E36-Elinaaa
rādi man redzēt kur tāds ir ar 2.3 tilpumu
FAILcipruss18 rakstīja:seeingman rakstīja:man patīk "deforsētais 2.5" labākais tajā visā ir tas ka 323 iet labāk nekā 325nelegalais rakstīja:Uz haubes labāk gan nesēdēt Ja runā par motoru, tad tas nav motors BMW sākās motori no 2.5 ja tā padomā tas 2.5 tev ēdīs par kādiem 2 litriem vairāk (pie nosacījuma ka pilnā ručkā neiesi katrā līkumā) Man personīgi deforsētais 2.5 patēriņš uz šosejas mierīgi braucot 6.5 - 7 (100 km/h) pa pilsētu 10 Un braukšanas prieks 3x labāks nekā braucot ar 1.6
P.S. Labi izskaties
kāds vārētu varbūt man paskaidrot, kas tad īsti ir tā forsēšana un deforsēšana
cik zinu,tad tas 2.3 ir tas pats 2.5 tik ar mazaku droseli,iepludes kolektoru un vel dazham niancem
un 2.3 neiet labak par 2.5
323 ir m52b25
325 ir m50b25
m52 drosele ir lielāka nekā m50
m52 kolektora stabules gan ir mazāka diametra, lūk arī mazāku maksimālo zirgspēku lieluma iemesls.
un tikai lohi un 7 gadīgie pēc maksimālo zirgspēku vērtības nosaka kura mašīna ir ātrāka.
tālāk, m52 ir modernāka vadība, maksimālais griezes moements iestājas pie zemākiem rpm un griezes momenta līkne ir plakanāka. līdz ar to 323 ir ātrāks un punkts.
kāpec dažiem liekas ka tā nav? tāpēc, ka m52 vadība ir modernāka tā ir jūtīgāka pret defektiem ( safisti dačiki, piesūc gaisu etc...) kā jau e36 reti kurš ir ideālā stāvoklī un tā nu sanāk ka sapists m52 iet sliktāk par sapistu m50, bet kad viss ir sataisīts kā vajag tad m52 ir uber alles un punkts.
Pēc tehniskajiem datiem skatoties, m52b25 ir labāks par m50b25, vienīgi m50 ir vairāk hpcipruss18 rakstīja:seeingman rakstīja:man patīk "deforsētais 2.5" labākais tajā visā ir tas ka 323 iet labāk nekā 325nelegalais rakstīja:Uz haubes labāk gan nesēdēt Ja runā par motoru, tad tas nav motors BMW sākās motori no 2.5 ja tā padomā tas 2.5 tev ēdīs par kādiem 2 litriem vairāk (pie nosacījuma ka pilnā ručkā neiesi katrā līkumā) Man personīgi deforsētais 2.5 patēriņš uz šosejas mierīgi braucot 6.5 - 7 (100 km/h) pa pilsētu 10 Un braukšanas prieks 3x labāks nekā braucot ar 1.6
P.S. Labi izskaties
kāds vārētu varbūt man paskaidrot, kas tad īsti ir tā forsēšana un deforsēšana
cik zinu,tad tas 2.3 ir tas pats 2.5 tik ar mazaku droseli,iepludes kolektoru un vel dazham niancem
un 2.3 neiet labak par 2.5
m50 gals ir labaks neka m52 cik es esmu saskaries
m52 sakums,zemakos apgriezienos ir asaa,ko dod tieshi vanos,bet parejais,nu varbut uz papiira!
dzive man neviens m52 nav gajis ka gaja mans m50
m52 sakums,zemakos apgriezienos ir asaa,ko dod tieshi vanos,bet parejais,nu varbut uz papiira!
dzive man neviens m52 nav gajis ka gaja mans m50
ar kompatu pa brugji
cik žēl, ka nevar pabraukt visu laiku ar gala rpm, moš jāliek variatora kārba
un m50tub25 štoļi vanosa nav?
un tālāk kas tad ir tā forsēšana un deforsēšana?
un m50tub25 štoļi vanosa nav?
un tālāk kas tad ir tā forsēšana un deforsēšana?
Tad jau tev nav m50 bet m52cipruss18 rakstīja:m50 gals ir labaks neka m52 cik es esmu saskaries
m52 sakums,zemakos apgriezienos ir asaa,ko dod tieshi vanos,bet parejais,nu varbut uz papiira!
dzive man neviens m52 nav gajis ka gaja mans m50
Bet ja nopietni, Nesen izbraucu ar m50, vienīgais kas ir labāks, tā ir skaņa
kompresijas pakapes celshana,samazinashana??!!seeingman rakstīja:cik žēl, ka nevar pabraukt visu laiku ar gala rpm, moš jāliek variatora kārba
un m50tub25 štoļi vanosa nav?
un tālāk kas tad ir tā forsēšana un deforsēšana?
jo cik zinu,tad atmosferai pirms turbo uzstadisanas deforse,samazina kompresiju cilindros,liekot renaku galvas bliivi!
ar kompatu pa brugji
nuuuuu... tad pasaki man lūdzu kurā vietā 323 ir deforsēts 325
m50b25 kompresijas pakāpe ir 10:1
m52b25 kompresijas pakāpe ir 10.5:1
ja tu saki ka tas ir deforsēts, pēc tam, ka deforsēšana ir komprtesijas pakāpes samazināšana... tad es esmu apjucis
m50b25 kompresijas pakāpe ir 10:1
m52b25 kompresijas pakāpe ir 10.5:1
ja tu saki ka tas ir deforsēts, pēc tam, ka deforsēšana ir komprtesijas pakāpes samazināšana... tad es esmu apjucis
tad kuram m52 dzinejam ir 170hp??
velreiz saku,iepludes kolektora kanali ir mazaak un tas dod to maksligo deforseshanu
velreiz saku,iepludes kolektora kanali ir mazaak un tas dod to maksligo deforseshanu
ar kompatu pa brugji
mākslīgā deforsēšana moš mākslīgā apsēklošana?
m52b25 arī ir 170 maksimālie zirgspēki
deforsēšana principā ir jaudas samazināšana, bet tā kā m52 iet labāk nekā m50, kā arī tam ir lielāka kompresijas pakāpe, tad tā nav nekāda deforsēšana.
šaurās pierītes vienkārši nevar saprast kā tas ir, ka vienam motoram ir tipa mazāk zirgi, bet iet labāk.
m52b25 arī ir 170 maksimālie zirgspēki
deforsēšana principā ir jaudas samazināšana, bet tā kā m52 iet labāk nekā m50, kā arī tam ir lielāka kompresijas pakāpe, tad tā nav nekāda deforsēšana.
šaurās pierītes vienkārši nevar saprast kā tas ir, ka vienam motoram ir tipa mazāk zirgi, bet iet labāk.
ew spameri pazuda no sita davai toc nepiedrazojam te!
Ciprus ej skruve savu lamatu un gaidam Turbo m50b25!
Ciprus ej skruve savu lamatu un gaidam Turbo m50b25!
tas cipa tas 2.3 dzinejs ,kam 170hp
m52b25 ( 323) ir deforsēts m52b28 (328) švakāka ieplūde. izlūde un mazāks virzuļa gājiens , kpc vispār ar m50 jāsalīdzina ? P.S biju domājis virzuļa
Pēdējais labojis DKristaps - 08 Dec 2014, 00:42, kopā labots 1 reizi.
Lietotas BMW rezerves daļas, dzinēju piegāde pēc pasūtījuma
lol wut?
bļin nejaucieties motoros ejit krāsot vai hvz kjo darīt bet no motoriem jūs točna necērtat
328 ir m52b28
323 ir m52b25
325 ir m50b25
kāds elle m52b25 ir deforsēts m52b28????? nu wtf tie ir vienkārši motori ar dažādu tiplumu, kas iegūts ar virzuļa gājiena starpību.
2.8 kompresijas pakāpe ir 10.2:1
m52b25 10.5:1
ieplūdes kolektori visiem m52 ir vienādi, atšķiras gaisa masas mērītāja diametrs.
izplūdes kolektori arī visiem m52 ir vienādi, m50 principā arī ir tas pats iekšējais diametrs, bet tikai čuguna izpildijumā.
atšķiras izpūtēji pēc kolektora, m52b25 ir vroģi tāds pats kā m52b20, bet tā truba tur tāpat ir par lielu priekš 2.0 tilpuma, moš arī sanāk ideāls priekš 2.5, neesmu rēķinājis. vārstu gājiens nu moš mērījis sadalenes personīgi neesmu, bet pēc mana teh info vienādas
edit: gaisa masas mērītājs ir mazāks tikai m52b20, b25 un b28 ir vienādi - http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=13621703275%09
tā kā arguments par to, ka kam te atšķiras ieplūde ir invalīds
ar m50 jāsalīdzina jo tie ir viena tilpuma motori, tikai dažādu paaudžu.
bļin nejaucieties motoros ejit krāsot vai hvz kjo darīt bet no motoriem jūs točna necērtat
328 ir m52b28
323 ir m52b25
325 ir m50b25
kāds elle m52b25 ir deforsēts m52b28????? nu wtf tie ir vienkārši motori ar dažādu tiplumu, kas iegūts ar virzuļa gājiena starpību.
2.8 kompresijas pakāpe ir 10.2:1
m52b25 10.5:1
ieplūdes kolektori visiem m52 ir vienādi, atšķiras gaisa masas mērītāja diametrs.
izplūdes kolektori arī visiem m52 ir vienādi, m50 principā arī ir tas pats iekšējais diametrs, bet tikai čuguna izpildijumā.
atšķiras izpūtēji pēc kolektora, m52b25 ir vroģi tāds pats kā m52b20, bet tā truba tur tāpat ir par lielu priekš 2.0 tilpuma, moš arī sanāk ideāls priekš 2.5, neesmu rēķinājis. vārstu gājiens nu moš mērījis sadalenes personīgi neesmu, bet pēc mana teh info vienādas
edit: gaisa masas mērītājs ir mazāks tikai m52b20, b25 un b28 ir vienādi - http://realoem.com/bmw/partxref.do?part=13621703275%09
tā kā arguments par to, ka kam te atšķiras ieplūde ir invalīds
ar m50 jāsalīdzina jo tie ir viena tilpuma motori, tikai dažādu paaudžu.
Tad kad tu man fiziski pieradisi ka m52 iet labaak par m50,tad mes runasim.un ari tie pasi 21hp ir ljoti liela atshkjiriba jaudas liikmee.ka jau teicu,man ir bijusi gan m50 gan 52 un neviens m52 nav gajis labak par m50
ar kompatu pa brugji
Neviens arī tev nav bijis no rūpnīcas.cipruss18 rakstīja:Tad kad tu man fiziski pieradisi ka m52 iet labaak par m50,tad mes runasim.un ari tie pasi 21hp ir ljoti liela atshkjiriba jaudas liikmee.ka jau teicu,man ir bijusi gan m50 gan 52 un neviens m52 nav gajis labak par m50
Tēma bez jēgas.
samekle kadu ar m50b25 kas var nodzit m52b25 parbaudisimcipruss18 rakstīja:Tad kad tu man fiziski pieradisi ka m52 iet labaak par m50,tad mes runasim.un ari tie pasi 21hp ir ljoti liela atshkjiriba jaudas liikmee.ka jau teicu,man ir bijusi gan m50 gan 52 un neviens m52 nav gajis labak par m50