no galvenā jaabūt gaiss ir prom. Ar spiedienu arii var mēgināt jā, bet ja tas burbulis būtu tik liels ka nevareetu ar parasto gaisošanu sagaisot tad arii tev vispār nekāda sakara no bemzēm nebūtu manuprāt
no bremzu cilindra aiziet divas trubas. viena prieksai, viena pakalai. gaiss nevar sadalities pa visiem ratiem..

pastīšos he9600 ieteikto spiediena gaisošanu, jo visticamākais šitas ir dēļ tā ka viss pasākums ir garāks kā stockā.
Nu tad es esmu galīgi sapisies :D nu var mēģināt, man tā bija ar sajūgu ka nevarēju sagaisot bez spiediena, bet man arī tad vispār nebija sajūgs, respektīvi sanāk ka tik daudz gaiss ka viņš tikai bik saspiež to gaisu laikam un dedabūt neko padzīt bremžu šķidrumu, ja tev bremzes ir, tad jāvar arī vienk sagaisot.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

07 Apr 2015, 21:18

he9600 rakstīja:meklē googlē vai youtubē pēc atslēgvārdiem "brake pressure bleeding"
esi kādā trubas cilpā ierāvis labu gaisa burbuli, bez spiediena neizdzīsi.
kur pa sakarīgu ciparu tādu aparātu ar ko gaisot?
Profila bilde
sigais
Ziņojumi: 437
Pievienojies: 25 Jūl 2012, 23:59
Braucu ar: 318ti, 530d touring
Atrašanās vieta: Roja

07 Apr 2015, 21:30

ir tāds homemade aparāts uzbūvēts no ugunsdzēšamā aparāta, bet pieļauju, ka nebrauksi vairāk par 130km, ja esi no rīgas, lai atgaisotu roceni :hahaha:
Pāris ļengani sajūgi ir atgaisoti pāris minūtēs :rolleyes:
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

07 Apr 2015, 21:34

galīgi neceļas arī roka kko meistarot pašam, apnicis jau gar to mašīnu ņemties. spiest gribās :lol:

skatījos pardodas ķipa korķis šķidruma rezervuāram no kura aiziet truba uz kādu no diskiem, ņemot spiedienu no tā :lol: tik cena neadekvāta.. 20eur

comakam esot kkads prieks moca, ka vienu trubu uzspraud uz atgaisosanas skruves un ar otru trubu suc ara veidojot vakumu. ar tadu varetu iet krasta vai tikai ar spiedienu?
he9600
Ziņojumi: 2051
Pievienojies: 03 Apr 2011, 20:22
Braucu ar: e36 323
Reputācija: 37
 

07 Apr 2015, 21:53

EJANSONS rakstīja: comakam esot kkads prieks moca, ka vienu trubu uzspraud uz atgaisosanas skruves un ar otru trubu suc ara veidojot vakumu. ar tadu varetu iet krasta vai tikai ar spiedienu?
šāds verķis tika iegādāts ex darbavietā ar domu, ka kompakāks un ātrāks lietošanā, pēc testa krāja putekļus skapī, bezjēdzīgi izmesta nauda.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Profila bilde
boris737
Ziņojumi: 722
Pievienojies: 17 Feb 2014, 17:28
Braucu ar: Compact
Atrašanās vieta: Zaķumuiža

07 Apr 2015, 22:56

japerk daudz skidrima un jasauc coms paliga. lai lej skidru bacoka un spaida pedali , pirms tam visiem suportiem atlaid atgaisosanas skruves vala un saliec trubinjas virsu un galus trauka ar skidrumu, lai nerauj gaisu. tada veida kadus litrus izlaid cauru un tad gan nevaidzetu but gaisam. :super:
Profila bilde
RVS
Ziņojumi: 448
Pievienojies: 08 Feb 2013, 19:53
Braucu ar: 328i M52TUB28 coupe
Atrašanās vieta: Jelgavas nov. Kalnciems

07 Apr 2015, 23:03

Kādu veidu vispār labāk iesakāt, pievienojot hidreni? Laist cauri rocenei trubu kas iet uz aizmuguri vai vienot katru pusi atsevišķi un pienākošos šķidrumu no atsevišķa trauka?
Profila bilde
dexter1
Ziņojumi: 772
Pievienojies: 23 Apr 2012, 21:02
Braucu ar: E36+E46+E90
Atrašanās vieta: Jelgava - Rīga
Reputācija: 4
 

08 Apr 2015, 08:34

RVS rakstīja:Kādu veidu vispār labāk iesakāt, pievienojot hidreni? Laist cauri rocenei trubu kas iet uz aizmuguri vai vienot katru pusi atsevišķi un pienākošos šķidrumu no atsevišķa trauka?
1. variants, 2. galīgi nav vajadzīgs.
Profila bilde
EJANSONS
Ziņojumi: 1035
Pievienojies: 19 Mar 2013, 23:05
Reputācija: 4
 

09 Apr 2015, 21:19

tatad, sodien nojajos atkal, gaisoju ar spiedienu bachokaa. 25psi. nekadu izmainu. drosibai ari prieksu gaisoju, nulle izmainu.

pirms hidras ir ielikts kranins. to aiztaisot ciets pedalis ka jabut, ka atver un piesledzas ari pak. bremzes, pedalis iet lidz galam. itka tadi simptomi esot kad galvenais cilindrs beigts. hidra itkā cieta, moš toč cilindrā vaina? jo ka nogriez nost pak bremzes ta viss ok. tas ka pakaleja magistrale tagad ir daudz garaka ka oem, tak nevaretu but vaina?

edit: pasutkoju, ja jau butu beigts cilis ta ari pie aizverta krana butu jabut mikstam pedalim ne? tas jau vienalga vai ella tiek dzita lidz suportiem vai lidz kranam. un ari parcik pie aizverta krana ir ciets ta hidro ienakosaja magistrale nevajadzetu but gaisam, teoretiski tad sanak ka izejosajaa ir gaiss, bet ari neticas, jo gaisots gan ar spiedienu gan vakumu gan klasiskaja metode, izdziti cauri paris litri manliekas un izmainu nav.
Profila bilde
kaliks
Ziņojumi: 574
Pievienojies: 13 Sep 2011, 16:56
Braucu ar: 328
Reputācija: 2
 

09 Apr 2015, 22:26

ejansons, ko uz pm neatbildi? :lol:
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

29 Jūn 2015, 23:40

jautājums spečukiem...kurs komplekts bus labaks...

tatad rrs hidra ar 2daligo katu + rrs 0.65 cilinds VAI + wilwood 0.75 cilinds ?? (parastie 328i suporti) :rolleyes:
Profila bilde
poweredbygirts
Ziņojumi: 1140
Pievienojies: 01 Jūl 2012, 21:31
Braucu ar: GE950

30 Jūn 2015, 19:46

poweredbygirts rakstīja:jautājums spečukiem...kurs komplekts bus labaks...

tatad rrs hidra ar 2daligo katu + rrs 0.65 cilinds VAI + wilwood 0.75 cilinds ?? (parastie 328i suporti) :rolleyes:
up??
Profila bilde
Valtmeikers
Ziņojumi: 441
Pievienojies: 25 Sep 2014, 13:48

01 Jūl 2015, 01:08

EJANSONS rakstīja:
Burbul1s rakstīja:
EJANSONS rakstīja:nu pa abiem pakalejiem esmu dagaisojis lidz vemsanai. pie prieksejiem lidis neesmu, tapec ari saubos ka vini jagaiso. vismaz pagajusoreiz ka nemu nost suportus aizmugurejos, tad ari tikai aizmugurejam bremzem bij jagaiso.
Nu reāli vienk tev gaiss ir pirms abs, kas arii sadala pa ratiem, tpc gaisojot uz ratiem pieļauju domu ka gaiss arii pa visiem ratiem sadziisies, tpc arī visus ratus gaisojot varētu sanāks, reāli tas pats kas nomainiit visu šķidrumu jo tev tpt tikpatkā no galvenā jaabūt gaiss ir prom. Ar spiedienu arii var mēgināt jā, bet ja tas burbulis būtu tik liels ka nevareetu ar parasto gaisošanu sagaisot tad arii tev vispār nekāda sakara no bemzēm nebūtu manuprāt
no bremzu cilindra aiziet divas trubas. viena prieksai, viena pakalai. gaiss nevar sadalities pa visiem ratiem..

pastīšos he9600 ieteikto spiediena gaisošanu, jo visticamākais šitas ir dēļ tā ka viss pasākums ir garāks kā stockā.
2 trubas aiziet un katra uz savu kontūru nevis priekša aizmugure.
Viss tur vienkārši, paņem pagaiso pie paša abs bloka, paskrūvējot vaļā trubiņas pa vienai.
Un vispār wtf - abs vajadzīgs uz auto, kuram hydro rocene? :emo:
Profila bilde
māriņš
Ziņojumi: 2510
Pievienojies: 26 Dec 2013, 15:20
Braucu ar: Primeru/Kupeju
Atrašanās vieta: Aizpute
Reputācija: 8
 

01 Jūl 2015, 02:49

:doh: